Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Wizzze » 9. okt 2018, 19:39

AgentPixie skrev:Jeg har smidt virkelig mange hullede boksershorts ud, hvor hele klokkeværket ender med at hænge udenfor.
Han gør det samme, hvis der er huller i mit undertøj.

Men vi er også helt igennem onde og kontrollerende mennesker, så det er ok.


:lol: Er det ikke nærmest meningen af der skal være huller i kvinders undertøj? :devil:
Tror hun ville slå mig ihjel, hvis jeg smed noget af hendes AP undertøj ud, og så sagde "jamen skat, der var jo en masse huller i det" :-D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 10. okt 2018, 04:41

twinkle skrev:
Pandesteg skrev:Man smider da ikke hinandens tøj ud? :forvirret: jeg var flejnet... og min mand ville flejne endnu mere.


For mig er der en bagatelgrænse. Støder jeg på et par sokker med huller i når jeg ordner vasketøj, så ryger de altså ud. Jeg gider hverken vaske eller lægge strømper sammen, som der er huller i. Det er spild af tid, synes jeg.


Vi er nok bare forskellige. Jeg ville aldrig smide så meget som en sok ud, medmindre han bad mig om det. Han er en voksen mand, ikke mit barn.
7
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf twinkle » 10. okt 2018, 06:12

Pandesteg skrev:
twinkle skrev:
Pandesteg skrev:Man smider da ikke hinandens tøj ud? :forvirret: jeg var flejnet... og min mand ville flejne endnu mere.


For mig er der en bagatelgrænse. Støder jeg på et par sokker med huller i når jeg ordner vasketøj, så ryger de altså ud. Jeg gider hverken vaske eller lægge strømper sammen, som der er huller i. Det er spild af tid, synes jeg.


Vi er nok bare forskellige. Jeg ville aldrig smide så meget som en sok ud, medmindre han bad mig om det. Han er en voksen mand, ikke mit barn.


Tja, min mand opdager det ikke selv, medmindre hele sålen på sokken er slidt væk. Jeg føler mig ikke som hans mor når jeg smider de hullede sokker ud, jeg gør det egentlig mest for min egen skyld. Vi har fint råd til nye sokker, så det irriterer mig altid, når han går rundt med hullede sokker. Og han har ikke et problem med, at jeg smider de hullede ud.
11
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf AgentPixie » 10. okt 2018, 07:46

Er jeg den eneste i hele verden der går ud fra, at man ikke smider sin partners hullede sokker ud, medmindre man ved det er ok?

Og hvis ikke..... DET ER FUCKING UNDERTØJ. Med huller der ikke var tiltænkt fra fabrikantens side. Der er mere hul end sok. Er sikker på ens partner nok skal komme sig over traumet over ikke længere at have kolde fødder/testikler.

Og nej, jeg mener ikke man bare kan smide andres ting ud, men hullet og slidt undertøj, der ikke længere har en funktion? Man kan også blive for anal.
22
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf lillebjoern » 10. okt 2018, 07:58

Pandesteg skrev:
twinkle skrev:
Pandesteg skrev:Man smider da ikke hinandens tøj ud? :forvirret: jeg var flejnet... og min mand ville flejne endnu mere.


For mig er der en bagatelgrænse. Støder jeg på et par sokker med huller i når jeg ordner vasketøj, så ryger de altså ud. Jeg gider hverken vaske eller lægge strømper sammen, som der er huller i. Det er spild af tid, synes jeg.


Vi er nok bare forskellige. Jeg ville aldrig smide så meget som en sok ud, medmindre han bad mig om det. Han er en voksen mand, ikke mit barn.


Jeg er helt enig. Hvis han ville have smidt dem ud, havde han nok gjort det selv? Jeg ville blive vred, hvis min kæreste smed noget af mit tøj ud, hullet eller ej. Jeg undrer mig godt nok over der er så mange der synes det er ok :gruble:
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4588
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21028

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf catnip » 10. okt 2018, 08:06

Han er lige taget til Barcelona uden mig :sur:
2
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Patience » 10. okt 2018, 08:10

catnip skrev:Han er lige taget til Barcelona uden mig :sur:

Det tangerer utilgiveligt :ae:
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Anilara » 10. okt 2018, 11:16

Forstiller mig også at de fleste kender deres kærestes holdning, i forhold til om man må kassere den andens ting.
Det er no-go hos os. Hvis jeg har puttet hullede strømper i vaskekurven, i stedet for skralderen, er det fordi jeg vil beholde dem. Så skal han altså både vaske dem og hænge dem til tørre, og ikke give en fuck for om de er grimme :-D Han kan i det mindste spørge mig om de skal ud (Det er kun ham der vasker tøj hos os :cool2: )
Men ok. Vi lever nok også ret opdelt i forhold til andre par. Hos os er der utroligt få fælles ting, og klart flest dine og mine ting.
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4588
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21028

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf catnip » 10. okt 2018, 11:57

Patience skrev:
catnip skrev:Han er lige taget til Barcelona uden mig :sur:

Det tangerer utilgiveligt :ae:


Ja! Det ville være klogt af ham at tage en røvfuld cava og monchego med hjem som en beskeden kompensation.
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple » 10. okt 2018, 12:37

Nu blev jeg altså nødt til at spørge kæresten herhjemme med den sokke-snak der.. og jeg har hele tiden tænkt, at vi har en uformel aftale om, at hvis der er huller i sokkerne... så må man gerne smide dem ud....- og det måtte jeg også gerne! Som jeg også sagde,- så giver det jo ikke rigtig mening at vaske sokker med hul i... Ikke hos os i hvert fald :D

Jeg smider også boxershorts ud med huller... :-D

Jeg må godt!! :banan:
3
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 10. okt 2018, 12:48

Purple skrev:Nu blev jeg altså nødt til at spørge kæresten herhjemme med den sokke-snak der.. og jeg har hele tiden tænkt, at vi har en uformel aftale om, at hvis der er huller i sokkerne... så må man gerne smide dem ud....- og det måtte jeg også gerne! Som jeg også sagde,- så giver det jo ikke rigtig mening at vaske sokker med hul i... Ikke hos os i hvert fald :D

Jeg smider også boxershorts ud med huller... :-D

Jeg må godt!! :banan:


Hr.vibbsen ville kigge vantro på mig hvis jeg forsøgte at tage "sokke-snakken" med ham....

Jeg er med jævne mellemrum nødt til at råbe "Jeg er fandme ikke din mor" til både ham og Mini Vibbsen (Hvis mor jeg faktisk er)....Fordi de glemmer at deres mor faktisk ikke bor her (Altså Mini Vibbsens mor gør jo sådan set) og kommer og rydder op efter dem....

Men at jeg smider defekte ting ud når jeg falder over dem....Det er altså ikke en del af den problematik....Hverken for dem eller mig
6
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Wizzze » 10. okt 2018, 12:58

0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple » 10. okt 2018, 13:37

*slettet*
Senest rettet af Purple 2. okt 2019, 10:57, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Stitch » 10. okt 2018, 15:11

Vi har haft en alternativ sokke snak:

Mig: du skal altså ikke rende rundt med huller i sokkerne
Ham: så smid dem ud
Mig: jeg er ikke din mor
Ham: Hvad har det med noget at gøre? Hvis du ser hullet tøj så smid det ud. Og hvis du ser noget lækkert tøj så køb det til mig og så overfører jeg.


Til gengæld smider han både rent og beskidt tøj i diverse bunker over hele huset. Det er til at blive idiot af.
5
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf PaleSeptember » 11. okt 2018, 15:33

Jeg holder altså ikke øje med huller i min mands sokker eller undertøj. Han må selv vaske det, det gider jeg ikke rode med. Og jeg smider det højst i tørretumbleren eller fra tørretumbleren over i en bunke på bordet. Han skal heller ikke begynde at smide mit tøj ud, men det er der heller ingen fare for.
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner

Tilbage til "Forhold og sex"