Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf bluetof1 » 29. aug 2018, 21:13

Bøtte skrev:Jeg har fået klippet 25 cm af mit hår og er gået fra langt hår til page. Hans eneste kommentar var ‘Det ser vildt ud. Lidt ligesom morgenhår’.


Tak for ingenting :nerve:
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf lillebjoern » 30. aug 2018, 10:39

Sjovt, det ville jeg slet ikke være blevet sur over :D Min kæreste bryder mig ikke om mit hår eller min frisure, men det kunne jeg ikke gå mindre op i. Jeg tror dagligt min kæreste spørger hvornår jeg skal have klippet mit hår i en pænere frisure. (ikke for at gå ind og bare være "jeg er en rummelig kæreste-agtig. Mere en observation over, hvor forskellige vi er. Jeg bliver sur over ret vanvittige ting, så jeg skal ikke tale :D )
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 30. aug 2018, 19:56

lillebjoern skrev:Sjovt, det ville jeg slet ikke være blevet sur over :D Min kæreste bryder mig ikke om mit hår eller min frisure, men det kunne jeg ikke gå mindre op i. Jeg tror dagligt min kæreste spørger hvornår jeg skal have klippet mit hår i en pænere frisure. (ikke for at gå ind og bare være "jeg er en rummelig kæreste-agtig. Mere en observation over, hvor forskellige vi er. Jeg bliver sur over ret vanvittige ting, så jeg skal ikke tale :D )



Jeg ved også godt jeg ikke har den frisure, min mand bedst kan lide til mig.
Men jeg har altså heller ikke morgenhår. Synes bare godt han kunne have formuleret sig lidt mere diplomatisk.
0
Brugeravatar
Fru.skruk
Indlæg: 304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 274

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru.skruk » 30. aug 2018, 20:11

Bøtte skrev:Jeg har fået klippet 25 cm af mit hår og er gået fra langt hår til page. Hans eneste kommentar var ‘Det ser vildt ud. Lidt ligesom morgenhår’.


Mener han ikke, at det er sexet? Altså sådan morgen-bolle-hårsagtigt? :genert:
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Madam Pomfrey » 30. aug 2018, 20:11

bluetof1 skrev:
Bøtte skrev:Jeg har fået klippet 25 cm af mit hår og er gået fra langt hår til page. Hans eneste kommentar var ‘Det ser vildt ud. Lidt ligesom morgenhår’.


Tak for ingenting :nerve:


Ikke en kæreste...
Men mine drenge de gik helt i koma over at mit hår, til midt på ryggen, blev klippet op i en kort page for et par år siden, og jeg måtte love at lade det vokse langt igen, og aldrig klippe det så kort.
Det er ikke mere end en uges tid siden den store, ud af det blå nævner det igen, og siger "det må du aldrig nogensinde gøre igen"
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 30. aug 2018, 20:53

Jeg indrømmer gerne at jeg har langt hår for min kærestes skyld. Han synes det er pænest sådan, så det er sådan det bliver.
Ligesom han ikke skal barbere sit skæg af. Eller få langt hår. Eller kun have overskæg.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5889
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 30. aug 2018, 21:33

Jeg ringede til ham på vej hjem fra arbejde her til aften. Spurgte om han ville sidde sammen i en halv times tid med en kop te, små sludre og se tv. “Jeg vil hellere spille mit spil”

Wtf, så hop da i havet :nerve: han har kun haft ca. 4 timer alene til at spille på den skide computer mens jeg var på arbejde. Røv.
4
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 31. aug 2018, 06:35

Fru.skruk skrev:
Bøtte skrev:Jeg har fået klippet 25 cm af mit hår og er gået fra langt hår til page. Hans eneste kommentar var ‘Det ser vildt ud. Lidt ligesom morgenhår’.


Mener han ikke, at det er sexet? Altså sådan morgen-bolle-hårsagtigt? :genert:


Nej, slet ikke.
Han var ikke ligefrem postivt stemt.
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21039

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf catnip » 31. aug 2018, 06:40

TakeAChanceOnMe skrev:Jeg ringede til ham på vej hjem fra arbejde her til aften. Spurgte om han ville sidde sammen i en halv times tid med en kop te, små sludre og se tv. “Jeg vil hellere spille mit spil”

Wtf, så hop da i havet :nerve: han har kun haft ca. 4 timer alene til at spille på den skide computer mens jeg var på arbejde. Røv.


Ej...?!!

Det bar jeg også blevet stram i masken over.
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Anne Droid » 31. aug 2018, 06:44

Bøtte skrev:
Fru.skruk skrev:
Bøtte skrev:Jeg har fået klippet 25 cm af mit hår og er gået fra langt hår til page. Hans eneste kommentar var ‘Det ser vildt ud. Lidt ligesom morgenhår’.


Mener han ikke, at det er sexet? Altså sådan morgen-bolle-hårsagtigt? :genert:


Nej, slet ikke.
Han var ikke ligefrem postivt stemt.


Det var ikke blevet taget godt imod her. Jeg har også lige fået klippet spidserne (fra hår til lænden til så kort det ikke kan samles i en hestehale) og selv om kæresten bedst kan lide det langt, er han udelukkende kommet med positive kommentarer.
0
Klimatosse
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 31. aug 2018, 06:54

Jeg gik fra hår til lige omkring skuldrene til kort hår i vinters.
Min mand synes heldigvis det er pænt - siger han da i hvert fald :D
0
Brugeravatar
Fru.skruk
Indlæg: 304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 274

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru.skruk » 31. aug 2018, 07:49

Bøtte skrev:
Fru.skruk skrev:
Bøtte skrev:Jeg har fået klippet 25 cm af mit hår og er gået fra langt hår til page. Hans eneste kommentar var ‘Det ser vildt ud. Lidt ligesom morgenhår’.


Mener han ikke, at det er sexet? Altså sådan morgen-bolle-hårsagtigt? :genert:


Nej, slet ikke.
Han var ikke ligefrem postivt stemt.


Det handler selvfølgelig om, hvordan det siges og om glimtet i øjnene er der. Det er klart.

Så stemmer jeg i: nar! :wacko:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 31. aug 2018, 09:01

kidkomb skrev:Jeg indrømmer gerne at jeg har langt hår for min kærestes skyld. Han synes det er pænest sådan, så det er sådan det bliver.
Ligesom han ikke skal barbere sit skæg af. Eller få langt hår. Eller kun have overskæg.



Min mand synes jeg skal have pagehår, der er glattet. Og med pandehår.
En frisure jeg havde tidligere - før vi fik børn. Nu er der gået ‘praktik’ i det. Jeg har ikke tid til at stå og føne og glatte hår hver morgen. Mit hår har også ændret sig efter graviditeterne, så jeg nu har krøller og det vil jeg egentlig gerne udnytte, da jeg synes det klæder mig og fordi det er nemmere.

Det er ikke sådan jeg er gået over til en røvkedelig, standard mor-frisure (håber ikke jeg støder nogle :genert:) og ikke gør noget ved mit hår mere. Tværtimod. Jeg udnytter bare at det er blevet lidt mindre omfattende, det der skal gøres ved det.
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 31. aug 2018, 09:03

Anne Droid skrev:
Bøtte skrev:
Fru.skruk skrev:
Bøtte skrev:Jeg har fået klippet 25 cm af mit hår og er gået fra langt hår til page. Hans eneste kommentar var ‘Det ser vildt ud. Lidt ligesom morgenhår’.


Mener han ikke, at det er sexet? Altså sådan morgen-bolle-hårsagtigt? :genert:


Nej, slet ikke.
Han var ikke ligefrem postivt stemt.


Det var ikke blevet taget godt imod her. Jeg har også lige fået klippet spidserne (fra hår til lænden til så kort det ikke kan samles i en hestehale) og selv om kæresten bedst kan lide det langt, er han udelukkende kommet med positive kommentarer.



Min mand kan faktisk bedst lide det korte til mig. Det skal bare være glattet og ikke med krøller.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 31. aug 2018, 09:05

Bøtte skrev:
kidkomb skrev:Jeg indrømmer gerne at jeg har langt hår for min kærestes skyld. Han synes det er pænest sådan, så det er sådan det bliver.
Ligesom han ikke skal barbere sit skæg af. Eller få langt hår. Eller kun have overskæg.



Min mand synes jeg skal have pagehår, der er glattet. Og med pandehår.
En frisure jeg havde tidligere - før vi fik børn. Nu er der gået ‘praktik’ i det. Jeg har ikke tid til at stå og føne og glatte hår hver morgen. Mit hår har også ændret sig efter graviditeterne, så jeg nu har krøller og det vil jeg egentlig gerne udnytte, da jeg synes det klæder mig og fordi det er nemmere.

Det er ikke sådan jeg er gået over til en røvkedelig, standard mor-frisure (håber ikke jeg støder nogle :genert:) og ikke gør noget ved mit hår mere. Tværtimod. Jeg udnytter bare at det er blevet lidt mindre omfattende, det der skal gøres ved det.

Der skal ikke herske tvivl om at hvis min kæreste syntes at jeg skulle have pagehår med pandehår, som jeg skulle stå og glatte hver morgen, så kunne han fedte hen og lege bestemmer et andet sted :lol:
Det er absolut fordi det er håndterligt og jeg også selv synes det er fint at han får lov at bestemme.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Forhold og sex"