Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 18. okt 2017, 16:45

Smiling_Goat skrev:Jeg ved godt, de fleste måske vil sige, at den ikke hører til her, men det føles altså lidt sådan...

Han spiste sin trøffelkugle selv :sur:


Så meget ikke i orden :sur:
2
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf In_your_eyes » 18. okt 2017, 18:45

Smiling_Goat skrev:Jeg ved godt, de fleste måske vil sige, at den ikke hører til her, men det føles altså lidt sådan...

Han spiste sin trøffelkugle selv :sur:

Det hører da i allerhøjeste grad til her...
Ulovligheder :gammel:
3
:pompom:
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MOGA » 18. okt 2017, 21:13

Skralde skrev:
Sorenspige skrev:SN er ganske rigtig Spassernar :-D. Det blev flittigt brugt en overgang på jubii.


Det bør vi SÅ meget indføre igen :D


Spassernar blev dengang en fast del af mit ordforråd. Det kan selvfølgelig bruges om åndssvage mænd/kærester, men passer helt generelt glimrende til alle der...ja, - er en spassernar. Dumme bilister, ignoranter, tarvelige dates m.m.
3
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf sansera » 20. okt 2017, 18:52

MOGA skrev:
Skralde skrev:
Sorenspige skrev:SN er ganske rigtig Spassernar :-D. Det blev flittigt brugt en overgang på jubii.


Det bør vi SÅ meget indføre igen :D


Spassernar blev dengang en fast del af mit ordforråd. Det kan selvfølgelig bruges om åndssvage mænd/kærester, men passer helt generelt glimrende til alle der...ja, - er en spassernar. Dumme bilister, ignoranter, tarvelige dates m.m.


Ditto. Spassernar er et fantastisk ord, og alle på min arbejdsplads har samlet det op fra mig. Så tak Jubii :klap:
3
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MyGirl » 22. okt 2017, 12:12

Nu. Han har inviteret spontane gæster uden lige at tjekke med mig. Ville være fino, hvis det ikke var fordi, vores 5 uger gamle søn har skreget non stop de sidste 48 timer og jeg derfor generelt bare er tyndslidt og i overlevelsesmode og bruger al min energi på at prøve at trøste baby og at undgå at rive hovedet af hans (ellers fantastiske) unger, når de vækker baby for 27. gang, når han eeeendelig sover.:(
5
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Grissebassen » 23. okt 2017, 12:44

Jeg er lidt meh... i forhold til min kærestes opførsel denne weekend.
Jeg har været super stresset på jobbet, og der har ikke været meget tid til kvalitetstid sammen. I lørdags kom han til at sige et forkert tidspunkt til mig i forhold til, at jeg fik skyndt mig som ind i helvede for at nå frem til en middag i tide, hvor jeg så endte med at stå og glo i en tre kvarter alene. Han virkede temmelig ligegyldig overfor det, hvilket irriterer mig lidt, fordi jeg godt kunne have brugt den tid andetsteds. Det var endda også meningen, at vi skulle være fulgtes sammen til middagen, hvilket han ændrede i sidste øjeblik. Men jeg tror nu mest, det var pga misforståelsen omkring tidspunktet, at vi gik skævt af hinanden der. Jeg kunne sgu bare godt lige have brugt en anerkendelse af fejlen fra hans side og lidt forståelse for ubelejligheden for mig.
Kontakten mellem os har generelt ikke været så kærlig de sidste par dage, og jeg savner virkelig hygge og kvalitetstid. Men jeg ved, at han også er travl og småstresset for tiden. Jeg kender ham godt nok til at vide, at savnet fra hans side bliver stort nok i løbet af de næste par dage, til at han smider alt for at komme rendende bare for at klemme en times putning ind i kalenderen. Men på en måde savner jeg at føle mig lidt mere som en fast prioritet i kalenderen - måske mest fordi jeg selv er stresset for tiden og har brug for noget at se frem til.
3
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf billiebean » 1. nov 2017, 07:07

Han var vrissen og konfrontatorisk i morges. Og da jeg påpegede hans attitude efter at have fået nok, så var der i HVERT fald ikke noget - sådan talte han altid!

Nu gider jeg ikke alt det, vi har aftalt, vi skal lave sammen i eftermiddag.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Stitch » 1. nov 2017, 08:00

Igår aftes.

Han siger fanme dumme ting nogle gange.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 6. nov 2017, 06:49

Han har en evne til at spise hensynsløst. Jeg får altid yoghurt med müsli til morgenmad. I går har jeg så fået spist det sidste yoghurt og vi nåede ikke lige ud at handle. Her til morgen vælger han så at bruge al mælken på sin müsli (ej, han har efterladt 0,5 dl...) OG æde den ene bolle, der lå der. Så jeg kan så få verdens mindste portion müsli med mælk til morgenmad og en skive rugbrød. Og han VED godt, at jeg hader rugbrød til morgenmad. Hvor svært er det lige at tage hensyn til at vi er flere i huset, der skal kunne få mad?!?
Og enhver anden dag ville jeg bare kunne gå ned for at handle, men om mandagen skal jeg til babysvømning, så det kan jeg ikke før kl. 11.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sophies-mor » 6. nov 2017, 09:39

Her forleden.
Svigerfar havde fødselsdag i sidste uge, så jeg og barnet skulle derind onsdag. Som i forvejen er en presset dag.
Mand ringer hjem og får så fyret noget af i stil med "og hvis nogle kommer med grimme bemærkninger, kunne det jo være, at du skal lade dem passere" ...
Møntet på, at hans søster evt. kunne være der og fyre noget af, for at ramme mig.
Jeg har ladet ALT for meget passere, din konfliktsky papand!
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5031

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Yetie » 16. nov 2017, 06:07

Han er holdt op med at ryge - siger han. Jeg ved at han har røget nogle gange i smug, men jeg har ikke sagt noget, for jeg nyder at huset ikke længere stinker af røg. I går da jeg kom hjem og vi satte os for at spise så jeg, at han havde en cigaret bag øret, som han har haft for vane. Da jeg konfronterer ham flyver han op, påstår at han har fået den af sin far, og skynder sig at smide den op oven på køkkenskabene. Jeg påpeger, at det da ellers ikke lignede en genetiker hjemmerul, som hans far ryger, men han siger, at hans far jo også nogen gange køber almindelige cigaretter. Jeg spurgte så hvor meget han ryger. Han røg ikke, måske en enkelt en gang imellem. Yeah right! Han sover stadig, så jeg ledte efter den cigaret, han smed op på skabet. Det er en kings. Hans far ryger aldrig Kings. Men min mand røg dem.

Og det jeg er allermest arrig over er sgu at han så nemt kan sidde og lyve mig lige op i ansigtet. :evil:

Jeg konfronterer ham i aften. Jeg gider simpelthen ikke det pis! Han ville holde med at ryge fordi vi prøver på at få børn, men hvis han i virkeligheden mente at han bare ville fortsætte bag min ryg, så kan det sgu være ligemeget!

Fuck jeg er skuffet og vred!
11
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 5. dec 2017, 12:20

Min kæreste og jeg holder i år jul hver for sig. Hans familie har ingen juletraditioner de andre dage, men i min familie samles vi altid d. 25/12 til julefrokost. Han har i 2-3 år, før vi mødtes, været ude at drikke snaps med to kammerater fra barndommen d. 25/12. Sidste år havde han helt egenhændigt meldt afbud til dette (forsøgte at finde en anden dato, men den ene kammerat nægtede at flytte det) med ordene, at vi efterhånden havde en alder, hvor familien betød mere end kammeraterne i juletiden. Det synes jeg jo var vildt sødt, men jeg foreslog dog, at han jo bare kunne tage derned om aftenen, hvilket han afslog.

Nu har han så lige meldt ud over messenger, helt nonchalant, at han tager til det der snapsehejs d. 25/12. Eftersom det er i hans barndomsby, hvor han også skal holde jul, spørger jeg, om det så betyder, at han slet ikke er hjemme d. 24/12-26/12. Svaret er "Formentlig".

Nå nå, så jeg må så bare leve med ikke at se ham i juledagene. Og eftersom jeg i modsætning til ham skal arbejde på alle hverdage, ja så bliver det ikke til meget kvalitetstid. Sikke en hyggelig første jul i vores nye hus - alene. Nar...
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf sansera » 5. dec 2017, 12:23

Mi55y skrev:Min kæreste og jeg holder i år jul hver for sig. Hans familie har ingen juletraditioner de andre dage, men i min familie samles vi altid d. 25/12 til julefrokost. Han har i 2-3 år, før vi mødtes, været ude at drikke snaps med to kammerater fra barndommen d. 25/12. Sidste år havde han helt egenhændigt meldt afbud til dette (forsøgte at finde en anden dato, men den ene kammerat nægtede at flytte det) med ordene, at vi efterhånden havde en alder, hvor familien betød mere end kammeraterne i juletiden. Det synes jeg jo var vildt sødt, men jeg foreslog dog, at han jo bare kunne tage derned om aftenen, hvilket han afslog.

Nu har han så lige meldt ud over messenger, helt nonchalant, at han tager til det der snapsehejs d. 25/12. Eftersom det er i hans barndomsby, hvor han også skal holde jul, spørger jeg, om det så betyder, at han slet ikke er hjemme d. 24/12-26/12. Svaret er "Formentlig".

Nå nå, så jeg må så bare leve med ikke at se ham i juledagene. Og eftersom jeg i modsætning til ham skal arbejde på alle hverdage, ja så bliver det ikke til meget kvalitetstid. Sikke en hyggelig første jul i vores nye hus - alene. Nar...


Jep - det er her ordet spasser-nar er passende :kram:
2
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 5. dec 2017, 12:53

sansera skrev:
Jep - det er her ordet spasser-nar er passende :kram:


Det er sikker bare, som sædvanlig, en tanketorsk fra hans side. Fordi det logistisk set giver mening at blive dernede og han alligevel har fri mellem jul og nytår, så der ville blive masser af andre fridage - hvor jeg så bare lige skal arbejde :rulle:
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf avdotja » 5. dec 2017, 13:06

Jeg bor heller ikke i samme by som min familie og for mig er det helt naturligt (hvis det er foreneligt med arbejdet) at blive et par dage ekstra henover julen (eller hvad jeg nu er hjemme til) for at tilbringe lidt tid med familie og gamle venner. Sådan tror jeg der er mange som gør det :)
4

Tilbage til "Forhold og sex"