Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Jammerdalen
Indlæg: 776
Tilmeldt: 6. feb 2016, 19:14
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1001

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Jammerdalen » 28. nov 2020, 23:27

JumboJette skrev:Her til aften. Vi har bagt julesmåkager hele dagen, så aftensmaden havde vi ikke spekuleret over. Han drøner i Brugsen og kommer hjem med frysepizza til ungerne (?), forårsruller til mig (?) og laver så 3 tarteletter til sig selv. Okay, jamen så spiser vi da bare pap-mad, mens du sidder med dine tarteletter.

Ja, det ville vi allesammen gerne have haft. Men da ungerne spurgte, om de måtte få én, var svaret, at "så har far jo ikke noget at spise, spis nu jeres pizza." Pap-maden var åbenbart (heller) ikke god nok til ham.


Var det restfyld eller lavet fra bunden?
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18165

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 29. nov 2020, 06:34

kidkomb skrev:Skyl nu den fucking karklud når du har brugt den :sur:


Her er problemet, at han ikke vrider den :forvirret: Så hænger der bare sådan en sjaskvåd klud og drypper over det hele :rulle:
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1783

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf limitededition » 29. nov 2020, 06:54

kidkomb skrev:Skyl nu den fucking karklud når du har brugt den :sur:


Ja tak! Det problem har vi også, det er så irriterende. Jeg er vant til at skylle den, så den er klar til næste gang, men det gør han ikke. Så skal man skylle den op, når man står og har spildt noget.
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Slettet bruger » 29. nov 2020, 08:00

limitededition skrev:
kidkomb skrev:Skyl nu den fucking karklud når du har brugt den :sur:


Ja tak! Det problem har vi også, det er så irriterende. Jeg er vant til at skylle den, så den er klar til næste gang, men det gør han ikke. Så skal man skylle den op, når man står og har spildt noget.


Kan man farveopdele karkludene - jeg har de røde og blå, du har resten - og så køre med hver sin karklud.
1
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1783

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf limitededition » 29. nov 2020, 09:03

abcd skrev:
limitededition skrev:
kidkomb skrev:Skyl nu den fucking karklud når du har brugt den :sur:


Ja tak! Det problem har vi også, det er så irriterende. Jeg er vant til at skylle den, så den er klar til næste gang, men det gør han ikke. Så skal man skylle den op, når man står og har spildt noget.


Kan man farveopdele karkludene - jeg har de røde og blå, du har resten - og så køre med hver sin karklud.


Selv hvis vi gjorde det, ville min mand bruge dem begge, og efterlade dem begge uden at vride dem op.
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 29. nov 2020, 10:14

abcd skrev:
limitededition skrev:
kidkomb skrev:Skyl nu den fucking karklud når du har brugt den :sur:


Ja tak! Det problem har vi også, det er så irriterende. Jeg er vant til at skylle den, så den er klar til næste gang, men det gør han ikke. Så skal man skylle den op, når man står og har spildt noget.


Kan man farveopdele karkludene - jeg har de røde og blå, du har resten - og så køre med hver sin karklud.

Det er ikke et dårligt forslag :kys: Og hvis en karklud skulle bruges mere end max to dage (oftest kun 1), så havde jeg formentlig også gjort noget i den stil.
Mit problem er at jeg ikke gider at have madrester i min vaskemaskine. For det er mig der vasker. Og det er mig der tømmer filteret.
Jeg har sagt før at jeg er en streng kone, og det er jeg. Han skal bare skylle den latterlige karklud, så der ikke sidder madrester osv på. Færdig. For når det er tørret ind, så er det voldbesværligt at få af. Længere er den ikke.
#60'erneharringetdevilhavedereskønsrollemønstertilbage
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Skorstenen » 29. nov 2020, 11:30

Han har købt en adventsgave til mig. Og kan ikke finde den :boo:

Men så må jeg jo tænke mig til det spangsberg chokolade.
0
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pølsemix » 29. nov 2020, 12:51

Skorstenen skrev:Han har købt en adventsgave til mig. Og kan ikke finde den :boo:

Men så må jeg jo tænke mig til det spangsberg chokolade.

Han har da selv spist den :devil: :lol2: og man må jo godt når det er Spangsberg :D
1
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Skorstenen » 29. nov 2020, 16:37

Skorstenen skrev:Han har købt en adventsgave til mig. Og kan ikke finde den :boo:

Men så må jeg jo tænke mig til det spangsberg chokolade.

Han fandt den :savl: og der var også en gooood flaske portvin :ivrig:
7
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Vinaia » 30. nov 2020, 07:59

Angående karklude, så kastede mine forældres hund op her i weekenden. Min far tørrer det op med en karklud, hvorefter han lægger den ud til køkkenvasken igen. Hvad? Adw!!!
20
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf HappyHippo » 30. nov 2020, 18:41

Jeg bruger kun karklude en gang, før de lægges til vask. Men hænger dem lige for at tørre først. Min kæreste derimod, lægger våde karklude mv i vaskekurven. Så kan det ligge der og hygge sig indtil det skal vaskes...
1
Brugeravatar
Laurelin
Indlæg: 331
Tilmeldt: 7. dec 2016, 22:45
Kort karma: 59
Likede indlæg: 1149

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Laurelin » 30. nov 2020, 21:28

Han gad ikke hjælpe mig med at sætte blomsterkrukkerne fra terrassen ind i skuret, hvor de kan overvintre frostfrit. “Vi kan bare købe nye næste år.” Ja, som jeg så selv skal sørge for at få købt og plantet i krukker, for det gider han nemlig heller ikke hjælpe med. Og det er spild af planter!
Jeg forsøgte at bære dem ind selv, men to af dem er simpelthen for tunge for mig. Nogen der ved, hvordan man klarer dén? I morgen vil jeg prøve med sækkevogn og se, om jeg kan lave en rampe til skuret - jeg skal fandme nok få de planter ind selv.

Jeg er især træt af det, fordi min mand er ualmindeligt hjælpsom over for alle andre; han hopper og springer gladeligt for sine forældre, søster, fætter osv. Men når det gælder mig, er det en anden sag, og jeg synes, det bliver værre med tiden.
0
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf avdotja » 30. nov 2020, 22:02

Laurelin skrev:Han gad ikke hjælpe mig med at sætte blomsterkrukkerne fra terrassen ind i skuret, hvor de kan overvintre frostfrit. “Vi kan bare købe nye næste år.” Ja, som jeg så selv skal sørge for at få købt og plantet i krukker, for det gider han nemlig heller ikke hjælpe med. Og det er spild af planter!
Jeg forsøgte at bære dem ind selv, men to af dem er simpelthen for tunge for mig. Nogen der ved, hvordan man klarer dén? I morgen vil jeg prøve med sækkevogn og se, om jeg kan lave en rampe til skuret - jeg skal fandme nok få de planter ind selv.

Jeg er især træt af det, fordi min mand er ualmindeligt hjælpsom over for alle andre; han hopper og springer gladeligt for sine forældre, søster, fætter osv. Men når det gælder mig, er det en anden sag, og jeg synes, det bliver værre med tiden.

Det der er simpelthen for mærkeligt. Uanset om jeg så syntes det var spild af tid eller ej, ville jeg da aldrig nægte at hjælpe en kæreste med at bære et eller andet, som vedkommende ikke kunne løfte selv :forvirret:

Altså du har spurgt ham, ikke?
16
Brugeravatar
Laurelin
Indlæg: 331
Tilmeldt: 7. dec 2016, 22:45
Kort karma: 59
Likede indlæg: 1149

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Laurelin » 30. nov 2020, 22:05

SurSødSovs skrev:
Laurelin skrev:Han gad ikke hjælpe mig med at sætte blomsterkrukkerne fra terrassen ind i skuret, hvor de kan overvintre frostfrit. “Vi kan bare købe nye næste år.” Ja, som jeg så selv skal sørge for at få købt og plantet i krukker, for det gider han nemlig heller ikke hjælpe med. Og det er spild af planter!
Jeg forsøgte at bære dem ind selv, men to af dem er simpelthen for tunge for mig. Nogen der ved, hvordan man klarer dén? I morgen vil jeg prøve med sækkevogn og se, om jeg kan lave en rampe til skuret - jeg skal fandme nok få de planter ind selv.

Jeg er især træt af det, fordi min mand er ualmindeligt hjælpsom over for alle andre; han hopper og springer gladeligt for sine forældre, søster, fætter osv. Men når det gælder mig, er det en anden sag, og jeg synes, det bliver værre med tiden.


Det tager da længere tid at købe nye???

Nåh. Men ja. En ting, der altid har virket for mig med de to, jeg har boet sammen med:
Super. Så ringer jeg efter et flyttefirma/havemand. De par hundrede kroner fra eller til.

Kan din kærestes stolthed mon klare den :cool:


Ja, det er langt mere besværligt at købe nye, men ikke for ham når han nægter at deltage i det.

Det er fristende at betale sig fra det, men hold nu k..., hvor ville han flegne! Jeg overvejer at bede naboen om hjælp, hvis jeg ikke selv kan klare det.
0
Brugeravatar
Laurelin
Indlæg: 331
Tilmeldt: 7. dec 2016, 22:45
Kort karma: 59
Likede indlæg: 1149

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Laurelin » 30. nov 2020, 22:12

avdotja skrev:
Laurelin skrev:Han gad ikke hjælpe mig med at sætte blomsterkrukkerne fra terrassen ind i skuret, hvor de kan overvintre frostfrit. “Vi kan bare købe nye næste år.” Ja, som jeg så selv skal sørge for at få købt og plantet i krukker, for det gider han nemlig heller ikke hjælpe med. Og det er spild af planter!
Jeg forsøgte at bære dem ind selv, men to af dem er simpelthen for tunge for mig. Nogen der ved, hvordan man klarer dén? I morgen vil jeg prøve med sækkevogn og se, om jeg kan lave en rampe til skuret - jeg skal fandme nok få de planter ind selv.

Jeg er især træt af det, fordi min mand er ualmindeligt hjælpsom over for alle andre; han hopper og springer gladeligt for sine forældre, søster, fætter osv. Men når det gælder mig, er det en anden sag, og jeg synes, det bliver værre med tiden.

Det der er simpelthen for mærkeligt. Uanset om jeg så syntes det var spild af tid eller ej, ville jeg da aldrig nægte at hjælpe en kæreste med at bære et eller andet, som vedkommende ikke kunne løfte selv :forvirret:

Altså du har spurgt ham, ikke?


Jo, det har jeg. Og også gjort ham opmærksom på, at jeg ikke synes, det er særlig pænt af ham ikke at gide hjælpe mig. Hans argument er som sagt, at jeg bare kan købe nye planter, så krukkerne behøver ikke flyttes.
0

Tilbage til "Forhold og sex"