Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1971

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Tobywan » 26. sep 2018, 08:52

Ado skrev:Min kæreste spiser aldrig slik. Yderst sjældent lidt god chokolade, men det er sket to gange i den tid jeg har kendt ham. :nerve:

Mere slik til dig - det er da bonus :D
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Ado » 26. sep 2018, 09:21

Tobywan skrev:
Ado skrev:Min kæreste spiser aldrig slik. Yderst sjældent lidt god chokolade, men det er sket to gange i den tid jeg har kendt ham. :nerve:

Mere slik til dig - det er da bonus :D



Billede
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf twinkle » 9. okt 2018, 16:53

Jeg tror egentlig ikke han gør det med vilje, men han får bare sagt nogle virkelig uheldige ting, i en super uheldig kontekst. Og selv om han nok ikke gør det med vilje, synes jeg stadig det er lidt nar-agtigt...

Jeg er på barsel og har i dag fået af vide af veninde/kollega, at der er indkaldt til ekstra-ordinært personalemøde i denne uge pga. reduktioner i personalegruppen (som ingen har vidst noget om ind til nu). Jeg fortæller det til min mand, og han får sagt “ja, det bliver da spændende at se, hvad der kommer til at ske”

:ticks:

Jeg står potentielt over for at miste mit arbejde, og du betegner det som spændende?! :forvirret: :stoned: :sur: :nej:
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16226
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1406
Likede indlæg: 30205

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 9. okt 2018, 17:17

twinkle skrev:Jeg tror egentlig ikke han gør det med vilje, men han får bare sagt nogle virkelig uheldige ting, i en super uheldig kontekst. Og selv om han nok ikke gør det med vilje, synes jeg stadig det er lidt nar-agtigt...

Jeg er på barsel og har i dag fået af vide af veninde/kollega, at der er indkaldt til ekstra-ordinært personalemøde i denne uge pga. reduktioner i personalegruppen (som ingen har vidst noget om ind til nu). Jeg fortæller det til min mand, og han får sagt “ja, det bliver da spændende at se, hvad der kommer til at ske”

:ticks:

Jeg står potentielt over for at miste mit arbejde, og du betegner det som spændende?! :forvirret: :stoned: :sur: :nej:


Kender det godt. Min mand er heller ikke altid for heldig med sine formuleringer.
Og jeg ved at han reelt set mener det godt.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Wizzze » 9. okt 2018, 17:34

Akehurst2 skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Det fede svin har ædt min uåbnede Center chokoladerulle, så der kun var tre stykker tilbage til mig. :sur:

Ej, det er fint nok. Men jeg må vist hellere til at finde mig et snedigt gemmested, så jeg kan regne med, at der rent faktisk også er mere chokolade tilbage, når jeg får lyst.


Det er overhovedet ikke fint nok! Ingen skulle røre min Center :cuss:


Brændt barn skyr ilden, smart mand lærer aldrig at røre/løbe tør for chokolade :D

Her er hundjævlen i ugunst, hun har kasseret et par poloer og underdrenge uden at spørge :panik: Ja ja, jeg har købt nyt i USA, men det betyder ikke at de gamle var brugt op, bare fordi de var lidt falmede og forvaskede :evil:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf twinkle » 9. okt 2018, 17:40

Wizzze skrev:
Akehurst2 skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Det fede svin har ædt min uåbnede Center chokoladerulle, så der kun var tre stykker tilbage til mig. :sur:

Ej, det er fint nok. Men jeg må vist hellere til at finde mig et snedigt gemmested, så jeg kan regne med, at der rent faktisk også er mere chokolade tilbage, når jeg får lyst.


Det er overhovedet ikke fint nok! Ingen skulle røre min Center :cuss:


Brændt barn skyr ilden, smart mand lærer aldrig at røre/løbe tør for chokolade :D

Her er hundjævlen i ugunst, hun har kasseret et par poloer og underdrenge uden at spørge :panik: Ja ja, jeg har købt nyt i USA, men det betyder ikke at de gamle var brugt op, bare fordi de var lidt falmede og forvaskede :evil:


Herhjemme var min mand ved at flegne sidelæns, da jeg bad ham smide et par sokker ud, med intet mindre end 3(!!!) huller i. Så synes godt hun kunne trække det lidt længere, før hun smider dit tøj ud. Det var jo garanteret lige gået helt perfekt til!
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 9. okt 2018, 18:05

Man smider da ikke hinandens tøj ud? :forvirret: jeg var flejnet... og min mand ville flejne endnu mere.
14
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 9. okt 2018, 18:12

Pandesteg skrev:Man smider da ikke hinandens tøj ud? :forvirret: jeg var flejnet... og min mand ville flejne endnu mere.


Min kæreste har et par underhylere, hvor den ene testikel sidder vildt uheldig pga et hul, når han lægger sig i sengen eller sofaen. Dem smed jeg ud. Iskold var jeg, også selvom han ikke selv registrerede det.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf lillebjoern » 9. okt 2018, 18:16

Er der seriøst nogen der smider deres partners ting ud uden at spørge? :forvirret: :forvirret:
10
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4869

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Patience » 9. okt 2018, 18:19

lillebjoern skrev:Er der seriøst nogen der smider deres partners ting ud uden at spørge? :forvirret: :forvirret:

Jeg bliver lige overrasket hver gang jeg hører det - men ja, det er der åbenbart en hel del der gør.
2
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Miss_no_More » 9. okt 2018, 18:26

Jeg smed også sokker ud med huller i ved eksen. Det opfatter jeg egentlig mere som en tjeneste end provokation, da det er træls at få fat i et par med huller.
7
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf twinkle » 9. okt 2018, 18:27

Pandesteg skrev:Man smider da ikke hinandens tøj ud? :forvirret: jeg var flejnet... og min mand ville flejne endnu mere.


For mig er der en bagatelgrænse. Støder jeg på et par sokker med huller i når jeg ordner vasketøj, så ryger de altså ud. Jeg gider hverken vaske eller lægge strømper sammen, som der er huller i. Det er spild af tid, synes jeg.
21
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Moxy-lady » 9. okt 2018, 18:43

Altså, ja strømper og sådan nogle små ting er fair mol. Men jeg undres altså også over folks (kvinders) tendens til at overrule deres kærester ift hvilket tøj de må eje. Min fars eks smed hans hovedpude ud, som han havde haft siden han var 16. Den var klam , lugtede og føltes som 16 døde høns lå i den. Men han elskede den pude, og den havde holdt til 2 ekskoner. Jeg var tændt fuldstændigt af, sådan som i at jeg havde smidt hende ud på røv og albuer. Der er INGEN der skal bestemme hvilken hovedpude jeg skal sove med! Men jeg er virkelig også hysterisk med hovedpuder.
7
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf AgentPixie » 9. okt 2018, 18:53

Jeg har smidt virkelig mange hullede boksershorts ud, hvor hele klokkeværket ender med at hænge udenfor.
Han gør det samme, hvis der er huller i mit undertøj.

Men vi er også helt igennem onde og kontrollerende mennesker, så det er ok.
14
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Moxy-lady » 9. okt 2018, 19:33

AgentPixie skrev:Jeg har smidt virkelig mange hullede boksershorts ud, hvor hele klokkeværket ender med at hænge udenfor.
Han gør det samme, hvis der er huller i mit undertøj.

Men vi er også helt igennem onde og kontrollerende mennesker, så det er ok.


1. Jeg er ret sikker på at de fleste har en bagatelgrænse

2. Hvis begge i det mindste har liv til at smide den andens tøj ud, så er det noget mere fair. Trods alt.
0
My world 12-10-18 :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"