Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6452

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mulan » 31. jan 2024, 09:44

catnip skrev:Jeg har et virkelig vigtigt zoom møde i morgen, som med stor sandsynlighed ender ud med at jeg bliver tilbudt et job i USA. Der er forhandlingsaspekter i mødet i morgen, og fordi det handler om vores begges fremtid, og fordi min mand har mere erfaring med academia på det her niveau (og i USA) end mig, er det noget jeg gerne vil have hans input til. Den her samtale finder sted igår aftes mens vi begge sidder med vores laptops, som vi ofter gør, inden aftensmaden, og lige får fikset lidt arbejde.

Mig: Can I ask you something?
Ham: Sure.
Mig: I was thinking that I could prep a list of questions for the meeting on Wednesday, and then we can go over them together tomorrow night?
Ham: Enchiladas sound great. I can help you chop up stuff.
[stilhed mens jeg overvejer om han har fået et stroke eller bare ikke har hørt efter]
Mig: ...can I get a puppy too?
Ham: Absolutely.
Mig: You dick!
Ham: ...what? What did I do?!

Hvad hjertet er fuldt af.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26795

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Santa » 31. jan 2024, 14:20

catnip skrev:Jeg har et virkelig vigtigt zoom møde i morgen, som med stor sandsynlighed ender ud med at jeg bliver tilbudt et job i USA. Der er forhandlingsaspekter i mødet i morgen, og fordi det handler om vores begges fremtid, og fordi min mand har mere erfaring med academia på det her niveau (og i USA) end mig, er det noget jeg gerne vil have hans input til. Den her samtale finder sted igår aftes mens vi begge sidder med vores laptops, som vi ofter gør, inden aftensmaden, og lige får fikset lidt arbejde.

Mig: Can I ask you something?
Ham: Sure.
Mig: I was thinking that I could prep a list of questions for the meeting on Wednesday, and then we can go over them together tomorrow night?
Ham: Enchiladas sound great. I can help you chop up stuff.
[stilhed mens jeg overvejer om han har fået et stroke eller bare ikke har hørt efter]
Mig: ...can I get a puppy too?
Ham: Absolutely.
Mig: You dick!
Ham: ...what? What did I do?!

Ud og køb den hund, afsted!!
Så kan han lave enchiladas imens. :lol:
6
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12766
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 923
Likede indlæg: 12538

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 3. mar 2024, 08:17

I fredags kom han hjem fra kasernen. Søn var på job inde i byen og skulle hentes. Men manden kunne ikke lige overskue, hvis han skulle vente derinde, til knægten fik fri - hvilket er helt fair, det er en lang tur hjem for ham.

Så bad jeg ham køre søn lørdag morgen, så skulle jeg nok klare datteren til opvisning senere. Jeg endte så med at hente begge også.

I dag har datteren sidste opvisning i denne weekend med begge sine hold. Vi plejer altid at være der og se hende den dag. Manden mente så, at han lige ville køre til Tyskland i dag. Øh? Din datter? Hallo?

Jeg er alene i hverdagen med en masse logistik, hvor han sidder og feder den på kasernen (kontorjob og et værelse). Jeg synes sgu godt lige, han kan prioritere sine børn, når han så er hjemme.
19
godtnavn
Indlæg: 11174
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12998

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf godtnavn » 12. mar 2024, 15:18

Han har glemt at melde påskeferie, så nu står jeg alene med 2 børn som højgravid i 3 dage. Og vi har så 3 ture vi skal på i løbet af weekeden/helligdagene, jeg troede vi kunne fordele de 3 ture over hele ugen og jeg også kunne slappe af noget af tiden i mellem turdagene, men nu er det 3 dage alene med 2 børn og 3 dage med lange ture, så der bliver ikke meget afslapning.

Han kan potentielt gå på barsel lige efter påske da jeg kan føde fra 1. april (og måske bliver det først slut april, det afhænger jo af baby), og han er først ved at indkøre hans barselvikar nu, så han får næppe lov at melde ferie med så kort varsel, ellers plejer de at være søde til at det er okay at melde ferien sent.
2
Sorenspige
Indlæg: 7115
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9489

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sorenspige » 12. mar 2024, 21:23

Han klipper negle i håndvasken uden at fjerne dem bagefter. Yiaks!
8
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13032
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3544
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56028
Kontakt:

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Ado » 13. mar 2024, 06:46

Sorenspige skrev:Han klipper negle i håndvasken uden at fjerne dem bagefter. Yiaks!

:nerve:
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1056
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18324

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 19. mar 2024, 17:11

Jeg har haft migræne i dag, men stod alligevel op med den yngste 05:15 (for jeg var jo vågen), lavede morgenmad, smurte madpakker og deltog i online erfa-møde i 6 timer (bare på en lytter dog).

Med til historien hører, at det er mig der står for 98% af almadlavning inkl. madpakker herhjemme, og med madselektive børn, så kan det være en ret stor opgave. Alligevel får vi højst take-away en gang om måneden.

Jeg skriver så til ham, at jeg stadig har hovedpine, at jeg henter børnene kl. 16 og at han kan vælge mellem take-away eller hot-dogs. Han skriver, at jeg må vælge - så jeg vælger selvfølgelig det, der kræver mindst af mig; take-away, som han henter på vejen hjem.

Vi spiser, og da børnene er gået fra bordet udspiller følgende samtale sig:
Mig: Den yngste spiste godt nok godt. Det er rart, at hans mave er i orden igen (han har lige været syg med dårlig mave).
Ham: Jeg synes, det er ærgerligt, at de er blevet vænnet til kun at kunne lide fast-food.
Mig: *glor uforstående på ham* Var det en stikpille til mig?
Ham: Jeg synes bare, at de får for meget fast-food.
Mig: Er det du siger, at jeg har vænnet børnene til kun at gide fast-food?
Ham: Jeg siger bare, at de tit får McDonalds.
Mig: De fik McD i sidste uge og så i oktober - er det tit? Og du har ikke svaret på, om du mener, at jeg giver vores børn for meget fast-food?
Ham: Ja, det er tit. Jeg gider ikke diskutere det - du har hovedpine og er ekstra nærtagende.
Mig: Men du siger jo ikke nej - skal jeg så gå ud fra, at det er det, du mener?
Ham: Hvis ikke du stopper nu, så kører jeg.
Mig: Jeg vil altså have lov at reagere på det du siger, for jeg synes det er en ret voldsom udmelding.
Ham: *sætter sig ud i bilen og kører*

Altså - what? Det er slet ikke en diskussion vi har haft før, og han har aldrig før truet med at køre endsige gjort det.
Er det mig, der var totalt out of line og bare ikke kan se det?
13
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Aesel82
Indlæg: 2658
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4305

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Aesel82 » 19. mar 2024, 17:32

Wtf?! Sikke da en nar-opførsel!

1. Nej, det er sgu da ikke tit at få McD
2. Hvis han er utilfreds med, hvad der bliver serveret, kan han jo selv komme i sving.
3. Kørte han så bare? Meget konstruktivt!
25
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1056
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18324

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 19. mar 2024, 17:50

Aesel82 skrev:Wtf?! Sikke da en nar-opførsel!

1. Nej, det er sgu da ikke tit at få McD
2. Hvis han er utilfreds med, hvad der bliver serveret, kan han jo selv komme i sving.
3. Kørte han så bare? Meget konstruktivt!


Ja, og nu har han været væk en time. Han har dog skrevet en besked, at hvis jeg er klar til ikke at skændes, så er han klar til at komme hjem.
Jeg har ladet den stå som ulæst. Nok gider jeg ikke skændes, men jeg gider faktisk heller ikke have ham hjem lige nu...
21
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Aesel82
Indlæg: 2658
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4305

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Aesel82 » 19. mar 2024, 17:58

Mi55y skrev:
Aesel82 skrev:Wtf?! Sikke da en nar-opførsel!

1. Nej, det er sgu da ikke tit at få McD
2. Hvis han er utilfreds med, hvad der bliver serveret, kan han jo selv komme i sving.
3. Kørte han så bare? Meget konstruktivt!


Ja, og nu har han været væk en time. Han har dog skrevet en besked, at hvis jeg er klar til ikke at skændes, så er han klar til at komme hjem.
Jeg har ladet den stå som ulæst. Nok gider jeg ikke skændes, men jeg gider faktisk heller ikke have ham hjem lige nu...


Så man må godt bare slynge et eller andet ud, sige “jeg gider ikke skændes om det”, og så er det det?

Kan godt forstå, at du ikke gider have ham hjem!
5
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7488
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24483

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Moxy-lady » 19. mar 2024, 18:02

Mi55y skrev:
Aesel82 skrev:Wtf?! Sikke da en nar-opførsel!

1. Nej, det er sgu da ikke tit at få McD
2. Hvis han er utilfreds med, hvad der bliver serveret, kan han jo selv komme i sving.
3. Kørte han så bare? Meget konstruktivt!


Ja, og nu har han været væk en time. Han har dog skrevet en besked, at hvis jeg er klar til ikke at skændes, så er han klar til at komme hjem.
Jeg har ladet den stå som ulæst. Nok gider jeg ikke skændes, men jeg gider faktisk heller ikke have ham hjem lige nu...


Kæft, hvor er det ukonstruktivt og ubehageligt. Skal man så bare have lov yil at sige hvad som helst og så blive fornærmet og forurettet hvis den anden reagerer?

"Skat, jeg synes det er mega ærgerligt at du er blevet så ego agtig og holder så kort tid når vi har sex. Altså når du i forvejen har en lille pik og er så middelmådig rent reknisk, så bliver det sgu ekstra træls. Men altså, nu skal du jo ikke blive sur/fornærmet/ked af det, for så er det jo dig der er sart, jeg sagde det jo bare. Du er altid sådan lidt ekstra sensitiv når du har sovet dårligt om natten, så du overreagerer altid. "

Nøøøj, jeg synes det er borderline gaslighting, det han gør. Kæmpe røvhulsagtig opførsel.
19
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6666
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 869
Likede indlæg: 18918

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Æble » 19. mar 2024, 18:15

Mi55y skrev:
Aesel82 skrev:Wtf?! Sikke da en nar-opførsel!

1. Nej, det er sgu da ikke tit at få McD
2. Hvis han er utilfreds med, hvad der bliver serveret, kan han jo selv komme i sving.
3. Kørte han så bare? Meget konstruktivt!


Ja, og nu har han været væk en time. Han har dog skrevet en besked, at hvis jeg er klar til ikke at skændes, så er han klar til at komme hjem.
Jeg har ladet den stå som ulæst. Nok gider jeg ikke skændes, men jeg gider faktisk heller ikke have ham hjem lige nu...


Jeg ville være klar til at skændes rimelig længe efter den besked og så se om han virkelig gider overnatte i bilen :devil:

Det er sådan passivt aggressivt at sige lidt mellem sidebenene men ikke ville sige det rigtigt. Han er vel velkommen til at deltage i madplanlægningen hvis han ikke er tilfreds?
18
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7434
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1574
Likede indlæg: 23522

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Aragorn » 19. mar 2024, 18:22

Mi55y skrev:Ham: Jeg siger bare, at de tit får McDonalds.
Mig: De fik McD i sidste uge og så i oktober - er det tit?


Jeg ville nok også høre noget i stil med 'du er doven, du tager ikke vores børns helbred seriøst, det er din pligt at lave maden, du er skødesløs og lemfældig og jeg tør ikke sige det direkte. Du har altid en grund til hvorfor noget er galt og så ender det med dårlige løsninger'.

Men min kone ville sige til mig at det ikke var det hun mente, for det var jo ikke det hun sagde, og hun ville blive irriteret fordi jeg stoppede noget ind i det hun sagde som hun ikke mener, og hun ville ikke føle nødvendigheden af at sige 'nej, det er ikke det jeg mener', hun ville i stedet prøve at forklare igen hvad hun mente.

Hvad angår det citerede så ville jeg nok ikke kunne leve uden at få defineret hvad der betyder ofte forekommende, eftersom jeg har en væsensforskellig opfattelse af hvad der kan betegnes som ofte i den sammenhæng. Men alt er relativt, det interval er ofte for et spark i løgene, sjældent at få skiftet sengetøj.

Man kan jo godt havne i den situation at man er nødt til at høre hvad den anden opfatter som ofte og sjældent, hvorefter man må erkende at man er lodret uenig.

Og så må man vel prøve at nå til en enighed om hvor ofte man gør det, uanset hvilken frekvens man føler er acceptabelt. Hvis man laver et kompromis rigtigt er der ingen der er tilfredse med aftalen.
5

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Sofakartoflen
Indlæg: 3832
Tilmeldt: 28. sep 2020, 12:32
Kort karma: 430
Likede indlæg: 9102

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sofakartoflen » 19. mar 2024, 18:30

Mi55y skrev:
Aesel82 skrev:Wtf?! Sikke da en nar-opførsel!

1. Nej, det er sgu da ikke tit at få McD
2. Hvis han er utilfreds med, hvad der bliver serveret, kan han jo selv komme i sving.
3. Kørte han så bare? Meget konstruktivt!


Ja, og nu har han været væk en time. Han har dog skrevet en besked, at hvis jeg er klar til ikke at skændes, så er han klar til at komme hjem.
Jeg har ladet den stå som ulæst. Nok gider jeg ikke skændes, men jeg gider faktisk heller ikke have ham hjem lige nu...


Jeg tror, det ville var adskillige dage, før jeg var klar til ikke at skændes. Dit indlæg er i alt fald placeret i den rigtige tråd, for han er da en kæmpe nar.
12
Undtagelsen
Indlæg: 2248
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4601

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Undtagelsen » 19. mar 2024, 18:35

Mi55y skrev:
Aesel82 skrev:Wtf?! Sikke da en nar-opførsel!

1. Nej, det er sgu da ikke tit at få McD
2. Hvis han er utilfreds med, hvad der bliver serveret, kan han jo selv komme i sving.
3. Kørte han så bare? Meget konstruktivt!


Ja, og nu har han været væk en time. Han har dog skrevet en besked, at hvis jeg er klar til ikke at skændes, så er han klar til at komme hjem.
Jeg har ladet den stå som ulæst. Nok gider jeg ikke skændes, men jeg gider faktisk heller ikke have ham hjem lige nu...


Så udover at fyre det af med maden, så skrider han også lige og lader dig stå alene med 2 børn til sengetid?
Wow!
26

Tilbage til "Forhold og sex"