Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14618

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 7. nov 2019, 08:20

lillebjoern skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg har snakket et stykke tid om at tage hjem til Danmark til jul. Min kæreste har hele tiden støttet op om det og faktisk opmuntret en hel del. Hvis jeg tager afsted betyder det at han måske kommer til at være alene henover julen, hvilket jeg har det rigtig svært med. Af samme grund overvejede jeg at blive i UK.

For ikke så længe siden tilbød hans søster så at holde julemiddag. Altså ville min kæreste ikke være alene.
Jeg bookede derfor fly og er væk i en uge.

Derefter satte min kæreste trist ansigt på og var sådan helt “ej nu skal jeg være alene til jul” og sagde til kattene at “mama forlader jer i en hel uge, så er vi helt alene”. Rigtig guilt-trip, fik det helt dårligt fordi jeg jo ikke vil at julen skal være trist for ham.

Han tog pis på mig. Nar.


Kan han ikke tage med dig til Danmark?


Han skal arbejde d. 24 og har så fri 25-26 og skal så arbejde igen. Han har ellers åben invitation til at komme med.
0
london
Indlæg: 245
Tilmeldt: 23. nov 2016, 11:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 484

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf london » 9. nov 2019, 04:29

Lige nu eller faktisk for en time siden, da han ikke havde deaktiveret sidste lørdags alarm på telefonen og hans ur derfor ringede kl 4.30... og nu kan jeg ikke falde i søvn igen... fed weekend
3
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 9. nov 2019, 07:27

Purple Haze skrev:
Det et heller ikke et problem at han vasker gulvet.
Det er et problem at han SIGER at han nok skal vaske gulvet.
Og så nok tror det lige tager en halv time og at han kan gøre det på lørdag inden gæsterne kommer (samtidig med at jeg skal “bruge gulvet” og lave mad/gøre klar).

Men som sagt, jeg må jo få sagt det på en ordentlig måde - det irretere mig bare at jeg skal holde styr på den slags - især når han nu har sagt at han nok skal ordne det.

Og kan desværre nok ikke stole på at han “får det gjort” som han har lovet.
Eller jeg kan da godt forsøge mig med at have tiltro til at selvfølgelig gør han det, når han nu har sagt det - og så risikere at stå på lørdag og være sur.

Selvom jeg forudser at det ender med at gulvet ikke bliver vasket, og jeg må fare rundt og “pletfjerne” mens jeg skal lave mad og gøre klar.
Hvilket er grunden til jeg ville have en rengørings til opgaven.


Nu er det lørdag!
Fik sagt i mandags at det kunne nære rart at få vasket gulvet inden i dag, om ikke andet så bare pletfjerning.

Eftersom gæsterne kommer om 4 timer, så bliver gulvet i hvert fald ikke vasket (ordentligt). Nå men jeg vil stå op, gå i bad gøre badeværelset rent og begynde at dække bord osv.
så må vi se om en af os får tid til at “pletfjerne”.

Og nu har jeg så om ikke andet et godt argument for hvorfor vi skal have en rengørings til at ordne gulvet.
Bare ærgerligt det ikke kunne blive gjort inden gæsterne kommer i dag - det må jeg så arbejde på ikke at være sur/bitter/ ærgerlig over.
8
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mani » 9. nov 2019, 09:38

Han blev sur over, at jeg ikke reagerede med rationelt at fortælle ham hvad jeg skulle have hjælp til, da jeg havde fået kogende suppe spredt i køkkenet og mig selv. Jeg havde mere travlt med at brandslukke end at guide ham i hvad han kunne hjælpe med.
6
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pax Romana » 12. nov 2019, 13:35

Lørdag aften var vi kommet lidt sent hjem efter en (våd) aften i byen. Jeg havde dårligt lagt hoved på puden før jeg faldt i søvn. Søndag morgen da jeg var stået op, var hun ved at bryde sammen af grin. Der gik lidt tid før jeg opdagede hvad joken var. I nattens mulm og mørke havde hun (dumme dumme dumme) malet alle mine tånegle med hver sin farve neglelak. :cuss: :cuss: :cuss:
40
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33854

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 12. nov 2019, 17:51

Pax Romana skrev:Lørdag aften var vi kommet lidt sent hjem efter en (våd) aften i byen. Jeg havde dårligt lagt hoved på puden før jeg faldt i søvn. Søndag morgen da jeg var stået op, var hun ved at bryde sammen af grin. Der gik lidt tid før jeg opdagede hvad joken var. I nattens mulm og mørke havde hun (dumme dumme dumme) malet alle mine tånegle med hver sin farve neglelak. :cuss: :cuss: :cuss:


Det er altså seriøst god humor!
13
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4563
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 665
Likede indlæg: 20864

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf catnip » 12. nov 2019, 18:36

Pax Romana skrev:Lørdag aften var vi kommet lidt sent hjem efter en (våd) aften i byen. Jeg havde dårligt lagt hoved på puden før jeg faldt i søvn. Søndag morgen da jeg var stået op, var hun ved at bryde sammen af grin. Der gik lidt tid før jeg opdagede hvad joken var. I nattens mulm og mørke havde hun (dumme dumme dumme) malet alle mine tånegle med hver sin farve neglelak. :cuss: :cuss: :cuss:


Din kæreste lyder som en jeg rigtig godt gad drikke en øl med :-D
8
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 12. nov 2019, 18:50

catnip skrev:
Pax Romana skrev:Lørdag aften var vi kommet lidt sent hjem efter en (våd) aften i byen. Jeg havde dårligt lagt hoved på puden før jeg faldt i søvn. Søndag morgen da jeg var stået op, var hun ved at bryde sammen af grin. Der gik lidt tid før jeg opdagede hvad joken var. I nattens mulm og mørke havde hun (dumme dumme dumme) malet alle mine tånegle med hver sin farve neglelak. :cuss: :cuss: :cuss:


Din kæreste lyder som en jeg rigtig godt gad drikke en øl med :-D

Hun skal da med til næste debatfest! :banan:
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
MOGA
Indlæg: 4024
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7348

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MOGA » 12. nov 2019, 20:42

Pax Romana skrev:Lørdag aften var vi kommet lidt sent hjem efter en (våd) aften i byen. Jeg havde dårligt lagt hoved på puden før jeg faldt i søvn. Søndag morgen da jeg var stået op, var hun ved at bryde sammen af grin. Der gik lidt tid før jeg opdagede hvad joken var. I nattens mulm og mørke havde hun (dumme dumme dumme) malet alle mine tånegle med hver sin farve neglelak. :cuss: :cuss: :cuss:


Det kunne have været værre. Neglelak kan fjernes eller skjules, hun kunne jo have farvet dine øjenbryn i stedet.

P.S. Hun er fandme sjov :D
10
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Orchidea » 13. nov 2019, 06:07

Pax Romana skrev:Lørdag aften var vi kommet lidt sent hjem efter en (våd) aften i byen. Jeg havde dårligt lagt hoved på puden før jeg faldt i søvn. Søndag morgen da jeg var stået op, var hun ved at bryde sammen af grin. Der gik lidt tid før jeg opdagede hvad joken var. I nattens mulm og mørke havde hun (dumme dumme dumme) malet alle mine tånegle med hver sin farve neglelak. :cuss: :cuss: :cuss:


Det gjorde min søn og jeg også på min mand, for nogle år siden, efter at han havde været på en ret så heftig bytur og vi fandt ham i dyb søvn på sofaen. Dog brugte vi kun en farve.

Han opdagede det dagen efter og havde humor nok til at grine af det.

Vores unger havde en fest over det og taler stadigvæk om det.
7
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pax Romana » 13. nov 2019, 07:32

MOGA skrev:
Pax Romana skrev:Lørdag aften var vi kommet lidt sent hjem efter en (våd) aften i byen. Jeg havde dårligt lagt hoved på puden før jeg faldt i søvn. Søndag morgen da jeg var stået op, var hun ved at bryde sammen af grin. Der gik lidt tid før jeg opdagede hvad joken var. I nattens mulm og mørke havde hun (dumme dumme dumme) malet alle mine tånegle med hver sin farve neglelak. :cuss: :cuss: :cuss:


Det kunne have været værre. Neglelak kan fjernes eller skjules, hun kunne jo have farvet dine øjenbryn i stedet.

P.S. Hun er fandme sjov :D
Nu skal du ikke give hende nogen gode ideer. :)
Hævnen er sød og karma har ingen udløbsdato.
Men hold kæft, det var sjovt.
6
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pax Romana » 13. nov 2019, 07:35

Orchidea skrev:
Pax Romana skrev:Lørdag aften var vi kommet lidt sent hjem efter en (våd) aften i byen. Jeg havde dårligt lagt hoved på puden før jeg faldt i søvn. Søndag morgen da jeg var stået op, var hun ved at bryde sammen af grin. Der gik lidt tid før jeg opdagede hvad joken var. I nattens mulm og mørke havde hun (dumme dumme dumme) malet alle mine tånegle med hver sin farve neglelak. :cuss: :cuss: :cuss:


Det gjorde min søn og jeg også på min mand, for nogle år siden, efter at han havde været på en ret så heftig bytur og vi fandt ham i dyb søvn på sofaen. Dog brugte vi kun en farve.

Han opdagede det dagen efter og havde humor nok til at grine af det.

Vores unger havde en fest over det og taler stadigvæk om det.
Det er ikke nytårsløjer - det er hærværk. :lol:
4
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6930

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MrMister » 22. nov 2019, 17:04

Jeg måtte aflyse en aftale sammen. Betaler prisen med surhed over ... alt. Inkl at jeg hellere vil bestille mad end lave det. Selvom der var surhed i morges over ... at jeg ville bestille istedet for lave mad.

Forvirringen er total. Hjælper ikke at jeg selv skrænter på grænsen af manflu (eller stress). Sur kone hjælper nada over det...
0
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1590
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2888

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Kilix » 22. nov 2019, 21:30

For 7-8 uger siden var min veninde paa besoeg og vi ryddede op og smed ud til den helt store guldmedalje i stue, koekken, baggang og kaerestens walk-in (han spurgte MEGET paent om vi ville hjaelpe ham, men han gjorde ikke noget selv). Vores hjem er lige pludselig blev beboeligt igen! Super nice, og vi er begge bare SAA glade for det! Min veninde er simpelthen en skat!

Kaeresten, som ikke havde roert en finger mens vi fiksede det meste af hytten (inklusiv hans vaerelse), blev bedt om foelgende mens min veninde og jeg var paa ferie:
1: At koere ALT skraldet / pappet, som vi havde sat ud i haven, paa losseren
2: Vaske sit (ejet) bjerg af toej + en enkelt dyne, og laegge det hele paa plads
3: Rydde op og ud i de af hans ting som vi ikke kunne gennemskue om var bliv eller smid vaek, og som der ikke umiddelbart er en plads til. (En paent stor bunke som er samlet i den ene ende af stuen)
4: Rydde op og ud i hans mange, mange rygsaekke og kufferter, hvoraf nogen af dem er noget skrammel, men der stadig var arbejdsting ting i som vi ikke syntes vi skulle rode i.
5: Koere nogen gamle kufferter, noget elektronik skrammel, og nogen store kasser som stod i stuen paa losseren.

Vi tager paa ferie og vi kommer hjem til en ren have, og han har faaet vasket sit toej og lagt det paa plads.

Det er nu en 7-8 uger siden min veninde tog hjem og dynen er stadig uvasket, den sidste bunke af ting der skal paa losseren er stadig i stuen (og gror stoet med papkasser fra diverse online bestillinger), hans walk-in er stille og roligt paa vej tilbage til kaos stadie, og hans ting staar stadig usorteret i den ene ende af stuen.
Jeg har bedt ham 4 gange om at koere lortet paa losseren, og sortere sit lort, saa det her simpelthen ved at drive mig til vanvid!!!! Jeg GIDER FANDME IKKE AT VAERE HANS MOR! Han har ovenikoebet en af de der betalte opbevarings steder hvor han kan gemme sit skrammel. Hvorfor goer han det ikke bare?! Hold nu kaeft det irriterer mig at min veninde har brugt saa meget tid paa at hjaelpe os, og saa goer han ikke engang minimum. Oev :(
15
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pax Romana » 23. nov 2019, 14:04

Opdatering på neglelaksattentatet.

KARMA!

I næste weekend skal vi til en jubilæumsfest hos noget familie. Min bedre halvdel måtte naturligvis have sig en ny kjole som var passende. Så hun fik købt sig en fræk lille sag og det fik min twisted hjerne, til at udtænke en djævelsk plan som hævn. Jeg købte nogle dage efter den samme kjole, men to størrelser mindre og skiftede den ud med den som hang i klædeskabet :fløjt: . Så nu glæder jeg mig til reaktionen når hun nu forsøger at skrue sig ned i den. :slem:
53
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.

Tilbage til "Forhold og sex"