Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14619

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 4. sep 2018, 11:53

Jammerdalen skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Han har drukket sig fuld. Fair nok, sidste dag på arbejdet og sådan. Problemet er bare at han ikke kan styre det og jeg har angst for at folk kaster op.

Det har indtil videre resulteret i en køretur hjem hvor min opmærksomhed ikke har været udelukkende på trafikken og mig der skrigende løb ud af stuen og derefter sad rystende i køkkenet i 15 minutter - fordi det lignede at han var ved at kaste op.

Han ved udemærket godt at jeg går i panik og bliver utryg når folk kaster op. Derudover synes jeg ikke det er fair at jeg skal være babysitter efter 10 timer på arbejde, ingen mad og med en arbejdsdag i morgen også. Nu er jeg så utryg omkring ham at jeg ikke kan finde ro i min egen seng.

Helt ærligt kæreste, du er 30. Du burde fanme have lært din grænse at kende!!! Og jeg er træt af at lege babysitter hver gang han får en smule at drikke.


Øje kan du ikke forklare hvad det går ud på - altså angsten for at andre skal kaste op? Det har min søn på 9 år nemlig og jeg vil gerne forstå hvad grunden kan være. (Ikke at det nødvendigvis er den samme som din)


Jeg ved faktisk ikke hvad grunden er, jeg kan bare ikke holde det ud. For mig er det mere selve det at de kaster op, end selve opkastet. Don’t get me wrong, opkast er heller ikke fantastisk, men det skræmmer mig ikke så meget som selve det at nogle kaster op.
Det er bare ubehageligt. Jeg går også fuldkommen i panik hvis jeg selv kaster op. Gråd, hyperventilere og sådan.

Det er faktisk lidt patetisk, men kan ikke gøre noget ved det...
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Hunkat » 7. sep 2018, 17:07

Jeg har været på personaleseminar i to dage. Jeg er introvert og det er arbejde for mig at hygge med kollegaerne (selvom det da er hyggeligt!) så jeg er rimelig bombet da jeg kommer hjem kl. 16 i dag. Køkkenet flyder af opvask fra før jeg tog afsted, kattenbakken er ikke ordnet i dag, skaldet tog han ikke med ned selvom han sagde han ville.

Jeg tog en lur og i mellemtiden er han gået (gammel aftale, så det er sådan set fint nok) så nu står jeg med det hele selv hvis jeg vil have noget at spise i aften. Hunkat 5 år overvejer at gå sulten i seng i stedet.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 7. sep 2018, 17:22

Jeg er væk hver aften for tiden. Vi spiller Heksejagt i Hjørring (hvis nogen skulle have lyst) og jeg skal stadig op kl. lort. Jeg er så træt, at jeg nærmest har synsforstyrrelser, så glæden var faktisk ganske stor, da aftenens forestilling blev aflyst p.g.a. vejr og Hjørring Live.
Nu er min mand så sur, fordi jeg ikke brød mig om pastaen (og nej, jeg spiser altså ikke halvkogt pasta.) og fordi jeg kkm til at kommentere på, at han insisterer på at varme kødsovsen med ekstra vand, så smagen forsvinder og det hele bliver noget tyndt sjask.

Måske var jeg narren, fordi jeg ikke bare spiste, men han er altså også, for han kørte bare ud for at tanke uden at kysse farvel for næsten en halv time siden og er ikke kommet tilbage.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12320

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 8. sep 2018, 09:16

Manden fortalte i torsdags, at han ville køre over grænsen i dag. I går sagde han, han ville tage børnene med, så jeg kunne få lidt alenetid. I dag ændrer han planen og tager først den ene med et sted i nærområdet en halv times tid, og tager så den anden med til Tyskland senere. I samme åndedrag spørger han så, hvad mine planer er. Tjah, det er lørdag, jeg anser min weekend for hjemmetid, så han ved jo udmærket godt, at min lørdag går med M&M, rengøring og tøjvask.

Det er i småtingsafdelingen, I know, men jeg er kvæstet efter en hård uge, og er i opstarten af ny medicin, så overskuddet er ret minimalt.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sangius » 8. sep 2018, 12:18

Lathyrus skrev:Det er han nærmest hver weekend om morgenen - denne ingen undtagelse. Når børnene vågner om morgen og kommer ind til os, så vender han sig bare om og sover videre. Så kan jeg enten prøve at få dem til at sove igen eller underholde dem.
Og samtidig undrer det ham at jeg er træt kl 22 :sur:


Jeg kan anbefale en albue i siden?
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mani » 8. sep 2018, 14:56

Lathyrus skrev:Det er han nærmest hver weekend om morgenen - denne ingen undtagelse. Når børnene vågner om morgen og kommer ind til os, så vender han sig bare om og sover videre. Så kan jeg enten prøve at få dem til at sove igen eller underholde dem.
Og samtidig undrer det ham at jeg er træt kl 22 :sur:

Vi tog en dag hver i weekenden.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sangius » 8. sep 2018, 15:46

Lathyrus skrev:Hverken albuer eller forsøg på aftaler har fungeret. Han er så lang tid om at reagere (hvis han overhovedet gør det) at det er omsonst. Og hvis han endelig står op med børnene, så lader han dem larme så meget eller lader dem rende ind til mig, at jeg alligevel ikke får fred.

Jeg har prøvet i 8 år :rulle:

Det er da for ladt. Jeg havde i protest overnattet et andet sted hver søndag eller lørdag, eller låst døren til soveværelset.
4
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mani » 8. sep 2018, 16:39

Lathyrus skrev:Hverken albuer eller forsøg på aftaler har fungeret. Han er så lang tid om at reagere (hvis han overhovedet gør det) at det er omsonst. Og hvis han endelig står op med børnene, så lader han dem larme så meget eller lader dem rende ind til mig, at jeg alligevel ikke får fred.

Jeg har prøvet i 8 år :rulle:

Jeg satser på der er formildende omstændigheder ved ham, for det der lyder ikke særlig voksent.
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9485
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 990
Likede indlæg: 26526

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Santa » 8. sep 2018, 18:54

Det er mistænkelig længe siden, at han har været en nar.
Irriterende, jojo, men ikke nok til rigtig at være en nar.
Skuffende.
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 14. sep 2018, 19:15

Første dag på vores ferie i Lissabon finder min kæreste på et lille, lokalt marked en meget lowkey lysekrone, som vi køber for nogle hundrede kroner. Herefter følger en del besvær, fordi jeg er den eneste med kuffert med, og min kæreste udover min kuffert kun har registeret de små håndbagager til flyet hjem. Den vejer flere kilo, vi får bakset den ned i den ene håndbagage og slæber os halvt fordærvet begge to på skift.

Gæt, hvem der lægger tasken med lysekronen på hattehylden i toget fra Lufthavnen til Kbh og så skrider fra den?!

Det er 117 gang, han glemmer sine ting i toget. Jeg bad ham om IKKE at lægge den derop, fordi jeg vidste vi ville glemme den, fordi vi er trætte. Men så var jeg bare dum osv.

I det mindste nægtede jeg at komme min egen rygsæk derop og min kuffert, også indeholdende hans ting, var for tung.
4
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14619

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 14. sep 2018, 19:48

Lige nu.

Er lige kommet hjem efter anden dag med 12 timers arbejde. 3 af hvilke foregår udenfor i kulden, hvor jeg er ansvarlig for omkring 4-6 hold i alderen 8-16. Resten af tiden sidder jeg i et pisse travlt call center hvor folk fra hele verden ringer og oftest synes det er okay at holde mig personligt ansvarlig for en multi-billionaire corporation’s handlinger og regler... jeg er smadret mentalt og i kroppen også. 12 timer non-stop flere dage i streg..

Sidder så i køkkenet og han begynder at brokke sig over at jeg ikke har gjort rent eller ryddet op. Fucking hop i havet din spassernar. Virkelig. Hop i havet.
13
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LaMariposa » 15. sep 2018, 06:20

TakeAChanceOnMe skrev:Lige nu.

Er lige kommet hjem efter anden dag med 12 timers arbejde. 3 af hvilke foregår udenfor i kulden, hvor jeg er ansvarlig for omkring 4-6 hold i alderen 8-16. Resten af tiden sidder jeg i et pisse travlt call center hvor folk fra hele verden ringer og oftest synes det er okay at holde mig personligt ansvarlig for en multi-billionaire corporation’s handlinger og regler... jeg er smadret mentalt og i kroppen også. 12 timer non-stop flere dage i streg..

Sidder så i køkkenet og han begynder at brokke sig over at jeg ikke har gjort rent eller ryddet op. Fucking hop i havet din spassernar. Virkelig. Hop i havet.


Hvorfor rydder han ikke selv op, hvis det trænger?
11
:lun: Be brave
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Vinaia » 15. sep 2018, 07:31

Forhistorie: Jeg har Aspergers syndrom. I går blev min datter 7 og hun ville for første gang invitere klassen hjem til fødselsdagsfest.

Jeg har været SÅ nervøs op til, hvilket jeg har fortalt min kæreste. Jeg har simpelthen haft stress, hjertebanken som gjorde at jeg ikke kunne sove osv.

Igår hører jeg så absolut intet fra min kæreste. Vi plejer at skrive sammen løbende gennem dagen.

Han skriver ikke tillykke med min datter, han spørger ikke ind til festen, hvordan det går eller hvordan jeg har det, og heller ikke om aftenen hører jeg noget.

Jeg skriver så til ham omkring kl 21: Det har været en hård dag.

Hans svar: Jah.

Jeg er virkelig skuffet over ham. Det virker nok som en lille ting, men det rammer mig ret meget. Jeg gætter på at han nok er ked af et eller andet med at “han føler sig udenfor” eller noget, men jeg synes bare... han kommunikerer intet og jeg føler bare at han ikke har den mindste smule interesse i mig eller hvordan jeg har det.

Det var meningen han skulle komme ud til mine forældre i dag (vi holder “ekstra” fødselsdag fordi min mor også havde fødselsdag i går, og så får min datter nogle ekstra gaver fra min søster og kæreste), men jeg har stadig intet hørt fra ham og jeg har ærlig talt ikke lyst til at skrive til ham og spørge om han kommer. :/
16
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 15. sep 2018, 09:53

Min kæreste har en lidt "alternativ" tilgang til planlægning og det der med tid.
Jeg er også selv ret afslappet omkring den slags, så gider ikke hidse mig på over det.
Og jeg VIL ikke lege mor for ham eller påtage mig "the mental load".

Når det er sagt så blev jeg lidt træt af ham i går.

Torsdag kom vi hjem kl 23 efter nogle dag i London, og jeg skulle så tidligt op på arbejde fredag, han går hjemme.
Så jeg var træt da jeg skulle fra arbejde ved 16 tiden, så håbede på at jeg kunne nå at lægge mig en halv time inden Vi skulle have gæster til middag kl 19.

Spørger om der er noget jeg skal handle på vej hjem - Det var der, ret meget, jeg får handlet og kommer hjem ca 17.10 hvor han er i bad.
Jeg får pakket varende ud - og opdager at han slet ikke har handlet. Han kommer ud af badet og jeg spørger om jeg skal begynde på kartoflerne (vidste de skulle have lang tid), han informere mig om hvad der skal gøres og at de skal have 1,5 time i ovnen.
På det tidspunkt er klokken 17.30 og de kan altså ikke være færdige til kl 19.

Men jeg skynder mig i gang - og han går ud og handler....
Jeg får kartoflerne klar så de kan være færdige 19.45 og går i gang med køddet, han kommer hjem, opdager at han har glemt et eller andet så han går igen. Tror han var hjemme kl 18.30 så beder ham overtage køddet, så jeg kan skifte tøj.

Han får kødet klar og jeg spørger om det ikke skal sættes over, men næh nej, der er styr på det.
Vi får dækket bord og jeg får støvsuget, mens han sætter køddet over 19.10 tror jeg (gæsterne er heldigvis forsinket).

Kartoflerne var klar 19.45 og kødet var klar ca en time senere.....

Skulle bide mig i tungen for ikke at komme med et par stikpiller da han stod og skar kødet ud og det var råt.
Gæsterne kender ham jo, men var vist også ved at blive pænt utåldmodige til sidst.
12
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14619

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 15. sep 2018, 10:40

LaMariposa skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Lige nu.

Er lige kommet hjem efter anden dag med 12 timers arbejde. 3 af hvilke foregår udenfor i kulden, hvor jeg er ansvarlig for omkring 4-6 hold i alderen 8-16. Resten af tiden sidder jeg i et pisse travlt call center hvor folk fra hele verden ringer og oftest synes det er okay at holde mig personligt ansvarlig for en multi-billionaire corporation’s handlinger og regler... jeg er smadret mentalt og i kroppen også. 12 timer non-stop flere dage i streg..

Sidder så i køkkenet og han begynder at brokke sig over at jeg ikke har gjort rent eller ryddet op. Fucking hop i havet din spassernar. Virkelig. Hop i havet.


Hvorfor rydder han ikke selv op, hvis det trænger?


Det ved jeg ikke, det er åbenbart svært.

I dag blev der så først spurgt “har du aldrig dage hvor du slet ikke skal noget?” Nej. Derfor sætter jeg pris på at kunne sætte mig ned og slappe af når jeg så har lidt tid.

En time senere bliver der råbt af mig fordi jeg har ryddet op i køkkenet, tømt køleskab for gammelt mad (og gjort det rent) men ikke rengjort køkkenet eller stuen. At jeg organiserede ting i soveværelset så hele gulvet ikke glyder tæller stadig ikke som værende i gang.

Så nu vil jeg være en nar og sætte mig med min bog indtil jeg skal lave middagsmad og så i stalden efterfølgende. Jeg har brug for at slappe af og det synes jeg altså jeg har lov til. Ligesåvel som jeg ikke spurgte ham om hvorfor han ikke havde lavet mad lige efter han havde startet nyt job og var fuldkommen udkørt. Han er bare generelt en nar lige pt.
0

Tilbage til "Forhold og sex"