Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7462
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24394

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Moxy-lady » 10. aug 2018, 06:07

Purple Haze skrev:I går.
Jeg skrev 19.30 at jeg var på vej hjem efter job og træning.
Men håbet om at han så ville starte noget mad op, selvom jeg ikke skrev det specifikt, han kvittere med en tommel op.

Da jeg kommer hjem ca 20 sidder han og spiser, jeg tænker at manden vel var sulten, det var jo sent så fair nok han ikke venter.
Var sulten, så tænker jeg vil spise inden jeg går i bad, så spørger om der er flere pitabrød - men nej, der var kun to.
Forstået som: jeg har sørget for mad til mig selv - og i øvrigt spist det mad vi har.

Det havde ikke været så svært at skrive i stedet for en tommel op, om jeg ville købe ekstra pita og en dåse tun med hjem, da vi var løbet tør.
Var det fordi manden har haft travlt hele dagen?
Næ, han går hjemme.
Var det fordi han havde givet den en skalde med det huslige.
Nej jeg måtte ned med skrald og hente vasketøj mens jeg ventede på at mine forårsruller (vores nødmad fra fryseren) blev færdige.


Kæft, hvor var jeg blevet sur og skuffet over det der! Både egotrippet med maden og over at han ikke havde gjort de ting når han havde været hjemme hele dagen. Snakkede du med ham om det?
12
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Hunkat » 10. aug 2018, 06:22

Jeg håber det er varmen der gør os korte for hovedet i øjeblikket for jeg synes godt nok han er en nar det meste af tiden.

Han vidste jeg havde en eftermiddagsaftale så jeg først ville være hjemme til spisetid. Er noget ordnet overhovedet da jeg kommer hjem? Det eneste han har gjort er at tænde ovnen som var noget jeg bad ham om. Opvasken fyldte hele køkkenbordet, intet var klar. Han har været hjemme hele dagen og har spillet spil og ordnet kattebakken. Så stod jeg der og lavede mad mens han sad på sofaen.
Han fornemmede godt at jeg var lidt muggen men jeg fik ikke rigtig nogen undskyldning, det løb bare lidt ud i sandet.

Senere på aftenen legede vi med katten og jeg tilbyder at tage legetøjet og give ham en løbetur igennem lejligheden så han rigtig får pulsen op. Ok, jeg får legetøjet og han sætter sig på sofaen. Jeg leger jo åbenlyst meget bedre med katten og så kan det også være ligemeget.
Jeg bliver faktisk ret ked af at få sådan en smidt i hovedet og har egentlig tænkt mig at forlade rummet da han siger at det jo var for sjov og åbenlyst var sarkasme. Det var så ikke ret åbenlyst men det kunne han slet ikke forstå at jeg ikke synes.
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sophaya » 13. aug 2018, 18:02

Vi taler om vielsesringe, og så tager han min finger og spørger om den er gravid siden den er så chubby :sur:
4
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Æble » 13. aug 2018, 18:23

Vores datter har en cykel der er to str for lille. Jeg tænker vi bare køber en ny i Kvickly. Men næh nej man kan spare 500kr ved at købe brugt. Hvilket betyder at der bliver brugt tid på at køre land og rige rundt og prøve cykler. Nu har han så konstateret at den str hun skal have er alt for stor og at hun sagtens kan køre på den hun har (nej det kan hun ikke! :rulle: ) Det har tager en måned og hun har ikke fået ny cykel. Det havde været så meget nemmere hvis jeg bare havde fulgt min plan for en måned siden. Men nu er han blevet stædig og bliver sur på mig fordi jeg påpeger at cyklen stadig er for lille og jeg synes vi skal købe en i Bilka/Kvickly. Han er en nar fordi han insisterer på at stå for det, ikke leverer, bailer ud og bliver sur på mig (jeg er grænseløst irriterende åbenbart) :sur:
13
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf BlueBunny » 13. aug 2018, 18:37

Sophaya skrev:Vi taler om vielsesringe, og så tager han min finger og spørger om den er gravid siden den er så chubby :sur:


Nej det er faktisk så sjovt at det er lidt sødt :lol2:
5
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf RavenClaw » 14. aug 2018, 07:02

Æble skrev:Vores datter har en cykel der er to str for lille. Jeg tænker vi bare køber en ny i Kvickly. Men næh nej man kan spare 500kr ved at købe brugt. Hvilket betyder at der bliver brugt tid på at køre land og rige rundt og prøve cykler. Nu har han så konstateret at den str hun skal have er alt for stor og at hun sagtens kan køre på den hun har (nej det kan hun ikke! :rulle: ) Det har tager en måned og hun har ikke fået ny cykel. Det havde været så meget nemmere hvis jeg bare havde fulgt min plan for en måned siden. Men nu er han blevet stædig og bliver sur på mig fordi jeg påpeger at cyklen stadig er for lille og jeg synes vi skal købe en i Bilka/Kvickly. Han er en nar fordi han insisterer på at stå for det, ikke leverer, bailer ud og bliver sur på mig (jeg er grænseløst irriterende åbenbart) :sur:


Og hvor mange gange bruger I de 500 Kr., Hr. Æble ville spare, på at køre land og rige rundt, inden lille Æble får en cykel?
6
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf gro71 » 14. aug 2018, 07:48

Æble skrev:Vores datter har en cykel der er to str for lille. Jeg tænker vi bare køber en ny i Kvickly. Men næh nej man kan spare 500kr ved at købe brugt. Hvilket betyder at der bliver brugt tid på at køre land og rige rundt og prøve cykler. Nu har han så konstateret at den str hun skal have er alt for stor og at hun sagtens kan køre på den hun har (nej det kan hun ikke! :rulle: ) Det har tager en måned og hun har ikke fået ny cykel. Det havde været så meget nemmere hvis jeg bare havde fulgt min plan for en måned siden. Men nu er han blevet stædig og bliver sur på mig fordi jeg påpeger at cyklen stadig er for lille og jeg synes vi skal købe en i Bilka/Kvickly. Han er en nar fordi han insisterer på at stå for det, ikke leverer, bailer ud og bliver sur på mig (jeg er grænseløst irriterende åbenbart) :sur:


Hvorfor ikke bare selv tage hen og købe den cykel i Bilka/Kvickly, så? Som min kære mand siger: "Det er lettere at få tilgivelse end tilladelse".
9
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Æble » 14. aug 2018, 14:20

gro71 skrev:
Æble skrev:Vores datter har en cykel der er to str for lille. Jeg tænker vi bare køber en ny i Kvickly. Men næh nej man kan spare 500kr ved at købe brugt. Hvilket betyder at der bliver brugt tid på at køre land og rige rundt og prøve cykler. Nu har han så konstateret at den str hun skal have er alt for stor og at hun sagtens kan køre på den hun har (nej det kan hun ikke! :rulle: ) Det har tager en måned og hun har ikke fået ny cykel. Det havde været så meget nemmere hvis jeg bare havde fulgt min plan for en måned siden. Men nu er han blevet stædig og bliver sur på mig fordi jeg påpeger at cyklen stadig er for lille og jeg synes vi skal købe en i Bilka/Kvickly. Han er en nar fordi han insisterer på at stå for det, ikke leverer, bailer ud og bliver sur på mig (jeg er grænseløst irriterende åbenbart) :sur:


Hvorfor ikke bare selv tage hen og købe den cykel i Bilka/Kvickly, så? Som min kære mand siger: "Det er lettere at få tilgivelse end tilladelse".


Jo det gør jeg nok også.
3
SteveN
Indlæg: 2
Tilmeldt: 14. aug 2018, 09:45
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7
Kontakt:

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf SteveN » 21. aug 2018, 07:48

Jeg har det enormt svært med at min kæreste bliver siddende når vi har spist, især når vi har gæster eller familien på besøg, så må man altså gerne lige hjælpe til...

Jeg har påpeget det utallige gange, men hun nægter at rejse sig og hjælpe!
6
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple » 21. aug 2018, 17:38

SteveN skrev:Jeg har det enormt svært med at min kæreste bliver siddende når vi har spist, især når vi har gæster eller familien på besøg, så må man altså gerne lige hjælpe til...

Jeg har påpeget det utallige gange, men hun nægter at rejse sig og hjælpe!

:boo: Hun burde da bestemt tage sin del af ansvaret - man bliver da ikke bare siddende, når bordet skal ryddes af :tie:
0
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Muspel » 21. aug 2018, 17:57

SteveN skrev:Jeg har det enormt svært med at min kæreste bliver siddende når vi har spist, især når vi har gæster eller familien på besøg, så må man altså gerne lige hjælpe til...

Jeg har påpeget det utallige gange, men hun nægter at rejse sig og hjælpe!


Det er godt nok mærkeligt. Hvad ville der ske, hvis du også bare bliver siddende?
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 21. aug 2018, 18:06

Han er "kørt i butikken" for en god halv time siden. Han blev sur, fordi jeg blev ked af, at han har spist mit rugbrød, så jeg ikke har noget til madpakken resten af ugen.
Jeg synes bare, det sker for tit for tiden. Han spiste også de fleste af mine minisalamier, som også var beregnet til min madpakke.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sangius » 21. aug 2018, 18:27

SteveN skrev:Jeg har det enormt svært med at min kæreste bliver siddende når vi har spist, især når vi har gæster eller familien på besøg, så må man altså gerne lige hjælpe til...

Jeg har påpeget det utallige gange, men hun nægter at rejse sig og hjælpe!


Hvad sker der hvis du også bare bliver siddende? SKAL der ryddes af bordet med det samme?
Tænker hvis nu hun synes det er lige meget at det hele lige står en times tid før det ryddes, så er det vel fair nok.

Hvis hun bare forventer du konsekvent gør det, havde jeg bare protesteret ved at holde op med at gøre det, ind til hun hjalp til.

Med mindre det er det eneste du konsekvent gør, og hun så har andre opgaver...? :D
3
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ina » 21. aug 2018, 19:38

Fru Sunshine skrev:Han er "kørt i butikken" for en god halv time siden. Han blev sur, fordi jeg blev ked af, at han har spist mit rugbrød, så jeg ikke har noget til madpakken resten af ugen.
Jeg synes bare, det sker for tit for tiden. Han spiste også de fleste af mine minisalamier, som også var beregnet til min madpakke.


Har I ikke fælles husholdning eller hvordan skal det forstås? Altså, køber I mad hver især til jer selv?
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 21. aug 2018, 20:12

ina skrev:
Fru Sunshine skrev:Han er "kørt i butikken" for en god halv time siden. Han blev sur, fordi jeg blev ked af, at han har spist mit rugbrød, så jeg ikke har noget til madpakken resten af ugen.
Jeg synes bare, det sker for tit for tiden. Han spiste også de fleste af mine minisalamier, som også var beregnet til min madpakke.


Har I ikke fælles husholdning eller hvordan skal det forstås? Altså, køber I mad hver især til jer selv?

Jojo. Vi deles om det. Jeg havde bare regnet med at have mit rugbrød for mig selv, for det kan han normalt ikke lide.
Og så blev jeg knotten, fordi han også havde spist minisalamierne.

Men han kom hjem med to rugbrød, så jeg er god igen og det er han også.
1

Tilbage til "Forhold og sex"