Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Honningprut » 24. apr 2018, 08:08

Min kæreste havde en virkelig dårlig dag i går, sådan en dag hvor alt gik udover mig, selvom det ikke var mig der var problemet.

Nar!
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 24. apr 2018, 19:26

Her til aften. Han har fødselsdag fredag. Har længe rykket for en ønskeseddel og sagt senest i dag.
Han har intet lavet, selv om han ønsker sig masser af værktøj og haveredskaber. Han ved bare ikke præcist hvilket. Da jeg spurgte ind til det blev han sur og sagde han vi kunne droppe gaverne...

Havde vi ikke børn, havde jeg taget ham på ordet, men ved den store vil blive ked af det, hvis der ikke er gaver fra hende/os.


Disclamer: jeg plejer altid finde på noget selv, men i år er jeg totalt blank. Har de sidste mange år givet enten penge til noget dyrere han ønsker sig, oplevelser, eller noget jeg havde bemærket han havde sagt han manglede. Men i år er jeg totalt blank.
0
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lulu » 24. apr 2018, 19:32

Bøtte skrev:Her til aften. Han har fødselsdag fredag. Har længe rykket for en ønskeseddel og sagt senest i dag.
Han har intet lavet, selv om han ønsker sig masser af værktøj og haveredskaber. Han ved bare ikke præcist hvilket. Da jeg spurgte ind til det blev han sur og sagde han vi kunne droppe gaverne...

Havde vi ikke børn, havde jeg taget ham på ordet, men ved den store vil blive ked af det, hvis der ikke er gaver fra hende/os.


Disclamer: jeg plejer altid finde på noget selv, men i år er jeg totalt blank. Har de sidste mange år givet enten penge til noget dyrere han ønsker sig, oplevelser, eller noget jeg havde bemærket han havde sagt han manglede. Men i år er jeg totalt blank.


Kan S ikke lave en tegning og så tager du hende med i en butik, hvor hun kan vælge noget som bliver gaven og så er det det? Det havde jeg gjort.
1
Neverkont
Indlæg: 1864
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2912

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Neverkont » 24. apr 2018, 19:37

Bøtte skrev:Han har intet lavet, selv om han ønsker sig masser af værktøj og haveredskaber. Han ved bare ikke præcist hvilket. Da jeg spurgte ind til det blev han sur og sagde han vi kunne droppe gaverne...


Eftersom du ved, at han ønsker sig værktøj, så kan du jo gå i det lokale byggemarked (gerne et sted hvor han plejer at handle) og købe et eller andet, mere eller mindre tilfældigt, og sikre dig, at det kan byttes. :)
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 24. apr 2018, 19:47

Lulu skrev:
Bøtte skrev:Her til aften. Han har fødselsdag fredag. Har længe rykket for en ønskeseddel og sagt senest i dag.
Han har intet lavet, selv om han ønsker sig masser af værktøj og haveredskaber. Han ved bare ikke præcist hvilket. Da jeg spurgte ind til det blev han sur og sagde han vi kunne droppe gaverne...

Havde vi ikke børn, havde jeg taget ham på ordet, men ved den store vil blive ked af det, hvis der ikke er gaver fra hende/os.


Disclamer: jeg plejer altid finde på noget selv, men i år er jeg totalt blank. Har de sidste mange år givet enten penge til noget dyrere han ønsker sig, oplevelser, eller noget jeg havde bemærket han havde sagt han manglede. Men i år er jeg totalt blank.


Kan S ikke lave en tegning og så tager du hende med i en butik, hvor hun kan vælge noget som bliver gaven og så er det det? Det havde jeg gjort.
Smiling_Goat skrev:
Bøtte skrev:Her til aften. Han har fødselsdag fredag. Har længe rykket for en ønskeseddel og sagt senest i dag.
Han har intet lavet, selv om han ønsker sig masser af værktøj og haveredskaber. Han ved bare ikke præcist hvilket. Da jeg spurgte ind til det sagde han vi kunne droppe gaverne...

Havde vi ikke børn, havde jeg taget ham på ordet, men ved den store vil blive ked af det, hvis der ikke er gaver fra hende/os.


Kan jeres datter lave noget til ham eller måske helt selv få lov til at vælge gaven? Hvis I nu gør en shoppetur ud af det, og hun så får lov at bestemme, hvad han skal have? Er hun gammel nok til det?

Jeg mener bare, det er en god mulighed for at lære hende om empati/at give gaver, og hvis han virkelig er ligeglad med hvad han får, sætter han måske ligefrem pris på noget hans datter helt selv har valgt. Er han ikke helt så ligeglad med gaven alligevel, husker han så måske at få lavet en ønskeseddel næste gang.


God ide begge to. :gogo:
Kan desværre ikke nå at få hende med ned i gågaden inden, tror jeg.

Men ved hun ønsker sig et krus fra Liebe der står ‘søde’ på. Det kunne hun passende give ham (ved han synes det er grimt - så kan hun låne det :devil: :genert: )
5
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 24. apr 2018, 19:49

Neverkont skrev:
Bøtte skrev:Han har intet lavet, selv om han ønsker sig masser af værktøj og haveredskaber. Han ved bare ikke præcist hvilket. Da jeg spurgte ind til det blev han sur og sagde han vi kunne droppe gaverne...


Eftersom du ved, at han ønsker sig værktøj, så kan du jo gå i det lokale byggemarked (gerne et sted hvor han plejer at handle) og købe et eller andet, mere eller mindre tilfældigt, og sikre dig, at det kan byttes. :)


Jeg ved at han ikke handler i vores lokale byggemarked, da de ikke fører det værktøj han gerne vil have. Så ideen var godt, men tænker ikke det duer i praksis. Ellers tak :)
1
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sorenspige » 29. apr 2018, 19:43

Da han spurgte, om vi skulle have is, hvilket jeg var jeg var med på, når jeg lige var færdig med en bestilling på nettet. Han henter så pakken med det samme, og inden jeg når at blinke, har han ædt halvdelen af sin is, inden jeg er færdig med det, jeg skulle.

Med det tempo kan jeg ikke engang nå at få papiret af, inden han er færdig, så jeg gider ikke engang forsøge.

Jeg troede, det skulle være en fælles hyggestund, hvor vi også kunne se noget sammen i tv. Afslutning på weekenden.

Det fattede han så ikke.

(Jeg ved godt, at det ikke lyder så naragtigt, men jeg synes ikke, det er hyggeligt at spise is selv, når aftalen var at gøre det sammen).
3
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf avdotja » 5. jun 2018, 19:51

...
Senest rettet af avdotja 6. jun 2018, 21:04, rettet i alt 2 gange.
8
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Wizzze » 5. jun 2018, 21:42

Her til aften, da hun hældte et glas isvand ned af min ryg. Det var egentlig ok da det løb ned over ryggen, men da det nåede revnen og løb derind, blev det ikke så sjovt :whine:

Må finde på en udspekuleret hævn :devil:
8
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 9. jun 2018, 11:58

Han bliver fornærmet og forlader stuen uden et ord, når jeg beder ham variere sit klaverspil lidt, når jeg er hjemme. Men der er simpelthen grænser for, hvor mange gange jeg kan holde ud at høre de tre første linjer af temaet til Schindler's List i træk.
9
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LaMariposa » 9. jun 2018, 13:23

POCKETKITTEN skrev:Han bliver fornærmet og forlader stuen uden et ord, når jeg beder ham variere sit klaverspil lidt, når jeg er hjemme. Men der er simpelthen grænser for, hvor mange gange jeg kan holde ud at høre de tre første linjer af temaet til Schindler's List i træk.


Forstår dig fuldt ud :D Vores tidligere nabo til den ene side spillede elklaver. Eller rettere sagt, hun spillede en strofe, spillede forkert og startede forfra. Om og om igen...

Det er et under, at det ikke endte med mord :genert:
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 9. jun 2018, 13:25

LaMariposa skrev:
POCKETKITTEN skrev:Han bliver fornærmet og forlader stuen uden et ord, når jeg beder ham variere sit klaverspil lidt, når jeg er hjemme. Men der er simpelthen grænser for, hvor mange gange jeg kan holde ud at høre de tre første linjer af temaet til Schindler's List i træk.


Forstår dig fuldt ud :D Vores tidligere nabo til den ene side spillede elklaver. Eller rettere sagt, hun spillede en strofe, spillede forkert og startede forfra. Om og om igen...

Det er et under, at det ikke endte med mord :genert:

Jeg har købt et Yamaha, som bare er SÅ godt med hovedtelefoner på. De har sådan en teknik der gør at lyden "flytter sig" selv med hovedtelefoner på, så når du spiller de lyse toner lyder det som om lyden kommer fra højre og vice versa med de dybe toner. Det er AWESOME og alle 8000kr værd :D
Det føles virkelig meget tæt på at spille på et rigtigt klaver. Det har jeg ikke oplevet før og jeg havde ellers forsvoret at jeg skulle have el indenfor dørene, fordi feelingen netop ikke er god nok. Jeg elsker nemlig at spille på et "rigtigt" klaver.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jun 2018, 15:36

Han har tømt isdispenseren i fryseren igen.
Senest rettet af Fru Sunshine 9. jun 2018, 17:35, rettet i alt 1 gang.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Aragorn » 9. jun 2018, 16:36

kidkomb skrev:
LaMariposa skrev:
POCKETKITTEN skrev:Han bliver fornærmet og forlader stuen uden et ord, når jeg beder ham variere sit klaverspil lidt, når jeg er hjemme. Men der er simpelthen grænser for, hvor mange gange jeg kan holde ud at høre de tre første linjer af temaet til Schindler's List i træk.


Forstår dig fuldt ud :D Vores tidligere nabo til den ene side spillede elklaver. Eller rettere sagt, hun spillede en strofe, spillede forkert og startede forfra. Om og om igen...

Det er et under, at det ikke endte med mord :genert:

Jeg har købt et Yamaha, som bare er SÅ godt med hovedtelefoner på. De har sådan en teknik der gør at lyden "flytter sig" selv med hovedtelefoner på, så når du spiller de lyse toner lyder det som om lyden kommer fra højre og vice versa med de dybe toner. Det er AWESOME og alle 8000kr værd :D
Det føles virkelig meget tæt på at spille på et rigtigt klaver. Det har jeg ikke oplevet før og jeg havde ellers forsvoret at jeg skulle have el indenfor dørene, fordi feelingen netop ikke er god nok. Jeg elsker nemlig at spille på et "rigtigt" klaver.


Korg Oasys. Så er det sagt.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf bluetof1 » 9. jun 2018, 21:32

Lige nu er han faktisk ret meget en nar.
Min onkel er død og jeg kan ikke komme til begravelsen = jeg er ikke i overvældende godt humør. Derudover ser vi ikke hinanden de næste 5 uger.
Han har ikke mælet et ord til mig hele aftenen fordi han åbenbart er mopset over at mit humør ikke er helt fantastisk.
Hop i havnen, klaskhat.
13
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.

Tilbage til "Forhold og sex"