Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16077
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 28. feb 2018, 17:51

Jeg synes i det hele taget, at det er noget underligt noget at stille alarmen på et tidspunkt, hvor man ved man ikke skal op, for så at lægge sig til at sove igen. Men jeg er også typen der ikke ville kunne falde i søvn igen og som ville blive godt knotten såfremt manden gjorde det.
Men jeg er så også typen der står op på nogenlunde samme tidspunkt, uanset om jeg har fri eller ej. Stiller dog ikke alarmen de dage jeg har fri, men vågner gerne af mig selv, max 1 time senere.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Spjaerten » 28. feb 2018, 17:52

abcd skrev:
Spjaerten skrev:
abcd skrev:Hvis man normalt står op før kl. 7 og går på arbejde, og ens hele fridag er ødelagt fordi man bliver vækket kl. 7, vil jeg mene at det ikke er kærestens skyld at dagene bliver ødelagt, så er det fordi man har en dårlig søvnrytme. Det der med at sove 2-3 timer ekstra når man har fri, er en dårlig idé.

Mht. det generelle spørgsmål giver jeg mig generelt bare, der er meget få ting jeg gider at kæmpe for. Vækkeuret ville ikke være en af dem, og temperaturen i huset ville heller ikke.


Måske man går senere i seng dagen føg en fridag?


Det gør man formentlig, og det er en dårlig idé. Det er ligesom at påføre sig selv jetlag hver eneste fridag.


Det der er simpelthen så dumt sagt så det gider jeg ikke svare på.
7
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16077
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 28. feb 2018, 17:56

Spjaerten skrev:
abcd skrev:
Spjaerten skrev:
abcd skrev:Hvis man normalt står op før kl. 7 og går på arbejde, og ens hele fridag er ødelagt fordi man bliver vækket kl. 7, vil jeg mene at det ikke er kærestens skyld at dagene bliver ødelagt, så er det fordi man har en dårlig søvnrytme. Det der med at sove 2-3 timer ekstra når man har fri, er en dårlig idé.

Mht. det generelle spørgsmål giver jeg mig generelt bare, der er meget få ting jeg gider at kæmpe for. Vækkeuret ville ikke være en af dem, og temperaturen i huset ville heller ikke.


Måske man går senere i seng dagen føg en fridag?


Det gør man formentlig, og det er en dårlig idé. Det er ligesom at påføre sig selv jetlag hver eneste fridag.


Det der er simpelthen så dumt sagt så det gider jeg ikke svare på.


Det er nu ikke helt forkert, at man har bedst af, at gå i seng og stå op, på nogenlunde samme tid hver dag. Også selv om man har fri. Men en times tid i udsving, sker der nok ikke det store ved.
2
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Slettet bruger » 28. feb 2018, 18:06

Spjaerten skrev:
abcd skrev:
Spjaerten skrev:
abcd skrev:Hvis man normalt står op før kl. 7 og går på arbejde, og ens hele fridag er ødelagt fordi man bliver vækket kl. 7, vil jeg mene at det ikke er kærestens skyld at dagene bliver ødelagt, så er det fordi man har en dårlig søvnrytme. Det der med at sove 2-3 timer ekstra når man har fri, er en dårlig idé.

Mht. det generelle spørgsmål giver jeg mig generelt bare, der er meget få ting jeg gider at kæmpe for. Vækkeuret ville ikke være en af dem, og temperaturen i huset ville heller ikke.


Måske man går senere i seng dagen føg en fridag?


Det gør man formentlig, og det er en dårlig idé. Det er ligesom at påføre sig selv jetlag hver eneste fridag.


Det der er simpelthen så dumt sagt så det gider jeg ikke svare på.


Jeg er nu ret sikker på at de fleste søvneksperter vil give mig ret i at det bedste er at gå i seng og stå op nogenlunde samme tid hver dag. Men bortset fra det skal man selvfølgelig have lov til at gøre det på andre måder hvis man vil. Jeg siger bare at hvis min kone kom med påstanden om at jeg ødelagde hele hendes lørdag fordi hun blev vækket af mit ur kl. 7, ville hun ikke slippe for noget drilleri over dramatikken i det udsagn - samtidig med at jeg selvfølgelig rettede ind og sørgede for at vækkeuret var slukket om lørdagen.
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 28. feb 2018, 18:34

abcd skrev:
Spjaerten skrev:
abcd skrev:
Spjaerten skrev:
abcd skrev:Hvis man normalt står op før kl. 7 og går på arbejde, og ens hele fridag er ødelagt fordi man bliver vækket kl. 7, vil jeg mene at det ikke er kærestens skyld at dagene bliver ødelagt, så er det fordi man har en dårlig søvnrytme. Det der med at sove 2-3 timer ekstra når man har fri, er en dårlig idé.

Mht. det generelle spørgsmål giver jeg mig generelt bare, der er meget få ting jeg gider at kæmpe for. Vækkeuret ville ikke være en af dem, og temperaturen i huset ville heller ikke.


Måske man går senere i seng dagen føg en fridag?


Det gør man formentlig, og det er en dårlig idé. Det er ligesom at påføre sig selv jetlag hver eneste fridag.


Det der er simpelthen så dumt sagt så det gider jeg ikke svare på.


Jeg er nu ret sikker på at de fleste søvneksperter vil give mig ret i at det bedste er at gå i seng og stå op nogenlunde samme tid hver dag. Men bortset fra det skal man selvfølgelig have lov til at gøre det på andre måder hvis man vil. Jeg siger bare at hvis min kone kom med påstanden om at jeg ødelagde hele hendes lørdag fordi hun blev vækket af mit ur kl. 7, ville hun ikke slippe for noget drilleri over dramatikken i det udsagn - samtidig med at jeg selvfølgelig rettede ind og sørgede for at vækkeuret var slukket om lørdagen.


Men kæresten sover jo videre, så det er jo ikke et argument i denne konkrete situation. Den, som reelt vågner, er hende som ikke vil.
4
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16988
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LaMariposa » 28. feb 2018, 18:55

Smiling_Goat skrev:Men hvad nu hvis det gør rigtig meget for hans livskvalitet og hygge, at han kan lægge sig om og sove videre, når vækkeuret ringer? Jeg er med på, det er frustrerende, når man ikke selv kan se det fede i at vågne, når man ikke behøver og desuden ikke kan falde i søvn igen bagefter.. Men dybest set er det vel bare to forskellige behov? Og hvis I får jeres opfyldt 100% af gangene, får han det 0% af dem.

Er det okay?

(Jeg filosoferer bare her. Jeg kan som sagt sagtens forstå, at I er trætte af det)


Nej, det synes jeg faktisk ikke er okay, for han ved jo godt, at hun ikke kan falde i søvn igen, når han gør det. Han kan gøre så mange andre ting som giver livskvalitet, og som ikke generer hende.

Ved godt, at du bare filosoferer, og stemmer bestemt for, at man skal give plads til, at kæresten gør ting, der gør ham glad.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 28. feb 2018, 19:03

LaMariposa skrev:
Smiling_Goat skrev:Men hvad nu hvis det gør rigtig meget for hans livskvalitet og hygge, at han kan lægge sig om og sove videre, når vækkeuret ringer? Jeg er med på, det er frustrerende, når man ikke selv kan se det fede i at vågne, når man ikke behøver og desuden ikke kan falde i søvn igen bagefter.. Men dybest set er det vel bare to forskellige behov? Og hvis I får jeres opfyldt 100% af gangene, får han det 0% af dem.

Er det okay?

(Jeg filosoferer bare her. Jeg kan som sagt sagtens forstå, at I er trætte af det)


Nej, det synes jeg faktisk ikke er okay, for han ved jo godt, at hun ikke kan falde i søvn igen, når han gør det. Han kan gøre så mange andre ting som giver livskvalitet, og som ikke generer hende.

Ved godt, at du bare filosoferer, og stemmer bestemt for, at man skal give plads til, at kæresten gør ting, der gør ham glad.


Så synes jeg også man må snakke om, at han rykker på sofaen og andre gange kan det være hende, så længe han ikke vækker hende ved at bimle rundt.
0
aka Forbies

:gammel:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Slettet bruger » 28. feb 2018, 19:10

Zombie skrev:Men kæresten sover jo videre, så det er jo ikke et argument i denne konkrete situation. Den, som reelt vågner, er hende som ikke vil.


Vi er da enige om at det ville være ret dårlig stil at lade sit vækkeur ringe selv om kæresten har sagt at hun gerne vil sove videre. Min indvending gik alene på om man kan påberåbe sig hele sin dag ødelagt fordi man vækkes kl. 7 når man er vant til at stå op før kl. 7 til daglig. Det synes jeg ikke man kan når det sunde udgangspunkt er en regelmæssig døgnrytme som man selv har givet afkald på ved at gå for sent i seng når man har fri.
Senest rettet af Slettet bruger 28. feb 2018, 19:11, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 28. feb 2018, 19:10

Jeg havde en episode med episode med min kærestes stedbror tidligere og der har bare været dråben i bægeret, der fik sat en masse tanker i gang.

Så vi sidder og har (for mig) en svær samtale om at jeg lidt føler jeg mister en del af mig selv/min identitet ved at købe et hus i England og være så integreret at folk reelt tror jeg tager pis på dem når jeg siger at jeg er fra Danmark. Samtidig er det at vi er ved at købe hus skide svært for mig fordi jeg vil være bundet, hvor jeg når normalt bare smutter hvis tingene bliver svære. Det at vi køber hus sammen betyder også at jeg er en del af min kærestes familie og det er da dejligt, men når man aldrig har været en del af en velfungerende familie er det altså svært. Det er hårdt og jeg ved ikke hvad ben jeg skal stå på, for jeg ved for det første ikke hvor jeg har folk og hvad nu hvis jeg gør noget forkert, som gør at folk bliver sure/det skaber problemer?

Hvad gør min kæreste netop som jeg får sat ord på det?
Vender sig om, tager sit headset på og begynder at spille på computer med hans venner.

Nar.
9
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 28. feb 2018, 21:55

TakeAChanceOnMe skrev:Jeg havde en episode med episode med min kærestes stedbror tidligere og der har bare været dråben i bægeret, der fik sat en masse tanker i gang.

Så vi sidder og har (for mig) en svær samtale om at jeg lidt føler jeg mister en del af mig selv/min identitet ved at købe et hus i England og være så integreret at folk reelt tror jeg tager pis på dem når jeg siger at jeg er fra Danmark. Samtidig er det at vi er ved at købe hus skide svært for mig fordi jeg vil være bundet, hvor jeg når normalt bare smutter hvis tingene bliver svære. Det at vi køber hus sammen betyder også at jeg er en del af min kærestes familie og det er da dejligt, men når man aldrig har været en del af en velfungerende familie er det altså svært. Det er hårdt og jeg ved ikke hvad ben jeg skal stå på, for jeg ved for det første ikke hvor jeg har folk og hvad nu hvis jeg gør noget forkert, som gør at folk bliver sure/det skaber problemer?

Hvad gør min kæreste netop som jeg får sat ord på det?
Vender sig om, tager sit headset på og begynder at spille på computer med hans venner.

Nar.


Han opdagede heldigvis hurtigt at han havde dummet sig lidt og så fik vi snakket ordentlig. Hvilket endte med at jeg sad og græd i en god halvanden time og fik sat ord på de ting jeg synes er svære. Det var faktisk rart, omend jeg nu har virkelig meget hjemve, bare gerne vil tilbage til Danmark og bruge tid med min BFF.

Han er faktisk en skide god lytter når det går op for ham at jeg altså ikke bare er dramatisk, men rent faktisk er ked af det. Det ender også bare med at påvirke ham at jeg er så ked af det og så bliver han ked af det også. Jeg er skide heldig med ham, men han var altså en nar der til at starte med ...
6
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Slettet bruger » 1. mar 2018, 11:17

Purple Haze skrev:Nej det er ikke OK at hele min dag potentielt skal ødelægges når jeg har fri fordi han skal hyggevågne om morgenen.
Så kan han hyggevågne alle ugens andre dage når jeg tager på arbejde.

Ellers kan det godt være jeg pludselig får et hyggebehov for fx at høre et par sjove sange og hoppe i sengen Hver dag kl 5.


Nu kaldte du mig nar i et rødt kort. Det er fint. Jeg er selv mere til offentlig tilsvining hvis det skal være: Syvsover! Nå ja, og jeg er mere moderat i mit valg af gloser.
10
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sophies-mor » 12. apr 2018, 11:55

Der skete noget i weekenden, (hvad er underordnet) som jeg bad familien om at holde tæt med.
Datteren har ikke sagt en LYD.
Fint nok.

Så her i morges finder jeg ud af, at HAN har sagt det til sine forældre :sur:
3
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 20. apr 2018, 18:11

Han har haft ferie i denne uge. Jeg har på trods af en fridag i går haft en meget lang og hård uge på job. I dag da jeg kommer hjem snakker vi om de ting vi gerne vil have lavet i weekenden. Han nævner så, at der står to flyttekasser i skuret med mine dokumenter og bøger, som skal pakkes om i plastikkasser, så det kan komme på loftet. Jeg siger, at det vil jeg gerne vente med til vejret bliver dårligere, da jeg hellere vil lave ting i haven i det gode vejr. Senere på dagen hiver han mig så med ud i skuret, peger på kasserne og siger, at det er dem her, han gerne vil have, at jeg pakker om - og det skal ikke først gøres om et halvt år. Jeg hader når han bare beslutter at bestemme over min tid på den måde og gør det der med at beordre, at jeg udfører en opgave, som han lige har besluttet er vigtigere end andet! Inden jeg tog af sted til Kbh i mandags nævnte Jeg, at det kunne være fedt, hvis han kunne nå at skifte dæk på bilerne i sin ferie. Det har han ikke gjort endnu - men jeg går sgu da ikke og peger og fortæller ham, at det skal gøres. Han sagde, at kasse-opgaven jo ville tage mindre end en time - men så gå dog selv i gang i stedet for at gå og vente på, at jeg kommer hjem!
10
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 20. apr 2018, 21:05

Mi55y skrev:Han har haft ferie i denne uge. Jeg har på trods af en fridag i går haft en meget lang og hård uge på job. I dag da jeg kommer hjem snakker vi om de ting vi gerne vil have lavet i weekenden. Han nævner så, at der står to flyttekasser i skuret med mine dokumenter og bøger, som skal pakkes om i plastikkasser, så det kan komme på loftet. Jeg siger, at det vil jeg gerne vente med til vejret bliver dårligere, da jeg hellere vil lave ting i haven i det gode vejr. Senere på dagen hiver han mig så med ud i skuret, peger på kasserne og siger, at det er dem her, han gerne vil have, at jeg pakker om - og det skal ikke først gøres om et halvt år. Jeg hader når han bare beslutter at bestemme over min tid på den måde og gør det der med at beordre, at jeg udfører en opgave, som han lige har besluttet er vigtigere end andet! Inden jeg tog af sted til Kbh i mandags nævnte Jeg, at det kunne være fedt, hvis han kunne nå at skifte dæk på bilerne i sin ferie. Det har han ikke gjort endnu - men jeg går sgu da ikke og peger og fortæller ham, at det skal gøres. Han sagde, at kasse-opgaven jo ville tage mindre end en time - men så gå dog selv i gang i stedet for at gå og vente på, at jeg kommer hjem!


Hvis det er så fucking vigtigt at få de åndssvage dokumenter ned i plastikkasser, så gør det dog selv !!!!!

Jeg er så glad for at vi for længe siden har indgået en stiltiende aftale om at man ALTID er velkommen til at gøre tingene selv, hvis man synes det går for langsomt med at få gjort en given ting.....

Aftalen er muligvis ikke altid lige stiltiende....Hvilket f.eks. engang betød at hr.vibbsen pludselig fandt 8 maskiner vasketøj på gulvet i sit kontor....beskidt vasketøj vel og mærke.....Det var i en periode hvor jeg havde det RIGTIG skidt. Og hvor bare det at stå op om morgenen var en kamp...Og dermed et virkelig dårligt tidspunkt at stille sig op og lave en "Er det måske muligt at få vasket nogen sokker og skjorter i det her firma".... Det var det da....Man kunne da bare gå i gang....Det er muligt at jeg dårligt kunne slæbe mig ud af sengen. Men jeg havde INGEN problemer med at gå igennem loftet....
Han har også engang fundet en pakke medister og 2 kilo kartofler på sit skrivebord........Prøv og gæt hvem der aldrig siden har påtalt at maden ikke stod på bordet tilpas tidligt.....
20
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf gro71 » 23. apr 2018, 06:37

Sent i går aftes, under et sjældent skænderi, hvor han råbte mig ind i hovedet, at jeg var kedelig, fordi jeg ikke lige deler hans altoverskyggende interesse (MC'er).

Det var ikke en god søndag aften.
2

Tilbage til "Forhold og sex"