Hvordan sover i sammen?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Torn » 8. jan 2016, 10:53

Det er faktisk meget forskelligt. Inden vi falder i søvn ligger vi ofte i ske eller han ligger på ryggen og så ligger jeg på siden med hovedet på hans skulder. Når vi skal sove-sove så ligger vi ofte begge på ryggen og holder i hånd (min højre, hans venstre). Vi sover under en dobbeltdyne.
0
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf HappyHippo » 8. jan 2016, 12:55

Jeg vil helst have min egen seng, men det har vi ikke plads til så vi må dele en lille dobbeltseng. Jeg hader virkelig at sove tæt, det er varmt og ukomfortabelt. I need my space!

Så romantisk jeg er :D
1
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf billiebean » 8. jan 2016, 21:24

Sover ikke særlig godt hvis jeg ikke har mit space om natten. Min kæreste elsker til gengæld at ligge filtret sammen. Så vi ligger og nusser lidt og når vi skal sove, hummer vi på plads. Men i ny og næ tager jeg også en nat i gæsteværelset for at sove totalt igennem. Jeg vågner nemlig ofte og sover ret uroligt med min kæreste, som både snorker og karter en del rundt i sengen.
2
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Karkluden » 9. jan 2016, 18:06

Altså jeg forstår godt, hvad forskningen siger, men jeg oplever virkelig det modsatte. Jeg har søvnproblemer, når jeg sover alene. Vågner ofte hver/hver anden time og er vågen i 5-10 minutter, og har svært ved at falde i søvn.
Når jeg sover med min kæreste bliver jeg ganske givet forstyrret lidt, men jeg kan aldrig huske, jeg er vågnet i løbet af natten, og jeg kan uden problemer sove 8-10 timer uden at vågne (med en tablet melatonin jovist, men det tager jeg også når jeg sover alene).
Jeg kan tydeligt mærke efter vi er flyttet sammen, at jeg er mere veludhvilet, mindre træt og mere frisk.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Filejs
Indlæg: 107
Tilmeldt: 4. dec 2015, 07:43
Kort karma: 29
Likede indlæg: 166

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Filejs » 9. jan 2016, 22:26

Jeg har ingen kæreste for tiden, og har ikke haft i'et stykke tid.
Men jeg er en rigtig klisterminister, og er vild med at ligge tæt - om mine kærester gider det eller ej. Jeg har valgt en fra, fordi han var sådan en ligge under hver sin dyne-type og desuden heller ikke var nusse-typen.
En af mine ekskærester og jeg lå under samme enkeltmandsdyme en årgang, det var helt perfekt. Da han boede hjemme lå vi også i en enkeltmandsseng - det fungerede overraskende godt. Ingen af os vågnede nogensinde op og havde sovet dårligt eller var radbrækkede. Vi lå primært i ske, skiftedes til at være store- og lille ske, af og til med ham på ryggen og mig i armhulen. Det var så hyggeligt :lun:

Øv, nu ligger jeg så her i min dobbeltseng og savner en at klistre ved ...
1

Tilbage til "Forhold og sex"