Jeg har følelser for en ældre mand og ved ikke hvad jeg skal gøre.

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Jeg har følelser for en ældre mand og ved ikke hvad jeg skal gøre.

Indlægaf JoyNips » 19. maj 2019, 12:02

Tanten skrev:Andre har på glimrende vis beskrevet udfordringerne i forhold til aldersforskellen i sig selv, så det vil jeg ikke tærske mere langhalm på.

Der er dog et andet aspekt, som ikke hænger direkte sammen med jeres alder, og det er personlig modenhed.

For et år siden var du ekstremt ambivalent i forhold til mænd og seksualitet.

Udfra dine andre tråde fornemmer jeg en sårbarhed fra din side og en umodenhed, der giver sig udslag i urealistiske forventninger til parforhold generelt, manglende bevidsthed om egne seksuelle signaler og ambivalens omkring seksualitet i det hele taget.



Jeg tænkte det samme. Jeg er i princippet ligeglad med alderen, men TS fremstår ret umoden. Og dét synes jeg er bekymrende.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Jeg har følelser for en ældre mand og ved ikke hvad jeg skal gøre.

Indlægaf JoyNips » 19. maj 2019, 19:56

Kaffe skrev:
Jeg tror, at mange ikke aner, at de svarer på historier i de her tråde.


Men hvad så? Uanset at et oplæg er fake kan debatten jo godt være god.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Kaffe
Indlæg: 2542
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4867

Re: Jeg har følelser for en ældre mand og ved ikke hvad jeg skal gøre.

Indlægaf Kaffe » 19. maj 2019, 20:03

JoyNips skrev:
Kaffe skrev:
Jeg tror, at mange ikke aner, at de svarer på historier i de her tråde.


Men hvad så? Uanset at et oplæg er fake kan debatten jo godt være god.


God pointe, egentlig.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Jeg har følelser for en ældre mand og ved ikke hvad jeg skal gøre.

Indlægaf vibbsen » 19. maj 2019, 22:59

Diva skrev:Jeg har fravalgt at få børn af private årsager, så jeg kommer nok til at have en hund når jeg er lidt ældre :)

Jeg ved godt at med alderen kommer sygdom, pension, andre ting i vejen og ja jeg er kun 25 år og jeg kan ændre mig så meget med tiden. Men jeg kan også mærke at han er den brik i puslespillet der mangler.. men igen, som i siger så skal jeg passe på, og ikke forhaste mig.

For mig er han ikke en engansknald, jeg vil gerne opleve verden med ham, rejse, prøve noget nyt og have så mange fede samtaler som vi altid har.

Heldigvis er vi ok / gode venner og jeg tror jeg vil bare lære ham at kende nu som ven og så lige se det an mod slutningen af året :)


Men vil du også have en hverdag med ham ? Livet er altså andet og mere end at opleve verden, rejse, prøve nye ting og have fede samtaler som dem I har haft de 4 gange I har tilbragt tid sammen ?? Har du lyst til at indlede et forhold med ham som også indeholder en helt almindelig hverdag med helt almindelige hverdagsting ? Eller er det bare alle de fede ting du gerne vil ?

Jeg ved godt at jeg lyder som lidt af en party-killer....Men der er INGEN parforhold som kun består af fede samtaler, spændende oplevelser, rejser og nye ting........Der er altså masser af knapt så fashionable sider af parforhold. Og dem kommer man ikke udenom. Alle parforhold har en hverdag. Hvor det er hårdt arbejde. På den ene eller den anden måde. Og det er dem der fylder mest. Det er dem der får en fra den ene spændende oplevelse til en anden. Det som binder et par sammen. For hver spændende oplevelse og inspirerende samtale er der masser af hverdag. Og den kan du ikke komme udenom. For du finder ikke nogen 50 årig fraskilt mand med 2 næsten-voksne børn, som på den lange bane gider et forhold med en 25 årig, som kun stiller op når det er sjovt. Han vil have en ligeværdig partner som han kan sparre med. Som han kan dele hverdagen med. Og som vil deltage i HANS virkelighed. En virkelighed som indebærer 2 børn, en eks-kone og 25 års livs-erfaringer på godt og ondt.

Det er meget muligt at han er den brik i puslespillet som du mangler.....Men spørgsmålet er bare om DU har lyst til at være brik HANS puslespil....For tro mig....Det ser helt anderledes ud end dit.

Og bare så du ved det : Ingen 50 årig gider spilde 8 måneder på en 25 årig som vil "Lære at kende som ven og se det an hen mod slutningen af året". Enten så hopper du på toget. Eller også er det kørt. Så glem alt om at spille "Jeg har brug for at vi går langsomt frem så jeg føler at du respekterer mig" kortet....Han er ikke din far. Han vil knalde dig.
17
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Moderation

Indlægaf icelady » 21. maj 2019, 21:56

Der er slettet en del indlæg i tråden.

Det har vi gjort, da der blev debatteret TS´s person og ikke emnet, og det bedes folk venligst afholde sig fra.

2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21838

Re: Jeg har følelser for en ældre mand og ved ikke hvad jeg skal gøre.

Indlægaf Purple Haze » 22. maj 2019, 06:32

vibbsen skrev:
Og bare så du ved det : Ingen 50 årig gider spilde 8 måneder på en 25 årig som vil "Lære at kende som ven og se det an hen mod slutningen af året". Enten så hopper du på toget. Eller også er det kørt. Så glem alt om at spille "Jeg har brug for at vi går langsomt frem så jeg føler at du respekterer mig" kortet....Han er ikke din far. Han vil knalde dig.


Det tror jeg du har helt ret i.

Som 25 årig har man som regel god tid, og kan godt vente et par halve år med lige at se tingene an.
Når man bliver ældre vil de fleste nok hurtigt finde ud af om det er noget de gider, og har ikke tid til at se om den anden også gider det.

Så vil skyde på st hvis han gerne vil et forhold, så er det nu du slår til.
Hvis du venter et halvt år og finder ud af at NU vil du gerne et forhold, og han stadig er der. Så gider han nok kun knalde, hvis han gider noget.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"