Sex & kompromis

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6177
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 747
Likede indlæg: 14664

Re: Sex & kompromis

Indlægaf Ata » 20. maj 2019, 04:30

Madam Pomfrey skrev:
Ata skrev:
Selv har jeg det sådan, at jeg ikke gider "have noget" af en mand, som ikke har lyst til/tænder på at give det. Fx oralsex (på mig) ville jeg slet ikke kunne give mig hen til, hvis jeg vidste, at han gjorde det "af pligt". Så ville jeg nok hellere være fri. Men det må da egentlig være rart at kunne nyde det, selvom den anden gør det på bestilling. :D


Tænker sådan grundlæggende at "pligtfølelsen" i den grad overskygges af at opleve en partner være tændt og liderlig - det smitter jo :ivrig: :fløjt:
det er ihvertfald det der har fået mig til at skubbe til egne præferencer og evt. grænser i de tilfælde det er sket.
Og jeg ville nok også blive lidt ærgerlig over hvis min partner ikke "tog en for holdet" i form af ting der måske ikke tændte ham specielt meget, men som han godt kunne gøre uden at gå over egne grænser, f.x. som at give oralsex.

Jeg har nok bare aldrig oplevet det som et issue, men det skyldes måske, at jeg ikke skelner så skarpt mellem, om det er for min eller hans skyld vi gør noget. Som du siger- hvis ens partner tænder på noget, smitter det jo. Når det så er sagt, er der nok flere ting jeg ikke ville have lyst til at deltage i, og der tror jeg det ville have en negativ effekt på mig (og min sexlyst) at stille op til det.
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Sex & kompromis

Indlægaf Grissebassen » 23. maj 2019, 09:56

For mig er det mest naturligt at tale om sex med mine venner i starten af et forhold hvor alt er nyt og usikkert, ligesom jeg også gerne fortæller dem om uforpligtende sex. Så snart manden og jeg er committet til hinanden, har han min fortrolighed og jeg taler kun med ham jeg har sex med om sex. Jeg kan da godt stadig tale om mit sexliv i overfladiske vendinger med mine venner, men behovet for at tale om det, er der ikke rigtigt, når jeg kan tale med min partner om det.
1
Brugeravatar
rima
Permanent bortvist
Indlæg: 3
Tilmeldt: 23. maj 2019, 14:00
Kort karma: 0
Likede indlæg: 2

Re: Sex & kompromis

Indlægaf rima » 23. maj 2019, 16:56

Grissebassen skrev:For mig er det mest naturligt at tale om sex med mine venner i starten af et forhold hvor alt er nyt og usikkert, ligesom jeg også gerne fortæller dem om uforpligtende sex. Så snart manden og jeg er committet til hinanden, har han min fortrolighed og jeg taler kun med ham jeg har sex med om sex. Jeg kan da godt stadig tale om mit sexliv i overfladiske vendinger med mine venner, men behovet for at tale om det, er der ikke rigtigt, når jeg kan tale med min partner om det.


jeg er enig
1

Tilbage til "Forhold og sex"