Den bedste musik at dyrke sex til?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3203
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36834

Re: Den bedste musik at dyrke sex til?

Indlægaf Daine » 26. apr 2019, 07:14

Bare følg rytmen :lol:

0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7431
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1574
Likede indlæg: 23504

Re: Den bedste musik at dyrke sex til?

Indlægaf Aragorn » 7. maj 2019, 19:37

Daine skrev:Bare følg rytmen :lol:






Skift stilling hver gang der er et skift i taktart - 106 gange.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Re: Den bedste musik at dyrke sex til?

Indlægaf vandmelon » 13. maj 2019, 02:03

Ok, I får jeres vilje, vi har knaldet igennem og nu har jeg skrevet en bog om det med saftige sexscener, alias "smuk, smukkere, helvede" så kan I selv læse hvordan det gik:



Fisketorvet i Odense, Uge 20, kig op mod skyline hvis I tør, så kan I se det hele, jeg ved jo, debatten vil have alle detaljer med og se "hvor meget" den voksede med opgaven haha ;-) :popkorn:

Musikvalget faldt på Alicia Keys og Avril Lavigne, men endnu flere musikalske ændringer kommer i del 2 nu :dance:

Tak til alle for alt den pirrende inspiration til både "pennen" og fyldepennen :love2:
Senest rettet af vandmelon 22. feb 2020, 04:46, rettet i alt 1 gang.
0
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2072
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6142

Re: Den bedste musik at dyrke sex til?

Indlægaf Contrast » 15. maj 2019, 11:15

vandmelon skrev:Ok, I får jeres vilje, vi har knaldet igennem og nu har jeg skrevet en bog om det med saftige sexscener, alias "smuk, smukkere, helvede" så kan I selv læse hvordan det gik:

https://streamable.com/9dseu

Fisketorvet i Odense, Uge 20, kig op mod skyline hvis I tør, så kan I se det hele, jeg ved jo, debatten vil have alle detaljer med og se "hvor meget" den voksede med opgaven haha ;-) :popkorn:

Musikvalget faldt på Alicia Keys og Avril Lavigne, men endnu flere musikalske ændringer kommer i del 2 nu :dance:

Tak til alle for alt den pirrende inspiration til både "pennen" og fyldepennen :love2:


Hej 1987-male :lol:
1
Inge Færch Schott
MrMister
Indlæg: 2398
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6951

Re: Den bedste musik at dyrke sex til?

Indlægaf MrMister » 15. maj 2019, 11:41

Falstria skrev:Bare alt andet end det her vist...



Passer da ellers meget godt på sådan et ungt nyforelsket “vi boller afsted”-rytme.
0
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Re: Den bedste musik at dyrke sex til?

Indlægaf vandmelon » 16. maj 2019, 02:53

Contrast skrev:
vandmelon skrev:Ok, I får jeres vilje, vi har knaldet igennem og nu har jeg skrevet en bog om det med saftige sexscener, alias "smuk, smukkere, helvede" så kan I selv læse hvordan det gik:

https://streamable.com/9dseu

Fisketorvet i Odense, Uge 20, kig op mod skyline hvis I tør, så kan I se det hele, jeg ved jo, debatten vil have alle detaljer med og se "hvor meget" den voksede med opgaven haha ;-) :popkorn:

Musikvalget faldt på Alicia Keys og Avril Lavigne, men endnu flere musikalske ændringer kommer i del 2 nu :dance:

Tak til alle for alt den pirrende inspiration til både "pennen" og fyldepennen :love2:


Hej 1987-male :lol:


Hej til dig også, jeg er for en stund rykket herover, håber du har det godt :)
0
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brugeravatar
Skvatman
Indlæg: 1228
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1922

Re: Den bedste musik at dyrke sex til?

Indlægaf Skvatman » 17. maj 2019, 10:08

Bare et nummer der er meget kort, ellers blir det pinligt for mig....
0
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Re: Den bedste musik at dyrke sex til?

Indlægaf vandmelon » 17. maj 2019, 23:09

Ah ^^ ikke lige den, lidt for tung i det, så kan man lige så godt tage den her, hvis det virkelig skal være politisk:

https://youtu.be/0NTDqqnH9Bk

Blød stemme + evt. blød sex, det er da en god kombi :)
Læg mærke til temposkiftet, der bliver ikke meget stram... ku* hos en eneste kvinde bagefter :ivrig:
0
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tilbage til "Forhold og sex"