Kvinder og analsex

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf MilleMercy » 17. apr 2019, 09:11

Men Zombie, selvom jeg er med på, hvad du mener med de to foregående svar til Maanii og Ata, også i relation til selve dit indlæg, så mangler jeg lidt den røde tråd til analsex!? :) (Ikke, at du ikke bare skal kommentere løs selvom jeg misser den højere pointe :D)
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf LaScrooge » 17. apr 2019, 09:20

Maanii skrev:
Zombie skrev:Jeg er også blevet lidt ... magelig?

Jeg er blevet ret obs på, hvor meget heteroseksuel sex der faktisk er enten ubehageligt eller smertefuldt for kvinden, hvor det vendes til noget sexet og dominerende. Og hvor lidt sex i samme boldgade, der er ubehageligt eller smertefuldt for manden.

Det er utrolig få heteroseksuelle mænd, der er med på analsex på dem selv, eller at man sidder på deres ansigt osv. Mens kvinder meget gerne må lægge røv til, tage den langt ned i halsen (så det føles som en halsbetændelse i dagene efter) osv.

Jeg er nået til et punkt, hvor sex rent faktisk skal føles godt - det skal være en fysisk rar ting og ikke en mental, indbildt ting.

Jeg respekterer 100%, at andre synes det mentale og dominerende aspekt er for fedt, det er bare ikke der jeg selv er pt.


Det er sjovt, jeg kan stort set aldrig genkendende dine betragtninger omkring mænd, og relationer mellem mænd og kvinder.

Jeg har aldrig oplevet mænd forholde sig sådan til sex.


Jeg kan heller ikke genkende det. Faktisk er der kun én af de mænd, jeg har været sammen med som gerne ville have analsex med mig, som ikke brød sig om tanken om analaktion på ham selv, fordi han associerede det med homoseksualitet (han var i start-20'erne). Da jeg tog det op ud fra devisen "hvis du vil gøre det på mig, må du også håndtere at det bliver gjort på dig" svarede han bare, at jeg kun skulle indvillige hvis jeg selv havde lyst, for det var ikke bytte-købmand, hvilket han havde fuldkommen ret i.

De mænd jeg har haft sex med i hvert fald de seneste 10 år har faktisk alle dyrket sex på en måde, som netop ikke indebar mentalt indbildte ting, så som at anal på dem selv var nederen, homoagtigt eller lignende, men tværtom enten nydt udforskningen af den erogene zone, inklusive glæderne ved prostatamassage og følelsen af at blive fyldt ud, ved fingre, plugs, vibratorer og strap-ons, eller slet ikke været til det, hverken på dem selv eller på mig. De har også elsket følelsen af at blive begæret og taget som følger med et godt ansigts-ridt. Jeg kender derudover flere som dyrker og nyder sounds og dilators i urinrøret, hvilket kræver varsomhed og opvarmning, akkurat som analsex gør.

Faktisk er det eneste sex, som nogensinde har været ubehageligt eller smertefuldt for mig, været sex jeg ikke var varmet op til eller i stemning for. Jeg kan ikke komme i tanker om en stilling eller akt som i sig selv er nederen og smertefuld, mens alt ville være det, hvis jeg blev tvunget eller ikke havde rigtig lyst eller var klar. Det er ikke smertefuldt i sig selv for mig at blive kneppet i halsen eller selv kneppe en mands pik med min mund og mit svælg.
6
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf MilleMercy » 17. apr 2019, 10:16

Helt overordnet er det en virkelig spændende diskussion synes jeg.. Ikke så meget analsex per se, men diskussionen omkring seksualiteten som enten en social konstruktion med primært manden som den dominerende part og kvinden som den passive (ikke passiv i søstjerne stilling :D).
Er ens præferencer evolutionært overleveret eller nyder jeg f.eks. de seksuelle retninger, jeg er til, fordi jeg er “indoktrineret” af en konstrueret mand/kvinde forestilling!?

Jeg læste for noget tid siden en artikel med en teori om, at kvinder “lærte” at nyde den mere brutale, maskuline sex (altså ikke tæsk, men sex, og hér kaster jeg også alle tænkelige disclaimers, der kan være brug for, når der generaliseres) tilbage i menneskets tidlige historie fordi det bidrog til at blive beskyttet af en mand, når kvinden var gravid og havde små børn, og dermed var sårbar overfor vilde dyr og fjender. Knap så kort sagt, urkvinder har tilpasset sig mandlig seksualitet OG lært at nyde det, så forklaringen på, at mange kvinder nyder et element af (aftalt) hård sex, som i princippet sagtens kan gøre ondt, skulle være ovenstående. Kort sagt, nød lærer nøgen kvinde at spinde, eller overleve :D

Så sort/hvidt er det selvfølgelig ikke for det enkelte menneske, og seksualitet er heldigvis fluktuerende for de fleste gennem et helt liv. Men det er en interessant teori synes jeg :)
4
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf hotlips » 17. apr 2019, 12:03

LaScrooge skrev:
Maanii skrev:
Zombie skrev:Jeg er også blevet lidt ... magelig?

Jeg er blevet ret obs på, hvor meget heteroseksuel sex der faktisk er enten ubehageligt eller smertefuldt for kvinden, hvor det vendes til noget sexet og dominerende. Og hvor lidt sex i samme boldgade, der er ubehageligt eller smertefuldt for manden.

Det er utrolig få heteroseksuelle mænd, der er med på analsex på dem selv, eller at man sidder på deres ansigt osv. Mens kvinder meget gerne må lægge røv til, tage den langt ned i halsen (så det føles som en halsbetændelse i dagene efter) osv.

Jeg er nået til et punkt, hvor sex rent faktisk skal føles godt - det skal være en fysisk rar ting og ikke en mental, indbildt ting.

Jeg respekterer 100%, at andre synes det mentale og dominerende aspekt er for fedt, det er bare ikke der jeg selv er pt.


Det er sjovt, jeg kan stort set aldrig genkendende dine betragtninger omkring mænd, og relationer mellem mænd og kvinder.

Jeg har aldrig oplevet mænd forholde sig sådan til sex.


Jeg kan heller ikke genkende det. Faktisk er der kun én af de mænd, jeg har været sammen med som gerne ville have analsex med mig, som ikke brød sig om tanken om analaktion på ham selv, fordi han associerede det med homoseksualitet (han var i start-20'erne). Da jeg tog det op ud fra devisen "hvis du vil gøre det på mig, må du også håndtere at det bliver gjort på dig" svarede han bare, at jeg kun skulle indvillige hvis jeg selv havde lyst, for det var ikke bytte-købmand, hvilket han havde fuldkommen ret i.

De mænd jeg har haft sex med i hvert fald de seneste 10 år har faktisk alle dyrket sex på en måde, som netop ikke indebar mentalt indbildte ting, så som at anal på dem selv var nederen, homoagtigt eller lignende, men tværtom enten nydt udforskningen af den erogene zone, inklusive glæderne ved prostatamassage og følelsen af at blive fyldt ud, ved fingre, plugs, vibratorer og strap-ons, eller slet ikke været til det, hverken på dem selv eller på mig. De har også elsket følelsen af at blive begæret og taget som følger med et godt ansigts-ridt. Jeg kender derudover flere som dyrker og nyder sounds og dilators i urinrøret, hvilket kræver varsomhed og opvarmning, akkurat som analsex gør.

Faktisk er det eneste sex, som nogensinde har været ubehageligt eller smertefuldt for mig, været sex jeg ikke var varmet op til eller i stemning for. Jeg kan ikke komme i tanker om en stilling eller akt som i sig selv er nederen og smertefuld, mens alt ville være det, hvis jeg blev tvunget eller ikke havde rigtig lyst eller var klar. Det er ikke smertefuldt i sig selv for mig at blive kneppet i halsen eller selv kneppe en mands pik med min mund og mit svælg.


Jeg har skam fået tilbuddet om at prøve at gøre noget ved de der har spurgt, også selvom det ikke var noget de syntes lød specielt frækt så har de været klar på at give det en chance på dem selv. Jeg har ikke haft lyst til det nogensinde men jeg har ikke været i tvivl om de var gået all in hvis jeg havde syntes det var sagen.

Jeg har ikke oplevet det gjorde ondt eller var fysisk ubehageligt, det ville jeg slet ikke kunne med,min krop bliver helt forvirret hvis der går noget galt og den ligger og forventer at få nydelse og så gør det ondt.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf hotlips » 17. apr 2019, 12:07

MilleMercy skrev:Helt overordnet er det en virkelig spændende diskussion synes jeg.. Ikke så meget analsex per se, men diskussionen omkring seksualiteten som enten en social konstruktion med primært manden som den dominerende part og kvinden som den passive (ikke passiv i søstjerne stilling :D).
Er ens præferencer evolutionært overleveret eller nyder jeg f.eks. de seksuelle retninger, jeg er til, fordi jeg er “indoktrineret” af en konstrueret mand/kvinde forestilling!?

Jeg læste for noget tid siden en artikel med en teori om, at kvinder “lærte” at nyde den mere brutale, maskuline sex (altså ikke tæsk, men sex, og hér kaster jeg også alle tænkelige disclaimers, der kan være brug for, når der generaliseres) tilbage i menneskets tidlige historie fordi det bidrog til at blive beskyttet af en mand, når kvinden var gravid og havde små børn, og dermed var sårbar overfor vilde dyr og fjender. Knap så kort sagt, urkvinder har tilpasset sig mandlig seksualitet OG lært at nyde det, så forklaringen på, at mange kvinder nyder et element af (aftalt) hård sex, som i princippet sagtens kan gøre ondt, skulle være ovenstående. Kort sagt, nød lærer nøgen kvinde at spinde, eller overleve :D

Så sort/hvidt er det selvfølgelig ikke for det enkelte menneske, og seksualitet er heldigvis fluktuerende for de fleste gennem et helt liv. Men det er en interessant teori synes jeg :)


Så synes jeg man skulle starte en tråd om det selv.

Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være en troll og jeg finder det ret forventeligt at en eller anden fast, eller ny debattør vil starte en ny profil for at spørge om den slags, hun skriver i forvejen hun er i tvivl om hun er lidt for sig selv og så synes jeg godt man kan vise lidt hensyn og fks holde sine politiske holdninger til analsex ude af hendes tråd.
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Zombie » 17. apr 2019, 14:34

hotlips skrev:
MilleMercy skrev:Helt overordnet er det en virkelig spændende diskussion synes jeg.. Ikke så meget analsex per se, men diskussionen omkring seksualiteten som enten en social konstruktion med primært manden som den dominerende part og kvinden som den passive (ikke passiv i søstjerne stilling :D).
Er ens præferencer evolutionært overleveret eller nyder jeg f.eks. de seksuelle retninger, jeg er til, fordi jeg er “indoktrineret” af en konstrueret mand/kvinde forestilling!?

Jeg læste for noget tid siden en artikel med en teori om, at kvinder “lærte” at nyde den mere brutale, maskuline sex (altså ikke tæsk, men sex, og hér kaster jeg også alle tænkelige disclaimers, der kan være brug for, når der generaliseres) tilbage i menneskets tidlige historie fordi det bidrog til at blive beskyttet af en mand, når kvinden var gravid og havde små børn, og dermed var sårbar overfor vilde dyr og fjender. Knap så kort sagt, urkvinder har tilpasset sig mandlig seksualitet OG lært at nyde det, så forklaringen på, at mange kvinder nyder et element af (aftalt) hård sex, som i princippet sagtens kan gøre ondt, skulle være ovenstående. Kort sagt, nød lærer nøgen kvinde at spinde, eller overleve :D

Så sort/hvidt er det selvfølgelig ikke for det enkelte menneske, og seksualitet er heldigvis fluktuerende for de fleste gennem et helt liv. Men det er en interessant teori synes jeg :)


Så synes jeg man skulle starte en tråd om det selv.

Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være en troll og jeg finder det ret forventeligt at en eller anden fast, eller ny debattør vil starte en ny profil for at spørge om den slags, hun skriver i forvejen hun er i tvivl om hun er lidt for sig selv og så synes jeg godt man kan vise lidt hensyn og fks holde sine politiske holdninger til analsex ude af hendes tråd.


Politisk holdning om analsex. :lol:

Det var bare en løs tankerække som set tusind gange herinde. Mere var der ikke i det. Hun spørger selv, om hun er den eneste der har det sådan og lægger op til en vis refleksion om emnet på mere generel plan.

Ellers er svaret nej, hun er ikke den eneste, bum færdig. :P
3
aka Forbies

:gammel:
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Straniera » 17. apr 2019, 14:41

Jeg har aldrig gidet analsex. Faktisk vil jeg ikke engang have sex i doggy style, da jeg synes, det føles nedværdigende. Så sippet er jeg :)
0
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf MilleMercy » 17. apr 2019, 14:45

hotlips skrev:
MilleMercy skrev:Helt overordnet er det en virkelig spændende diskussion synes jeg.. Ikke så meget analsex per se, men diskussionen omkring seksualiteten som enten en social konstruktion med primært manden som den dominerende part og kvinden som den passive (ikke passiv i søstjerne stilling :D).
Er ens præferencer evolutionært overleveret eller nyder jeg f.eks. de seksuelle retninger, jeg er til, fordi jeg er “indoktrineret” af en konstrueret mand/kvinde forestilling!?

Jeg læste for noget tid siden en artikel med en teori om, at kvinder “lærte” at nyde den mere brutale, maskuline sex (altså ikke tæsk, men sex, og hér kaster jeg også alle tænkelige disclaimers, der kan være brug for, når der generaliseres) tilbage i menneskets tidlige historie fordi det bidrog til at blive beskyttet af en mand, når kvinden var gravid og havde små børn, og dermed var sårbar overfor vilde dyr og fjender. Knap så kort sagt, urkvinder har tilpasset sig mandlig seksualitet OG lært at nyde det, så forklaringen på, at mange kvinder nyder et element af (aftalt) hård sex, som i princippet sagtens kan gøre ondt, skulle være ovenstående. Kort sagt, nød lærer nøgen kvinde at spinde, eller overleve :D

Så sort/hvidt er det selvfølgelig ikke for det enkelte menneske, og seksualitet er heldigvis fluktuerende for de fleste gennem et helt liv. Men det er en interessant teori synes jeg :)


Så synes jeg man skulle starte en tråd om det selv.

Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være en troll og jeg finder det ret forventeligt at en eller anden fast, eller ny debattør vil starte en ny profil for at spørge om den slags, hun skriver i forvejen hun er i tvivl om hun er lidt for sig selv og så synes jeg godt man kan vise lidt hensyn og fks holde sine politiske holdninger til analsex ude af hendes tråd.


Du har ret i, at jeg vandrer lidt ned af en tangent i mit indlæg, men pudsigt nok udsprang det af dit indlæg omkring det dominerende element (ved analsex) og af Zombies indlæg omkring sex og ubehag/smerte. Og jeg finder min tangentafsporing interessant at nævne i denne sammenhæng fordi jeg selv forbinder analsex med en slags.. underkastelse. Afgivelse af kontrol om man vil.
Men jeg vil da overveje en tråd for jeg gider rigtig gerne diskutere hele emnet :D

Det nederste du skriver går jeg ud fra er generelt og ikke til mig.
0
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8896

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf D.itsen » 17. apr 2019, 15:34

Straniera skrev:Jeg har aldrig gidet analsex. Faktisk vil jeg ikke engang have sex i doggy style, da jeg synes, det føles nedværdigende. Så sippet er jeg :)

Hvad er det, der gør du finder det nedværdigende? Jeg er bare nysgerrig
3
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9660
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29251

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Sangius » 17. apr 2019, 15:37

Jeg prøvede det første gang med min mand efter vi havde kendt hinanden i 8 års tid.

Jeg synes det kræver tillid og nærvær at gøre, ville aldrig kunne gøre det med en jeg ikke kendte 100%.

Jeg synes det er ganske udmærket. Om end bare fordi det for os var sjovt at eksperimentere i et hely nyt område.

Jeg forstår ikke hvorfor det skulle gå hånd i hånd med nedværdigelse ligefrem. :gruble:
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8192

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Anilara » 17. apr 2019, 16:07

Det er klart nej tak. Fuldstændig turn off.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Viskelæder » 17. apr 2019, 16:09

Jeg har aldrig prøvet det og har ingen interesse i det overhovedet.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Annione » 17. apr 2019, 16:12

Straniera skrev:Jeg har aldrig gidet analsex. Faktisk vil jeg ikke engang have sex i doggy style, da jeg synes, det føles nedværdigende. Så sippet er jeg :)


Nedværdigende?!? Også med en mand, der synes det er det fedeste i verden?
0
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Contrast » 17. apr 2019, 16:15

Jeg har slet ingen interesse i det. Synes det er klamt og intetsigende, men each to their own :)
1
Inge Færch Schott
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf zembra1986 » 17. apr 2019, 16:23

Contrast skrev:Jeg har slet ingen interesse i det. Synes det er klamt og intetsigende, men each to their own :)


x2

Jeg tænder slet ikke på det.
1

Tilbage til "Forhold og sex"