Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2559
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 129
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8577

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Raenil » 12. jan 2019, 09:54

Jeg forstår det altså godt. Jeg er ikke god til at stå tidligt op. Jeg stresser om morgenen. Om aftenen lader jeg tiden gå og kommer ikke ordentligt tid i seng.
Så jeg undgår i videst muligt omfang længerere rejser om morgenen hvor jeg skal tidligt op - fordi jeg stresser om morgenen og kommer for sent i seng om aftenen.
Se det fra et andet synspunkt: Han valgte at tage ud med dig i den anden ende af landet selvom han skulle arbejde næste dag. Havde det været mig, ville det være et klart udtryk for interesse.
8
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Flora » 12. jan 2019, 10:06

Jeg forstår det altså virkelig også godt. Jeg gad heller ikke stå tidligt op, sidde i et tog i 3 timer og så afsted på arbejde. Så hellere tage hjem om aftenen, så man kan have en rolig morgen og være frisk til arbejdet. Forstår slet ikke, man kan undre sig over det valg.
3
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Sladjah » 12. jan 2019, 10:18

okay tusind tak for svar alle sammen, jeg skal måske tage en chill pill ;)

var bare lidt bange for han afviste mig, selvom jeg ikke lagde op til hverken sex el andet, meningen var bare vi skulle overnatte hos mig. Men kan godt forstå det er træls at stå op tidligt, som i siger..
0
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2559
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 129
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8577

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Raenil » 12. jan 2019, 11:34

Hvis du får tid til overs, kunne du jo finde en blok frem og skrive de ting ned hvor han rent faktisk har prioriteret dig. Det kunne hjælpe dig til at se lidt mere positivt på relationen.
Som jeg hører det, så tog han fejl af datoen, men valgte at tage med på trods af at det passede dårligt fordi han skulle arbejde næste dag. Han var sammen med dig hele aftenen, og gjorde meget ud af at vise dig og omgivelserne at du er den vigtigste i hele selskabet. Han fulgte dig hjem bagefter. Og han sov alt for få timer den nat.
Det synes jeg siger meget om at han gerne vil dig.
9
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9079
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Purple Haze » 12. jan 2019, 17:39

Sladjah skrev:Roskilde > Kbh

Han fulgte mig hjem, og så tog han toget til Århus

Kbh > Århus

Giver det mening nu?


Nej.
Altså jeg forstår godt oplægget at i tog til fest i Roskilde
Og at han så fulgte dig hjem (til Kbh) inden han tog tilbage til Århus.

Detjeg ikke forstår er:
Hvorfor følger han dig hjem til Kbh?
Det lægger over to timers rejsetid ekstra til en allerede lang rejse midt om natten - især når han skal op på job dagen efter.

Og den anden del jeg ikke forstår, hvorfor tillader du at han gør det?

Altså jeg er godt klar over at nogen, både mænd og kvinder, kører den der stil med at kvinden er hjælpeløs og han derfor kan/skal hjælpe hende med alting.

Men altså sådan helt praktisk?
Hvis manden skal op og på arbejde dagen efter, så virker det absurd at han skal rejse 5 timer for at komme hjem (i stedet for 3), fordi han skal følge dig hjem.
Det er den del jeg ikke forstår.
9
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16946
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21064

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Misantropen » 12. jan 2019, 19:25

Sladjah skrev:
Misantropen skrev:Det har da været en kort fest hvis den startede kl. 18 og du med 1-2 timers transport allerede var hjemme før kl 00.30.

Hvor overnatter han, når han fulgte dig hjem fra Roskilde til København, men ikke vil overnatte hos dig?

Tolket ud fra det du skriver ville jeg ikke føle han var 100% engageret. Det kan skyldes forskellige ting. At I ikke er på bølgelængde, du opfatter jeres relation anderledes end ham, du er et booty call, du forventer for meget af ham osv. Det ville ikke fungere for mig med den manglende kommunikation og alle de misforståelser. Det lyder så drænende for jer begge.



Vi var sammen siden kl 16.00, og vi tog hjem kl 00.00 hos mig, (han fulgte mig hjem) og så sagde han at han kom for det meste til København for at se mig, og at jeg var højdepunktet for i aften selvom det var en kort tid sammen.

Han tog toget hjem igen efter han fulgte mig hjem pga han ska arbejde og ordne ting tidligt om morgenen.

Jeg tror ikke han ser mig som en Booty Call, og vi er ret enige i hvor vi står henne.. vi dater + vi ved godt at vi begge også vil have det bliver seriøst i fremtiden.

Jeg synes ikke at der har været miskommunikation? Jeg ved ikke hvorfor du skriver det, mangel på kommunikation er det mindste vi har. Måske har han bare mange ting han skal ordne og hvis han så skulle sove i Kbh og tage toget tidligt om morgen så ville det nok være træls?

Det ved jeg ikke lige hvor jeg skulle have skrevet.

Fungerer det for jer så er det jo godt, men det er ikke det indtryk du giver. Om det er fordi han ikke får lov eller du misforstår hans hensigter ved jeg af gode grunde ikke, men udfra det du skriver lyder det som om du lader dig forføre mere af hans ord end handlinger.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16946
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21064

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Misantropen » 12. jan 2019, 19:29

Purple Haze skrev:
Misantropen skrev:Tolket ud fra det du skriver ville jeg ikke føle han var 100% engageret. Det kan skyldes forskellige ting. At I ikke er på bølgelængde, du opfatter jeres relation anderledes end ham, du er et booty call, du forventer for meget af ham osv. Det ville ikke fungere for mig med den manglende kommunikation og alle de misforståelser. Det lyder så drænende for jer begge.


Hvis hun var et booty call så er det sært han ikke ville sove i hendes lejlighed.
Så kunne det jo ha været at han rent faktisk fik noget booty.

Hvis man vil holde sine muligheder åbne er det vel ikke så mærkeligt at man ikke giver "hele kagen" på en gang.

Når han jævnligt er i København er det meget belejligt med hyggeligt selskab når han har tid og lyst, uden det er alt for forpligtende. Han lyder som en sweet talker.
0

Tilbage til "Forhold og sex"