Oralsex ifm. forspil

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Oralsex ifm. forspil

Indlægaf Zombie » 30. dec 2018, 11:00

"Jeg elsker, når du giver mig oralsex. Det er så fantastisk fedt og noget af det, jeg mega godt kan lide ved vores sex. Så skat, er du ikke sød at lade være med at korte det af? Jeg ved godt, du savner mere sex, men at glemme mig og fokusere på dig selv ved at bede om mere oralsex inden jeg er færdig med at få, det duer bare slet ikke. Vi kan eventuelt bytte, så jeg får oralsex først og du bagefter? Jeg synes sex er fedt med dig, så jeg vil gerne have det til at fungere."
9
aka Forbies

:gammel:
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Oralsex ifm. forspil

Indlægaf Hewlett » 30. dec 2018, 16:08

Minimalista skrev:En af grundene til at jeg endnu ik har bragt det op er, at han synes, at vi har for lidt sex pt.
Hvis jeg så går ind og kritiserer det sex vi har, skal det virkelig være velovervejet.
Jeg bryder mig ik om det, fordi jeg gør mig umage med at imødekomme hans behov og så midt i, at han varmer mig op, så får jeg stukket en penis i hovedet - igen! :wacko: Og jeg er ellers ik nærig i første omgang.
Altså da han gjorde det sidst fik jeg vist sagt "nå, der var den igen". Så sagde han "ja, du er så god med munden". Det var ligesom det.


Du kunne jo også vende den om og nævne, at netop fordi han har lyst til at I har sex lidt oftere, kunne det være en god idé at fokusere på og snakke lidt om hvad der gør DIG liderlig. Hvad har DU lyst til at han gør ved dig som kan få dig helt op at ringe?
Det er altså ganske normalt at det altså ikke er, at få stukket en pik i hovedet lige midt i din nydelse.

Og det behøver slet ikke at have noget at gøre med, at du ikke nyder at give ham et blowjob, men helt ærligt - hver ting til sin tid. Det er altså ret svært at være i øjeblikket og nyde det, hvis man stresser over hvornår man mon nu springer videre til det næste.
2
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Oralsex ifm. forspil

Indlægaf Purple Haze » 30. dec 2018, 16:27

DetSorteCirkus skrev:
Minimalista skrev:En af grundene til at jeg endnu ik har bragt det op er, at han synes, at vi har for lidt sex pt.
Hvis jeg så går ind og kritiserer det sex vi har, skal det virkelig være velovervejet.
Jeg bryder mig ik om det, fordi jeg gør mig umage med at imødekomme hans behov og så midt i, at han varmer mig op, så får jeg stukket en penis i hovedet - igen! :wacko: Og jeg er ellers ik nærig i første omgang.
Altså da han gjorde det sidst fik jeg vist sagt "nå, der var den igen". Så sagde han "ja, du er så god med munden". Det var ligesom det.


Du kunne også vende den om og se sådan på det, at sexen øjensynligt vil blive endnu sjældnere, hvis ikke I får talt om det.



Det ville jeg også være bange for, at hvis man alligevel ikke rigtig får det ud af sex man gerne vil - så kommer der jo et punkt hvor man ikke rigtig gider mere.

Men forstår godt det er svært at tale om.
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Kaffe
Indlæg: 2541
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4860

Re: Oralsex ifm. forspil

Indlægaf Kaffe » 30. dec 2018, 19:39

Men.....begge parter har mulighed for at ændre på hvordan sex forløber. Trådstarter kan lave om på de ting, hun ikke bryder sig om. Hun kan tage styringen. Er det en mulighed?
1
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: Oralsex ifm. forspil

Indlægaf HerErJeg » 30. dec 2018, 22:26

Hvis jeg må komme med min ydmyge erfaring.
Oralsex var og er også en fast bestanddel hos os på den ene eller anden måde.
Sex som sådan lå næsten på fast ugedag, alt for sent og vi var trætte.
Vi er så kommet videre ved at give hinanden små 'udfordringer'. Reelt betyder det at vi får noget som vi hver især rigtigt godt kan lide, det behøver ikke være sex, det kan være en dampende SMS som beskriver en lyst eller begær. Modtaget lige midt i et seriøst møde, men så er der noget at glæde sig til.
Den sidste jeg fik her i juleferien var at jeg forsigtigt skulle vække min kone om natten og så kæle for hende indtil hun blev liderlig og måske fik orgasme. Alt sammen udførligt beskrevet i en SMS som skulle lette ventetiden i en stiv og kedelig fødselsdag.

Jeg tror det er en ide i begge kan tage til jer. Hvis noget er låst helt fast, så tror jeg det er en super måde at komme videre.

Det skal siges at vi er ret almindelige rent seksuelt, det er derfor ganske uskyldigt, og derfor også noget som altid kan gennemføres. Det skal ses som mange variationer over et tema, så det ikke bare er missionær. Fordelen er at forspillet og oralsex kan fjernes, hvis udfordringen hedder at 'jeg vil tages over køkkenbordet midt i madlavningen inden fredag'. Hvis der så er børn i huset, så er det en del af udfordringen at få dem aktiveret eller sendt væk.
9
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Oralsex ifm. forspil

Indlægaf Mangoness » 1. jan 2019, 10:05

I kan måske bruge denne test som udgangspunkt i samtalen :gruble:

http://artofconnection.org/sexual-initi ... nitiation/
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
MoonSa
Permanent bortvist
Indlæg: 1
Tilmeldt: 3. jan 2019, 19:22
Kort karma: 0

Re: Oralsex ifm. forspil

Indlægaf MoonSa » 3. jan 2019, 19:28

Hej,

Jeg har selv haft en lignende udfordring. Gav en bog til min mand som en lille hentydning. Han har læst den og det har givet potte. Har selv læst lidt i den og jeg tror at den har givet ham et nyt perspektiv ift at slikke mig.

Du kan finde den på kindle (link fjernet af moderator). Der er også andre bøger på emnet, men kan ihvertfald anbefale den her.

Mvh
Maigen
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Oralsex ifm. forspil

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 16. jan 2019, 17:50

Minimalista skrev:En af grundene til at jeg endnu ik har bragt det op er, at han synes, at vi har for lidt sex pt.
Hvis jeg så går ind og kritiserer det sex vi har, skal det virkelig være velovervejet.
Jeg bryder mig ik om det, fordi jeg gør mig umage med at imødekomme hans behov og så midt i, at han varmer mig op, så får jeg stukket en penis i hovedet - igen! :wacko: Og jeg er ellers ik nærig i første omgang.
Altså da han gjorde det sidst fik jeg vist sagt "nå, der var den igen". Så sagde han "ja, du er så god med munden". Det var ligesom det.

Men har I kun sex for hans skyld?
Han må kunne se fordelen i at det også er godt for dig- så det ikke bliver sjældnere i knalder.
0
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Oralsex ifm. forspil

Indlægaf Honningprut » 17. jan 2019, 13:15

Jeg forstår godt, at du synes det er ubehageligt. Min kæreste havde også en overgang hvor han snakkede, spurgte og stak sin pik i hovedet på mig rigtig tit. Det synes jeg også var dybt irriterende og på grænsen til det latterlige. Jeg havde også lidt dårlig samvittighed, fordi jeg i perioder ingen sexlyst har grundet medicin. Til sidst havde jeg følelsen af at min lyst forsvandt helt, fordi jeg simpelthen synes det var træls.

Så jeg sagde følgende:" Jeg ved godt at vores sexliv er presset. Men jeg vil ikke have sex for din skyld, min krop skal også være med i det her, ellers så føles det faktisk ubehageligt for mig. Jeg synes forøvrigt at det er skide irriterende, at du snakker om blow jobs og stikker din pik i hovedet på mig ved næsten hver given lejlighed der byder sig. Jeg er super glad for, at jeg kan mærke at du har lyst til mig, men min lyst forsvinder nærmest helt, når det for mig bliver en sur pligt at skulle sutte din pik. Så er du sød at prøve og lade være med at tale om det hele tiden, og presse mig til at give dig blow jobs, for det er præcis sådan jeg føler det."

Værre er det ikke TS.. Min kæreste forstod det godt, da han gik den serveret. Nogen gange handler det bare om at sige sandheden, og ikke pakke den ind, selvom man er bange for en konflikt.
1
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Jadajada
Indlæg: 720
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2315

Re: Oralsex ifm. forspil

Indlægaf Jadajada » 24. jan 2019, 16:27

Minimalista skrev:Jeg er i et forhold på mere end 10. år.
Når min mand og jeg har forspil involverer det 9 ud af 10 gange oralsex. Det er som sådan også helt fint, MEN der er dog efterhånden kommet en lille kurre på tråden for mit vedkommende.
Jeg er god til at starte som 'giver'. Han plejer egentlig at melde sig på banen, når hans behov er dækket og rollerne byttes. Inden for det nok - sidste halve år - er han dog begyndt at invitere til, at jeg skal give ham blowjob igen, inden at han er færdig med at fokusere på mig/give mig oralsex. Det er en meget direkte invitation og jeg er begyndt at blive provokeret af det. Det ødelægger ganske enkelt ret meget af min lyst til ham.
Jeg tror, at noget af årsagen er, at vi efterhånden har mere sjældent sex (1 gang om måneden ca.). Til gengæld skal det så helst være meget intenst og "udover stepperne" om man vil...
Det fylder bare i mit hoved, her flere dage efter sex. Jeg ved ik rigtig om jeg har lyst til at bringe det op over for ham. Jeg tror, at det kan gøre sexen mere unaturlig for hans vedkommende. Måske Debatten kan komme med et indspark eller to.



Altså jeg må indrømme at jeg godt kan kende det lidt fra mig selv. Eller rettere fra det forhold med den kvinde jeg var sammen med i 15 år eller så.
Ikke at jeg sådan jævnligt proppede pikken i munden på hende.
Men den del med at hvis sexen er så sjælden som en gang om måneden, så skulle der godt nok også være med "bells'n'whistles";-)

Jeg vil anbefale at du taler med din mand om hvad det er der sker. Dels fortælle ham at det er kontraproduktivt det han gør. Men meget vigtigere bør I tale om hvordan det kan være at I har sex så sjældent.
Det at have sex så sjældent får det til at få noget til at gå i stykker inde i mig. Ikke sådan ikke-reparabelt, men det får mig til at føle mig ikke-attraktiv, ikke-lækker og ikke-mandig. Da jeg blev skilt tænkte jeg faktisk ret skidt om mig selv, rigtigt meget af det baseret på manglende sexuel-selvtillid.
Det viste sig heldigvis at være af forbigående karakter og jeg har besluttet at jeg ikke mere vil være i et forhold hvor jeg ikke føler mig begæret nogenlunde ligeværdigt. Når begge ellers er sunde og raske og der ikke er andre ting der presser os. Det er fint med ups and downs, men det der med at jeg begærer min partner og har lyst til sex med hende flere gange dagligt, men bliver begrænset til at have sex til 1 gang om måneden, bare fordi, det er jeg slut med.
1

Tilbage til "Forhold og sex"