Er din mand en tøffelhelt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Er din mand en tøffelhelt?

Indlægaf Aragorn » 24. dec 2018, 06:50

Sangius skrev:
Aragorn skrev:
Sangius skrev:
HerErJeg skrev:
Jeg går til skydning en gang om ugen, og der har (havde) vi også en nybagt far. Han var rigtig god til det og ville gerne med ud og vise flaget til turneringer. Der blev så meldt ud, at nu hvor der var kommet småfolk, så skulle vi ikke regne med at se ham i lang tid. Så vi ventede pænt, og da lang tid var gået, begyndte vi at invitere ham med til stævner igen. Nogle gange ville han gerne, men når så dagen kom tæt på, så sprang han fra. Andre gange var det rent afbud fra start, men konklusionen er, at han aldrig kom afsted til noget som helst. Nu er hans våben så sat til salg, så nu er det da slut med det.


Hvad har det med at være en tøffelhelt at gøre?

Det er almen kendt at man får latterligt travlt når man får et barn. Min mand har heller ikke spillet computer siden vi fik vores første, og i år var han ikke med til julefrokosten på arbejdet, fordi vi har nr 2 herhjemme nu også.
Ingen løfter er øjenbryn, hvis mor ikke er ude for døren i årevis efter babyen kommer. Men misser far en julefrokost, eller må fjerne en hobby, så er han åbenbart under tøflen...
Nå. Det var måske en kæphest.


Man kan altid hive de konkrete eksempler frem og begrunde med alt muligt der lyder fornuftigt. Men sagen er at det nu engang er rigtigt at man sagtens kan blive overset, overhørt og glemt i et forhold. Det sker for både mænd og kvinder hele tiden.

Ja? Kan ikke se nogen der påstår, at sådan noget ikke finder sted.


De 57 likes du har fået indikerer at mange elsker en hurtig og ansvarsfraskrivende forklaring på begrebet tøffelhelt. Og det er i lige så høj grad dem der har liket jeg skriver til.

Nå, nok om dét.

God jul.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Er din mand en tøffelhelt?

Indlægaf Sangius » 24. dec 2018, 07:24

Aragorn skrev:
Sangius skrev:
Aragorn skrev:
Sangius skrev:
HerErJeg skrev:
Jeg går til skydning en gang om ugen, og der har (havde) vi også en nybagt far. Han var rigtig god til det og ville gerne med ud og vise flaget til turneringer. Der blev så meldt ud, at nu hvor der var kommet småfolk, så skulle vi ikke regne med at se ham i lang tid. Så vi ventede pænt, og da lang tid var gået, begyndte vi at invitere ham med til stævner igen. Nogle gange ville han gerne, men når så dagen kom tæt på, så sprang han fra. Andre gange var det rent afbud fra start, men konklusionen er, at han aldrig kom afsted til noget som helst. Nu er hans våben så sat til salg, så nu er det da slut med det.


Hvad har det med at være en tøffelhelt at gøre?

Det er almen kendt at man får latterligt travlt når man får et barn. Min mand har heller ikke spillet computer siden vi fik vores første, og i år var han ikke med til julefrokosten på arbejdet, fordi vi har nr 2 herhjemme nu også.
Ingen løfter er øjenbryn, hvis mor ikke er ude for døren i årevis efter babyen kommer. Men misser far en julefrokost, eller må fjerne en hobby, så er han åbenbart under tøflen...
Nå. Det var måske en kæphest.


Man kan altid hive de konkrete eksempler frem og begrunde med alt muligt der lyder fornuftigt. Men sagen er at det nu engang er rigtigt at man sagtens kan blive overset, overhørt og glemt i et forhold. Det sker for både mænd og kvinder hele tiden.

Ja? Kan ikke se nogen der påstår, at sådan noget ikke finder sted.


De 57 likes du har fået indikerer at mange elsker en hurtig og ansvarsfraskrivende forklaring på begrebet tøffelhelt. Og det er i lige så høj grad dem der har liket jeg skriver til.

Nå, nok om dét.

God jul.


Jeg ser absolut ingen sammenhæng mellem det at være en tøffelhelt, og så det at droppe en hobby efter man får børn. Så for mit vedkommende har det intet at gøre med at forklare begrebet tøffelhelt.
Senest rettet af Sangius 24. dec 2018, 07:27, rettet i alt 1 gang.
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Er din mand en tøffelhelt?

Indlægaf Mi55y » 24. dec 2018, 07:26

Han er bestemt ikke tøffelhelt, og kræver nogen gange at bestemme noget bare for at bestemme. Han har f.eks hverken æstetisk eller praktisk sans, så vi kan have lange diskussioner om indretning. For hans forslag kan vel være lige så godt som mit - på trods af at man ikke ville kunne se tv'et fra sofaen og at dens placering ville efterlade den ene ende af stuen tom for møbler. Han går ikke det mindste op i mode, men nægter at lytte til, at en skovmandsskjorte altså ikke er det samme som en pæn skjorte, eller at man ikke kan have en hullet T-shirt på til møde i banken. For som han siger, de ting betyder jo ikke noget i det store billede. Og det er altså svært at argumentere imod.

Vi har lige fået barn, og han render stadig til sport 2 gange om ugen, har 3 julefrokoster i år og har jævnligt gutterne på besøg til spil.

Så nej, han er ingen tøffelhelt - men han måtte gerne være det bare lidt mere :genert:
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Er din mand en tøffelhelt?

Indlægaf Precaseptica » 24. dec 2018, 07:53

Jeg har ingen mande-kæreste for hvem jeg kan svare, så jeg svarer bare for mig selv.

Jeg tror, jeg identificerer mig ret skarpt som anti-tøffelhelt. Det er mig virkelig utiltalende og imod, når jeg støder på mænd som dem der er beskrevet i oplægget, der lægger sig fladt ned for husfredens skyld. Og der er MANGE af dem.

For mit vedkommende, så antager jeg altid - indtil andet er bevist - at en kvinde ikke har nogen grænser i forhold til hvor mange krav hun vil stille. Jeg tror ærligt talt, at mange kvinder kvæler mystikken og spændingen ud af deres forhold ved at få helt "styr" på deres mand. Der kan måske knytte sig en form for usikkerhed ved ikke at vide præcis hvor man har ham i alle tilfælde, og det kompenseres der så for ved netop at vide hvor man har ham i alle tilfælde.

Så mit udgangspunkt er, at jeg skal holde på de punkter jeg gerne vil bevare min autonomi på. Hvis jeg lyder krævende eller dominerende, så kan jeg tilføje, at jeg har få områder, hvor jeg interesserer mig for at være involveret. Og når vi er på et område, hvor det beyder mere for hende end for mig, så får hun som regel sin vilje. Men eksempelvis indretning, som jeg snildt kunne springe over fordi jeg ikke ved noget om det, har jeg typisk holdt en brik i spillet på alligevel. Bare for at der ikke endte med at være lyserødt omkring mig en dag jeg vågnede. Der må godt se ud som om, at jeg også bor i mit eget hjem.
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Er din mand en tøffelhelt?

Indlægaf Sangius » 24. dec 2018, 08:14

Jeg undrer mig egentlig over, at mange ser så mange tøffelhelte alle vegne. Personligt kender jeg kun en, som altid forsvinder ned i sine forhold. Men det gør han med alle sine kærester, og jeg er sikker på, at det er ham og ikke dem.
Ellers kender jeg ingen, som "styres" af konen. Jeg ser det som et overdrevet koncept.
Herhjemme har vi hver især ansvaret for de områder vi er bedst til/interesserer os for. Jeg laver f.eks. aldrig mad, men min mand gør aldrig rent. Jeg står primært for indretningen. Min mand står for kalenderen, aftaler osv.
Jeg har i 2 år stået for nætterne med datteren, men nu hvor vi har 2, så tager han hende, og jeg den lille.
Synes vi fordeler det ganske fint herhjemme.
5
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Er din mand en tøffelhelt?

Indlægaf fisken80 » 24. dec 2018, 08:25

Nej, det er han bestemt ikke.

Men jeg kender en tøffelhelt. Hos dem er det konen der bestemmer, hvad han må og ikke må. Og han retter bare ind og gør som hun siger også når det går ud over en aftale han har lavet med en kammerat (og det han skulle i stedet var at køre hende på arbejde - hun arbejder 15 minutter fra deres hjem på gåben).
Han havde også selv inviteret gæster til sin runde fødselsdag, det overrulede hun og arrangerede i stedet et surprise party, der slet ikke er hamog hvor flere ikke kunne komme, fordi det var en hverdagsaften. Han aflyste så det han selv havde planlagt.

Så ingen tvivl om, at tøffelhelte findes.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Er din mand en tøffelhelt?

Indlægaf Guilded_Lily » 24. dec 2018, 09:00

Nej, så absolut ikke. Vi er helt lige i vores forhold, omend vi er ret forskellige.

Vores fælles hjem og børn er vi enige om.

Han har sin hobby, som han dyrker, når de andre kan slippe hjemmefra. Han har ind imellem svært ved at finde nogen, der vil med, fordi "konen ikke synes, det er en god idé". Og man er nødt til at være min. to for at gennemføre.

Han har et stort behov for at være social, jeg har et stort behov for alenetid. Så han ser venner mere, end jeg gør. Jeg rejser gerne 1-2 gange om året på forlænget weekend. Hvis ikke vi lige laver noget sammen alle fire, og jeg har haft en presset periode, vælger han at tage børnene med på tur - eller omvendt.
Der kan være tidspunkter, hvor jeg kan synes, han er lidt af en nar, hvis jeg ikke lige kommer til at træne eller noget. Men det er ikke hans skyld, for jeg kunne bare prioritere anderledes og tage mig sammen. Træningen er ikke bundet til et bestemt tidspunkt, men jeg er bare for doven, når vi når hen efter aftesmad.

Vi har en kammerat, som i den grad er blevet stavnsbundet til hjemmet. Det er frygteligt at se på, og vi savner ham. Men her er virkelig en madamme, der styrer hjem og børn med hård hånd. Vi taler jævnligt om, at det ville ingen af os kunne holde ud.
0
Neverkont
Indlæg: 1864
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2912

Re: Er din mand en tøffelhelt?

Indlægaf Neverkont » 24. dec 2018, 09:37

Jeg er single og kan dermed ikke svare på trådens spørgsmål. ;)

Men jeg kan ikke lade være med at tænke, om en kvinde, som lever sammen med en mand, som andre vil betegne som en tøffelhelt, og som måske også reelt er det, vil kunne se, at hendes egen mand reelt er en tøffelhelt. :gruble:

Jeg kender en mand, som jeg vil kalde en tøffelhelt, men jeg er overbevist om, at hans kone har en helt anden mening. Jeg har kendt ham fra han var barn, og har derfor kunnet se ændringerne i hans adfærd.
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21838

Re: Er din mand en tøffelhelt?

Indlægaf Purple Haze » 24. dec 2018, 09:54

Vi er vist begge to tøffelhelte.
Hvilket betyder vi har et rart og afslappet forhold hvor ingen bliver tromlet (og vi ikke rigtig får tingene gjort).

Det vil jeg hellere have end mange af de forhold der beskrives (her og andre steder), hvor det hele lyder som en kamp om alting - det lyder anstrengende.
Han giver mig kamp til stregen lyder overdrevent utiltalende på mig, det ville jeg vitterligt ikke gide.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: Er din mand en tøffelhelt?

Indlægaf HerErJeg » 24. dec 2018, 10:26

Neverkont skrev:Jeg er single og kan dermed ikke svare på trådens spørgsmål. ;)

Men jeg kan ikke lade være med at tænke, om en kvinde, som lever sammen med en mand, som andre vil betegne som en tøffelhelt, og som måske også reelt er det, vil kunne se, at hendes egen mand reelt er en tøffelhelt. :gruble:

Jeg kender en mand, som jeg vil kalde en tøffelhelt, men jeg er overbevist om, at hans kone har en helt anden mening. Jeg har kendt ham fra han var barn, og har derfor kunnet se ændringerne i hans adfærd.

Der er nok ikke ret mange mænd herinde, men det kunne være spændende hvis en blandet gruppe af 100 mænd og 100 kvinder hver især skulle redegøre for de ting der er nedtonet eller forsvundet i parforholdet, set i forhold til singlelivet. Især kunne det være spændende at se om noget savnes, men som ikke kan komme tilbage.
3
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 775
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1175

Re: Er din mand en tøffelhelt?

Indlægaf Brutus » 24. dec 2018, 11:34

så er der andre som er mere symbiose-agtige og vokser sammen. Både min mand og mig vil helt oprigtigt helst bare være sammen det meste af tiden fordi vi er hinandens bedste venner og har det sjovest når vi bare er sammen.

Erstat mand med kone, så kunne jeg have skrevet det. :)
1
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Er din mand en tøffelhelt?

Indlægaf godtnavn » 24. dec 2018, 12:50

Altså det er mig der træffer de fleste valg med indretning herhjemme, eller det er mig der kommer med forslagene, så siger manden ja eller nej. Sådan er det fordi han ikke rigtig går nok op i det til at lede efter f.eks. de rigtige lamper, men det skal være nogle han kan lide, så han siger af og til nej til mine skøre forslag,og andre gange overrasker han ved at synes mine skøre idéer, såsom en 3 meter lang skoletavle i stuen, er en genial idé. Så vi er fælles men hjemmet bærer præg af at det er mig der finder "valgmulighederne".

Ang fritid osv. er vi begge meget ens, vi har ikke det store behov for sociale ting efter vi har fået børn, min mand har selv skåret en fritidsinteresse fra, at der sikekrt er nogle af hans venner der mener det er mig der har fået ham til det må de om, faktum er at det er hans eget valg og han heller vil være sammen med familie. Jeg har selv en hobby jeg også dyrker langt mindre end før vi fik børn, men kommer da afsted hver anden måned-ish hvor det før var 1-3 gange om måneden. Så vi har bare begge mest lyst til at bruge energien på vores barn lige nu, og får ikke klaustrofobi af familien og børnetid :) Når min mand tager hans 34 ugers barsel er det også for at være sammen med børnene, ikke for at lave alle mulige andre projekter, det finder jeg egentlig meget naturligt, der er bare ikke så meget energi til store projekter på barsel :) Selvom jeg da godt kunne tænke mig han fik fikset en masse ting mens han gik hjemme :lol: Ej det vigtigste er sgu at han har en god dagmed børnene :)
1
london
Indlæg: 245
Tilmeldt: 23. nov 2016, 11:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 484

Re: Er din mand en tøffelhelt?

Indlægaf london » 24. dec 2018, 16:41

Forleden foreslog jeg min kæreste at skifte hans joggingbukser ud med et par jeans, da vi skulle ud og spise og hans svar var: "du skal ikke bestemme over mig" så nej ingen tøffelhelt hjemme hos os
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Er din mand en tøffelhelt?

Indlægaf Misantropen » 24. dec 2018, 19:24

Precaseptica skrev:Jeg har ingen mande-kæreste for hvem jeg kan svare, så jeg svarer bare for mig selv.

Jeg tror, jeg identificerer mig ret skarpt som anti-tøffelhelt. Det er mig virkelig utiltalende og imod, når jeg støder på mænd som dem der er beskrevet i oplægget, der lægger sig fladt ned for husfredens skyld. Og der er MANGE af dem.

For mit vedkommende, så antager jeg altid - indtil andet er bevist - at en kvinde ikke har nogen grænser i forhold til hvor mange krav hun vil stille. Jeg tror ærligt talt, at mange kvinder kvæler mystikken og spændingen ud af deres forhold ved at få helt "styr" på deres mand. Der kan måske knytte sig en form for usikkerhed ved ikke at vide præcis hvor man har ham i alle tilfælde, og det kompenseres der så for ved netop at vide hvor man har ham i alle tilfælde.

Så mit udgangspunkt er, at jeg skal holde på de punkter jeg gerne vil bevare min autonomi på. Hvis jeg lyder krævende eller dominerende, så kan jeg tilføje, at jeg har få områder, hvor jeg interesserer mig for at være involveret. Og når vi er på et område, hvor det beyder mere for hende end for mig, så får hun som regel sin vilje. Men eksempelvis indretning, som jeg snildt kunne springe over fordi jeg ikke ved noget om det, har jeg typisk holdt en brik i spillet på alligevel. Bare for at der ikke endte med at være lyserødt omkring mig en dag jeg vågnede. Der må godt se ud som om, at jeg også bor i mit eget hjem.

Jeg kan ikke sige jeg er uenig i din betragtning. Mange kvinder finder en mand, selvom de ville have en helt anden mand, og har et ønske om at kunne ændre ham til noget andet end han er. Det er typisk også de par hvor manden lader sig kastrere og kvinden ender med at forlade ham, fordi han aldrig tager initiativ til noget eller tør tænke en selvstændig tanke mere.

Dit ordvalg i sidste afsnit, med at få sin vilje, trigger dog noget i mig. Jeg opfatter det som en barnlig opførsel hvor der bliver tigget, bedt og stampet i gulvet for at få lov eller hvor det er nødvendigt at give lov for husfredens skyld. Det er ikke noget jeg kan genkende(medmindre det at få sin vilje er for sjov eller noget uskyldigt) Derved ikke sagt at man skal være enig om alt, ikke kan diskutere eller der ikke skal indgås kompromisser i et forhold. Det skal der.

Og for god ordens skyld så siger jeg ikke at hverken du, din kæreste eller jeres forhold er barnligt. Det er min opfattelse af ordvalget/formuleringen i denne her sammenhæng jeg reagerer på.

Jeg vil da også mene at man sagtens kan have en mening eller holdning til nogle ting, selvom det ikke interesserer en hvad der er smart eller hvordan det ser ud. Jeg ved fx ikke ret meget om biler og det interesserer mig ikke, men det er ikke ensbetydende med at jeg vil køre i en eller anden beskidt smadrekasse. Til gengæld er jeg virkelig ligeglad med om det er en Berlingo eller en Porsche, så længe jeg sidder godt og ikke bliver køresyg. Man er jo også nødt til at være realistisk hvis kæresten fx gerne vil smide alle ens gode siddemøbler ud, men man har dårlig ryg og ikke bare kan sidde på puder på gulvet i stedet.
1
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Er din mand en tøffelhelt?

Indlægaf Precaseptica » 25. dec 2018, 06:44

Misantropen skrev:
Precaseptica skrev:Jeg har ingen mande-kæreste for hvem jeg kan svare, så jeg svarer bare for mig selv.

Jeg tror, jeg identificerer mig ret skarpt som anti-tøffelhelt. Det er mig virkelig utiltalende og imod, når jeg støder på mænd som dem der er beskrevet i oplægget, der lægger sig fladt ned for husfredens skyld. Og der er MANGE af dem.

For mit vedkommende, så antager jeg altid - indtil andet er bevist - at en kvinde ikke har nogen grænser i forhold til hvor mange krav hun vil stille. Jeg tror ærligt talt, at mange kvinder kvæler mystikken og spændingen ud af deres forhold ved at få helt "styr" på deres mand. Der kan måske knytte sig en form for usikkerhed ved ikke at vide præcis hvor man har ham i alle tilfælde, og det kompenseres der så for ved netop at vide hvor man har ham i alle tilfælde.

Så mit udgangspunkt er, at jeg skal holde på de punkter jeg gerne vil bevare min autonomi på. Hvis jeg lyder krævende eller dominerende, så kan jeg tilføje, at jeg har få områder, hvor jeg interesserer mig for at være involveret. Og når vi er på et område, hvor det beyder mere for hende end for mig, så får hun som regel sin vilje. Men eksempelvis indretning, som jeg snildt kunne springe over fordi jeg ikke ved noget om det, har jeg typisk holdt en brik i spillet på alligevel. Bare for at der ikke endte med at være lyserødt omkring mig en dag jeg vågnede. Der må godt se ud som om, at jeg også bor i mit eget hjem.

Jeg kan ikke sige jeg er uenig i din betragtning. Mange kvinder finder en mand, selvom de ville have en helt anden mand, og har et ønske om at kunne ændre ham til noget andet end han er. Det er typisk også de par hvor manden lader sig kastrere og kvinden ender med at forlade ham, fordi han aldrig tager initiativ til noget eller tør tænke en selvstændig tanke mere.

Dit ordvalg i sidste afsnit, med at få sin vilje, trigger dog noget i mig. Jeg opfatter det som en barnlig opførsel hvor der bliver tigget, bedt og stampet i gulvet for at få lov eller hvor det er nødvendigt at give lov for husfredens skyld. Det er ikke noget jeg kan genkende(medmindre det at få sin vilje er for sjov eller noget uskyldigt) Derved ikke sagt at man skal være enig om alt, ikke kan diskutere eller der ikke skal indgås kompromisser i et forhold. Det skal der.

Og for god ordens skyld så siger jeg ikke at hverken du, din kæreste eller jeres forhold er barnligt. Det er min opfattelse af ordvalget/formuleringen i denne her sammenhæng jeg reagerer på.

Jeg vil da også mene at man sagtens kan have en mening eller holdning til nogle ting, selvom det ikke interesserer en hvad der er smart eller hvordan det ser ud. Jeg ved fx ikke ret meget om biler og det interesserer mig ikke, men det er ikke ensbetydende med at jeg vil køre i en eller anden beskidt smadrekasse. Til gengæld er jeg virkelig ligeglad med om det er en Berlingo eller en Porsche, så længe jeg sidder godt og ikke bliver køresyg. Man er jo også nødt til at være realistisk hvis kæresten fx gerne vil smide alle ens gode siddemøbler ud, men man har dårlig ryg og ikke bare kan sidde på puder på gulvet i stedet.


Jeg skulle nok have forsøgt at formulere mig bedre. Jeg mener ikke, at den ene giver den anden lov til noget i et forhold mellem voksne mennesker. Jeg tror blot, jeg forsøgte at sige, at jeg søger et kompromis, når jeg kan se, at det ikke er livsnødvendigt for mig med en given prioritering.

Derudover er jeg heldigvis single. Så kan jeg også nemmere sidde her og skære alle kvinder over én kam og sige, at de bare vil kontrollere og styre.
0

Tilbage til "Forhold og sex"