Mobil eller Sex?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Sex eller mobil?

Vil helst undvære mobil og dyrke sex
73
51%
Vil helst undvære sex og have mobilen
58
41%
Ved ikke / kan ikke bestemme mig
11
8%
 
Afgivne stemmer: 142
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Æble » 15. dec 2018, 07:54

Er det sex med andre eller også med sig selv?

Tænker at mange singler måske automatisk ikke får sex længe alligevel (og derfor ligeså godt kan vælge mobilen :D )

Jeg kan godt undvære sex. Det er en bonus, ikke et behov for mig.
0
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Lalana » 15. dec 2018, 09:08

Jeg føler egentlig sagtens jeg kunne undvære min mobil, ja jeg bruger den meget og det er super praktisk, men klarede mig også fint da jeg var teen og der ingen mobiler var. Er overrasket over at flertallet hellere vil undvære sex, det er slet ikke en overvejelse for mig, altid hellere sex :-D
5
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Petrix » 15. dec 2018, 10:40

Hvis jeg var single ville jeg helst undvære sex, men eftersom jeg er i forhold, så foretrækker jeg sexen :)
3
27102021
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Krølle » 15. dec 2018, 11:06

God og tilgængelig sex over mobil. Anyday. Også hvis det var i længere tid end 6 mdr.
1
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Freya » 15. dec 2018, 17:04

Jeg tænker, jeg ville finde en måde at leve uden min mobil på. Men sex - det vil jeg ikke undvære. Har gjort det i længere perioder, og overlevet, men min hudsult gjorde mig irritabel og deprimeret. Så heller sex end mobil.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf LadyFox » 15. dec 2018, 17:37

Smiling_Goat skrev:
Rosa Espinosa skrev:Mit svar mht at vælge mobilen over sexen, det er også påvirket af, at jeg bruger mobilen 98% til alt jeg foretager mig elektronisk. Jeg bruger ikke kun min til at ringe fra, jeg bruger den til at være på messenger hvor jeg skriver med folk hver dag, til at være på Debatten, se tv, spille spil, høre musik og jeg kunne blive ved.

Så når man spørger mig om jeg ville kunne undvære min mobil, så spørger man mig reelt om, om jeg ville kunne undvære internettet. Og nej, det ville jeg ikke kunne i et halvt år.


Men vi brugte udelukkende computere for bare nogle år siden. Og det var fint.

Vi havde mp3-afspillere
Gps'er
Køreplaner i papirformat
Tv der var 37"
Kabeltv
Fastnettelefon
Og meget mere
Og det var alt sammen fint

Misforstår jeg bare spørgsmålet? Alt en mobil kan, kan man jo finde andre ting, der også kan.


Men det er da noget miljøsvineri at skulle ud og købe alt det for bare at smide det ud et halvt år senere. :lol:
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf LadyFox » 15. dec 2018, 17:40

Men altså, vi har jo alle sammen forskellige situationer og derfor giver det jo god mening at prioriteterne er forskellige. Jeg synes ikke at jeg et specielt mobilafhængig, på trods af jeg da bruger den en del da jeg bruger den til alle mulige funktioner jeg før brugte andre ting til, men jeg kan nu sagtens ligge den fra mig. Det er bare nemmere at have internet, musik, gps, telefon osv. Samlet i en lille transportabel dims, men jeg ville som sagt kunne gå tilbage til at have tingene adskilt. Når jeg vælger telefonen over sex handler det mere om at jeg ville vælge alt jeg bruger jævnligt over et ikke eksisterende sexliv, det ville virke ulogisk at vælge noget som helst fra til fordel for noget jeg ikke bruger.

Var min situation anderledes ville jeg vælge anderledes. Sex ville ikke være sjovt at undvære hvis jeg f.eks. var nyforelsket. At jeg ikke har et sexliv er et valg jeg har truffet lige nu, et valg jeg aldrig havde truffet sidst jeg var single som 22 årig, siden da har min verden bare ændret sig, og jeg har brug for at bryde nogle mønstre der fungerede før, men ikke gør nu hvor jeg har ændret mig. Jeg har nogle ting at arbejde med, som jeg ikke helt hvad er, og derfor har jeg valgt at ryste posen og gøre noget andet end jeg plejer - og det er i denne omgang at prøve at have en længere periode uden sex, uden nusseri, uden følelser. For det tror jeg er sundt for mig, jeg tror det er lærerigt for mig i forhold til at finde ud af hvad jeg vil, hvad mit behov er og hvad mine grænser går.
4
...
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Liou » 15. dec 2018, 21:18

Hahaha den er nem. Min mobil ville få sparket uden at jeg overhovedet behøvede at tænke nærmere over det. Så afhængig er jeg alligevel ikke af min telefon... havde det nu derimod været min Playstation... Men nej sådan helt seriøst, forstår jeg ikke, hvordan man kan fravælger sex i et halvt år medmindre man ikke er en seksuel person.
0
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Contrast » 15. dec 2018, 23:05

Liou skrev:Hahaha den er nem. Min mobil ville få sparket uden at jeg overhovedet behøvede at tænke nærmere over det. Så afhængig er jeg alligevel ikke af min telefon... havde det nu derimod været min Playstation... Men nej sådan helt seriøst, forstår jeg ikke, hvordan man kan fravælger sex i et halvt år medmindre man ikke er en seksuel person.


Man kan sagtens være en seksuel person og kunne undvære sex i et halvt år. Den seksuelle del er bare mere latent for mange singler. Og et halvt år er ikke særligt længe, især ikke når man ikke er en, der har lyst til at involvere sig med halv-random personer seksuelt 'bare' for at opfylde det behov, med risiko for at rode sig ud i følelsesmæssigt komplicerede situationer hver gang.
5
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Pjeps » 15. dec 2018, 23:32

Må man have sin ipad ?

Det er faktisk helt ligemeget, for jeg er single og det har jeg tænkt mig at være lang tid endnu. Og jeg er også blevet så gammel at sex bare ikke er så vanvittigt nødvendigt længere :D
0
:ninja:
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Precaseptica » 16. dec 2018, 07:16

Altså det ville da helt klart være sundt at tage et halvt års pause fra mobilen. Og så er sex jo angiveligt meget sundt. Så mon ikke den giver sig selv?
2
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf A 7 » 16. dec 2018, 08:15

Sammenlignet med gennemsnittet herinde, så er jeg åbenbart meget mere mobilafhængig, og har haft meget dårligere sex. Jeg ville til hver en tid foretrække mobilen. Selvfølgelig KAN den undværes, men kæft, hvor ville det være besværligt.
1
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8192

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Anilara » 16. dec 2018, 11:15

Ville beholde mobilen.
Der er ikke mange ting i mit liv som sex ville vinde over. Ikke engang opvask :lol:
1
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Aima » 16. dec 2018, 12:23

Anilara skrev:Ville beholde mobilen.
Der er ikke mange ting i mit liv som sex ville vinde over. Ikke engang opvask :lol:


Hvor bor du? Og er nabolejligheden evt. ledig?
8
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8192

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Anilara » 16. dec 2018, 12:59

Aima skrev:
Anilara skrev:Ville beholde mobilen.
Der er ikke mange ting i mit liv som sex ville vinde over. Ikke engang opvask :lol:


Hvor bor du? Og er nabolejligheden evt. ledig?

Du skal være så velkommen i Brønshøj.
Indtil nu er 0% i opgangen vågnet af S/M eskapader.
1

Tilbage til "Forhold og sex"