Singlemand - hvor går man ud og møder singlekvinder

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
vanillamania
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12. dec 2018, 19:43
Kort karma: 0

Singlemand - hvor går man ud og møder singlekvinder

Indlægaf vanillamania » 12. dec 2018, 19:55

Det er københavn og fredag, er i midt30erne og single. Ingen venner går i byen længere/har planer/er sat, så hvor går man hen for at møde kvinder, der ikke synes man er mærkelig når man tør at gå alene i byen (det er sgu slemt nok i sig selv at turde gå alene ud, når man i forvejen ikke er super ekstrovert)?

Tinder er der ikke der store held ved, er ellers middel-pæn og succesfuld. Men det er måske der hunden ligger begravet? Alle kvinder vil virkeligheden have bad boys?
0
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singlemand - hvor går man ud og møder singlekvinder

Indlægaf Muspel » 12. dec 2018, 20:15

vanillamania skrev:Det er københavn og fredag, er i midt30erne og single. Ingen venner går i byen længere/har planer/er sat, så hvor går man hen for at møde kvinder, der ikke synes man er mærkelig når man tør at gå alene i byen (det er sgu slemt nok i sig selv at turde gå alene ud, når man i forvejen ikke er super ekstrovert)?

Tinder er der ikke der store held ved, er ellers middel-pæn og succesfuld. Men det er måske der hunden ligger begravet? Alle kvinder vil virkeligheden have bad boys?



Måske kvinder bare ikke er så vilde med personer, der generaliserer på den måde?

Hvad med nogle af de der single arrangementer som running dinner eller lign? (Jeg er ikke fra København, så ved ikke helt, hvad der er af muligheder)
6
pisimodvind
Indlæg: 274
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:24
Kort karma: -10
Likede indlæg: 206

Re: Singlemand - hvor går man ud og møder singlekvinder

Indlægaf pisimodvind » 12. dec 2018, 20:17

Skal det være en tur i byen?
Prøv at gå til en hobby sammen med andre
0
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Singlemand - hvor går man ud og møder singlekvinder

Indlægaf Jedi » 12. dec 2018, 20:28

Er det fredag i dag?????
Hvis du ikke er meget udadvendt, så er det at gå i byen alene nok ikke det allerbedste. Så ender man bare med at skulle drikke sig mod til, og så opfører man sig generelt mindre flatterende. Derudover er det dyrt i længden.
Få en interesse, som også har aktive kvinder, er mit bedste råd.
2
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9015
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Singlemand - hvor går man ud og møder singlekvinder

Indlægaf Purple Haze » 12. dec 2018, 21:31

Hvis du kan lide brætspil kan jeg anbefale Bastard cafe.
Der er ofte arrangementer hvor man bare dukker op og spiller med dem der er der.
Det er en oplagt måde at lærer nye folk at kende på.
7
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Singlemand - hvor går man ud og møder singlekvinder

Indlægaf hotlips » 13. dec 2018, 00:11

Jeg tror det vil være bedre at finde noget hvor man foretager sig noget, dels er det mindre akavet hvis man ikke lige har så let ved at starte samtaler med fremmede og så kan man også se folk lidt mere an, så måske er der faktisk bedre chance for at finde noget længere varende end i byen.

Der er jo altid dammeren, damhuskroen, den er berygtet for at der er for mange gamle men det er nu ikke helt rigtigt, det er også det lokale diskotek og der kommer folk i alle aldre, i de her uger har de julefrokoster og så er der altid mange mennesker, og der er som regel også altid en del både damer og herrer der kommer for at tage noget med hjem og som absolut ikke lægger skjul på det og jeg kan ikke tro der er nogen der vil se skævt til en enlig mand dernede.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Singlemand - hvor går man ud og møder singlekvinder

Indlægaf Slettet bruger » 13. dec 2018, 04:57

Jeg har gået en del i byen alene og haft fint held med det i forhold til kvinder, og jeg er ikke ekstrovert. Generelt handler interaktionen med kvinder om at du skal eje hvad end situation du nu er i. Hvis en kvinde spørger "er du i byen alene?", svarer du bare selvsikkert at det er du, så det fremstår som et valg du har truffet fordi det havde du lyst til, og du lader dig ikke begrænse af hvad man gør og ikke gør. Det er din måde at gebærde dig på der er vigtig, ikke så meget dine omstændigheder.
2
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Singlemand - hvor går man ud og møder singlekvinder

Indlægaf Wizzze » 13. dec 2018, 05:27

Spørgsmålet er vel bedre stillet som, hvor går singlekvinder hen/ud?
og så gør den smarte singlemand det samme ;)

Så de damer, hvor går I hen, når I ikke er hjemme, på arbejde, studerer, bruger tid med venner og familie?
Fitness? Spa? Restaurant? Biffen? Cafe? Idræt? Museum?
1
Do as I say! :whip:
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singlemand - hvor går man ud og møder singlekvinder

Indlægaf Lalana » 13. dec 2018, 05:48

Hvis jeg var dig ville jeg måske prøve noget mere værtshusagtigt, du kan nemmere sidde i baren selv, musikken er lavere så det er nemmere at snakke, og min oplevelse er at klientellet ofte er lidt ældre. I hvert fald er det oftest der jeg også mine venner ender når vi går ud, og vi er i start/midt 30'erne.

Men som flere andre nævner behøver man måske ikke nødvendigvis møde en singlekvinde i byen, hvad med i en sportsklub/løbeklub/kajakklub - jeg har altid kun mødt mænd enten til sport eller i byen, så det må vist være mit bedste bud, men hvis du ikke er sportstypen er det selvfølgelig ikke til meget hjælp, sorry :D
0

Tilbage til "Forhold og sex"