Så er der gode råd til alle os singler

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Så er der gode råd til alle os singler

Indlægaf HappyQ » 17. nov 2018, 17:03

76 er det et muntert lykkeligt ægtepar, der menes, eller et homoseksuelt lykkeligt par :gruble:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Så er der gode råd til alle os singler

Indlægaf sigge » 17. nov 2018, 17:12

Vedr. nr. 30: Jeg arbejder i et ingeniørfirma, og der er altså ikke meget at komme efter, de er allesammen optaget, så jeg tror, man skal gå efter den med at nappe dem, mens de stadig er studerende. Jeg husker det da som, at der var flere singlemænd på studiet. Og hvis man går efter en maskin- eller stærkstrømsingeniør, er der ikke ret mande kvindelige studerende at konkurrere imod.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16879
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: Så er der gode råd til alle os singler

Indlægaf Misantropen » 17. nov 2018, 17:20

Wizzze skrev:
Pyjamas skrev:
LaScrooge skrev:
Pyjamas skrev:Tidligere i dag sad jeg faktisk på en bænk! Godt nok fodrede jeg en 6-årig med en fiskefilet, men der kom en håndfuld mænd forbi, og de smilede faktisk, OG vi havde noget så crazy som øjenkontakt!

Det kopierer I bare :cool2:


Var det en tilfældig 6-årig eller én du kender?

:-D


Det var en, jeg fandt på en nærliggende legeplads. I krig og kærlighed gælder alle kneb!


Verden er så uretfærdig, havde jeg som mand benyttet det trick, så sad jeg lige nu i kachotten, mens BT og EB flåede mig i stykker på forsiden :gisp:

Er i øvrigt ikke sikker på at en 6-årig eller fiskefilet er det bedste score tilbehør :gruble: tænker at kvinde i nød med defekt indkøbspose med synligt indhold af røde bøffer og bearnaise, vil virke bedre? :gruble:

Hm ja.. Man skal bare passe på han ikke tilbyder en en Fridge Locker i stedet nu man er så klodset, men det er selvfølgelig en smart måde at gøre opmærksom på man ikke har allegi, nu man ikke må sige det til sin kommende mand(nr. 62) :lol:

0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Så er der gode råd til alle os singler

Indlægaf Persnikedy » 17. nov 2018, 21:29

sigge skrev:Vedr. nr. 30: Jeg arbejder i et ingeniørfirma, og der er altså ikke meget at komme efter, de er allesammen optaget, så jeg tror, man skal gå efter den med at nappe dem, mens de stadig er studerende. Jeg husker det da som, at der var flere singlemænd på studiet. Og hvis man går efter en maskin- eller stærkstrømsingeniør, er der ikke ret mande kvindelige studerende at konkurrere imod.


Som man siger om sådan nogle studier: The odds are good, but the goods are odd :-D
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Forhold og sex"