Spassernar part II

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Spassernar part II

Indlægaf Grissebassen » 14. nov 2018, 12:09

Surprise, surprise!
Så sidder jeg her igen, præcis et år efter spassernarren sidste gang skred ud af det blå ved fra den ene dag til den anden beslutte, at han ikke var forelsket i mig alligevel. Et par måneder siden kom han kravlende tilbage, fortalte hvor meget han havde savnet mig, at han var gået fordi han var bange, men at jeg var kvinden i hans liv.
Fast forward over en lykkelig vinter, forår, sommer og efterår fuld af kærlighed og forelskelse til nu, hvor spassernarren lige har gentaget sit stunt.

Jeg er ok under omstændighederne, har cuttet kontakten, fordi jeg simpelthen ikke magter at han på samme måde har skiftet karakter totalt. Græder næsten ikke mere, men kaster op 1-2 gange om dagen, fordi jeg har totalt kvalme over hans opførsel. Mine venner er gode til at være her her i starten, jeg går på arbejde og fordyber mig i det. Heldigvis har jeg det fedeste job i verden.

Jeg frygter ensomheden og tomrummet der kommer senere. Og jeg magter ikke tanken om, at han måske kommer kravlende tilbage igen. Jeg vil bare videre fra ham.

Er der mon nogen der vil lytte med her i tråden og støtte lidt, hvis jeg løbende får brug for at kaste op verbalt?
0
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Spassernar part II

Indlægaf Q-beben » 14. nov 2018, 12:16

Ej, det er da ikke rigtigt? Jeg er totalt forbløffet! Gjorde han det på samme måde som sidste gang? Der lavede han et forsvindingsnummer, ikk? Eller husker jeg forkert?

Du kaster verbalt op, så meget som du har brug for, - jeg lytter gerne med og støtter så meget, som jeg kan :kram:
9
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Spassernar part II

Indlægaf Ladysparrow » 14. nov 2018, 12:22

Puha, det gør mig ondt - det lyder bare helt vildt. Godt du har gode venner omkring dig.

Tanker til dig.
1
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Spassernar part II

Indlægaf Grissebassen » 14. nov 2018, 12:31

Q-beben skrev:Ej, det er da ikke rigtigt? Jeg er totalt forbløffet! Gjorde han det på samme måde som sidste gang? Der lavede han et forsvindingsnummer, ikk? Eller husker jeg forkert?

Du kaster verbalt op, så meget som du har brug for, - jeg lytter gerne med og støtter så meget, som jeg kan :kram:

Jo, pretty much samme mønster som sidste gang.

Mig: Du har været lidt fraværende på det sidste
Ham: Jeg er i tvivl
Mig: Hvordan og hvorledes?
Ham: Jeg vil ikke det her alligevel :wave:

Og så var han pist væk.
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Spassernar part II

Indlægaf Ladysparrow » 14. nov 2018, 12:37

Grissebassen skrev:
Q-beben skrev:Ej, det er da ikke rigtigt? Jeg er totalt forbløffet! Gjorde han det på samme måde som sidste gang? Der lavede han et forsvindingsnummer, ikk? Eller husker jeg forkert?

Du kaster verbalt op, så meget som du har brug for, - jeg lytter gerne med og støtter så meget, som jeg kan :kram:

Jo, pretty much samme mønster som sidste gang.

Mig: Du har været lidt fraværende på det sidste
Ham: Jeg er i tvivl
Mig: Hvordan og hvorledes?
Ham: Jeg vil ikke det her alligevel :wave:

Og så var han pist væk.


Ej for fanden da - det lyder sgu da helt hen i vejret. Boede i sammen?


Pas på dig selv.
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Spassernar part II

Indlægaf Grissebassen » 14. nov 2018, 12:43

Ladysparrow skrev:
Grissebassen skrev:
Q-beben skrev:Ej, det er da ikke rigtigt? Jeg er totalt forbløffet! Gjorde han det på samme måde som sidste gang? Der lavede han et forsvindingsnummer, ikk? Eller husker jeg forkert?

Du kaster verbalt op, så meget som du har brug for, - jeg lytter gerne med og støtter så meget, som jeg kan :kram:

Jo, pretty much samme mønster som sidste gang.

Mig: Du har været lidt fraværende på det sidste
Ham: Jeg er i tvivl
Mig: Hvordan og hvorledes?
Ham: Jeg vil ikke det her alligevel :wave:

Og så var han pist væk.


Ej for fanden da - det lyder sgu da helt hen i vejret. Boede i sammen?


Pas på dig selv.

Nej, heldigvis ikke.
Jeg passer på mig selv alt hvad jeg kan :kys:
4
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2592
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3874

Re: Spassernar part II

Indlægaf Anlewi » 14. nov 2018, 12:48

Sikke en klaptorsk.
1
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Spassernar part II

Indlægaf TinaW » 14. nov 2018, 13:16

Grissebassen skrev:
Q-beben skrev:Ej, det er da ikke rigtigt? Jeg er totalt forbløffet! Gjorde han det på samme måde som sidste gang? Der lavede han et forsvindingsnummer, ikk? Eller husker jeg forkert?

Du kaster verbalt op, så meget som du har brug for, - jeg lytter gerne med og støtter så meget, som jeg kan :kram:

Jo, pretty much samme mønster som sidste gang.

Mig: Du har været lidt fraværende på det sidste
Ham: Jeg er i tvivl
Mig: Hvordan og hvorledes?
Ham: Jeg vil ikke det her alligevel :wave:

Og så var han pist væk.


Har han et eller andet issue med denne her tid på året?
Hvor længe har du kendt ham i alt?
1
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Spassernar part II

Indlægaf cola » 14. nov 2018, 13:16

Har du overvejet at stalke ham når han laver sit forsvindings nr, måske har han en anden kæreste som han også gør det ved... så det sådan er "dele kæreste" du har.
3
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Spassernar part II

Indlægaf D.itsen » 14. nov 2018, 13:26

cola skrev:Har du overvejet at stalke ham når han laver sit forsvindings nr, måske har han en anden kæreste som han også gør det ved... så det sådan er "dele kæreste" du har.

Med hvad formål? Er han ikke nar nok, bare ved at lave det stunt to gange?
15
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16992
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Spassernar part II

Indlægaf LaMariposa » 14. nov 2018, 13:29

cola skrev:Har du overvejet at stalke ham når han laver sit forsvindings nr, måske har han en anden kæreste som han også gør det ved... så det sådan er "dele kæreste" du har.


Hvad skulle der komme ud af det, udover at TS bliver mere ked af det, og ikke rigtigt har mulighed for at komme videre? Tænker ikke, at det er så relevant, når TS er helt klar på, at hun ikke vil have ham tilbage?

Til Grisebassen: Sikke noget skrammel :ae: Kan godt forstå, at du føler dig ført bag lyset, det ville jeg også høre. Håber, at det fortsat går fremad, og at du slipper for at skulle i en situation, hvor han forsøger at komme krybende tilbage.
5
:lun: Be brave
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Spassernar part II

Indlægaf Akehurst2 » 14. nov 2018, 13:34

Held nu op, hvor er det bare en uværdig opførsel fra hans side! Helt ubegribelig urimelig.

Håber, du hurtigt kan komme videre og at han ikke kommer kravlende tilbage. Skulle han finde på det, så foreslå ham noget terapi, så han kan lære at agere mere modent i sit fremtidige liv.
5
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Spassernar part II

Indlægaf Ally » 14. nov 2018, 13:37

Det gør mig ondt at høre :ae: Dejligt at høre, at du har støttende venner omkring dig - og verbal opkastning er helt i orden.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Spassernar part II

Indlægaf sansera » 14. nov 2018, 13:48

Tanker til dig
1
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Spassernar part II

Indlægaf cola » 14. nov 2018, 13:50

D.itsen skrev:
cola skrev:Har du overvejet at stalke ham når han laver sit forsvindings nr, måske har han en anden kæreste som han også gør det ved... så det sådan er "dele kæreste" du har.

Med hvad formål? Er han ikke nar nok, bare ved at lave det stunt to gange?

Med det formål at give mere mur, til at stå imod med, for hvis hun er så svag overfor ham at hun tager ham igen efter sådanne stunt, så har hun brug for al den mur hun kan finde, og hvis hun finder ud af at han faktisk har en anden kæreste, så vil hun da ikke være sammen med ham igen, uanset hvor charmerende han er, det vil gøre hende stærkere.
Jeg har set den slags frem og tilbage utallige gange før, og han er helt givet meget charmerende og kommer han tilbage igen, så tager hun ham sikkert også tilbage, selvom hun siger nu at hun ikke vil. Med mindre hun finder snavs hun ikke kan leve med.

TS: intet ondt i det jeg skriver, det er kun for at støtte dig og sørge for at han IKKE får en 3 mulighed sammen med dig, du fortjener bedre.
5

Tilbage til "Forhold og sex"