Hvordan kan en mand få sådan en indflydelse?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvordan kan en mand få sådan en indflydelse?

Indlægaf Fru Sunshine » 13. nov 2018, 19:59

Det er vel grooming på højt plan, inden han slår til. Jeg tvivler på, at alle de kvinder bare har været dumme, men jeg tvivler ikke på, at han er en dygtig skiderik.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Hvordan kan en mand få sådan en indflydelse?

Indlægaf Pjeps » 14. nov 2018, 05:08

Jeg kan huske at jeg har set en Tv udsendelse om sagen, hvor både hans venner og flere af pigerne står frem. Pigerne virkede altså ikke specielt dumme, men tilgengæld have han virkelig opbyggeren kæmpe løgn der overbeviste dem. Den eneste ting jeg undrede mig over og fandt “dumt”, var hende der solgte sex for at skaffe penge til ham.
0
:ninja:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvordan kan en mand få sådan en indflydelse?

Indlægaf Stitch » 14. nov 2018, 09:10

AstaPasta skrev:
SurSødSovs skrev:Det virker bare ulogisk at være døende af kræft... Og på Tinder?


Folk gør jo masser af ulogiske ting.
Men ja, det var også en af de ting, jeg ikke selv kunne få til at gå op. At han skrev med det samme, at der ikke var nogen grund til at skrive mere sammen, fordi han var syg. Hvis han brugte det som tidsfordriv/distraktion, ville han vel ikke have nævnt det lige med det samme. Jeg tog ham jo så på ordet og slettede matchet.


Det er lidt komisk :lol: . Tænk at Svindleren har troet at han nok fik dig på krogen på den måde der. Men så puff! Så er man blevet slettet!
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
MissB
Indlæg: 2339
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 253
Likede indlæg: 2121

Re: Hvordan kan en mand få sådan en indflydelse?

Indlægaf MissB » 14. nov 2018, 11:01

Jeg har gået i klasse med en mand, som også har været en del i medierne for at have snyd en masse kvinder for mange penge. Han tog pludselig kontakt til mig for et par år siden uden at vi havde haft kontakt i over 10 år. Jeg dkulle lige hjælpe ham med noget økonomisk. Jeg afslog og kort tid efter kom det frem i medierne. Han har altid været super charmerende og en “ladies man”, så havde jeg ikke kendt han i forvejen så kunne jeg sikkert godt være faldet i med begge ben.
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvordan kan en mand få sådan en indflydelse?

Indlægaf Tata » 14. nov 2018, 11:39

Min veninde og jeg mødte engang en fyr i byen (dengang vi gik i byen for 100 år siden), der præsenterede sig som Philip Mövenpick, arving til hele Mövnpick dynastiet, allerede der er det jo bare så latterligt, så vi grinede bare af ham, og sagde ja, det er godt med dig, og vi bad ham at bevise det, og vise noget ID, det havde han sjovt nok ikke lige med i byen.
Det var en lang og snirklet historie om, at hans penge var låst i en fond, og indtil de blev frigivet, så havde han ingen penge, men når de blev, så kunne han forære os verden - og kiggede på os rigtigt flottenheimer agtigt grandiost og slog ud med armene- , den hoppede vi så ikke på, men pigerne ved nabobordet hoppede på den, og betalte både for ham hele aftenen og gik vist også hjem med ham.
Nogle er bare confidence tricksters.
2
Timian :lun:
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hvordan kan en mand få sådan en indflydelse?

Indlægaf OberstNasig » 20. nov 2018, 22:20

Den slags typer er verdensmestre i at scanne et rum eller de sociale medier og få færten af mennesker, der er lette at udnytte. Synes ofte jeg hører at ofrene har haft en i forvejen svær opvækst og ungdom og fx er enlige mødre i en ung alder og også i een eller anden grad har et meget lavt selvværd og et behov for at opnå en form for kærlighed eller anerkendelse nærmest uanset prisen.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvordan kan en mand få sådan en indflydelse?

Indlægaf paint » 20. nov 2018, 23:07

Der findes mennesker, som er usædvanligt dygtige (og skruppelløse nok) til at svindle og snyde andre mennesker. Er det ikke allerede nævnt i tråden, er der f.eks Casper Rieper Holm. Det er de mest utrolige ting, han er sluppet af sted med at snyde folk for. Der er lavet, indtil flere podcast om hans 'karriere'
En anden der er lavet podcast om, er hende der benævnes som 'Kvinden med den tunge kuffert', som i 10-15 år er rejst rundt i Danmark, Sverige og Norge og lokket penge ud af folk, med diverse historier om kræft - enten hende selv eller hendes søn (som hun ikke har). Derudover er det lykkedes hende, at bo i længere tid på kristne refugier samt diverse hoteller i Skandinavien, hvor hun som regel ikke bare er skredet fra regningen, men som regel også har bundet folk én af sine hjemmelavede rørende historier på ærmet, som så kastede nogle penge af sig.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Forhold og sex"