Tiltrukket af min udlejer

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14767

Re: Tiltrukket af min udlejer

Indlægaf avdotja » 7. nov 2018, 17:25

kartoffelpizza skrev:
vibbsen skrev:Som Mads Skjern så klogt sagde det : "Det er en dårlig fugl der tilsviner sin egen rede"

Min version er lidt mere frimodig : Don't shit where you eat....

Eller som Signe Lindkvist:
Man skal holde sig fra klatgæld og husfisse...

En ting er at være tiltrukket af mennesker. Jeg kender det selv. Vi har en læge på min afdeling jeg er meget tiltrukket af både fordi han sindssygt dygtig og vi har en god kemi - og så synes jeg han er mega-sexet.
Vi er begge gift, og jeg ville aldrig gøre noget. Men det ville jeg heller ikke hvis vi ikke var gift. For det kan være noget værre rod med det hus-fisse der.

Alle forhold/flirterier kan blive til noget rod når det ender. Rigtig mange mennesker finder sammen med mennesker de enten har læst eller arbejdet sammen med og det er nu ikke mit indtryk at de har hverken flere eller færre problemer end alle andre.

Jeg kunne have en hvis forståelse for "don't shit where you eat"-svarene hvis situationen var at TS havde lejet et værelse i mandens private lejlighed. Men der er altså tale om en udlejer som hun kommer til at se måske 1-2 gange om året....
4
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Tiltrukket af min udlejer

Indlægaf Pandesteg » 7. nov 2018, 17:41

kartoffelpizza skrev:
vibbsen skrev:Som Mads Skjern så klogt sagde det : "Det er en dårlig fugl der tilsviner sin egen rede"

Min version er lidt mere frimodig : Don't shit where you eat....

Eller som Signe Lindkvist:
Man skal holde sig fra klatgæld og husfisse...

En ting er at være tiltrukket af mennesker. Jeg kender det selv. Vi har en læge på min afdeling jeg er meget tiltrukket af både fordi han sindssygt dygtig og vi har en god kemi - og så synes jeg han er mega-sexet.
Vi er begge gift, og jeg ville aldrig gøre noget. Men det ville jeg heller ikke hvis vi ikke var gift. For det kan være noget værre rod med det hus-fisse der.


Alle de læger jeg har arbejdet med er eller har været gift med sygeplejersker, så du må være en af de få standhaftige :lol:

TS, jeg siger go for it. Livet er kort og hvor tit har man lige kontakt til sin udlejer? Det går sgu nok alligevel alt sammen!
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Tiltrukket af min udlejer

Indlægaf 1234 » 7. nov 2018, 17:45

Jeg forstår heller ikke problemet. Det værste der kan ske er vel, at TS bliver nødt til at flytte og det er for det første ikke vildt sandsynligt, men for det andet er det vel heller ikke så slemt. Men jeg ville også lægge an på en tiltrækkende kollega, hvis vi begge var single. Man kan jo altid skifte arbejde og kærlighed er i min verden vigtigere.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12460

Re: Tiltrukket af min udlejer

Indlægaf IrmaPigen » 7. nov 2018, 18:40

I Killed Barbie skrev:
IrmaPigen skrev:
Johanne1980 skrev:Hvis du "nemt" kan finde noget andet at bor i - så ville jeg gå efter ham, jeres aldersforskel betyder ikke noget!!


Hun er da under alle omstændigheder temmelig beskyttet af lejeloven.

Så jeg kan virkelig ikke se problemet, så længe hun betaler sin leje til tiden og ellers ikke laver noget andet der er væsentlig misligholdelse.

Udlejer kan gøre det super surt for hende alligevel.
Uanset hvor meget hun er beslyttet af kontrakten.


Jeg taler ikke om lejekontrakten, men generelt om den temmelige lejervenlige og beskyttelsespræceptive lejelovgivning vi har i Danmark.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12460

Re: Tiltrukket af min udlejer

Indlægaf IrmaPigen » 8. nov 2018, 08:15

I Killed Barbie skrev:
IrmaPigen skrev:
I Killed Barbie skrev:
IrmaPigen skrev:
Johanne1980 skrev:Hvis du "nemt" kan finde noget andet at bor i - så ville jeg gå efter ham, jeres aldersforskel betyder ikke noget!!


Hun er da under alle omstændigheder temmelig beskyttet af lejeloven.

Så jeg kan virkelig ikke se problemet, så længe hun betaler sin leje til tiden og ellers ikke laver noget andet der er væsentlig misligholdelse.

Udlejer kan gøre det super surt for hende alligevel.
Uanset hvor meget hun er beslyttet af kontrakten.


Jeg taler ikke om lejekontrakten, men generelt om den temmelige lejervenlige og beskyttelsespræceptive lejelovgivning vi har i Danmark.

Det var en skrivefejl fra min side.
Jeg mente også lejeloven men det betyder ikke noget i denne sammenhæng.
Han kan gøre det skide surt for hende alligevel.
Skal hun til at kæmpe med det bare fordi hun har knaldet med sin udlejer så er det da træls, og nemt at undgå.


TS har samme rettigheder som alle andre lejere. Uanset om hun har knaldet sin udlejer eller ej.
0

Tilbage til "Forhold og sex"