Date mig nøgen!!

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Slash
Indlæg: 8
Tilmeldt: 8. okt 2018, 10:56
Kort karma: 1
Likede indlæg: 3

Date mig nøgen!!

Indlægaf Slash » 11. okt 2018, 06:35

En lille udspringer fra TV2 Zulu programmet, Date mig nøgen...
Hvis vi ser bort fra, at der helt sikkert ikke er mange, der ønsker at stille sig op/frem nøgen på tv...
Er idéen bag, så ikke helt fin, altså i den virkelige verden!!!
Mødes privat på første date, aftalen er ingen tøj, det er dette du “får”
Go eller no-go??
Ville selv være frisk på idéen :blush2:
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Date mig nøgen!!

Indlægaf Sangius » 11. okt 2018, 07:17

No-go. Der skal virkelig være noget ekstremt mærkeligt ved kroppen, før det ville være et problem for mig.

Ville overhovedet ikke kunne vælge en mand fra på hans krop, og ville hver gang bare stå ubeslutsom.
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 12177

Re: Date mig nøgen!!

Indlægaf achillaxedprune » 11. okt 2018, 07:27

Hell no... Det er simpelthen toppen af overfladiskhed.

Jeg har set et halvt program og kunne sagtens se det igen... Men ikke om jeg forstår, at nogen stiller op. :lol:
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Date mig nøgen!!

Indlægaf 1234 » 11. okt 2018, 07:55

Jeg kan simpelthen ikke se formålet med at være på date nøgen. Der er simpelthen ingen ekstra information i det som jeg har behov for vide for at kunne vurdere om der er kemi og vi er et match.
2
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Date mig nøgen!!

Indlægaf Jedi » 11. okt 2018, 09:32

De fleste mænd ser pænere ud med end uden tøj på, så jeg tænker, jeg ville blive ret skuffet, når der ikke er andet til at fastholde mig.
1
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Date mig nøgen!!

Indlægaf 1234 » 11. okt 2018, 12:14

JumboJette skrev:
1234 skrev:Jeg kan simpelthen ikke se formålet med at være på date nøgen. Der er simpelthen ingen ekstra information i det som jeg har behov for vide for at kunne vurdere om der er kemi og vi er et match.



De går ikke nøgen på date, de skal bare udvælge en partner ud fra det nøgne udseende. :)
De møder - heldigvis! - op på date med tøj på efterfølgende.

I øvrigt ender det sjældent lykkeligt. Man ser udsnit fra daten, og så skal de troppe op en måned efter i en sofa og opsummere, hvordan det går.

-----

Jeg tænker i øvrigt også selv - det eneste man får forærende i forvejen er et sneak-peak på kønsdelene/brysterne, så man ikke bliver skuffet i dén afdeling. :stoned:


Det jo endnu mere ubrugeligt.
Hvis jeg skal vælge folk udelukkende ud fra udseende er det sgu rart med lidt tøj som giver lidt mere information om personligheden.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: Date mig nøgen!!

Indlægaf paint » 11. okt 2018, 12:59

Jedi skrev:De fleste mænd ser pænere ud med end uden tøj på, så jeg tænker, jeg ville blive ret skuffet, når der ikke er andet til at fastholde mig.


Mon ikke det gælder de fleste mennesker, generelt? :tie:
Senest rettet af paint 11. okt 2018, 13:00, rettet i alt 1 gang.
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Date mig nøgen!!

Indlægaf dgd2007 » 11. okt 2018, 13:06

paint skrev:
Jedi skrev:De fleste mænd ser pænere ud med end uden tøj på, så jeg tænker, jeg ville blive ret skuffet, når der ikke er andet til at fastholde mig.


Mon ikke det gælder de fleste mennesker, generelt? :tie:

Hov hov! Du glemmer kvindfolkene. :naughty:
De ser altså søde ud uden tøj på! :jule:

Men altså bortset fra det, så er min erfaring med at være nøgen fra starten - fx croquistegning eller stranden ved Tisvilde - at det er noget nær det modsatte af "dating". Nærmere sådan "Nu aflyser vi alt det spil og slapper af."
Til dating bør spændingen vel snarere holdes i live i starten. :)
Men er det ikke også bare et smart koncept for at få folk til at se fjernsyn?
2
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Date mig nøgen!!

Indlægaf 1234 » 11. okt 2018, 13:08

paint skrev:
Jedi skrev:De fleste mænd ser pænere ud med end uden tøj på, så jeg tænker, jeg ville blive ret skuffet, når der ikke er andet til at fastholde mig.


Mon ikke det gælder de fleste mennesker, generelt? :tie:


Jo du har nok ret, men jeg synes nu de fleste unge mennesker under 30 er ganske flotte nøgne. Altså ikke nødvendigvis sexede, men bare sådan fine at se på.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Date mig nøgen!!

Indlægaf Misantropen » 11. okt 2018, 13:09

Jeg kunne sikkert sagtens tage på en date i et naturistommråde eller til et naturistarrangement, men det ville jo ikke være fordi vi skulle se hinanden an eller komme os ud over genertheder ved vores krop, men fordi det er rart at være nøgen og vi begge kunne lide det.

Jeg har ikke selv et problem med min eller andres nøgenhed, især ikke hvis det er en bi-ting. Der behøver ikke være noget særligt over nøgenhed.

Det er dog ikke det samme som at jeg er ekshibitionist ellers synes andres nøgenhed og seksualitet altid er det fedeste.
0
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Date mig nøgen!!

Indlægaf Sof » 11. okt 2018, 13:13

Jeg ville aldrig være med i programmet og de 5 min jeg har set af det britiske, det var nok for mig.

Synes det er noget mærkeligt noget.

Hvad andre folk deltager i, eller ser, er jeg sådan set ligeglad med, men hvis der ikke var en tråd herinde så er det ikke sikkert jeg ville opfange at det blev sendt.
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Date mig nøgen!!

Indlægaf zembra1986 » 11. okt 2018, 13:23

Jeg har set de fleste afsnit af den britiske udgave og jeg må sige det har været forfriskende at se hvor fordomsfri de fleste deltagere har været.

Specielt mændende er ovenud ret positive omkring de mange vidt forskellige kvindekroppe, og det har faktisk fået mig til at føle mig bedre tilpas i min egen krop, selvom jeg har lidt små skavanker her og der. Det er også bare fedt at se både kvinde og herrekroppe stillet op på den måde hvor man virkelig kan se hvor forskellige vi ser alle ud, og at langt de fleste faktisk har små skønheds"fejl".

Men ville stadig ikke have lyst til at "date nøgen" hverken på tv eller i virkeligheden. Det er alligevel for "privat" at vise mig nøgen overfor en helt fremmed.

Men kan godt lide at se programmet og skal også se det danske når det kommer.
Senest rettet af zembra1986 11. okt 2018, 13:27, rettet i alt 2 gange.
6
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Date mig nøgen!!

Indlægaf Misantropen » 11. okt 2018, 13:24

JumboJette skrev:
1234 skrev:Jeg kan simpelthen ikke se formålet med at være på date nøgen. Der er simpelthen ingen ekstra information i det som jeg har behov for vide for at kunne vurdere om der er kemi og vi er et match.



De går ikke nøgen på date, de skal bare udvælge en partner ud fra det nøgne udseende. :)
De møder - heldigvis! - op på date med tøj på efterfølgende.

I øvrigt ender det sjældent lykkeligt. Man ser udsnit fra daten, og så skal de troppe op en måned efter i en sofa og opsummere, hvordan det går.

-----

Jeg tænker i øvrigt også selv - det eneste man får forærende i forvejen er et sneak-peak på kønsdelene/brysterne, så man ikke bliver skuffet i dén afdeling. :stoned:

Handler det ikke lige så meget om at man ikke skal være så fokuseret på det ydre og hvad der gemmer sig under tøjet fremfor hvem personen under det smarte eller grimme tøj er?

Jeg har ikke set så meget af det, men jeg så et afsnit med en der studerede noget med kroppen(fysioterapeut måske?) Det var meget sjovt at se hans begrundelser for at fravælge pigerne. Det var nemlig mest sådan noget med at de havde en dårlig kropsholdning m.m. Der var fx en pige der blev fravalgt fordi hun struttede for meget med røven. Han havde det svært med den holdning(det var en kropsholdning man ofte ser på billeder og i virkeligheden) fordi hun vil få bækkenproblemer på sigt og for ham var det vigtigere at passe på sin krop end at det syner man har en struttende numse, eller noget i den stil.

Han er sikkert en pisse irriterende type at støde på i virkeligheden, men det er generelt meget sjovt og interessant at se hvad de fravælger en date på nu de ikke kan vurdere ud fra pæne billeder og en god tekst. De fravælger jo stadig hinanden på nogle spinkle grundlag nogle gange, men det er af andre årsager end på fx Tinder.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Date mig nøgen!!

Indlægaf Misantropen » 11. okt 2018, 13:36

zembra1986 skrev:Jeg har set de fleste afsnit af den britiske udgave og jeg må sige det har været forfriskende at se hvor fordomsfri de fleste deltagere har været.

Specielt mændende er ovenud ret positive omkring de mange vidt forskellige kvindekroppe, og det har faktisk fået mig til at føle mig bedre tilpas i min egen krop, selvom jeg har lidt små skavanker her og der. Det er også bare fedt at se både kvinde og herrekroppe stillet op på den måde hvor man virkelig kan se hvor forskellige vi ser alle ud, og at langt de fleste faktisk har små skønheds"fejl".

Men ville stadig ikke have lyst til at "date nøgen" hverken på tv eller i virkeligheden. Det er alligevel for "privat" at vise nøgen overfor en helt fremmed.

Hvis jeg var teenager eller usikker på min krop ville det også være den type program jeg ville have glæde af at se, fremfor diverse kampagner hvor fokus er på hvor forkert en krop man kan have eller føle man har.

Og selvom jeg ikke har et negativt selvbillede så synes jeg også det er dejligt forfriskende at se så mange forskellige typer og kroppe. Der er jo ikke tale om det er modeller der er med, så på en måde bliver man tvunget til at fokusere på det man måske normalt ikke er fokuseret på.

Det er også mere positivt end mange andre daringprogrammer. Jeg tror ikke jeg har set et program hvor de fx har talt grimt om deltagerne fordi brysterne var for små, skæve eller asymmetriske.

Jeg er da også selv blevet overrasket over nogle af personerne der er med fordi mine fordomme er blevet gjort til skamme og det er vel sjældent dårligt.
2
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Date mig nøgen!!

Indlægaf vibbsen » 11. okt 2018, 14:16

Det bliver et nej herfra !

Jeg er ellers all-in for mere nøgenhed i verden. Men det her. Det er da tæt på at være det mest latterlige program jeg nogensinde har hørt om. Det eneste der stikker det er MTV Tatoo me blindfolded. Hvor 2 parter skal vælge hvilken tatovering den anden skal have lavet mens vedkommende har bind for øjnene...Så bliver det faktisk ikke dummere...

Det er da toppen af overfladiskhed at udvælge dates på baggrund af hvordan de ser ud uden tøj på.....Det er overfladisk at udvælge folk på baggrund af hvordan de ser ud MED tøj. At gøre det UDEN tøj og uden at kunne se deres ansigter. Det tager sgu overfladiskhed til et helt nyt level..
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Forhold og sex"