cuckold fyr

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Neverkont
Indlæg: 1863
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2910

Re: cuckold fyr

Indlægaf Neverkont » 6. okt 2018, 21:09

DenSyngendeLussing skrev:Jeg tænker egentlig mindre troll og mere fyr, der tænder på, at andre mennesker læser om hans seksuelle fantasi.



Det kan du have ret i. :)
0
Men4Men
Indlæg: 8
Tilmeldt: 22. feb 2023, 08:49
Kort karma: 1
Likede indlæg: 1

Re: cuckold fyr

Indlægaf Men4Men » 28. feb 2023, 11:23

bendy skrev:Hej alle. Vil lige skrive et indlæg omkring en oplevelse jeg har prøvet.
Jeg har haft problemer længe med at tilfredsstille min kæreste fordi jeg er meget lille udrustet.
Jeg har sagt til hende hun gerne måtte have sex med en fremmet i det omfang hun har lyst det tilbud har hun nu prøvet mens jeg var på arbejde.
Hun siger at jeg er en cukcold fyr nu og hun gerne vil mødes med ham igen.
Er der nogen som har prøvet det ?? hvad syntes i piger er det ok ??



Cuckold er en fetish som begge parter skal være indforstået med ellers er det din kæreste/partner gør utroskab. Cuckold kan være frækt hvis begge parter er indforstået med det. Jeg levede i et forhold hvor jeg gav samtykke til, at min kæreste var sammen med andre fyrer. Og hun nød at fortælle om, hvor meget bedre de var i forhold til mig. Nogen gange var jeg bundet til stolen imens jeg så dem elske.

Men kan anbefale en artikel omkring cuckold. Så ved du hvad din partner mener når hun siger du er cuckold/hanrej. https://pressedirect.dk/hvad-betyder-hotwife-slutwife-bull-bbc-og-cuckold/ Her kan du også i kommentarfeltet læse beretninger fra andre cuckoldpar.
0
Brugeravatar
Tutter27
Indlæg: 341
Tilmeldt: 13. jan 2016, 17:47
Kort karma: 32
Likede indlæg: 801

Re: cuckold fyr

Indlægaf Tutter27 » 28. feb 2023, 11:57

Men4Men skrev:
bendy skrev:Hej alle. Vil lige skrive et indlæg omkring en oplevelse jeg har prøvet.
Jeg har haft problemer længe med at tilfredsstille min kæreste fordi jeg er meget lille udrustet.
Jeg har sagt til hende hun gerne måtte have sex med en fremmet i det omfang hun har lyst det tilbud har hun nu prøvet mens jeg var på arbejde.
Hun siger at jeg er en cukcold fyr nu og hun gerne vil mødes med ham igen.
Er der nogen som har prøvet det ?? hvad syntes i piger er det ok ??



Cuckold er en fetish som begge parter skal være indforstået med ellers er det din kæreste/partner gør utroskab. Cuckold kan være frækt hvis begge parter er indforstået med det. Jeg levede i et forhold hvor jeg gav samtykke til, at min kæreste var sammen med andre fyrer. Og hun nød at fortælle om, hvor meget bedre de var i forhold til mig. Nogen gange var jeg bundet til stolen imens jeg så dem elske.

Men kan anbefale en artikel omkring cuckold. Så ved du hvad din partner mener når hun siger du er cuckold/hanrej. https://pressedirect.dk/hvad-betyder-hotwife-slutwife-bull-bbc-og-cuckold/ Her kan du også i kommentarfeltet læse beretninger fra andre cuckoldpar.

Opslaget er 5 år gammelt, mon ikke trådstarter har fundet en "løsning"?

:)
1

Tilbage til "Forhold og sex"