Gift og håbløst forelsket i kollega

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Cinderella30
Indlæg: 21
Tilmeldt: 25. sep 2018, 20:00
Kort karma: 8
Likede indlæg: 16

Re: Gift og håbløst forelsket i kollega

Indlægaf Cinderella30 » 27. dec 2018, 11:31

Ado skrev:
Cinderella30 skrev:
Ado skrev:Undskyld, men du burde håndtere dette mere modent. Meget mere modent. For nu at sige det pænt.


Enig. Jeg slår også mig selv i hovedet med det dagligt.



Men så lad være med at opsøge steder hvor han er. Det er ret enkelt.


Altså meget kan jeg give jer ret i, men det her med at jeg skulle opsøge ham er simpelthen ikke rimeligt.
Jeg har møder på mit gamle arbejde (relateret til min nye stilling), og der gør jeg jo hvad jeg kan for ikke at møde ham. Det har jeg også beskrevet. Og til julefrokosten havde jeg forinden forsikret mig, at han slet ikke havde tilmeldt sig. Da jeg så alligevel opdager, at han er der, går jeg jo helt væk til en anden bygning, selvom jeg da har savnet alle mine tidligere kolleger!
Så lige den påstand holder ikke.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Gift og håbløst forelsket i kollega

Indlægaf Annione » 27. dec 2018, 13:09

Jeg er sådan set helt blæsende ligeglad med din mand, dine følelser for din kollega og din frygt for både det ene og det andet.

Det jeg ønsker for dig er, at du tænker på, om du er så lykkelig, som du mener, du fortjener at være? Er du det? Hvis du ikke er det, så må du finde ud af, hvad der skal til, før du bliver det. Om det så er en affære, der skal være med til at stoppe dit ægteskab - det er efter min mening ikke vigtigt. Du skal bare finde ud af, hvor du har det godt henne.

Verden er altså ikke så sort og hvid, som debatten nogle gange er. Husk det.
20
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Gift og håbløst forelsket i kollega

Indlægaf Tanten » 27. dec 2018, 13:18

Bruger du det umodne fokus på din "forelskelse" i en endnu mere umoden mand til at slippe for at forholde dig til, at der skal aktiv handling til fra din side i dit ægteskab i form af enten et brud eller krav om parterapi?

Dit liv ændrer sig jo ikke, før du handler.
2
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6175
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 747
Likede indlæg: 14661

Re: Gift og håbløst forelsket i kollega

Indlægaf Ata » 27. dec 2018, 13:48

Jeg tænker egentlig, at det er ligegyldigt, om du opsøger den anden mand eller holder dig væk. Så længe du ikke får afklaret, om du vil dit ægteskab, kan det vel være lige meget, om du ser den anden mand eller ej. Så hvis jeg var dig, ville mit fokus ikke være på at undgå den anden mand, men derimod på at kigge indad og overveje, om der er håb for dit ægteskab. Hvis der ikke er det, så er det nok bedre at blive skilt. Hvis der er lidt håb eller ønske om at redde ægteskabet, så må fokus være på at få sat en indsats igang for det. Men det kræver jo at manden samarbejder.
4
Cinderella30
Indlæg: 21
Tilmeldt: 25. sep 2018, 20:00
Kort karma: 8
Likede indlæg: 16

Re: Gift og håbløst forelsket i kollega

Indlægaf Cinderella30 » 27. dec 2018, 13:52

Lemonella skrev:
Cinderella30 skrev:
Ado skrev:
Cinderella30 skrev:
Ado skrev:Undskyld, men du burde håndtere dette mere modent. Meget mere modent. For nu at sige det pænt.


Enig. Jeg slår også mig selv i hovedet med det dagligt.



Men så lad være med at opsøge steder hvor han er. Det er ret enkelt.


Altså meget kan jeg give jer ret i, men det her med at jeg skulle opsøge ham er simpelthen ikke rimeligt.
Jeg har møder på mit gamle arbejde (relateret til min nye stilling), og der gør jeg jo hvad jeg kan for ikke at møde ham. Det har jeg også beskrevet. Og til julefrokosten havde jeg forinden forsikret mig, at han slet ikke havde tilmeldt sig. Da jeg så alligevel opdager, at han er der, går jeg jo helt væk til en anden bygning, selvom jeg da har savnet alle mine tidligere kolleger!
Så lige den påstand holder ikke.


Du behøver stadig ikke at mødes med dine kolleger på din gamle arbejdsplads.
Du kan bede om at få mødet arrangeret på din nye arbejdsplads. Har mødet relation til det gamle arbejde, kontra det nye, kan det vel være ligegyldigt, hvor mødet afholdes.
Du ser, din gamle flamme alligevel er tilstede til julefrokosten og selvom du forlader bygningen og går et andet sted hen, forfølger han dig og nej, det er ikke din skyld, men du kunne have forladt bygningen helt og være taget hjem.
Ja, du savner dine tidligere kolleger, men så aftal at mødes med dem til en kop kaffe/te/whatever på en café. Du behøver slet ikke være på din gamle arbejdsplads, hvor chancerne for at møde ham, er ret store. Så lige den påstand holder ikke.


Flytte Møder med chefer i styregrupper til min egen arbejdsplads? Ja jeg kan flytte møder med mine ‘menige ekskolleger’, men ikke rigtig de 8-mand store chefgrupper, når ‘værten’ for møderne ER min gamle arbejdsplads.

Ellers har I alle så evig ret. Dejligt at høre, at I alle kan forholde jer modent og rationelt til alt i livet altid. Heldigt for jer og uheldigt for mig.
1
Cinderella30
Indlæg: 21
Tilmeldt: 25. sep 2018, 20:00
Kort karma: 8
Likede indlæg: 16

Re: Gift og håbløst forelsket i kollega

Indlægaf Cinderella30 » 27. dec 2018, 13:53

Annione skrev:Jeg er sådan set helt blæsende ligeglad med din mand, dine følelser for din kollega og din frygt for både det ene og det andet.

Det jeg ønsker for dig er, at du tænker på, om du er så lykkelig, som du mener, du fortjener at være? Er du det? Hvis du ikke er det, så må du finde ud af, hvad der skal til, før du bliver det. Om det så er en affære, der skal være med til at stoppe dit ægteskab - det er efter min mening ikke vigtigt. Du skal bare finde ud af, hvor du har det godt henne.

Verden er altså ikke så sort og hvid, som debatten nogle gange er. Husk det.


Du har fat i noget rigtigt, som giver mig stof til eftertanke. Tak for at have givet dig tid til at skrive.
2
Cinderella30
Indlæg: 21
Tilmeldt: 25. sep 2018, 20:00
Kort karma: 8
Likede indlæg: 16

Re: Gift og håbløst forelsket i kollega

Indlægaf Cinderella30 » 27. dec 2018, 13:59

Ata skrev:Jeg tænker egentlig, at det er ligegyldigt, om du opsøger den anden mand eller holder dig væk. Så længe du ikke får afklaret, om du vil dit ægteskab, kan det vel være lige meget, om du ser den anden mand eller ej. Så hvis jeg var dig, ville mit fokus ikke være på at undgå den anden mand, men derimod på at kigge indad og overveje, om der er håb for dit ægteskab. Hvis der ikke er det, så er det nok bedre at blive skilt. Hvis der er lidt håb eller ønske om at redde ægteskabet, så må fokus være på at få sat en indsats igang for det. Men det kræver jo at manden samarbejder.


Helt nøjagtigt! Ved godt at mit fokus blev forpurret af den julefrokost men jeg har reflekteret rigtig meget over mit liv og ægteskab i lang tid og vil gerne redde det. Men min mand samarbejder slet ikke, der er ikke fremskridt og han kan ikke forestille sig, at jeg vil smutte nogen som Helst steder. Parterapi vil han heller ikke bruge penge på.
Så jeg giver det hele en chance til foråret Men arbejder også på at genvinde mit gamle selvværd (uanset om jeg så ender alene eller forbliver i ægteskabet).
1
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Gift og håbløst forelsket i kollega

Indlægaf RavenClaw » 27. dec 2018, 14:15

Cinderella30 skrev:
Ata skrev:Jeg tænker egentlig, at det er ligegyldigt, om du opsøger den anden mand eller holder dig væk. Så længe du ikke får afklaret, om du vil dit ægteskab, kan det vel være lige meget, om du ser den anden mand eller ej. Så hvis jeg var dig, ville mit fokus ikke være på at undgå den anden mand, men derimod på at kigge indad og overveje, om der er håb for dit ægteskab. Hvis der ikke er det, så er det nok bedre at blive skilt. Hvis der er lidt håb eller ønske om at redde ægteskabet, så må fokus være på at få sat en indsats igang for det. Men det kræver jo at manden samarbejder.


Helt nøjagtigt! Ved godt at mit fokus blev forpurret af den julefrokost men jeg har reflekteret rigtig meget over mit liv og ægteskab i lang tid og vil gerne redde det. Men min mand samarbejder slet ikke, der er ikke fremskridt og han kan ikke forestille sig, at jeg vil smutte nogen som Helst steder. Parterapi vil han heller ikke bruge penge på.
Så jeg giver det hele en chance til foråret Men arbejder også på at genvinde mit gamle selvværd (uanset om jeg så ender alene eller forbliver i ægteskabet).


Din mand er seriøst en klaphat, hvis han nægter at gøre noget aktivt for, at du bliver lykkelig i jeres ægteskab. Jeg håber, at du finder styrken til at pakke dine ting og gå, hvis han fortsætter med at have den attitude overfor dig. For det er ingen tjent med.
10
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Gift og håbløst forelsket i kollega

Indlægaf Ado » 27. dec 2018, 14:27

Cinderella30 skrev: Dejligt at høre, at I alle kan forholde jer modent og rationelt til alt i livet altid. Heldigt for jer og uheldigt for mig.


Det er der vist ikke nogen, der har påstået. Men når du laver en update, som egentlig mere er en repetition af startindlægget, havde du vel ikke forventet en thumps-up?
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Gift og håbløst forelsket i kollega

Indlægaf Aima » 27. dec 2018, 17:32

Lemonella skrev:
Cinderella30 skrev:
Lemonella skrev:
Cinderella30 skrev:
Ado skrev:
Cinderella30 skrev:
Ado skrev:Undskyld, men du burde håndtere dette mere modent. Meget mere modent. For nu at sige det pænt.


Enig. Jeg slår også mig selv i hovedet med det dagligt.



Men så lad være med at opsøge steder hvor han er. Det er ret enkelt.


Altså meget kan jeg give jer ret i, men det her med at jeg skulle opsøge ham er simpelthen ikke rimeligt.
Jeg har møder på mit gamle arbejde (relateret til min nye stilling), og der gør jeg jo hvad jeg kan for ikke at møde ham. Det har jeg også beskrevet. Og til julefrokosten havde jeg forinden forsikret mig, at han slet ikke havde tilmeldt sig. Da jeg så alligevel opdager, at han er der, går jeg jo helt væk til en anden bygning, selvom jeg da har savnet alle mine tidligere kolleger!
Så lige den påstand holder ikke.


Du behøver stadig ikke at mødes med dine kolleger på din gamle arbejdsplads.
Du kan bede om at få mødet arrangeret på din nye arbejdsplads. Har mødet relation til det gamle arbejde, kontra det nye, kan det vel være ligegyldigt, hvor mødet afholdes.
Du ser, din gamle flamme alligevel er tilstede til julefrokosten og selvom du forlader bygningen og går et andet sted hen, forfølger han dig og nej, det er ikke din skyld, men du kunne have forladt bygningen helt og være taget hjem.
Ja, du savner dine tidligere kolleger, men så aftal at mødes med dem til en kop kaffe/te/whatever på en café. Du behøver slet ikke være på din gamle arbejdsplads, hvor chancerne for at møde ham, er ret store. Så lige den påstand holder ikke.


Flytte Møder med chefer i styregrupper til min egen arbejdsplads? Ja jeg kan flytte møder med mine ‘menige ekskolleger’, men ikke rigtig de 8-mand store chefgrupper, når ‘værten’ for møderne ER min gamle arbejdsplads.

Ellers har I alle så evig ret. Dejligt at høre, at I alle kan forholde jer modent og rationelt til alt i livet altid. Heldigt for jer og uheldigt for mig.


Nu skrev du jo ikke andet omkring møderne, end at de foregik på din gamle arbejdsplads. Det du skriver nu, er jo en lidt anden historie.
Jeg har på intet tidspunkt i tråden, påstået eller nævnt noget om at jeg altid handler modent og rationelt. Er du vred/skuffet/såret over min retorik, så skriv det til mig. Den der ud-mellem-sidebenene- sarkasme, kan jeg jo ikke rigtigt bruge til noget.


Ah. Du dikterer jo nærmest TS’ arbejdsprømisser uden at kende noget til dem, og nej, dem har hun ikke uddybet i detaljer, og det burde i mine øjne heller ikke være nødvendigt her. Desuden synes jeg, sarkasme eller ej, TS får sagt fra på en fin og sober måde der er til at forstå, også selvom den ikke er direkte addresseret eller klappet i stavelser. Jeg kan sagtens forstå, man ikke kan pakke alt ind i girafsprogsflødeskum, og jeg synes TS har fået mange fine indlæg, også de der er skrevet i en straight up-tone. Jeg synes i øvrigt også, TS tager pænt imod dem, men jeg forstår altså godt, hun reagerede, som hun gjorde, på dit :)


TS, jeg synes, du skal overveje at finde noget terapi til dig selv, når nu din mand ikke vil være med, og så synes jeg, du skal overveje alternative løsninger end enten/eller. Det kan sagtens være, både du og din mand kan steppe up på nogle områder der forbedrer jeres forhold, men uden at kende jer, synes jeg altså det lyder som om, han (måske jer begge?), trænger gevaldigt til en øjenåbner. Har du overvejet at flytte for dig selv i en periode og realisere nogle af de ønsker og drømme der betyder noget for DIG (og som ikke involverer utroskab, selvfølgelig).

I stedet for at fokusere på, hvad din mand kan gøre og være, for at gøre dig mere lykkelig, kunne du måske prøve at fokusere på, hvad du selv kan gøre og være, for at blive mere lykkelig.
9
I'll stick with hell no's and headphones...
Cinderella30
Indlæg: 21
Tilmeldt: 25. sep 2018, 20:00
Kort karma: 8
Likede indlæg: 16

Re: Gift og håbløst forelsket i kollega

Indlægaf Cinderella30 » 27. dec 2018, 21:50

Aima skrev:
Lemonella skrev:
Cinderella30 skrev:
Lemonella skrev:
Cinderella30 skrev:
Ado skrev:
Cinderella30 skrev:
Ado skrev:Undskyld, men du burde håndtere dette mere modent. Meget mere modent. For nu at sige det pænt.


Enig. Jeg slår også mig selv i hovedet med det dagligt.



Men så lad være med at opsøge steder hvor han er. Det er ret enkelt.


Altså meget kan jeg give jer ret i, men det her med at jeg skulle opsøge ham er simpelthen ikke rimeligt.
Jeg har møder på mit gamle arbejde (relateret til min nye stilling), og der gør jeg jo hvad jeg kan for ikke at møde ham. Det har jeg også beskrevet. Og til julefrokosten havde jeg forinden forsikret mig, at han slet ikke havde tilmeldt sig. Da jeg så alligevel opdager, at han er der, går jeg jo helt væk til en anden bygning, selvom jeg da har savnet alle mine tidligere kolleger!
Så lige den påstand holder ikke.


Du behøver stadig ikke at mødes med dine kolleger på din gamle arbejdsplads.
Du kan bede om at få mødet arrangeret på din nye arbejdsplads. Har mødet relation til det gamle arbejde, kontra det nye, kan det vel være ligegyldigt, hvor mødet afholdes.
Du ser, din gamle flamme alligevel er tilstede til julefrokosten og selvom du forlader bygningen og går et andet sted hen, forfølger han dig og nej, det er ikke din skyld, men du kunne have forladt bygningen helt og være taget hjem.
Ja, du savner dine tidligere kolleger, men så aftal at mødes med dem til en kop kaffe/te/whatever på en café. Du behøver slet ikke være på din gamle arbejdsplads, hvor chancerne for at møde ham, er ret store. Så lige den påstand holder ikke.


Flytte Møder med chefer i styregrupper til min egen arbejdsplads? Ja jeg kan flytte møder med mine ‘menige ekskolleger’, men ikke rigtig de 8-mand store chefgrupper, når ‘værten’ for møderne ER min gamle arbejdsplads.

Ellers har I alle så evig ret. Dejligt at høre, at I alle kan forholde jer modent og rationelt til alt i livet altid. Heldigt for jer og uheldigt for mig.


Nu skrev du jo ikke andet omkring møderne, end at de foregik på din gamle arbejdsplads. Det du skriver nu, er jo en lidt anden historie.
Jeg har på intet tidspunkt i tråden, påstået eller nævnt noget om at jeg altid handler modent og rationelt. Er du vred/skuffet/såret over min retorik, så skriv det til mig. Den der ud-mellem-sidebenene- sarkasme, kan jeg jo ikke rigtigt bruge til noget.


Ah. Du dikterer jo nærmest TS’ arbejdsprømisser uden at kende noget til dem, og nej, dem har hun ikke uddybet i detaljer, og det burde i mine øjne heller ikke være nødvendigt her. Desuden synes jeg, sarkasme eller ej, TS får sagt fra på en fin og sober måde der er til at forstå, også selvom den ikke er direkte addresseret eller klappet i stavelser. Jeg kan sagtens forstå, man ikke kan pakke alt ind i girafsprogsflødeskum, og jeg synes TS har fået mange fine indlæg, også de der er skrevet i en straight up-tone. Jeg synes i øvrigt også, TS tager pænt imod dem, men jeg forstår altså godt, hun reagerede, som hun gjorde, på dit :)


TS, jeg synes, du skal overveje at finde noget terapi til dig selv, når nu din mand ikke vil være med, og så synes jeg, du skal overveje alternative løsninger end enten/eller. Det kan sagtens være, både du og din mand kan steppe up på nogle områder der forbedrer jeres forhold, men uden at kende jer, synes jeg altså det lyder som om, han (måske jer begge?), trænger gevaldigt til en øjenåbner. Har du overvejet at flytte for dig selv i en periode og realisere nogle af de ønsker og drømme der betyder noget for DIG (og som ikke involverer utroskab, selvfølgelig).

I stedet for at fokusere på, hvad din mand kan gøre og være, for at gøre dig mere lykkelig, kunne du måske prøve at fokusere på, hvad du selv kan gøre og være, for at blive mere lykkelig.


Mange tak for din empati. Som du skriver, er der jo flere detaljer, jeg ikke kan komme ind på i min beskrivelse af ting. Men lige det med at flytte for mig selv havde jeg overvejet. Havde jeg ikke mit barn havde jeg bestemt gjort det - også så min mand forstår alvoren. For jeg lever faktisk hans liv - efter hans rammer, hans bydel i nærheden af Hans familie og efter hans skema. Der er så mange af mine ønsker og grænser, han ikke respekterer.
Så jeg er ved at visne. Måske ikke så mærkeligt, at jeg så falder for én, der SER og HØRER mig og anerkender mig for OGSÅ at VÆRE noget (selvom jeg i mine svage øjeblikke ubevidst har håbet på noget følelsesmæssigt også).

INDEN jeg bliver ‘lagt ned’ af nogle af jer med
Ord som ‘så få ham overtalt til at flytte, ændre skema osv’...jeg kan jo ikke fortælle så meget, men vores ‘rammer’ er knyttet op til min mands hverv. Han er en offentlig person....Så derfor har det været enten/eller (og så svært for mig).
0
Cinderella30
Indlæg: 21
Tilmeldt: 25. sep 2018, 20:00
Kort karma: 8
Likede indlæg: 16

Re: Gift og håbløst forelsket i kollega

Indlægaf Cinderella30 » 27. dec 2018, 22:03

Må lige præcisere nogle ting: Jeg sætter pris på alle jer, der har brugt tid på at skrive og bærer ikke nag over de mere hårde/kontante udmeldinger.
Men husk blot på, at havde jeg ikke været i følelsesmæssig ubalance lige nu, havde jeg jo ikke brugt dette forum til at søge råd. Mit issue er svær er dele ud af til andre - både fordi det for mig er tabubelagt og fordi jeg er gift med en offentlig person og ikke vil risikere at få udbasuneret sådan noget.

Så ja, jeg opfører mig sikkert latterlig og ‘umoden’, men det er nu engang min virkelighed lige nu.
6
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Gift og håbløst forelsket i kollega

Indlægaf Fru Sunshine » 27. dec 2018, 22:25

Jeg synes nu hverken, du er latterlig eller umoden.
Jeg synes bare, du lyder som om, du kæmper alene for at få et dårligt ægteskab vendt til et godt, og jeg tror slet ikke, du er forelsket i din ekskollega. Han er bare blevet et symbol på noget, du savner hos din mand.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9015
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Gift og håbløst forelsket i kollega

Indlægaf Purple Haze » 28. dec 2018, 06:59

Hvad kan du reelt set ændre i dit ægteskab?

Det lyder til at der er nogle ting du ikke kan ændre.
Hvor i bor, hvad din mand arbejder me og hvor ofte i ses og laver noget sammen.

Men hvad kan du ændre?
Få rengøringshjælp? Få din mands familie til at passe barnet fast hver fredag så din mand og dig kan være sammen? Indføre nye mad routiner?
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Gift og håbløst forelsket i kollega

Indlægaf milisa » 28. dec 2018, 08:01

Vi har kun din side af historien med de begrænsninger, der er ift detaljegrad osv. Men hvis vi nu antager, at alt du skriver er den skinbarlige sandhed. Altså, at det vitterligt kun er dig, der kæmper. At du vitterligt har meldt klart ud - og ikke bare kommet med hentydninger - at du mistrives i særdeles alvorlig grad osv osv osv. Og at din mand, trods dette, vitterligt er hamrende uinteresseret i at gøre noget for at vende dine følelser. Så kan jeg ikke se, du kan gøre mere. Så kan du affinde dig eller gå.

Det er inderligt ligegyldigt med den kollega. Han er jo irrelevant. Svar mig på følgende: Havde du trives i dit forhold, hvis du ikke var småforgabt i den kollega? Nej vel? Så som en del har sagt før: Skyd problemerne relateret til kollega til side. Glem alt om mødekoordinering, øjenkontaktproblematikker osv. Det betyder intet for dit reelle problem: Dit ægteskab.

Når du har løst den del, så kan vi altid se på, om kollega har følelser for dig eller ej, eller blot bruger dig som guldkornskilde, og om du skal handle på ham eller ej.

Men for nu: Løs dit forhold. Bliv eller gå. Og i den sammenhæng tilbage til ovenstående: Hvis det virkelig er, som du beskriver, så kan jeg ikke se, hvorfor du vil give det endnuendnuendnu en chance til foråret. Din mand er enten ligeglad eller har ikke forstået noget som helst. Meld ud nu, at du har givet op og begynder at finde et andet sted at bo. Men vær sikker på, at du har meldt så klart ud ift problemerne, som du skriver her.
5
Tally-ho

Tilbage til "Forhold og sex"