Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 11. okt 2017, 17:29

Jeg har lige oplevet noget jeg aldrig troede skulle ske - jeg har mødt en mand, som jeg synes ser pænest ud uden skæg, end med skæg :gisp: Jeg er seriøst den største skægelsker, og plejer altid at synes at mænd ser pænere ud med skæg. Men ikke ham her. Det havde jeg alligevel aldrig troet skulle ske :-D

(og når jeg skriver mødt, så mener jeg bare at jeg har mødt ham, ikke at jeg dater ham :lol: )
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
*smb*
Indlæg: 65
Tilmeldt: 10. feb 2016, 14:41
Kort karma: 5
Likede indlæg: 38

Re: Singletråden

Indlægaf *smb* » 11. okt 2017, 18:53

Marioneta
Det nok noget med selvtillid og så render jeg ind i de der manipulerende typer, dem som er SÅ søde i starten og så langsomt ændre sig lidt så man ikke ser det og så det ikke nemt at gå :( men ja det kunne godt være selvom økonomien ikke lige er til psykolog samtaler.

Ladyfox
Sådan har jeg også haft gjort mange gange, som jeg har det nu skal der ihvertfald ro på, skal lige have hans ting ud også og have det af min søns medicin der ligger i hans bil og sådan. Lige nu kan jeg slet ikke forestille mig at have sex med en anden :) og ja mine børns reaktion skal også være det som jeg har med i baghovedet når han kommer imorgen hvis han prøvet at manipulere, han har også skrevet at det latterligt og hvorfor jeg ikke bare kunne komme videre for hvis det stod til ham var vi stadig sammen, men det vil jo ikke ændre ham og så ryger vi bare ind i det samme med jeg skal føje ham og servicere ham. Da han skrev begyndte jeg at tude og ringede til min mor, ja så voksen er jeg i en alder af 34.
Men som du også skrev så skal jeg huske alt det jeg gerne vil have det kan jeg ikke få med ham jo for sådan er han ikke og han vil ikke ændre sig for i hans øjne er han jo som han er og det må man accepterer for kompromiser det går han ikke ind for eller jo men ikke at han skal.

Ja det bider også mig i røven nu jeg ikke rigtig har en omgangskreds og ikke er skide god til nye mennesker, men tænker det er det jeg skal først og fremmest :) altså møde nye mennesker og prøve at få skabt en hyggelig omgangskreds før en eventuelt kæreste, så må jeg se hvornår det der date noget kommer på banen
0
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 11. okt 2017, 20:28

Marioneta skrev:Jeg bliver stadigvæk usikker og så prøver jeg at håndtere det :genert:

Hele søndagen hørte jeg ikke fra min ven og han havde ikke set min sidste besked fra lørdag nat, selvom han var online mange gange i løbet af søndagen. Jeg begyndte at tænke lidt over, at han havde tøvet sådan, da vi var sammen. Egentligt var det jo meget positivt i lørdags, selvom der ikke skete noget, og det er jo dejligt nok, at det går langsomt. Det har jeg jo egentligt brug for. Men jeg blev lidt i tvivl om hans tøven mere var et tegn på, at han var for sød til at sige fra. De typer kender vi jo alle, så i mit hoved fik jeg overbevist mig selv om at det faktisk også var en mulighed. Mandag morgen kunne jeg se, at han havde set beskeden sent søndag. Vi har kun to lektioner om mandagen og han mødes altid med sin studiegruppe før og jeg gør med min bagefter, så mandag ser vi ikke så meget til hinanden. Jeg bestemte mig for at holde lidt lav profil i tilfælde af at han måske tøvede, fordi han var for sød til at sige fra. Ikke så han bemærkede det, men bare så han selv kunne opsøge mig, hvis han ville mere. Da han kommer med sin gruppe mandag formiddag og ser mig, siger han straks og højt "godmorgen Marioneta" og virker ret glad. Jeg blev lidt overrasket over hvor hurtig han var til at anerkende mig, men snakker ikke med ham, da jeg skal på toilettet. Vi snakker ikke sammen i løbet af timerne og bagefter går jeg over til min gruppe, så vi snakker slet ikke.

Da jeg kommer hjem, skriver jeg lidt med hende på 32, som jeg tidligere har fortalt om situationen (hun hepper på os). Jeg nævner, at jeg er lidt i tvivl, om hans tøven måske var fordi han var for sød til at sige fra. Det mente hun ikke, hun gav eksempler på hvordan han kunne have sagt fra på en pæn måde, hvis han ville og hun opfattede ham også, som en fyr, som sagtens kunne sige fra. Hun var dog også lidt overrasket over at han havde tøvet sådan, men mente det var fordi han netop var en god fyr og ikke bare ville have sex og fordi han var forsigtig. Hun sagde også, at han virkede helt vild glad, da han hilste på mig den dag. Hun kunne dog også godt se, hvorfor jeg var i tvivl omkring ham. Vi jokede lidt med at der burde følge en brugsanvisning til de mænd. Undervejs husker jeg dog noget han sagde til mig ugen før. Da han havde barberet sit skæg af, havde han joket med at jeg havde presset ham. Jeg spurgte ham om det var en joke, for at være helt sikker og han svarede at det var det og han nok skulle sige fra, tydeligt og pænt, hvis han var utilfreds med noget. Det hjalp lidt at huske på det. Jeg bestemte mig for at stole på, at han kunne sige fra, for det havde han jo netop fortalt mig, at han nok skal gøre og så blev det hele vendt lidt om igen i mit hoved og jeg endte med at skrive til ham, for at spørge hvordan det gik, da de tidligere havde været ude på deres praktikskole. Vi snakkede lidt om det og så spurgte jeg ham hvad han syntes om serien indtil videre, han svarede og skrev hurtigt, at han var frisk på at se flere afsnit. Så igen en masse unødig usikkerhed :genert:

Jeg indrømmer, der skal ikke meget til for at jeg bliver usikker, men jeg synes jeg bliver bedre til at håndtere det. Det er en proces, som jeg skal igennem og lige nu går det egentligt okay, selvom jeg bliver ramt af usikkerheden engang imellem. Vi har både snakket og skrevet sammen i dag og i går og har nu en aftale på mandag om at se serie igen. Det glæder jeg mig til :)


Jeg vil bare sige, at jeg synes, du håndterer det så godt. De fleste kender til den usikkerhed, der er i begyndelsen af en ny relation, og personligt kunne jeg have skrevet meget af det, du har skrevet herinde - det ER bare frustrerende og hårdt og dejligt på én og samme tid. Jeg synes, det er vildt positivt, at du har overskud til at give ham plads i skolen og lade ham opsøge dig, fremfor bare at mase på. Min erfaring siger mig, at det kan være en rigtig god taktik at "spejle" sig i den andens adfærd i opstartsfasen - ikke for at spille spil, men for at sikre en form or balance, der også gør situationen mere behagelig for én selv. For lur mig, om han ikke kontakter dig, hvis du lader være. Måske synes han endda, det er meget fedt at få lov at tage initiativet :)
8
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 12. okt 2017, 07:36

Jeg havde det meste af sidste år et crush på en samarbejdspartner, som nogle herinde nok husker, men da han så kom og præsenterede mig for sin (virkelig søde) kæreste, var det ligesom det. Det gjorde da nas, men jeg besluttede ret hurtigt at vores samarbejde og det venskab vi alle sammen havde, var en smule vigtigere for mig end det crush. Og det har fungeret virkelig godt, vi har kunnet hygge alle sammen og samtidig har vi kunnet fortsætte det super fede samarbejde, vi har haft :)

Nu har jeg så fra en fælles veninde hørt at han er single igen og selvom det da er ærgerligt at det ikke holdt mellem ham og kæresten så kan jeg også godt mærke, at jeg måske ikke er helt så afklaret med, at det bare skal være samarbejde og venskab, for han er sgu dejlig. Stadigvæk. Igennem det sidste år hvor min mor har været og stadig er, meget syg, har han bare været der og lyttet, bedt mig tage mig sammen (på den gode måde) og sørget for at jeg kom ud i blandt andre mennesker. Det har været og er stadig - guld værd for mig.
Sådan er han bare som menneske og det sætter jeg utrolig stor pris på.

Nå, men nu skal vi så til fødselsdagsfest sammen hos en fælles veninde i weekenden og jeg glæder mig virkelig til at se ham igen :blush: men samtidig så får jeg den der lidt tøsefjantede fornemmelse, for jeg synes sgu da stadig manden er fantastisk, såå... Men jeg er også godt bevidst om, at han ganske givet slet ikke ser mig på den måde. A girl could only hope :genert:
15
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 12. okt 2017, 08:43

FrøkenM skrev:Jeg havde det meste af sidste år et crush på en samarbejdspartner, som nogle herinde nok husker, men da han så kom og præsenterede mig for sin (virkelig søde) kæreste, var det ligesom det. Det gjorde da nas, men jeg besluttede ret hurtigt at vores samarbejde og det venskab vi alle sammen havde, var en smule vigtigere for mig end det crush. Og det har fungeret virkelig godt, vi har kunnet hygge alle sammen og samtidig har vi kunnet fortsætte det super fede samarbejde, vi har haft :)

Nu har jeg så fra en fælles veninde hørt at han er single igen og selvom det da er ærgerligt at det ikke holdt mellem ham og kæresten så kan jeg også godt mærke, at jeg måske ikke er helt så afklaret med, at det bare skal være samarbejde og venskab, for han er sgu dejlig. Stadigvæk. Igennem det sidste år hvor min mor har været og stadig er, meget syg, har han bare været der og lyttet, bedt mig tage mig sammen (på den gode måde) og sørget for at jeg kom ud i blandt andre mennesker. Det har været og er stadig - guld værd for mig.
Sådan er han bare som menneske og det sætter jeg utrolig stor pris på.

Nå, men nu skal vi så til fødselsdagsfest sammen hos en fælles veninde i weekenden og jeg glæder mig virkelig til at se ham igen :blush: men samtidig så får jeg den der lidt tøsefjantede fornemmelse, for jeg synes sgu da stadig manden er fantastisk, såå... Men jeg er også godt bevidst om, at han ganske givet slet ikke ser mig på den måde. A girl could only hope :genert:


Det er sq da ikke en skid ærgerligt :devil: det er da dit held.

Du skal da klart sondere terrænet - hvor hårdt du skal fare frem må bero på en konkret vurdering. Ingen gider jo en mand der ikke er ovre det sidste forhold.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 12. okt 2017, 08:48

Husker I ham date en jeg var total skudt i sidste efterår og vinter. Lad os kalde ham Preben.

Nuværende date skrev jo til mig få dage efter Preben havde dumpet mig. Skæbnen ville at nuværende date arbejder i den by Preben bor i, og senest har jeg købt en lejlighed i Prebens by.

I går mødte jeg så Preben i FW. Ih, det bliver bare så hyggeligt at træne i samme center som Preben :love:
1
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 12. okt 2017, 09:00

IrmaPigen skrev:Husker I ham date en jeg var total skudt i sidste efterår og vinter. Lad os kalde ham Preben.

Nuværende date skrev jo til mig få dage efter Preben havde dumpet mig. Skæbnen ville at nuværende date arbejder i den by Preben bor i, og senest har jeg købt en lejlighed i Prebens by.

I går mødte jeg så Preben i FW. Ih, det bliver bare så hyggeligt at træne i samme center som Preben :love:


Verden er så lille!
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 12. okt 2017, 09:05

IrmaPigen skrev:
FrøkenM skrev:Jeg havde det meste af sidste år et crush på en samarbejdspartner, som nogle herinde nok husker, men da han så kom og præsenterede mig for sin (virkelig søde) kæreste, var det ligesom det. Det gjorde da nas, men jeg besluttede ret hurtigt at vores samarbejde og det venskab vi alle sammen havde, var en smule vigtigere for mig end det crush. Og det har fungeret virkelig godt, vi har kunnet hygge alle sammen og samtidig har vi kunnet fortsætte det super fede samarbejde, vi har haft :)

Nu har jeg så fra en fælles veninde hørt at han er single igen og selvom det da er ærgerligt at det ikke holdt mellem ham og kæresten så kan jeg også godt mærke, at jeg måske ikke er helt så afklaret med, at det bare skal være samarbejde og venskab, for han er sgu dejlig. Stadigvæk. Igennem det sidste år hvor min mor har været og stadig er, meget syg, har han bare været der og lyttet, bedt mig tage mig sammen (på den gode måde) og sørget for at jeg kom ud i blandt andre mennesker. Det har været og er stadig - guld værd for mig.
Sådan er han bare som menneske og det sætter jeg utrolig stor pris på.

Nå, men nu skal vi så til fødselsdagsfest sammen hos en fælles veninde i weekenden og jeg glæder mig virkelig til at se ham igen :blush: men samtidig så får jeg den der lidt tøsefjantede fornemmelse, for jeg synes sgu da stadig manden er fantastisk, såå... Men jeg er også godt bevidst om, at han ganske givet slet ikke ser mig på den måde. A girl could only hope :genert:


Det er sq da ikke en skid ærgerligt :devil: det er da dit held.

Du skal da klart sondere terrænet - hvor hårdt du skal fare frem må bero på en konkret vurdering. Ingen gider jo en mand der ikke er ovre det sidste forhold.

Lidt heldig har man jo lov at være :P

Ej, jeg tror egentlig ikke jeg skal gå særlig hårdt frem lige nu. Jeg ved, det er ret nyt og nej man gider jo netop ikke en mand der ikke er helt ude af det gamle forhold. Hvilket jeg ikke helt tror da de vist stadig ses, han passer hendes hund etc og det siges, at det heller ikke er hans beslutning, men en anden veninde har spottet ham på Tinder såå...

Uanset så tror jeg lige jeg tager den med ro på lørdag og så er der jo altid en julefrokost ganske snart :D
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5666

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 12. okt 2017, 12:21

Der er kommet en funktion på Tinder, der hedder noget med Tinder reactions...

Pølsefingrede mig har så åbenbart lige brugt denne til at sende en sværm af hjerter til et nyt match, inden jeg overhovedet havde sagt hej...... :genert: :stoned:
21
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 12. okt 2017, 14:11

DenBlødeJyde skrev:Der er kommet en funktion på Tinder, der hedder noget med Tinder reactions...

Pølsefingrede mig har så åbenbart lige brugt denne til at sende en sværm af hjerter til et nyt match, inden jeg overhovedet havde sagt hej...... :genert: :stoned:


Tak for advarslen :D
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 12. okt 2017, 14:28

Jeg er sådan lidt smånegativ lige nu.

Jeg skulle være sammen med date i morgen efter han har haft børn i 10 dage. Men nu har han måtte aflyse fordi han bliver nødt til at tage sønnen. I forvejen skulle han bruge lørdag formiddag på sønnens forboldstævne og på arbejde søndag.

Så jeg er sq ret irriteret lige nu, og den mængde af tid han bruger på børn i de uger hvor han reelt ikke skulle have børn har været en stor årsag til jeg har ville vente med det med at møde hans børn. Og nu er jeg så kommet i tvivl igen om hvorvidt det er en god ide.
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 12. okt 2017, 14:32

IrmaPigen skrev:Jeg er sådan lidt smånegativ lige nu.

Jeg skulle være sammen med date i morgen efter han har haft børn i 10 dage. Men nu har han måtte aflyse fordi han bliver nødt til at tage sønnen. I forvejen skulle han bruge lørdag formiddag på sønnens forboldstævne og på arbejde søndag.

Så jeg er sq ret irriteret lige nu, og den mængde af tid han bruger på børn i de uger hvor han reelt ikke skulle have børn har været en stor årsag til jeg har ville vente med det med at møde hans børn. Og nu er jeg så kommet i tvivl igen om hvorvidt det er en god ide.


Jeg kan godt forstå dig. Med mindre der er sket noget alvorligt og akut, er han vel ikke "nødt til" at tage sin søn. Det er noget han vælger af forskellige årsager.

Tror du ikke, at I skal have en snak om det der?
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Singletråden

Indlægaf Frk. L » 12. okt 2017, 14:33

:whine:

Har set en fyr i en måneds tid. Vi har 'kun' været sammen 4 gange, da vi begge har travl, og han har børn der også skal være tid til. Vi har dog skrevet enormt meget sammen. Hver dag.

Jeg har enormt svært ved at blive forelsket. Men var endelig blevet folkset i ham. Det f'øltes så godt det hele. Havde virkelig en god mavefornemmelse.

Vi var sammen i aftes, hvor vi spiste, så tv og havde sex. Jeg kom til at kalde ham Jakob 2 gange mens vi spise. Jeg grinte, det gjorde han også, og jeg sagde at jeg virkelig ikke ved hvor det kom fra. Jeg kender ikke engang nogen som hedder jakob.

Inden han tog hjem, jokede han selv med, at han bare ville lade min dør stå, så Jakob kunne komme ind.

Nu har jeg lige fået følgende sms fra ham:

"Hej Lene. Jeg kan mærke at alarmklokkerne ringer helt vildt efter i går. Jeg har brugt meget tid på at tænke. Jeg kan ikke få tanken ud af hovedet at du muligvis også dater en der hedder Jacob samtidig med mig. Jeg kan mærke at jeg bliver nød til at lytte til mig selv. Jeg trækker mig. Min mistillid er desværre blevet vakt til live."

Jeg troede faktisk det var en joke. Det er det så åbenvart ikke! Det er simpelthen så plat! Fair nok, hvis han ikke vil mere, men han er simpelthen nødt til at være ærlig, for det der er da verdens mest latterlige grund. Har aldrig lagt skjul på, hvor usikker jeg er på hele dating og sex tingen. Så bare det at forstille sig, at jeg skulle date 2 persober på samme tid - det ville jo aldrig ske. Jeg har hverken tid, lysten eller evnerne til sådan noget.

Jeg er helt færdig. Fuldstændig opløst. Troede endelig det var min tur. Min tur til at prøve at være i sådan et rigtig forhold. Buhu!!
3
Jeg står i midten nu!
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Singletråden

Indlægaf Straniera » 12. okt 2017, 14:38

IrmaPigen skrev:Jeg er sådan lidt smånegativ lige nu.

Jeg skulle være sammen med date i morgen efter han har haft børn i 10 dage. Men nu har han måtte aflyse fordi han bliver nødt til at tage sønnen. I forvejen skulle han bruge lørdag formiddag på sønnens forboldstævne og på arbejde søndag.

Så jeg er sq ret irriteret lige nu, og den mængde af tid han bruger på børn i de uger hvor han reelt ikke skulle have børn har været en stor årsag til jeg har ville vente med det med at møde hans børn. Og nu er jeg så kommet i tvivl igen om hvorvidt det er en god ide.



Jeg kan godt forstå, at det er irriterende. Jeg var engang kæreste med en mand med et barn, og jeg gør det aldrig igen.
Selv om barnet var okay, forholdet til moren fint nok og der var styr på tingene, så var der bare aldrig ligevægt. Som parten uden børn, var det altid mig, der skulle affinde mig og tilpasse mig, for et barn i en 50/50-ordning fylder meget. I forhold til at date mænd uden børn, så følte jeg mig ret begrænset i det forhold.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 12. okt 2017, 15:04

Lisma skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg er sådan lidt smånegativ lige nu.

Jeg skulle være sammen med date i morgen efter han har haft børn i 10 dage. Men nu har han måtte aflyse fordi han bliver nødt til at tage sønnen. I forvejen skulle han bruge lørdag formiddag på sønnens forboldstævne og på arbejde søndag.

Så jeg er sq ret irriteret lige nu, og den mængde af tid han bruger på børn i de uger hvor han reelt ikke skulle have børn har været en stor årsag til jeg har ville vente med det med at møde hans børn. Og nu er jeg så kommet i tvivl igen om hvorvidt det er en god ide.

Men sådan er det bare at date en med børn. De kommer i første række, altid, og uanset hvad nærmest. Man skal kunne se sig selv i 2. række, sådan ca. for altid, hvis man vil være i forholdet.
Edit: OK, mit svar var måske lidt træls formuleret. Jeg kan sagtens følge dig, når du gerne vil manden og på en måde føler dig vraget til fordel for børnene. Jeg mener bare at der altid kan komme noget "børn" i vejen, og det skal man have i mente når man overvejer forholdet.


Det er nok også mest til de spekulationer, det fører til om noget helt principielt. Om jeg orker en mand der bruger flere eftermiddage/aftener om ugen - i den uge han ikke har børn - på børns fritidsaktiviteter, som bruger en halv lørdag i den weekend han ikke har børn på at tage til børns fritidsaktiviteter, og som arbejder hver søndag de weekender han ikke har børn.
Senest rettet af IrmaPigen 12. okt 2017, 15:05, rettet i alt 1 gang.
1

Tilbage til "Forhold og sex"