Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Moccalicious
Indlæg: 2
Tilmeldt: 13. okt 2019, 19:02
Kort karma: 0

Re: Singletråden

Indlægaf Moccalicious » 13. okt 2019, 20:01

Phew... Jeg kører altså på en dobbeltprofil lige nu - fordi jeg gerne vil være 100 % sikker på, at jeg er anonym her - i hvert fald for nu :blush2:

MEN.. jeg er blevet single... efter omkring 7 år sammen, hvor vi har boet sammen ligeledes hele tidsperioden.
Det var hans valg.

Damn... det har godt nok sat gang i mange processer hos mig! :nerve:

Hvordan tacklede i andre ensomhedsfølelsen? - når man går fra tosomheden... til at have enormt meget tid i sit eget selskab... (vi bor stadig sammen - men er mindre sammen af forskellige årsager) og stadig er i en proces af sorg? :genert: - og den fysiske berøring... hold da op hvor jeg kommer til at blive ramt der, det er jeg slet ikke i tvivl om... Det der med at få et kram, et kys... ligge i ske etc. :blush2: Det er som flydende guld hos min krop og mit sind! :blush2:

Jeg kan godt se fremad.. det er ikke det.. men jeg syntes godt nok det er lidt skræmmende nogen gange, det rammer lige nogen gange :genert:

Jeg er i midten af trediverne... ingen børn... vil måske gerne have....

Er vant til enormt meget tosomhed... meget fysisk nærhed osv... det er en kæmpe omvæltning det her for mig.. :blush2:

Aner intet om dating-markedet mere... Gider ikke "bare ud og knalde" kan jeg mærke.. og har heller ikke travlt med at møde en ny.. Skal bare lande lidt i det hele... flytte ind i min nye lejlighed den kommende måned osv.. Finde fodfæste i det hele.. Men...
Jeg vrider mig ved tanken om snart at sidde alene, i min nye lejlighed, meget snart... Det er jeg slet ikke i tvivl om bliver noget af en tilvænning jeg lige skal igennem :blush2:
Senest rettet af Moccalicious 17. okt 2019, 14:29, rettet i alt 3 gange.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 13. okt 2019, 20:07

Artem skrev:
Misantropen skrev:
Artem skrev:Har haft set min flirt både fredag lørdag og søndag...
Fredag var vi ude og høre noget musik med en veninde mere, og lørdag aften tog vi i byen for at lære at danse noget salsa og efterfølgende endte det med at vi kom til at stå og kysse, ja og det forsatte vi så med i dag efter vi havde været ude og løbe en halv. Så klamme er vi nemlig :lol:

Endelig! :banan: :lol:

Hvordan var det så? :-D Det lyder til at det skete naturligt af sig selv.

Det er da helt klart dejligt at kysse, kramme og gramse lidt på hende :slem:

Nu må vi se hvad der sker videre, men der var da flere af mine naboer der var vidne til et hedt kys i dag :lun: :lol:

Dejligt!

Det bliver måske også lettere for hende at give slip på sin eks, når hun har en konkret grund til at komme videre :)
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 13. okt 2019, 20:21

Moccalicious skrev:Phew... Jeg kører altså på en dobbeltprofil lige nu - fordi jeg gerne vil være 100 % sikker på, at jeg er anonym her - i hvert fald for nu :blush2:

MEN.. jeg er blevet single... efter omkring 7 år sammen, hvor vi har boet sammen ligeledes hele tidsperioden.
Det var hans valg.

Damn... det har godt nok sat gang i mange processer hos mig! :nerve:

Hvordan tacklede i andre ensomhedsfølelsen? - når man går fra tosomheden... til at have enormt meget tid i sit eget selskab... (vi bor stadig sammen - men er mindre sammen af forskellige årsager) og stadig er i en proces af sorg? :genert: - og den fysiske berøring... hold da op hvor jeg kommer til at blive ramt der, det er jeg slet ikke i tvivl om... Det der med at få et kram, et kys... ligge i ske etc. :blush2: Det er som flydende guld hos min krop og mit sind! :blush2:

Jeg kan godt se fremad.. det er ikke det.. men jeg syntes godt nok det er lidt skræmmende nogen gange, det rammer lige nogen gange :genert:

Jeg er i midten af trediverne... ingen børn... vil måske gerne have....

Er vant til enormt meget tosomhed... meget fysisk nærhed osv... det er en kæmpe omvæltning det her for mig.. :blush2:

Aner intet om dating-markedet mere... Gider ikke "bare ud og knalde" kan jeg mærke.. og har heller ikke travlt med at møde en ny.. Skal bare lande lidt i det hele... flytte ind i min nye lejlighed den kommende måned osv.. Finde fodfæste i det hele.. Men...
Jeg vrider mig ved tanken om snart at sidde alene, i min nye lejlighed, meget snart... Det er jeg slet ikke i tvivl om bliver noget af en tilvænning jeg lige skal igennem :blush2:

Jeg synes ikke altid det er et problem med det manglende selskab rent fysisk. Det er mest det med vaner, fx at man ikke lige kan sende en sms eller en mms pga noget sjovt og internt man vil fortælle den anden.

Generelt synes jeg omstillingen når ens "fundament" i form af vaner og dagligdags ting forsvinder, så man skal skabe sig nogle nye vaner og en ny dagligdag er rigtig hård. Især hvis man ikke har lyst til at forholdet skulle slutte og alle de ændringer det medfører.

Det er nok ikke altid en sorgproces at komme igennem, men den slags ændringer tager bare tid at komme igennem, selvom det også kan være sundt og godt. Giv det den tid det tager og hold ud. Det er bare dumt og træls og alt muligt :kram:
2
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 14. okt 2019, 01:41

Jeg har haft en wunderbar aften. Han er dæleme sød. Jeg er en lillesmule skræmt af konceptet, fordi det virker så freaking nemt og ærligt, men det er i virkeligheden nok bare et godt tegn.

Vi har aftalt weekend-getaway næste w/e og jeg glæder mig :lun:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 14. okt 2019, 02:00

Krølle skrev:Jeg har haft en wunderbar aften. Han er dæleme sød. Jeg er en lillesmule skræmt af konceptet, fordi det virker så freaking nemt og ærligt, men det er i virkeligheden nok bare et godt tegn.

Vi har aftalt weekend-getaway næste w/e og jeg glæder mig :lun:

Jeg er ikke opdateret. Er det samme mand du så for nogle måneder siden?
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 14. okt 2019, 05:52

Misantropen skrev:
Krølle skrev:Jeg har haft en wunderbar aften. Han er dæleme sød. Jeg er en lillesmule skræmt af konceptet, fordi det virker så freaking nemt og ærligt, men det er i virkeligheden nok bare et godt tegn.

Vi har aftalt weekend-getaway næste w/e og jeg glæder mig :lun:

Jeg er ikke opdateret. Er det samme mand du så for nogle måneder siden?


Nej. Vi kom aldrig rigtig videre fra den indledende fase med stor fascination og potentiale til at grave under overfladen og reelt have en relation, der udviklede sig.

Min erfaring siger mig efterhånden, at mænd, der ikke ved, hvor de selv er, ikke lærer det ved at være sammen med nogen - uanset hvor gode intentioner, der er. Det er en proces, man er nødt til at tage solo.
2
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 14. okt 2019, 07:09

.
Senest rettet af RavenClaw 20. okt 2019, 09:36, rettet i alt 1 gang.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 14. okt 2019, 08:31

Jeg er allerede træt af efterår. Det regner og blæser hele tiden. Ffs.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 14. okt 2019, 08:40

Stitch skrev:Jeg er allerede træt af efterår. Det regner og blæser hele tiden. Ffs.

Jeg er også mere til hyggeefteråret med flot blå himmel, gyldne blade på træerne og mulighed for gåture :)
2
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 14. okt 2019, 08:45

Planten skrev:
Stitch skrev:Jeg er allerede træt af efterår. Det regner og blæser hele tiden. Ffs.

Jeg er også mere til hyggeefteråret med flot blå himmel, gyldne blade på træerne og mulighed for gåture :)


Oh yes. Det ville også være bedre.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 14. okt 2019, 08:47

Anyway. Her går det nogenlunde. Har datet en, men det er slut nu. Så jeg er lidt trist for tiden. Efterår med regn hjælper ikke. Bliver blot mere melankolsk. Og at være våd og kold trods godt regntøj osv. hjælper ikke på det.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 14. okt 2019, 08:56

Stitch skrev:Anyway. Her går det nogenlunde. Har datet en, men det er slut nu. Så jeg er lidt trist for tiden. Efterår med regn hjælper ikke. Bliver blot mere melankolsk. Og at være våd og kold trods godt regntøj osv. hjælper ikke på det.

Det er så træls, når noget, man gerne så fortsætte, bare ender. Jeg forstår tristheden. Men dejligt at høre, at du igen var klar til dating :kys:

Her er der også en tristhed - men den ligger mere i at jeg ikke oplever nogen være en mulighed som "datingkandidater". Det er da lidt kedeligt, når nu jeg egentlig gerne vil have en kæreste.
2
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. okt 2019, 06:39

Jeg har fundet en, jeg kan forestille mig at blive kæreste med. Intet mindre. Selvom der er masser af ting, der er umulige at forudsige, er det noget helt andet end mine vanlige “ja-nej-måske-evt-det kan jeg jo ikke vide så hurtigt-og andre historier fra de varme lande”-fortællinger fra de seneste to(ogtyve) år.

Det er simpelthen ikke en option ikke bare at sige “ja tak - mere af det” og så ellers gøre sig umage for at være hudløst ærlig overfor både sig selv og hinanden undervejs. Det har jeg aldrig prøvet før, men det går overraskende godt :genert: :lun:

At han har det på samme måde, er jeg ikke i tvivl om, hvilket også er en ny og spændende oplevelse. Af den virkelig rare slags.
13
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. okt 2019, 06:51

Post-operation er det fandeme nederen at være single :genert:

Jeg kunne virkelig godt bruge én der gad lave mad, nusse om mig, købe bland-selv og komme med de helt rigtige komplimenter. Jeg føler mig virkelig afhængig af mine forældre og mine veninder. Sådan er det, men træls alligevel :( Derudover har jeg den obligatoriske depression over, at joggingtøj, bad hver anden dag og nul makeup, er min virkelighed de næste tre uger.


Det hele kan (næsten) opvejes af, at min ven har tilbudt at tage slik, snaks og sodavand med til mig fra Tyskland til levering om 1,5 uge.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 15. okt 2019, 07:35

Jeg er stadig i live. Jeg har pt ferie og kan virkelig mærke min krop nu hvor temperaturen er røget under 20 grader og smerterne har meldt deres ankomst igen og så er jeg så uendeligt træt. Jeg er dog stadig superglad for at være single og ikke behøve at skulle stå til regnskab for nogen, især nu hvor jeg ikke har det så godt.

Jeg har ikke noget specielt forhold til efteråret eller vinteren ud over smerter men jeg glæder mig til varmen kommer igen. Jeg er så kommet til at glæde mig til jul :-D
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Forhold og sex"