Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Tiktaktoe
Kort karma: 6
Likede indlæg: 131

Re: Singletråden

Indlægaf Tiktaktoe » 18. feb 2019, 13:13

Thestral skrev:
Thestral skrev:
Planten skrev:
Thestral skrev:
Planten skrev:
Thestral skrev:Jeg fejrede Valentines med mig selv og min kat. Jeg elsker romantik men hader arrangementet af et godt hjerte. Bum.

Nå men jeg skal så på "blind" date på søndag. Jeg endte med at facebook stalke staklen og han ligner overhovedet ikke en jeg kunne falde for, men nu har jeg jo lovet at møde op til en kop kaffe (det er også dejligt arrangeret) og så ellers give manden en chance, men jeg kan sgu ikke rigtig se det ske :tie:

Og så har jeg haft sidste dag på job idag og jeg fik blomster med hjem og en masse krammere.

Hvordan ligner han ikke en, du kan falde for?
Jeg gør også selv de der ting med at gå lidt i baglås over billeder, så jeg forstår mekanismen. Men det er jo "bare" en date :)

Kender du det med politiker billeder af halvgamle mænd. Der er ikke noget umiddelbart spændende over ham. Ternet skjorte og en Catalina jakke. Han mangler bare et par Søren Ryge bukser så er den hjemme. Og så ligner han lidt min datters far som jeg virkelig ikke kan lide. :genert: Men ja, det er bare en date og jeg møder også op.

Hehe ja, det kender jeg. Det tolker jeg bare som et udtryk for at de ikke ved, hvordan de selv synes, de ser godt ud og så siger folk til dem, at det er et godt billede - bum profilbillede på face :)

Håber det bliver en overraskende god date :)
Jeg håber at jeg bliver positivt overrasket

Det blev lidt som forventet. Han var glad for at tale om sig selv og sine bedrifter og jeg gav plads til at det kunne ske. Han talte i 1 time og 40 minutter uden at spørge ind til mig og hvem jeg er og så besluttede han at han ville hjem. Jeg sad et par gange og forsøgte med indskudte sætninger der passede omkring hvem jeg er men de blev ikke fulgt op på nogen måde. Nogen kan så mene at det er karma eller ej, men da jeg kom hjem og fik en god middag og en god snak med min datter skrev han og takkede for en rigtig god date :forvirret:

Han vil gerne ses igen. Jeg er i tvivl om det nu også er en god ide. På papiret er han en fin fyr men han fangede bare ikke. Nu har jeg sovet på det og jeg synes stadig ikke at han er noget for mig. Samtidig synes jeg jo at sådan en kaffedate er frygtelig opstillet og især den første så måske det var det der gjorde at jeg til tider syntes at han pralede lidt med sine bedrifter. Ej men jeg ved det ikke. Jeg hælder mest til at lukke den her.

(jeg kan ikke komme med eksempler uden at udstille ham for meget og uden at han ved at det er ham, hvis han nu selv/eller en ven, skulle læse med. Men en sætning der gik igen: "Jeg er bare bedre en gennemsnittet", siger lidt synes jeg)

:genert:

Jeg synes godt nok, at han lyder lidt nederen. Både "Jeg er bare bedre end gennemsnittet", og at han overhovedet lod dig komme til orde.
0
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 91
Likede indlæg: 4332

Indlægaf Ghattner » 18. feb 2019, 13:16

Krølle skrev:^
Den der ville jeg godt nok også bare lade blive ved en enkelt “oplevelse”.

Også mig. Men jeg er også dårlig til dem der kun snakker uden at spørge. Jeg var engang på date med een hvor jeg fik decideret ondt i hovedet af hendes envejskommunikation.
2
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 405
Likede indlæg: 2816

Indlægaf Thestral » 18. feb 2019, 13:52

Jadajada skrev:
Thestral skrev:
Thestral skrev:
Planten skrev:
Thestral skrev:
Planten skrev:
Thestral skrev:Jeg fejrede Valentines med mig selv og min kat. Jeg elsker romantik men hader arrangementet af et godt hjerte. Bum.

Nå men jeg skal så på "blind" date på søndag. Jeg endte med at facebook stalke staklen og han ligner overhovedet ikke en jeg kunne falde for, men nu har jeg jo lovet at møde op til en kop kaffe (det er også dejligt arrangeret) og så ellers give manden en chance, men jeg kan sgu ikke rigtig se det ske :tie:

Og så har jeg haft sidste dag på job idag og jeg fik blomster med hjem og en masse krammere.

Hvordan ligner han ikke en, du kan falde for?
Jeg gør også selv de der ting med at gå lidt i baglås over billeder, så jeg forstår mekanismen. Men det er jo "bare" en date :)

Kender du det med politiker billeder af halvgamle mænd. Der er ikke noget umiddelbart spændende over ham. Ternet skjorte og en Catalina jakke. Han mangler bare et par Søren Ryge bukser så er den hjemme. Og så ligner han lidt min datters far som jeg virkelig ikke kan lide. :genert: Men ja, det er bare en date og jeg møder også op.

Hehe ja, det kender jeg. Det tolker jeg bare som et udtryk for at de ikke ved, hvordan de selv synes, de ser godt ud og så siger folk til dem, at det er et godt billede - bum profilbillede på face :)

Håber det bliver en overraskende god date :)
Jeg håber at jeg bliver positivt overrasket

Det blev lidt som forventet. Han var glad for at tale om sig selv og sine bedrifter og jeg gav plads til at det kunne ske. Han talte i 1 time og 40 minutter uden at spørge ind til mig og hvem jeg er og så besluttede han at han ville hjem. Jeg sad et par gange og forsøgte med indskudte sætninger der passede omkring hvem jeg er men de blev ikke fulgt op på nogen måde. Nogen kan så mene at det er karma eller ej, men da jeg kom hjem og fik en god middag og en god snak med min datter skrev han og takkede for en rigtig god date :forvirret:

Han vil gerne ses igen. Jeg er i tvivl om det nu også er en god ide. På papiret er han en fin fyr men han fangede bare ikke. Nu har jeg sovet på det og jeg synes stadig ikke at han er noget for mig. Samtidig synes jeg jo at sådan en kaffedate er frygtelig opstillet og især den første så måske det var det der gjorde at jeg til tider syntes at han pralede lidt med sine bedrifter. Ej men jeg ved det ikke. Jeg hælder mest til at lukke den her.

(jeg kan ikke komme med eksempler uden at udstille ham for meget og uden at han ved at det er ham, hvis han nu selv/eller en ven, skulle læse med. Men en sætning der gik igen: "Jeg er bare bedre en gennemsnittet", siger lidt synes jeg)

:genert:

Hvordan kan du overhovedet overveje om du gider se ham igen?

“Hvis du er i tvivl, er du ikke i tvivl!”

Fordi ting netop er sådan lidt fake på første date imo. Måske manden slapper mere af på andet møde og lader andre tale lidt også eller måske endda fører en samtale.. Ej jeg kan godt høre hvordan det lyder :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Jadajada
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1296

Indlægaf Jadajada » 18. feb 2019, 14:08

Thestral skrev:Fordi ting netop er sådan lidt fake på første date imo. Måske manden slapper mere af på andet møde og lader andre tale lidt også eller måske endda fører en samtale.. Ej jeg kan godt høre hvordan det lyder :genert:

Benefit of the doubt og alt det jazz, jeg er helt enig, nogle gange er den bare for langt fra skiven :-)
2
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 18. feb 2019, 14:09

Jadajada skrev:
Thestral skrev:Fordi ting netop er sådan lidt fake på første date imo. Måske manden slapper mere af på andet møde og lader andre tale lidt også eller måske endda fører en samtale.. Ej jeg kan godt høre hvordan det lyder :genert:

Benefit of the doubt og alt det jazz, jeg er helt enig, nogle gange er den bare for langt fra skiven :-)
I know..

Tak
1
Jeg har nået den alder,
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 18. feb 2019, 14:26

Nu skal jeg bare have formuleret et pænt nejtak.. Nogle forslag?
0
Jeg har nået den alder,
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Kort karma: 371
Likede indlæg: 4295

Indlægaf DenBlødeJyde » 18. feb 2019, 14:30

"Jeg fortjener bare meget bedre end gennemsnittet - Og det er ikke dig"..... :fløjt: :D
16
Jadajada

Indlægaf Jadajada » 18. feb 2019, 14:33

DenBlødeJyde skrev:"Jeg fortjener bare meget bedre end gennemsnittet - Og det er ikke dig"..... :fløjt: :D

Haha, ja, det er da svar på tiltale ;-)

Hvad med, bare, nej tak, jeg mærkede ikke noget jeg tror kan udvikle sig.
Og så bloker ham.
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 1039
Likede indlæg: 7315

Indlægaf Planten » 18. feb 2019, 14:35

Thestral skrev:Nu skal jeg bare have formuleret et pænt nejtak.. Nogle forslag?

Ja jeg ville jo skrive noget med, at jeg er overrasket over, at han gerne ville se mig igen, da jeg ikke følte, jeg kom til orde.
3
Jadajada

Indlægaf Jadajada » 18. feb 2019, 14:39

Planten skrev:

Ja jeg ville jo skrive noget med, at jeg er overrasket over, at han gerne ville se mig igen, da jeg ikke følte, jeg kom til orde.

Det ville jeg aldrig gøre - det giver med garanti modspørgsmål og ønsker om forklarmigrøv. Og gyyys, endnu en chance ;-)
2
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 18. feb 2019, 14:44

Jadajada skrev:
Planten skrev:

Det ville jeg aldrig gøre - det giver med garanti modspørgsmål og ønsker om forklarmigrøv. Og gyyys, endnu en chance ;-)

Ja, og så kunne man få mulighed for at fortælle, at det virker selvoptaget kun at snakke om sig selv :D
4
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7801
Kontakt:

Indlægaf Annione » 18. feb 2019, 14:45

“Det var skide hyggeligt - men jeg føler bare ikke den kemi, jeg føler der skal til, før jeg skal date én mere. Tak for nu.”

En hvid løgn (om hyggelig date) skader ikke.
9
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 18. feb 2019, 14:48

Planten skrev:
Jadajada skrev:
Planten skrev:

Ja, og så kunne man få mulighed for at fortælle, at det virker selvoptaget kun at snakke om sig selv :D
Men så er det jo at jeg tænker 1: Enten taler han hele tiden fordi han er vildt usikker og ikke ved hvad han ellers skal gøre eller 2: Han kan bare godt lide at høre sig selv og det sidste kan jeg ikke have :nerve:
0
Jeg har nået den alder,
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 18. feb 2019, 14:50

Thestral skrev:
Planten skrev:
Jadajada skrev:
Planten skrev:

Men så er det jo at jeg tænker 1: Enten taler han hele tiden fordi han er vildt usikker og ikke ved hvad han ellers skal gøre eller 2: Han kan bare godt lide at høre sig selv og det sidste kan jeg ikke have :nerve:

Altså uanset hvad, så kan han aldrig tvinge dig med på date :D
0
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 18. feb 2019, 14:52

Jadajada skrev:
DenBlødeJyde skrev:"Jeg fortjener bare meget bedre end gennemsnittet - Og det er ikke dig"..... :fløjt: :D

Haha, ja, det er da svar på tiltale ;-)

Hvad med, bare, nej tak, jeg mærkede ikke noget jeg tror kan udvikle sig.
Og så bloker ham.

Jeg tror at i glemmer at det var en date arrangeret af en jeg kender, så at blokere manden er nok lige voldsomt nok i første forsøg. Selvf. hvis han bliver ved med at skrive så er det der vi ender men han skal lige have chancen for ikke at sige noget synes jeg.
3
Jeg har nået den alder,

Tilbage til "Forhold og sex"