Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 937
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 11815

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 19. jan 2019, 19:29

Muspel skrev:Jeg tror det er vigtigt at du holder fast i tanken om, at det ikke handler om manglende interesse. Bare forskellige telefon vaner. Hvad sker der, hvis du skriver godmorgen? Svarer han så? I så fald er det måske en løsning, at det er dig, der har initiativet der, fordi det nok -mest- er dit behov at have kontakt på det tidspunkt.

Ringer I sammen? Jeg synes altid det er nemmere at koble ind på hinanden via stemmen. Fx kunne I ringe på vej til arbejde? Eller ringe og sige godnat?

Indimellem ringer vi sammen, ikke så tit, men har også tænkt det ville være en rigtig god og fin erstatning. Jeg er nok bare, qua emner i tråden her, også lidt bange for at virke for anmasende, at være for meget på, kræve for meget.
Men det er jævnligt mig der tager initiativ, og hvis ikke jeg gjorde det tror jeg godt der kunne gå et par dage imellem at jeg hører fra ham, og det tricker nogle ting i mig. Jeg kan sagtens leve uden godmorgen beskeden, den er bare hyggelig og en god start på dagen.

Det varierer hvordan og hvornår han svarer på mine beskeder, og indimellem hænger de bare uden respons :) og det tror jeg handler om hvor meget telefonen er i fokus, hvor travlt han har på arbejde, hvor træt han er efter job, og hvad han tuller rundt med hjemme. Jeg kan hænge helt uden svar, der kan gå mange timer, eller han svarer nogenlunde hurtigt - men ret kort.
f.x. skrev jeg til ham ved 10 tiden i formiddag, og fik svar kl. 16, senere har jeg dog fået svar hurtig på yderligere detaljer i aftalen.

Hvis jeg putter lidt kærlighed i beskederne, så er det også varieret om han retunerer på det, eller om han bare er nøgtern og faktuel.
Hvis jeg f.x. afslutter en aftale om at jeg glæder mig til at se ham, så lukker den der, og jeg får ikke den form for positiv kommunikation tilbage.
Han kan godt være positiv og kærlig i sin kommunikation på skrift, men det er nok ikke en typisk måde for ham at kommunikere på generelt.
Heller ikke verbalt, der kommer nogle søde og dejlige ord og tilkendegivelser, men han kan ikke beskyldes for at overdrive med det ;)
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 204
Likede indlæg: 1839

Indlægaf Precaseptica » 19. jan 2019, 20:13

Det er i dag gået op for mig, at jeg lavede præcis det samme nummer med hende her i denne uge, som jeg gjorde med hende RUC-pigen i efteråret..

Jeg snakkede med en kammerat om det, og det viser sig, at min ferie sydpå i julen nok fik sat lidt spor. Alle de unge kærestepar i familien, der sad ovenpå hinanden hele ugen, gjorde nok at jeg var lidt ekstra sulten på noget intimitet som jeg trådte ind i det nye år. Og det behov fik jeg nok kastet over på denne stakkelse pige, der jo knapt kunne være med i mine fremadstormende udmeldinger.

Det er på én gang lidt ekstra trist, fordi nu hvor der er gået et par dage er jeg egentlig mere afslappet omkring det, og synes selv, at jeg måske godt kunne have givet hende lidt mere tid, før jeg begyndte at snakke om fremtiden. Men samtidigt er det også meget rart at vide, at det måske bare er en periode jeg lige skal igennem, hvor det er lidt mørkt og trist, og hvor singletilværelsen ikke lige er det sjoveste, fordi det der med at have en kæreste lige har set så rart ud.

Men lidt ærgerligt, at der ikke var nogen, der ville med ud og have en øl i aften..
1
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 424
Likede indlæg: 5367

Indlægaf Anilara » 19. jan 2019, 20:47

Jeg er selv en af dem der ikke altid svarer en "sød besked". Hvis der ikke er noget oplagt at svare på, er det sandsynligt jeg bare glemmer det. Sms'er og den slags småkommunikation i løbet af en dag siger mig ikke så meget, særligt ikke når jeg begynder at kende personer.
Generelt er jeg ikke typen der skriver så meget med folk - så hvis de mænd I beskriver generelt heller ikke gør det, er det nok bare derfor.
Og jeg ved godt at det vil gøre modparten glad med et svar, men det falder mig bare ikke naturligt at huske spørgsmålsløse beskeder. Jeg er glad 3 sekunder, og så er jeg mentalt videre.
2
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 937
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 11815

Indlægaf Madam Pomfrey » 19. jan 2019, 22:03

Anilara skrev:Jeg er selv en af dem der ikke altid svarer en "sød besked". Hvis der ikke er noget oplagt at svare på, er det sandsynligt jeg bare glemmer det. Sms'er og den slags småkommunikation i løbet af en dag siger mig ikke så meget, særligt ikke når jeg begynder at kende personer.
Generelt er jeg ikke typen der skriver så meget med folk - så hvis de mænd I beskriver generelt heller ikke gør det, er det nok bare derfor.
Og jeg ved godt at det vil gøre modparten glad med et svar, men det falder mig bare ikke naturligt at huske spørgsmålsløse beskeder. Jeg er glad 3 sekunder, og så er jeg mentalt videre.

Og det er netop det jeg forsøger at banke ind i min hjerne... Nogle dage går det nemmere end andre ;) Men jeg øver mig, og dealer med det på egen banehalvdel, ud over en enkelt gang at have meldt ud, at jeg bliver påvirket af ikke at høre fra ham.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
LadyFox
Kort karma: 1576
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 27754

Indlægaf LadyFox » 20. jan 2019, 17:57

Åh gud. Jeg fik jo et frækt tilbud i forgårs, og det havde jeg så sagt at jeg ville overveje, fordi, mine følelser lå lidt et andet sted og altså, jeg vidste at hvis ham jeg følte noget for fandt ud af at det ikke nyttede noget med din eks så ville jeg være dum nok til at løbe tilbage til det uden at blinke. Og jeg ville ikke synes det var helt cool overfor ham den nye at bruge ham som pauseklovn hvis der pludselig kom rigtige følelser ind i det. Den risiko var han dog villig til at løbe, men jeg ville stadig lige tænke mig om der.
I går var jeg så fuld, efter den hyggeligste aften på værtshus med billard, guitar-musik og fælles sang, og slet ikke spor klar til at slappe af da værtshuset lukkede. Så jeg skrev til ham der og spurgte om han stadig mente det, og det gjorde han - Han havde tænkt på det længe men havde ikke haft modet til at spørge. Så jeg forslog at vi da lige kunne tage en hel almindelig date først og så var det måske nemmere for mig at overveje.
En hel almindelig date for mig er så åbenbart at inviterer på en gå-tur klokken sent om natten i januar-kulden mega fuld. :stoned: Han endte med at inviterer mig op til ham, og så havde vi en hyggelig men også mega akavet aften. Da jeg skulle gå spurgte han om jeg ville svare hvis han skrev - men nu er det ham der ikke svarer mig når jeg skrev. :rulle:
2
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 683
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 4886

Indlægaf FrøkenM » 20. jan 2019, 18:15

Jeg er lige landet på sofaen efter indkøb og bad. Jeg har været en smuttur i Odense sammen med en gruppe venner og besøge en fælles veninde der blev kandidat i sommer. Det har simpelthen været så hyggeligt med god mad, drinks og grin som i gamle dage i ungdomsboligerne hvor vi så hinanden flere gange om ugen.

I nat puttede jeg med min ven på dobbelt luftmadras og det var super hyggeligt og rart at putte :lun: Vi har været sammen nogle enkelte gange, men er helt enige om, at det formentlig aldrig bliver andet end et rigtig godt venskab, hvilket er fint. Men derfor er det stadig hyggeligt at putte :genert:
8
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 488
Likede indlæg: 7013

Indlægaf Stitch » 20. jan 2019, 19:44

Jeg var ude og se en lejlighed i dag. Den er simpelthen så fin og jeg overvejer at byde på den.

Til det åbent hus arrangement var der så andre mennesker. Blandt andet en sød fyr.

Der bad om mit nummer.

Og som fik det.

:genert:

Men nu skal jeg jo opereres på onsdag, så der går lige lidt, før vi kan ses. Det er mit knuste hjerte glad for.

Han var ret sød og sjov at snakke med :genert:
20
"You know, Hobbes, some days even my lucky rocketship underpants don't help."
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 275
Likede indlæg: 5033

Indlægaf RavenClaw » 20. jan 2019, 19:53

Jeg var taget med en veninde i byen i går som wingman, og det gik faktisk fint. Hun endte da med at score. Hun fik fyrens nummer, og han fik hendes, og de havde faktisk rigtig god kemi. Hun blev så lidt hurtigt træt, så jeg tog hende under armen og fulgte hende hjem, og vi fik sagt pænt farvel til ham gutten her. Hun fik så en besked en times tid efter fra gutten - jeg kender ikke lige til samtalens indhold - men han kom altså hjem til hende, da han gik fra byen.

Hun skrev så i morges, at hun havde spurgt, om han havde et kondom, fordi hun altså ikke vil have sex uden. Det blev knægten tøsefornærmet over, lagde sig om på ryggen og ville bare sove, mens han fuldkommen ignorerede hendes eksistens - i hendes lejlighed... Hun bad ham om at skride. Jeg er lidt wtf over ham, en voksen mand endda...
12
But did you die?
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 584
Likede indlæg: 4998

Indlægaf Ally » 20. jan 2019, 20:26

Pandekagemanden og jeg skriver og taler sammen hver dag. Her til aften aftalte vi, at vi skal ses på tirsdag. Det glæder jeg mig til.
4
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Muspel
Kort karma: 421
Likede indlæg: 6416

Indlægaf Muspel » 20. jan 2019, 21:13

RavenClaw skrev:Jeg var taget med en veninde i byen i går som wingman, og det gik faktisk fint. Hun endte da med at score. Hun fik fyrens nummer, og han fik hendes, og de havde faktisk rigtig god kemi. Hun blev så lidt hurtigt træt, så jeg tog hende under armen og fulgte hende hjem, og vi fik sagt pænt farvel til ham gutten her. Hun fik så en besked en times tid efter fra gutten - jeg kender ikke lige til samtalens indhold - men han kom altså hjem til hende, da han gik fra byen.

Hun skrev så i morges, at hun havde spurgt, om han havde et kondom, fordi hun altså ikke vil have sex uden. Det blev knægten tøsefornærmet over, lagde sig om på ryggen og ville bare sove, mens han fuldkommen ignorerede hendes eksistens - i hendes lejlighed... Hun bad ham om at skride. Jeg er lidt wtf over ham, en voksen mand endda...

Wtf??? Hvor mærkeligt. Godt hun smed ham ud!
0
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 275
Likede indlæg: 5033

Indlægaf RavenClaw » 20. jan 2019, 21:21

Rikke skrev:
RavenClaw skrev:Jeg var taget med en veninde i byen i går som wingman, og det gik faktisk fint. Hun endte da med at score. Hun fik fyrens nummer, og han fik hendes, og de havde faktisk rigtig god kemi. Hun blev så lidt hurtigt træt, så jeg tog hende under armen og fulgte hende hjem, og vi fik sagt pænt farvel til ham gutten her. Hun fik så en besked en times tid efter fra gutten - jeg kender ikke lige til samtalens indhold - men han kom altså hjem til hende, da han gik fra byen.

Han skred da forhåbentligt?! :8:

Jeps. Ellers var jeg nok personligt mødt op for at smide ham ud.
4
But did you die?
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 424
Likede indlæg: 5367

Indlægaf Anilara » 20. jan 2019, 21:42

...
Senest rettet af Anilara 7. feb 2019, 01:00, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
Stitch

Indlægaf Stitch » 21. jan 2019, 00:53

Jeg kan slet ikke sove. Tankerne kører rundt. Og jeg savner ham. Og det vi havde.

Tør slet ikke prøve igen. Fuck det gør ondt. Har en af de der nætter, hvor ingen sovepiller hjælper. Og det gør nemmest ondt at være i mig selv.
1
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 397
Likede indlæg: 2733

Indlægaf Thestral » 21. jan 2019, 05:44

Madam Pomfrey skrev:
Thestral skrev:Jeg har før haft nåle i ørerne men har aldrig haft effekt af det. Den oplevelse jeg havde igår da hun ledte efter et godt sted at placere piercingen har jeg ikke været i nærheden af da jeg fik sat nåle i. Så enten har min læge ikke vidst en pind om hvad han lavede, hvilket jeg hælder mest imod ellers var hun vildt dygtig til at finde lige præcis de punkter i mine ører der duede og hvilke der ikke gjorde. Jeg ville helst have den i højre øre da jeg sover på venstre side, men hun fandt et rigtig godt sted i venstre øre så det var der den endte med at sidde.

Jeg tror helt klart det handler om viden og erfaring, at ramme rigtigt! Hvor det hos lægen nok er en meget lille del af det generelle billede.
Min tidligere læge gav mig nåle i ryggen, da jeg havde et stort hold i lænden, og der var ingen tvivl om at de nåle ramte rigtigt, kunne mærke musklerne summe og vibrere, blive varme og bløde op, det var helt vildt.

Jeg har selv med NADA nålene oplevet at sætte dem i ører med meget stor reaktion, og i ører uden.
Min egen søn reagerede meget kraftigt på et punkt, og nålen sad virkelig godt fast efterfølgende - hvilket er en normal reaktion på et aktivt punkt.

Helt sikkert. Nu ved jeg at min læge havde fat i det forkerte øre så de havde ingen, eller meget lille effekt de nåle han satte i :genert:

Jeg har før fået nogle sat i min dårlige skulder men det øgede egentlig bare smerterne uden, efterfølgende at have en helende effekt. Pt. har jeg stadig ingen hovedpine. Jeg er imponeret.
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Stitch

Indlægaf Stitch » 21. jan 2019, 08:48

Jeg har det lidt bedre i dag. Selvom jeg kun fik sovet 2 1/2 time i nat, på trods af sovepiller og smertestillende. Jeg savnede bare. Helt helt inderligt.

Og så sker der bare meget lige nu. Med arbejde, knæoperation, boligjagt. Savner lidt at have en, der har min ryg. At have en anden der er voksen.
1

Tilbage til "Forhold og sex"