Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1793
Likede indlæg: 14346

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 19. jan 2019, 10:53

RavenClaw skrev:
Thestral skrev:Jeg gjorde noget vildt, for mig, igår. Jeg gik ned til den lokale piercer og fik en Daith piercing og det vilde er at jeg idag ikke har hovedpine for første gang i 2 uger. Det er muligt at det er et tilfælde men tænk lige hvis det virker. Hvis det nu viser sig ikke at virke så er den i det mindste pæn imo. :-D

Sådan en har jeg også og har haft den i halvandet år. Om det er placebo, går jeg faktisk ikke så meget op i, for jeg knuselsker den! Jeg er gået fra konstante og voldsomme smerteanfald til måske at have det en gang hver 3-4. måned :love:

Hvilken type af hovedpine har I døjet med?
0
Liou
Kort karma: 41
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 345

Indlægaf Liou » 19. jan 2019, 11:48

Det der med at skulle komme sig over sin eks, har været en virkelig mærkelig oplevelse. Jeg havde bare det her behov for lige at se, at der var andre fisk i havet. Jeg kunne lynhurtigt mærke, at mit tinder game ikke er, hvad det var for halvandet år siden. Sikkert primært fordi, jeg ikke rigtig har mig selv 100% med i det mere. Jeg savner sku min eks. Men samtidig har jeg det her åndssvage behov for at komme videre. Jeg ved ikke hvorfor det overrasker mig, jeg har jo prøvet det her mange gange før, men nej hvor er det dog trist at folk skal være så overfladiske og dømme en på ting som at man er i gang med en uddannelse sent i livet, når de nu ellers var interesseret til at starte med. Det fratager mig lidt modet med det, kan jeg mærke. Og så opstår den her situation lige pludselig spontant, hvor jeg bare mødes med en pige, vi knalder, hun overnatter og tager hjem dagen efter. Ikke at det var decideret dårligt eller noget, men det gav mig bare ikke det boost, jeg havde håbet på. Jeg plejede at være oven på, når jeg havde scoret, men i stedet føler jeg slet ingenting med det. Det er bare tomt og meningsløst. Jeg kunne ret hurtigt mærke, at det ikke var noget, jeg havde lyst til at forfølge, og hun havde det på samme måde, så det var trods alt altid noget. Men jeg hader den her følelse af, at man reelt begynder at tvivle på, om man nogensinde vil blive rigtig glad igen, og overhovedet vil være i stand til at indgå i et forhold med nogen i fremtiden.
2
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 275
Likede indlæg: 5033

Indlægaf RavenClaw » 19. jan 2019, 13:20

Krølle skrev:
RavenClaw skrev:
Thestral skrev:Jeg gjorde noget vildt, for mig, igår. Jeg gik ned til den lokale piercer og fik en Daith piercing og det vilde er at jeg idag ikke har hovedpine for første gang i 2 uger. Det er muligt at det er et tilfælde men tænk lige hvis det virker. Hvis det nu viser sig ikke at virke så er den i det mindste pæn imo. :-D

Sådan en har jeg også og har haft den i halvandet år. Om det er placebo, går jeg faktisk ikke så meget op i, for jeg knuselsker den! Jeg er gået fra konstante og voldsomme smerteanfald til måske at have det en gang hver 3-4. måned :love:

Spændingshovedpine. Jeg render rundt med 3 ødelagte nakkehvirvler, hvor min skulder- og nakkemuskulatur kompenserer for, at jeg ikke sidder ordentligt sammen. Jeg har ikke længere noget, der trækker helt op i baghovedet. Med mindre jeg selvfølgelig har været en klovn og gjort noget uhensigtsmæssigt.
0
But did you die?
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 397
Likede indlæg: 2733

Indlægaf Thestral » 19. jan 2019, 14:43

Krølle skrev:
RavenClaw skrev:

Jeg har daglig hovedpine og migræne vel 12-16 gange om året som jeg får medicin for. Medicinen har taget migrænerne men hovedpinen døjer jeg til dels stadig med så der håber jeg at piercingen gør sit. Jeg er ligeglad med placebo bare lortet virker :lol:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 19. jan 2019, 14:45

Liou skrev:Det der med at skulle komme sig over sin eks, har været en virkelig mærkelig oplevelse. Jeg havde bare det her behov for lige at se, at der var andre fisk i havet. Jeg kunne lynhurtigt mærke, at mit tinder game ikke er, hvad det var for halvandet år siden. Sikkert primært fordi, jeg ikke rigtig har mig selv 100% med i det mere. Jeg savner sku min eks. Men samtidig har jeg det her åndssvage behov for at komme videre. Jeg ved ikke hvorfor det overrasker mig, jeg har jo prøvet det her mange gange før, men nej hvor er det dog trist at folk skal være så overfladiske og dømme en på ting som at man er i gang med en uddannelse sent i livet, når de nu ellers var interesseret til at starte med. Det fratager mig lidt modet med det, kan jeg mærke. Og så opstår den her situation lige pludselig spontant, hvor jeg bare mødes med en pige, vi knalder, hun overnatter og tager hjem dagen efter. Ikke at det var decideret dårligt eller noget, men det gav mig bare ikke det boost, jeg havde håbet på. Jeg plejede at være oven på, når jeg havde scoret, men i stedet føler jeg slet ingenting med det. Det er bare tomt og meningsløst. Jeg kunne ret hurtigt mærke, at det ikke var noget, jeg havde lyst til at forfølge, og hun havde det på samme måde, så det var trods alt altid noget. Men jeg hader den her følelse af, at man reelt begynder at tvivle på, om man nogensinde vil blive rigtig glad igen, og overhovedet vil være i stand til at indgå i et forhold med nogen i fremtiden.

Det lyder som om det er for tidligt med tinder :genert:

Du skal nok blive glad igen. Nogen gange tager ting altså bare lidt tid.
2
Jeg har nået den alder,
Liou

Indlægaf Liou » 19. jan 2019, 15:07

Thestral skrev:
Liou skrev:Det der med at skulle komme sig over sin eks, har været en virkelig mærkelig oplevelse. Jeg havde bare det her behov for lige at se, at der var andre fisk i havet. Jeg kunne lynhurtigt mærke, at mit tinder game ikke er, hvad det var for halvandet år siden. Sikkert primært fordi, jeg ikke rigtig har mig selv 100% med i det mere. Jeg savner sku min eks. Men samtidig har jeg det her åndssvage behov for at komme videre. Jeg ved ikke hvorfor det overrasker mig, jeg har jo prøvet det her mange gange før, men nej hvor er det dog trist at folk skal være så overfladiske og dømme en på ting som at man er i gang med en uddannelse sent i livet, når de nu ellers var interesseret til at starte med. Det fratager mig lidt modet med det, kan jeg mærke. Og så opstår den her situation lige pludselig spontant, hvor jeg bare mødes med en pige, vi knalder, hun overnatter og tager hjem dagen efter. Ikke at det var decideret dårligt eller noget, men det gav mig bare ikke det boost, jeg havde håbet på. Jeg plejede at være oven på, når jeg havde scoret, men i stedet føler jeg slet ingenting med det. Det er bare tomt og meningsløst. Jeg kunne ret hurtigt mærke, at det ikke var noget, jeg havde lyst til at forfølge, og hun havde det på samme måde, så det var trods alt altid noget. Men jeg hader den her følelse af, at man reelt begynder at tvivle på, om man nogensinde vil blive rigtig glad igen, og overhovedet vil være i stand til at indgå i et forhold med nogen i fremtiden.

Jeg er enig. Det er også lidt det, jeg er kommet frem til. Jeg kan vidst bare ikke lide at skulle forholde mig til at være alene... hvilket er komplet idiotisk, jeg har været alene det meste af mit liv. Det burde ikke på nogen måde skræmme mig :gruble:
1
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 19. jan 2019, 15:18

Liou skrev:
Thestral skrev:

Jeg er enig. Det er også lidt det, jeg er kommet frem til. Jeg kan vidst bare ikke lide at skulle forholde mig til at være alene... hvilket er komplet idiotisk, jeg har været alene det meste af mit liv. Det burde ikke på nogen måde skræmme mig :gruble:

Måske du skal finde noget du kan gå til? Har du en interesse du kan dyrke lidt mere intenst nu du ikke skal tage hensyn til nogen anden?
0
Jeg har nået den alder,
Liou

Indlægaf Liou » 19. jan 2019, 15:56

Thestral skrev:
Liou skrev:
Thestral skrev:

Måske du skal finde noget du kan gå til? Har du en interesse du kan dyrke lidt mere intenst nu du ikke skal tage hensyn til nogen anden?

Ikke sådan rigtig. Jeg er som sagt studerende, så det fylder selvfølgelig lidt, og ellers styrketræner jeg 5 gange om ugen og har familie og venner, som jeg dog måske ikke helt har brugt nær så meget som jeg kunne have gjort i de sidste par uger. Faktisk har jeg lige takket nej til at tage ud til en veninde, møde nogle mennesker og drikke i aften. Jeg føler bare ikke lige at jeg magter alt for mange mennesker lige i øjeblikket, så det bliver meget sådan noget med at sidde og glo tv serier eller spille PlayStation.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 937
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 11814

Indlægaf Madam Pomfrey » 19. jan 2019, 16:53

Thestral skrev:
Krølle skrev:
RavenClaw skrev:

Jeg har daglig hovedpine og migræne vel 12-16 gange om året som jeg får medicin for. Medicinen har taget migrænerne men hovedpinen døjer jeg til dels stadig med så der håber jeg at piercingen gør sit. Jeg er ligeglad med placebo bare lortet virker :lol:

Jeg tror bestemt ikke det er placebo, div. punkter i ørene er temmelig godt kortlagt, og fx. er øre akkupunktur ganske anerkendt, også som behandlingsform inden for misbrug og psykiatri.

Jeg har lært at sætte NADA nåle, og brugte det i en periode på min eksmand, der virkelgi havde sit at bøvle med på det tidspunkt, og det havde en effekt. Jeg har prøvet det på 2 af mine drenge, og den ene oplevede faktisk et kæmpe ubehag ved det, fordi jeg ramte nogle helt centrale punkter i hans ører.

Håber du oplever en fortsat positiv virkning af din nye piercing.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Grissebassen
Kort karma: 127
Likede indlæg: 2086

Indlægaf Grissebassen » 19. jan 2019, 17:32

Jeg tog åbenbart helt fejl, da jeg panikkede og troede at skøn date var på vej væk. For i morges fik jeg morgenmad på sengen og en sød kommentar om, at han håbede at jeg på et tidspunkt ville blive hans kæreste, så vi kunne flytte sammen og spise morgenmad i sengen sammen hver weekend.
Det er virkelig nyt for mig at være sammen med en mand, der er totalt tilgængelig og 100% fri for fremtidsforskrækkelse. Og det er faktisk ret skønt.
16
Brugeravatar
Madam Pomfrey

Indlægaf Madam Pomfrey » 19. jan 2019, 17:39

Grissebassen skrev:Jeg tog åbenbart helt fejl, da jeg panikkede og troede at skøn date var på vej væk. For i morges fik jeg morgenmad på sengen og en sød kommentar om, at han håbede at jeg på et tidspunkt ville blive hans kæreste, så vi kunne flytte sammen og spise morgenmad i sengen sammen hver weekend.
Det er virkelig nyt for mig at være sammen med en mand, der er totalt tilgængelig og 100% fri for fremtidsforskrækkelse. Og det er faktisk ret skønt.

Det lyder fanme dejligt :lun:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey

Indlægaf Madam Pomfrey » 19. jan 2019, 18:01

Jeg går og tumler tanker lidt... og nu deler jeg ud af dem, for det er meget rart at få dem ned på skrift.

"far til 4" er fortsat virkelig sød, skøn og dejlig, og vi har set hinanden 2 gange denne uge, og ses igen imorgen.
Når vi er sammen er han mega nærværende, kærlig, omsorgfuld, og hyggelig. Jeg elsker at sove sammen med ham, fordi vi ligger så tæt, og han selv i søvne formår at være kærlig og nærværende, i form at at han holder om mig, eller holder i hånd hele natten, hvis jeg forsvinder trækker han mig tæt ind til sig, hans hånd finder min og fletter fingrene sammen, han kysser mig sågar på panden i søvne. Og jeg er mega fan af det, selvom jeg ikke sover sådan fantastisk tungt. Men det er bare så skønt, og jeg kan virkelig mærke at han fylder godt op på min overskuds konto. :love:

Men han har skruet noget ned for kommunikationen tesktmæssigt, jeg får ikke længere de søde godmorgen beskeder, og jeg savner det rigtig meget, jeg mangler det, og det forårsagede også den usikkerhed jeg skrev om sidste weekend, hvor jeg fik et fint svar, da jeg spurgte til om vi er okay.
Og jeg tror bare det er ham, sådan han er, han har fokus på andre ting, er optaget af og nærværende i det, og det skal han ha lov til.
Men hold nu kæft hvor jeg savner ham, at høre fra ham, mærke ham, at han deler ud af sig selv og sin verden, når vi ikke er sammen. :( :genert:
Meget kommunikation er på mit initiativ, hvor han bølger meget mere i sin lyst til og behov for kommunikationen.

Jeg er vist bare generelt hårdt ramt :lun:, og ville bare rigtig gerne ha rigtig meget mere "ham", sådan hver dag-mere. Og al logik og fornuftig i mig ved godt at sådan skal det ikke være her og nu, at det er både fint og sundt som det er lige nu, at vi faktisk ser hinanden ret ofte. Og han tropper jo troligt op hos mig, til håndbold, film, hygge, og putter mig pænt i seng :D og kysser mig kærligt farvel med et "vi ses"
Ville ønske min hjerne bare gad at slappe af :lol: ikke tænke så pisse meget over det, men bare være glad og tilfreds med alt det gode jeg får, og nyder, og følelsen af at det er nok. For det ER godt nok.

Har vist bare lyst til at vise og fortælle hele verden at jeg er ramlet sammen med en super skøn, fantastisk og lækker mand :D
0
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 19. jan 2019, 19:04

Madam Pomfrey skrev:
Thestral skrev:
Krølle skrev:
RavenClaw skrev:

Jeg tror bestemt ikke det er placebo, div. punkter i ørene er temmelig godt kortlagt, og fx. er øre akkupunktur ganske anerkendt, også som behandlingsform inden for misbrug og psykiatri.

Jeg har lært at sætte NADA nåle, og brugte det i en periode på min eksmand, der virkelgi havde sit at bøvle med på det tidspunkt, og det havde en effekt. Jeg har prøvet det på 2 af mine drenge, og den ene oplevede faktisk et kæmpe ubehag ved det, fordi jeg ramte nogle helt centrale punkter i hans ører.

Håber du oplever en fortsat positiv virkning af din nye piercing.

Jeg har før haft nåle i ørerne men har aldrig haft effekt af det. Den oplevelse jeg havde igår da hun ledte efter et godt sted at placere piercingen har jeg ikke været i nærheden af da jeg fik sat nåle i. Så enten har min læge ikke vidst en pind om hvad han lavede, hvilket jeg hælder mest imod ellers var hun vildt dygtig til at finde lige præcis de punkter i mine ører der duede og hvilke der ikke gjorde. Jeg ville helst have den i højre øre da jeg sover på venstre side, men hun fandt et rigtig godt sted i venstre øre så det var der den endte med at sidde.
1
Jeg har nået den alder,
Brugeravatar
Madam Pomfrey

Indlægaf Madam Pomfrey » 19. jan 2019, 19:09

Thestral skrev:Jeg har før haft nåle i ørerne men har aldrig haft effekt af det. Den oplevelse jeg havde igår da hun ledte efter et godt sted at placere piercingen har jeg ikke været i nærheden af da jeg fik sat nåle i. Så enten har min læge ikke vidst en pind om hvad han lavede, hvilket jeg hælder mest imod ellers var hun vildt dygtig til at finde lige præcis de punkter i mine ører der duede og hvilke der ikke gjorde. Jeg ville helst have den i højre øre da jeg sover på venstre side, men hun fandt et rigtig godt sted i venstre øre så det var der den endte med at sidde.

Jeg tror helt klart det handler om viden og erfaring, at ramme rigtigt! Hvor det hos lægen nok er en meget lille del af det generelle billede.
Min tidligere læge gav mig nåle i ryggen, da jeg havde et stort hold i lænden, og der var ingen tvivl om at de nåle ramte rigtigt, kunne mærke musklerne summe og vibrere, blive varme og bløde op, det var helt vildt.

Jeg har selv med NADA nålene oplevet at sætte dem i ører med meget stor reaktion, og i ører uden.
Min egen søn reagerede meget kraftigt på et punkt, og nålen sad virkelig godt fast efterfølgende - hvilket er en normal reaktion på et aktivt punkt.
0
Muspel
Kort karma: 421
Likede indlæg: 6416

Indlægaf Muspel » 19. jan 2019, 19:12

Madam Pomfrey skrev:Jeg går og tumler tanker lidt... og nu deler jeg ud af dem, for det er meget rart at få dem ned på skrift.

"far til 4" er fortsat virkelig sød, skøn og dejlig, og vi har set hinanden 2 gange denne uge, og ses igen imorgen.
Når vi er sammen er han mega nærværende, kærlig, omsorgfuld, og hyggelig. Jeg elsker at sove sammen med ham, fordi vi ligger så tæt, og han selv i søvne formår at være kærlig og nærværende, i form at at han holder om mig, eller holder i hånd hele natten, hvis jeg forsvinder trækker han mig tæt ind til sig, hans hånd finder min og fletter fingrene sammen, han kysser mig sågar på panden i søvne. Og jeg er mega fan af det, selvom jeg ikke sover sådan fantastisk tungt. Men det er bare så skønt, og jeg kan virkelig mærke at han fylder godt op på min overskuds konto. :love:

Men han har skruet noget ned for kommunikationen tesktmæssigt, jeg får ikke længere de søde godmorgen beskeder, og jeg savner det rigtig meget, jeg mangler det, og det forårsagede også den usikkerhed jeg skrev om sidste weekend, hvor jeg fik et fint svar, da jeg spurgte til om vi er okay.
Og jeg tror bare det er ham, sådan han er, han har fokus på andre ting, er optaget af og nærværende i det, og det skal han ha lov til.
Men hold nu kæft hvor jeg savner ham, at høre fra ham, mærke ham, at han deler ud af sig selv og sin verden, når vi ikke er sammen. :( :genert:
Meget kommunikation er på mit initiativ, hvor han bølger meget mere i sin lyst til og behov for kommunikationen.

Jeg er vist bare generelt hårdt ramt :lun:, og ville bare rigtig gerne ha rigtig meget mere "ham", sådan hver dag-mere. Og al logik og fornuftig i mig ved godt at sådan skal det ikke være her og nu, at det er både fint og sundt som det er lige nu, at vi faktisk ser hinanden ret ofte. Og han tropper jo troligt op hos mig, til håndbold, film, hygge, og putter mig pænt i seng :D og kysser mig kærligt farvel med et "vi ses"
Ville ønske min hjerne bare gad at slappe af :lol: ikke tænke så pisse meget over det, men bare være glad og tilfreds med alt det gode jeg får, og nyder, og følelsen af at det er nok. For det ER godt nok.

Har vist bare lyst til at vise og fortælle hele verden at jeg er ramlet sammen med en super skøn, fantastisk og lækker mand :D

Jeg tror det er vigtigt at du holder fast i tanken om, at det ikke handler om manglende interesse. Bare forskellige telefon vaner. Hvad sker der, hvis du skriver godmorgen? Svarer han så? I så fald er det måske en løsning, at det er dig, der har initiativet der, fordi det nok -mest- er dit behov at have kontakt på det tidspunkt.

Ringer I sammen? Jeg synes altid det er nemmere at koble ind på hinanden via stemmen. Fx kunne I ringe på vej til arbejde? Eller ringe og sige godnat?
0

Tilbage til "Forhold og sex"