Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. feb 2019, 21:03

Falstria skrev:
Planten skrev:
Falstria skrev:
Planten skrev:
Falstria skrev:Har lige set "Fede forhold" på DR og kom så til at tænke på, hvor fed jeg mon ville have været nu, hvis jeg de sidste 15-20 år havde haft en kæreste/kone som lavede god mad :gruble:

Haha, der havde garanteret været portionsbegrænsning :D


Det skulle jeg nok få flirtet mig uden om :D

Men måske skulle jeg slette kravet om en god frikadelleopskrift fra datingprofilen :gruble:
Det ville måske bare ende galt...

Haha, ja du havde da :D man må aldrig gå ned på krav ved du nok, så lad det endelig stå ;)


Jeg har ikke haft andre krav.

Så kan det være, du skal satse på noget andet :lol:
0
Lava11
Indlæg: 62
Tilmeldt: 12. jan 2018, 12:09
Kort karma: 6
Likede indlæg: 118

Re: Singletråden

Indlægaf Lava11 » 13. feb 2019, 10:58

Jeg havde noget af en tankevækkende dag igår..

Jeg har en jeg har set før, og vi har nogle gange haft "hygge weekender" forstået på den måde, at det kun har været seksuelt. Han er super dejlig, og vanvittig tiltrækkende, men jeg kan mærke at det er mit selvværd der skal op, og ikke min selvtillid.
Han tog det utroligt pænt, og om jeg var ok osv. og vi snakkede, og mødes til en kop kaffe en dag (med tøj ;) )

Men jeg var rigtig glad for at jeg lyttede til min indre stemme, og at han var så forstående.

Samtidig med dette, skrev min eks.. at han savnede mig og håbede jeg havde det godt.
Verdens mest ligegyldige samtale fulgte, så min frustration over han skrev, udviklede sig også til frustration over at jeg overhovedet svarede, når nu jeg burde vide bedre - og kender resultatet..

Så det var en mærkelig aften, og det blev ikke til meget søvn!
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 13. feb 2019, 20:50

Smiling_Goat skrev:Én af min eks-kærestes gode venner skal giftes. Han mødte sin forlovede ca. 1-1,5 år efter min eks og jeg fandt sammen. Vennen har altid virket meget "forpligtelsesforskrækket" og umoden. Fandt en kæreste, der virkede som et umuligt match.. Og nu skal han så giftes med hende.

Fedt for ham. Fedt for hans forlovede.

Gid det var mig :(

Jeg ved godt, der ikke er køkultur i den slags, og jeg er totalt uretfærdigt (jeg siger heller ikke det her højt) men det føles alligevel unfair på én eller anden måde, at de kan finde ud af at blive gift, når min eks og jeg startede ud så stærkt og nu bare er gået totalt *puf*

Æv altså

Jeg kan godt følge dig. Jeg synes også min FB og Instagram bugner af forlovelser, graviditeter, huskøb... alle de store ting, som jeg egentlig gerne vil have. Som jeg er milevidt fra at få. Måske aldrig får. Og så er de bare så meget yngre end mig. Det føles uretfærdigt (og det må man vist ikke sige).

Jeg føler jeg sidder fast et sted, jeg på den ene side ikke har lyst til at være, men samtidig heller ikke kan overskue at komme ud af. Mit speciale hænger mig langt ud af halsen grundet et forvredet håndled, elendig vejledning og besparelser på mit fakultet, der gør, at jeg ikke umiddelbart kan skyde mit speciale. Det er angstprovokerende, jeg føler mig virkelig ensom og jeg kunne godt bruge en kæreste, der kunne fortælle mig at alt var okay. Det har jeg bare ikke og det er træls.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 13. feb 2019, 21:41

Smiling_Goat skrev:
FrøkenM skrev:
Smiling_Goat skrev:Én af min eks-kærestes gode venner skal giftes. Han mødte sin forlovede ca. 1-1,5 år efter min eks og jeg fandt sammen. Vennen har altid virket meget "forpligtelsesforskrækket" og umoden. Fandt en kæreste, der virkede som et umuligt match.. Og nu skal han så giftes med hende.

Fedt for ham. Fedt for hans forlovede.

Gid det var mig :(

Jeg ved godt, der ikke er køkultur i den slags, og jeg er totalt uretfærdigt (jeg siger heller ikke det her højt) men det føles alligevel unfair på én eller anden måde, at de kan finde ud af at blive gift, når min eks og jeg startede ud så stærkt og nu bare er gået totalt *puf*

Æv altså

Jeg kan godt følge dig. Jeg synes også min FB og Instagram bugner af forlovelser, graviditeter, huskøb... alle de store ting, som jeg egentlig gerne vil have. Som jeg er milevidt fra at få. Måske aldrig får. Og så er de bare så meget yngre end mig. Det føles uretfærdigt (og det må man vist ikke sige).

Jeg føler jeg sidder fast et sted, jeg på den ene side ikke har lyst til at være, men samtidig heller ikke kan overskue at komme ud af. Mit speciale hænger mig langt ud af halsen grundet et forvredet håndled, elendig vejledning og besparelser på mit fakultet, der gør, at jeg ikke umiddelbart kan skyde mit speciale. Det er angstprovokerende, jeg føler mig virkelig ensom og jeg kunne godt bruge en kæreste, der kunne fortælle mig at alt var okay. Det har jeg bare ikke og det er træls.


Tak, det er rart at blive forstået.

Jeg kan sagtens genkende det, du beskriver. Jeg føler mig også ret Palle alene i verden blandt venner og bekendte der gifter sig, forlover sig, køber hus og får børn på kryds og på tværs. Lige især den her stak dog ekstra dybt, fordi den her ven virkede som den evige ungkarl og hans kæreste som et vildt dårligt match.. Det virker bare så uretfærdigt, at han kan blive gift, når jeg er milevidt fra at blive det, selvom jeg stadig dater ham, jeg har kendt længere end vennen har kendt sin forlovede. Det burde være min tur!

(Jeg ved godt, det er åndssvagt)

Jeg ved godt, det ikke er det samme, men jeg er sikker på, du får sparket bagdel på den uddannelse, og du nok skal komme godt ud på den anden side. Du virker helt vildt sej, og som om én der bare kører på, når der dukker forhindringer op.

Det skal nok blive okay :)

Tusind tak :)

Jeg føler virkelig også jeg var den næste "i køen" til at opnå noget af det, de andre poster ustandseligt på Facebook. Det er ikke fordi jeg ikke under andre det, men jeg vil også gerne selv. Forlovelser er trælse, men børn.... puha, det gør direkte ondt kan jeg mærke. Det er helt okay ikke at tænke rationelt og tænke at det burde være en selv.
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. feb 2019, 21:43

Åh jeg synes godt nok jeg bokser med hverdagen her...
Jeg er træt og brugt og trænger bare til ferie.

Ud over at kærligheden lige tiltede for mig, så har ungerne eller ting omring dem krævet sit.
Nr. 3 er blevet udredt, fik en ikke overraskende ADHD diagnose, dejligt - men det har krævet en del ture til psykiatrine, et indkaldt møde der ifølge sekretær overhoved ikke lod sig flytte på, jeg hoppede på tungen for at løse det, hvorefter de så aflyser med kommune, ppr og skole - men ikke os, som bliver aflyst 1½ time før mødestart. Super fedt :/
Det møde har vi så været til idag, hvor jeg igen fik bekræftet at PPR psykologen er en ko af dimensioner.
Bl.a. vaskede hun totalt hænder da jeg forelagde hende fakta om hvor længe hun havde været om at lave ppv (15 mdr) og indstille til udredning (yderligt 3 måneder) og hendes meget belærende ord om at hun jo havde sagt at børn med evt. ADHD havde meget dårligt af skærm efter spisetid, både tv, telefon og ipad, og det troede hun da at jeg havde forstået. - Og ja, jeg ved godt det ikke er skide optimalt, men der skal ligesom også ordnes køkken efter mad, lillebror skal puttes osv. og så gør man det der skal til for at det kører bedst muligt for alle parter, og det er lig med tv.
Samtidig stillede hun spørgsmål ved om ikke ADHD diagnosen var en vel tynd en af slagsen, det kunne sygeplejersken heldigvis afslå, med ganske fine argumenter, det var dejligt.
Og en helt ny sagsbehandler (vikar) hvor kommunen ikke lige har besværet sig med at informere om at hende vi normalt har er sygemeldt.
Det var jo mega fedt...

Er så pisse fucking træt af det skide system, har været i det i 2 år nu, og ingen gør det de skal, følger ikke lovgivning, tidsrammer osv.
Det er bare hårdt arbejde.

Nr. 2 har også lige tiltet et par gange med nogle dumme ting i skolen, mobning, og nu en konflikt med en klassekammerat, der endte i en kæmpe slåskamp. Han var dog uden skyld i at det opstod, sagde bare fra, blev tromlet og gav igen.

Trænger til en laaaang ferie fra morlivet egentligt...
Men det er eksmand der har taget sig den frihed for nuværende, så min næste børnefri "uge" er reduceret fra 5 døgn til 2.
Der skal tilgengæld feriehygges med ungerne, og det glæder jeg mig til.
først en uge hvor ungerne lagde sig syge med mavehalløj, en efter en, og så en lang og hæftig arbejdsuge, hvor jeg først præsterede at få en gren i øjet, AV, så jeg lignede noget der var løgn fordi øjet bare græd, og derfter en kæmpe forkølelse -hvor jeg self ikke kunne finde ud af at melde mig syg, og hvor også beboerne har været syge med mavehalløj, så mangler jeg kun lige 13 timer imorgen, så er der 10 dage fri, kun afbrudt af en enkelt aften med 5 timers arbejde. Åh hvor skønt....




En del af fornøjelserne ved at være single-mor :D
Og det var der jeg blev skide taknemmelig over at ekskæresten faktisk var en del af mit liv, og blev lukket ind i det indre, i det der fylder og kræver i livet. For han har været en kæmpe hjælp, og da jeg skrev igår at jeg var lidt øv, ringede han og snakkede.
Og jeg ringede og læssede af idag, og fik ikke andet end opbakning, søde og anerkendelse.
Og vi har lavet aftale om fisketur med ungerne. Selvom det ikke skal være ham, og han har sine "fejl og mangler" så er han sgu et fantastisk og varmt menneske, som jeg er virkelig taknemmelig for.
4
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 13. feb 2019, 22:10

Jeg spytter lige nogle refleksioner og tanker ud, så bær over med, hvis det er lidt rodet. Det er blot tankemylder.

Jeg har her de sidste par dage, måske reelt uger, gået og tænkt rigtig meget på min eks, som jeg var sammen med for fire år siden. Det endte rigtig grimt dengang, altså ikke på den voldelige "vi hader hinanden"-måde, men det var meget drastisk og hurtigt. Jeg har tænkt på ham, hver gang at der har været kludder i mit kærlighedsliv, hver gang jeg selv har sagt stop og hver gang, der er blevet sagt stop til mig. Det er ham, jeg bliver ved med at vende tilbage til. Måske fordi han er den eneste mand, jeg sådan virkelig har elsket, og som jeg virkelig har villet bruge hver eneste dag af resten af mit liv sammen med.

Det sluttede, fordi vi begge kom ind i en meget svær periode, som vi hver især skulle håndtere. Han mistede sin morfar, som han var meget tæt på i samme uge, som jeg var meget tæt på at miste liv og førlighed i en ulykke. Vi har ikke haft den mindste kontakt siden da. Det har nok været alt for voldsomt primært for ham at håndtere, for jeg savnede ham som ind i helvede, da jeg skulle bruge alle mine kræfter på at kæmpe mig tilbage til livet. Jeg mistede min egen morfar - som også var en ekstra far for mig - for 1,5 år siden. Jeg slog det op på facebook med en meget kærlig besked, og jeg lagde mærke til et par dage efter, at min eks havde fjernet mig som ven efterfølgende, hvilket selvfølgelig også mindede mig om dengang, det gik galt. Måske er det lidt løgn, at vi ikke har haft kontakt. Tre måneder efter min ulykke skrev jeg på facebook (i gruppen for vores fælles studiehold på uni - jeg var sygemeldt fra studiet), at jeg for første gang i lang tid havde været i stand til at gå en ordentlig tur på et par kilometer, selvom jeg var ved at besvime flere gange. Jeg havde selv prøvet at kontakte ham kort efter ulykken for at høre, om han havde tænkt sig at komme tilbage, fordi han samtidig var droppet ud af studiet. Han svarede mig aldrig, eller i hvert fald indtil mit opslag tre måneder efter. Jeg fik en sms fra ham, hvor han skrev undskyld for, at han ikke havde fået svaret mig dengang, men at han ikke kom tilbage, og at han håbede på, at jeg havde det godt trods alting. Det er det allersidste, jeg hørte fra ham. Han holdt op med at svare på mine beskeder igen derefter. Til tider joker jeg med, at det reelt var døden, der endte med at skille os ad.

Anyway, det, jeg husker allermest ved ham, er hans øjne. Han har de smukkeste, dybeste blå øjne, som jeg følte, at jeg kunne drukne i, i flere timer. Og jeg ser dem stadig jævnligt for mig. Jeg er ikke i tvivl om, at jeg stadig elsker ham meget dybt. Men jeg ved også, at til trods for vi var rigtig gode sammen, så er vi nok endnu bedre hver for sig. Vi har begge fundet fred ovenpå det hele, og vi er begge kommet videre med vores liv. Jeg er begyndt at tænke rigtig meget på, om min uvillighed til rigtig at ville binde mig til en mand bunder i, at jeg ikke har lyst eller er klar til, at hans plads i mit hjerte og liv bliver overtaget af en anden.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 14. feb 2019, 05:32

Åh jeg gjorde noget dumt igår. Glemte min medicin inden jeg skulle sove og vågner så her til morgen med mega abstinenser, sveder/fryser og kvalme. Troede ærligt ikke at jeg skulle blive klar til job men her sidder jeg frysende fordi jeg ikke vil miste min bonus her de sidste dage inden jeg skal stoppe. Fuck det er dumt. Jeg er så træt at jeg kunne sove..
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. feb 2019, 08:15

Karma satte ind...
Jeg er blevet nedlagt af mavehalløj, efter at have været omgivet af det i mere end 2.5 uge
Måske immunforsvar bare gav op for mig nu...der er dømt sofa og dårlige B-film på Netflix.

Glædelig Valentins dag :lol: :lol: :lol:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 14. feb 2019, 11:44

Glædelig valentines dag til alle i tråden. Elsk jer selv :blomst:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
19
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. feb 2019, 11:57

Kom til at tænke på tråden da jeg så denne på fb.
Blev selv fristet :lol: efter nogle uger hvor eksmand har rodet mere end rigeligt rundt på min banehalvdel, of bare ja fyldt...

https://www.dagens.dk/udland/har-du-en- ... -en-bjoern
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. feb 2019, 12:07

Jeg fejrer Valentines Dag med mit speciale. Det var ikke lige det, jeg helst ville ;) :lol:

Jeg overvejer om jeg skal smutte forbi en blomsterbutik bare fordi og treate mig selv med nogle nye tulipaner :lun: men jeg kan på den anden side heller ikke helt tage mig sammen til at komme udenfor en dør.

Næste år skal jeg have gode planer, for det er da til at blive deprimeret af at sidde og glo ud på gråvejret alene.
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 14. feb 2019, 12:31

Jeg køber en buket tulipaner (eller to) med hjem i dag og aftensmaden kommer til at være sushi og bobler. Og så sætter jeg tv-serien Stolthed og Fordom på, den ultimative kærligheds serie :lun:

Bare fordi jeg ikke har en kæreste til at fortælle mig, hvor awesome jeg er, betyder jo ikke, jeg ikke kan forkæle mig selv :D
17
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 14. feb 2019, 13:04

Jeg fejrer Valentinsdag med at tage til Tromsø og hænge ud med en veninde.
Håber ikke jeg bliver nappet i tolden, har 5 flasker vin med i min kuffert - men aner faktisk ikke, hvor meget jeg må have :-D

Vi er begge blevet single efter flere års ægteskab, så nu bliver Tromsø usikker for singlemænd.
12
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 14. feb 2019, 15:09

Jeg holder valentinsdag halvvejs på min vandretur alene på hærvejen. Eller. Det troede jeg jeg skulle. Men den søde mand, jeg dater foreslog at han kom og spiste med i aften, hvor jeg bor på hotel. Det sagde jeg selvfølgelig ja til. Så kan han massere mine ømme ben.
At jeg så nok liiige havde pakket nogle pænere trusser og en skraber, hvis jeg vidste han ville komme, da jeg tog afsted -Det taler vi ikke om
14
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Singletråden

Indlægaf Miss_no_More » 14. feb 2019, 15:26

Jeg spenderer Valentins dag med 3 veninder på restaurant til tapas i aften :D Efter 12 år i forhold, er det så også første gang, jeg fejrer dagen - ironisk nok :lol2:

Nå, men jeg er sikker på, det nok skal blive en god aften.
5

Tilbage til "Forhold og sex"