Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 665
Likede indlæg: 8855

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 13. okt 2018, 11:06

Madam Pomfrey skrev:
Zombie skrev:
Selvfølgelig skal man bruge det man kan og smide resten væk. Ellers tror jeg ikke, det er sundt at bruge debatten!

Det er ikke første gang, han ikke evner et reelt svar. Det er ikke svar nok i sig selv, for dig, på spørgsmålet om, hvorvidt I er et godt match, at han ikke evner det.. igen, igen?

Jo... hvilket også var essensen i de beskeder jeg skrev til ham ;)
Så da han skød bolden retur med et modspørgsmål, fik han den lige tilbage, at det fanme var for fesent, når han ikke engang selv kan svare.

Måske jeg ikke lige forstår jeres dialog, men jeg ville bare ikke vente på mere svar. Svaret er jo, han stadig enten ikke evner at byde ind, ikke ved hvad han vil eller ikke kan/tør finde ud af at sige det, ikke engang når direkte adspurgt.
Så, tak for svar gennem det du gør, farvel? Tænker jeg.

Hvis han giver et svar, har måden han gav det, stadig været det, du har haft det svært med. At han ikke melder ud (at andre haler det ud af en, er noget andet end at melde ud. Tvang måske? :lol: ).

Så det er det, jeg mener med passivitet hos dig. Det er nok et spørgsmål om forskellig personlighed hos os; jeg kigger langt mere på handling og især manglende handling. Ord, forklaringer, det er ofte støj for mig, hvis ikke det er kongruent med handlingen.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 742
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 8903

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. okt 2018, 11:16

Zombie skrev:
Så det er det, jeg mener med passivitet hos dig. Det er nok et spørgsmål om forskellig personlighed hos os; jeg kigger langt mere på handling og især manglende handling. Ord, forklaringer, det er ofte støj for mig, hvis ikke det er kongruent med handlingen.

det er det egentligt også her, og jeg har direkte meldt ud at det ikke funker for mig.
Også nu hvor han har genoptaget kontakten, - og at jeg ikke duer til knudemand der ikke kan komme med nogle reelle brugebare udmeldinger.
Sparker bolden direkte tilbage til ham hele tiden - mangler bare at sige farvel og tak!
For jeg kan ikke med handlingen - og den er kun delvist accepteret/anerkendt med baggrund i stress, og udelukkende fordi jeg selv har set hvordan folk bliver påvirket af det. Og så baseret på 1. hånds indtrykket, hvor han sagtens kunne...
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 151
Likede indlæg: 2485

Indlægaf Stitch » 13. okt 2018, 14:29

Madam Pomfrey skrev:Nordmanden sætter iøvrigt det hele rigtig meget i kontrast, hvilket er super fint og godt... :lun:
han SER mig, ingen tvivl om det, og han er god til at spille bold :love:

Men gjorde ham den sløve ikke også det indtil han ligesom troede han havde dig. Så var det ikke nødvendigt for ham længere?

Bare pas på dig selv..
3
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 526
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3445

Indlægaf FrøkenM » 13. okt 2018, 14:58

Jeg er oppe på 150 mg Tradolan i døgnet + 3 gange 400 mg Ipren og seks panodiler dagligt. Jeg har det bedre, men min kirurg synes det er for meget, umiddelbart. Hans eneste, og meget tørre kommentar var at "SÅ bliver du uden tvivl glad for operationen - meget glad" , da han ringede og bekræftede de to datoer i går.

I hear you. I dag har jeg forsøgt kun med en dosis + dosis til natten og det tror jeg umiddelbart ikke jeg kan klare mig på. Om 30 minutter skal jeg til familiefødselsdag. Jeg orker ikke. Jeg har smerter og vil allerhelst bare tilbage under dynen. Sådan noget har de bare ikke forståelse for, så jeg tænker jeg skal se at komme i gang. Men for fanden det er op af bakke når takeaway, sofa og bland selv virker mere tillokkende.
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Ellin
Kort karma: 179
Geografisk sted: Den nordlige halvkugle
Likede indlæg: 3075

Indlægaf Ellin » 13. okt 2018, 15:18

FrøkenM skrev:Jeg er oppe på 150 mg Tradolan i døgnet + 3 gange 400 mg Ipren og seks panodiler dagligt. Jeg har det bedre, men min kirurg synes det er for meget, umiddelbart. Hans eneste, og meget tørre kommentar var at "SÅ bliver du uden tvivl glad for operationen - meget glad" , da han ringede og bekræftede de to datoer i går.

I hear you. I dag har jeg forsøgt kun med en dosis + dosis til natten og det tror jeg umiddelbart ikke jeg kan klare mig på. Om 30 minutter skal jeg til familiefødselsdag. Jeg orker ikke. Jeg har smerter og vil allerhelst bare tilbage under dynen. Sådan noget har de bare ikke forståelse for, så jeg tænker jeg skal se at komme i gang. Men for fanden det er op af bakke når takeaway, sofa og bland selv virker mere tillokkende.

Jeg ville (forsøge at) vægte mit eget helbred langt, langt højere end en fødselsdag og min families manglende forståelse.
Jeg synes klart du skulle blive hjemme, hvis du har det sådan.

:kram:
6
Ud Mod hele verden
afsted ligemeget hvorhen
fri og let om hjertet
aldrig mere tilbage igen
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 526
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3445

Indlægaf FrøkenM » 13. okt 2018, 15:22

Ellin skrev:
FrøkenM skrev:Jeg er oppe på 150 mg Tradolan i døgnet + 3 gange 400 mg Ipren og seks panodiler dagligt. Jeg har det bedre, men min kirurg synes det er for meget, umiddelbart. Hans eneste, og meget tørre kommentar var at "SÅ bliver du uden tvivl glad for operationen - meget glad" , da han ringede og bekræftede de to datoer i går.

Jeg ville (forsøge at) vægte mit eget helbred langt, langt højere end en fødselsdag og min families manglende forståelse.
Jeg synes klart du skulle blive hjemme, hvis du har det sådan.

:kram:

Jeg forsøgte. Min far er allerede på vej for at hente mig og desuden mente han ikke man kunne tillade sig at melde afbud så sent. Næste gang lytter jeg til min krop :)

Naivt håber jeg jeg kan ligge i min seng kl. 22 med dyne, serie og cola!

:kys:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Smiling_Goat
Kort karma: 800
Likede indlæg: 13219

Indlægaf Smiling_Goat » 13. okt 2018, 18:33

Min eks og jeg har set hinanden nogle gange, og vi har godt nok nogle ting at tale om.

Vi har kradset lidt i overfladen, og selvom det er lidt skræmmende er alle kort vist på bordet nu. Han kender til, at jeg har datet andre og også var blevet ret interesset i én, og jeg har fået at vide, hvad han har gået og lavet.

Han har lavet ting, jeg aldrig havde forestillet mig han ville (intet ulovligt eller farligt dog) og han virker til at have udviklet sig i en ny retning på grund af det. Det er virkelig spændende at se.

Samtidig er der ingen snak om at fortsætte som om intet er sket - han kontakter mig ikke engang så ofte. Han virker bare meget mere.. Selvstændig på én eller anden måde, og jeg elsker den plads, det giver mig. Vi er ikke kærester, vi skal ikke bo sammen og jeg har stadig mine egne ting, jeg skal og vil. Han har det samme.

Jeg tror, det her kan blive virkelig godt

Jeg håber, det er okay, jeg skriver det herinde, selvom det jo er en eks og ikke dating i traditionel forstand. Jeg betragter bare stadig mig selv som single, så jeg føler stadig, jeg hører til herinde
7
Brugeravatar
Zombie

Indlægaf Zombie » 13. okt 2018, 19:37

Smiling_Goat skrev:Min eks og jeg har set hinanden nogle gange, og vi har godt nok nogle ting at tale om.

Vi har kradset lidt i overfladen, og selvom det er lidt skræmmende er alle kort vist på bordet nu. Han kender til, at jeg har datet andre og også var blevet ret interesset i én, og jeg har fået at vide, hvad han har gået og lavet.

Han har lavet ting, jeg aldrig havde forestillet mig han ville (intet ulovligt eller farligt dog) og han virker til at have udviklet sig i en ny retning på grund af det. Det er virkelig spændende at se.

Samtidig er der ingen snak om at fortsætte som om intet er sket - han kontakter mig ikke engang så ofte. Han virker bare meget mere.. Selvstændig på én eller anden måde, og jeg elsker den plads, det giver mig. Vi er ikke kærester, vi skal ikke bo sammen og jeg har stadig mine egne ting, jeg skal og vil. Han har det samme.

Jeg håber, det er okay, jeg skriver det herinde, selvom det jo er en eks og ikke dating i traditionel forstand. Jeg betragter bare stadig mig selv som single, så jeg føler stadig, jeg hører til herinde

Hvad gør du ift ham, du var blevet glad for? Hvad siger han til det hele?
0
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 13. okt 2018, 19:44

Zombie skrev:
Smiling_Goat skrev:Min eks og jeg har set hinanden nogle gange, og vi har godt nok nogle ting at tale om.

Den var lukket og slukket, før jeg begyndte at se min eks igen, så han siger ikke så meget :)
1
Brugeravatar
Zombie

Indlægaf Zombie » 13. okt 2018, 19:49

Smiling_Goat skrev:
Zombie skrev:

Den var lukket og slukket, før jeg begyndte at se min eks igen, så han siger ikke så meget :)

Det virker som om, du går all in. Jeg håber, din eks også gør. Held og lykke med det!
1
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 13. okt 2018, 20:39

Zombie skrev:
Smiling_Goat skrev:
Zombie skrev:

Det virker som om, du går all in. Jeg håber, din eks også gør. Held og lykke med det!

Du mistolker nu situationen. Jeg stoppede det med ham jeg blev glad for, fordi jeg manglede noget i relationen - ikke fordi jeg skulle til at se min eks.

Jeg fortalte kun min eks om ham, fordi jeg syntes det var det mest rigtige at gøre i situationen. Nu kender vi til hinandens forhold, mens vi ikke var sammen, og der er ingen minefelter. Vi kan tale om det og stille spørgsmål, hvis der er brug for det og skal ikke være bange for, om den anden hører et eller andet og misforstår ting.

Jeg er ikke sikker på, hvad du mener med "all in". Jeg er gået så "in" som jeg har beskrevet, og jeg har ingen grund til at tro, at min eks ikke er det samme. Men tak da.
5
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 722
Likede indlæg: 6889
Kontakt:

Indlægaf Annione » 13. okt 2018, 21:20

Får er match med en pæn mand på Tinder. I 4. sætning spørger han, om jeg er klar på en sjov nat... altså. I det mindste er han ligefrem og ærlig.

Ffs :sarkasme:

Scorer de mon ofte på den?
1
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 810
Likede indlæg: 4788

Indlægaf Planten » 13. okt 2018, 21:38

Annione skrev:Får er match med en pæn mand på Tinder. I 4. sætning spørger han, om jeg er klar på en sjov nat... altså. I det mindste er han ligefrem og ærlig.

Ffs :sarkasme:

Scorer de mon ofte på den?

Jeg har også virkelig svært ved at se for mig, at det giver dem damer.
2
Alenefyr
Kort karma: 6
Likede indlæg: 11

Indlægaf Alenefyr » 14. okt 2018, 08:52

Hej :p
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 742
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 8903

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. okt 2018, 08:54

Alenefyr skrev:Hej :p

Hej, og velkommen til - selvom det ikke var her du ønskede at være. Har læst din tråd.
Håber du lander i det hele lige så stille og roligt!
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Forhold og sex"