Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 2. sep 2018, 14:07

Annione skrev:Sær fyr på Tinder.
Starter med at skrive, at hans weekendplaner bør ændres, fordi han gerne vil se mig.
Skriver i dag, om jeg ikke kommer og slapper af med ham i sofaen. Jeg svarer, at det kan jeg ikke, men foreslår kaffe på torsdag.
Hans svar til det sidste er “Nope”.

:sarkasme:


Sikke nogle skønne kommunikative evner. Ham må du endelig holde fast i :klovn:
3
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
uptowngirl
Indlæg: 125
Tilmeldt: 5. feb 2017, 21:12
Kort karma: 21
Likede indlæg: 178

Re: Singletråden

Indlægaf uptowngirl » 2. sep 2018, 20:51

Multiquoter altså ikke lige her i de sene aftentimer, hvor jeg burde være på vej til at sove, meeeen, hold nu op hvor er I søde med støtten til mit ekskæresteindlæg. Lige det jeg havde brug for at høre <3
1
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 2. sep 2018, 21:06

JessicaD skrev:
Annione skrev:Sær fyr på Tinder.
Starter med at skrive, at hans weekendplaner bør ændres, fordi han gerne vil se mig.
Skriver i dag, om jeg ikke kommer og slapper af med ham i sofaen. Jeg svarer, at det kan jeg ikke, men foreslår kaffe på torsdag.
Hans svar til det sidste er “Nope”.

:sarkasme:


Han lyder som en, der bare gerne vil knalde. Jeg synes altid, det er så ucharmerende, når de laver den der "gid du var i min seng/sofa", før man overhovedet har mødtes. :tie:


Helt enig. Det stinker af ynkelig sunday blues, og at han lige har brug for at blive bekræftet via et knald.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 3. sep 2018, 06:05

“Nope”-Tinder-fyren skrev nogle timer senere, at han var i Jylland den dag jeg foreslog kaffe. Og nogle timer senere igen spurgte han, om jeg stadig turistede den i København (fordi jeg havde en veninde på besøg). Jeg har ikke svaret.

Altså, han er da sikkert meget sød, men magter altså ikke så dårlig en kommunikatør (hedder det det?! :-D ) når jeg bare vil hygge mig på Tinder.
1
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Singletråden

Indlægaf Contrast » 3. sep 2018, 11:06

Annione skrev:“Nope”-Tinder-fyren skrev nogle timer senere, at han var i Jylland den dag jeg foreslog kaffe. Og nogle timer senere igen spurgte han, om jeg stadig turistede den i København (fordi jeg havde en veninde på besøg). Jeg har ikke svaret.

Altså, han er da sikkert meget sød, men magter altså ikke så dårlig en kommunikatør (hedder det det?! :-D ) når jeg bare vil hygge mig på Tinder.


Du kan jo svare...

... "Nope" :lol:
13
Inge Færch Schott
Brugeravatar
JackieO
Indlæg: 158
Tilmeldt: 8. nov 2015, 22:08
Kort karma: 25
Likede indlæg: 574

Re: Singletråden

Indlægaf JackieO » 3. sep 2018, 20:23

Madam Pomfrey skrev:
Ham den søde - taget i betragtning at han selv sagde at han var tæt på udbrændt har jeg valgt bare at sende enkelte positive beskeder uden en masse forventing. Og da jeg her til middag spørger om han er ved at være tanket op igen, skriver han "på en måde, og overhoved ikke"
Så det står jo meget godt i tråd med udmeldingen om at være tæt på udbrændt, fladmast, have svært ved at overskue og prioritere.
Så nu vælger jeg ventepositionen, og ser om den positive opmærksomhed og overskuddet vender tilbage inden for, for mig, overkommelig tid.
Håber sgu han formår at passe på sig selv...


Nu håber jeg også du husker at passe på dig selv og ikke lader hans mangel på overskud trække dig ned.

I lyset af, at du selv lige har været nede og vende arbejdsmæssigt, og at du i forvejen bærer rundt på ansvaret for så mange store og små mennesker i dit liv, tror jeg også du gør klogt i at lade ham være for nu. Hvis han vender tilbage med masser af overskud og lyst til at bidrage positivt til dit liv, er det jo dejligt. Men i de seneste poster om ham, lyder det godt nok som om han tager mere energi end han giver dig, og sådan skal det jo helst ikke være så tidligt i en relation.
8
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 3. sep 2018, 20:46

JackieO skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Ham den søde - taget i betragtning at han selv sagde at han var tæt på udbrændt har jeg valgt bare at sende enkelte positive beskeder uden en masse forventing. Og da jeg her til middag spørger om han er ved at være tanket op igen, skriver han "på en måde, og overhoved ikke"
Så det står jo meget godt i tråd med udmeldingen om at være tæt på udbrændt, fladmast, have svært ved at overskue og prioritere.
Så nu vælger jeg ventepositionen, og ser om den positive opmærksomhed og overskuddet vender tilbage inden for, for mig, overkommelig tid.
Håber sgu han formår at passe på sig selv...


Nu håber jeg også du husker at passe på dig selv og ikke lader hans mangel på overskud trække dig ned.

I lyset af, at du selv lige har været nede og vende arbejdsmæssigt, og at du i forvejen bærer rundt på ansvaret for så mange store og små mennesker i dit liv, tror jeg også du gør klogt i at lade ham være for nu. Hvis han vender tilbage med masser af overskud og lyst til at bidrage positivt til dit liv, er det jo dejligt. Men i de seneste poster om ham, lyder det godt nok som om han tager mere energi end han giver dig, og sådan skal det jo helst ikke være så tidligt i en relation.



Jeg har fundet en ny hylde til ham ;) Ændret forventning, og bruger tid/energi på andre ting.
Men det er nu ikke fordi han i sig selv kræver noget af mig, tværtimod - og jeg kan mærke at jeg faktisk har det svært med knudemanden, der ikke rigtig kan finde ud af at melde ud, hvilket dog self. kan være båret af at relationen er så ny/skrøbelig endnu at han ikke kan det, hvilket er fair, men også lidt ærgerligt synes jeg.
Jeg afventer og ser om han vender tilbage, i form af ham der fejede benene væk under mig, eller om han bliver ved med at hænge i bremsen.
For det sidste, det hverken kan eller skal jeg! Jeg har brug for en der kan prioritere at bruge noget tid på at ringe, skrive osv. Det er jo dét jeg savner, opmærksomheden.
Jeg vil sgu ha en solid mand, der har styr på sig selv, og sine prioriteringer. Jeg vil ha en klippe! En der både giver og tager, en jeg kan dele med, stort og småt.


Jeg kom faktisk i tanke om at jeg havde happn hængende, fra jeg skiftede mobil, så ville lige ind og tjekke op på det.
Bladrede lidt rundt, og likede en fyr med en fed bil :D - han skrev så til mig, han er dog nordmand, men vi skriver lidt frem og tilbage.
Der er jo ikke rigtig noget i det, men det er meget hyggeligt synes jeg. Og fylder "tomrummet" lidt ud :D

Skriver med en anden fyr på tinder, som jeg matchede med første dag, han er virkelig sød og hyggelig, men er bare et dumt sted i livet lige nu.
Så det har mere bare været venskabelig udveksling af "hvordan går det" - og lidt sparring om hans nuværende situation, lidt dybere snak om forliste parforhold, drømme osv. Men tænker faktisk at skal det andet ikke være, så invitere jeg ham sgu på date, når han har lidt mere ro på, for han virker virkelig som et fint menneske - og kan godt finde ud af at melde ud, og snakke om følelser. Samtidig med han har en fed humor.
Senest rettet af Madam Pomfrey 3. sep 2018, 20:57, rettet i alt 1 gang.
5
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 3. sep 2018, 20:55

Og så havde jeg første arbejdsdag i dag....
Det var en super god dag! blev taget så godt imod, af søde, imødekommende og åbne kollegaer, fedt, fedt, fedt!

Fik en fin buket blomster, og havde ikke engang været der en time førend jeg var udstyret med arbejdspc og telefon.
IT manden havde nær kysset mig på kinderne, da han opdagede at jeg har okay meget flair for IT, og dokumentationssystemet de bruger, så jeg er allerede involveret i noget arbejdsgruppe på den konto :D
Og beboerne virker virkelig skønne, søde, sjove og imødekommende.

Jeg glæder mig faktisk helt til at skulle møde på job kl. 6 imorgen tidlig!!! :tie: :lol:
13
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 4. sep 2018, 05:27

Jeg glemmer engang imellem at stoppe op og se på min tilværelse udefra, inklusive hvor meget der er sket de sidste 5 måneder. For 3 uger siden mærkede jeg noget der føltes som stress men kunne ikke forstå det, fordi jeg har det godt og kun har oplevet bekymreringsstress tidligere. Nu er jeg stresset over alle de dejlige ting der er i mit liv, alle mulighederne jeg gerne vil gribe, men ikke har tid til. Jeg trak i den store bremse og begyndte at rydde op i nogle af hængepartierne og har fået styr på energistrømmen, så jeg ikke brænder ud uden at opdage det ske.

Men altså, mest af alt, så glemmer jeg lidt at føle mig stolt over, at jeg efter kun 1 års ansættelse faktisk er blevet forfremmet til afdelingsleder. I en virksomhed med 70 ansatte og med en baggrund der er helt anderledes end de andres. Det er sgu da noget af en præstation! Vejen derhen har været skæv, men det er alligevel noget, jeg har skabt for mig selv, drevet af den person jeg er. Det var ikke sket, hvis jeg ikke havde stukket næsen frem og haft holdninger til tingene og turdet tage ansvar i et lidt barsk miljø, hvor den anden mulighed er, at man bliver tromlet. Det synes jeg måske, at jeg lige skulle stoppe op og fejre lidt.

På datingfronten er jeg i den afventende position. Min flirt er i proces med at vikle sig ud af rollen som den der assisterer sin eks i at vikle sig ud af ham. Det er der ikke meget jeg kan gøre ved, så han får lov til at sætte tempoet. Det er fint.
17
And we both know: I will be delicious
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 4. sep 2018, 06:49

Lækre opdateringer.

Selvom jeg ikke længere er single, så følger jeg jer jo stadig.

Så kan jeg jo også hurtigere finde mig til rette, hvis nu jeg skulle gå hen og blive single igen en dag :lol:
2
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. sep 2018, 09:09

SurSødSovs skrev:Jeg har været på weekend med min veninde. Sommerhus på Falster, tur til domkirken, en øl ved søen i høj solskin og timers af snak :love:

Og så flytter en anden veninde fra sit lille, skønne, fredede hus i idyliske omgivelser - og i stedet for at sælge lejer hun det ud til mig :love:

Åhhhhh jeg glæder mig!


Skal du ikke retur til GL igen så?

Lyder som en super skøn weekend!!!
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 4. sep 2018, 09:49

Ville ønske jeres positive opdateringer smittede af på mig. Jeg render desværre kun ind i mænd, der ikke vil noget seriøst - om det er min personlighed eller min manglende børne-fritid ved jeg ikke, men min for tiden manglende selvtillid siger, det nok er det første.
Og sammenholdt med at min datters far efter min nylige klipning konstaterede at jeg havde fået det han kaldte "voksenhår" (efter jeg allerede havde tænkt tanken, at jeg ville få sværere ved at score med kort pagehår) og derefter proklamerede, at han (igen) havde mødt en, så er jeg i dag i tilstanden "jeg finder aldrig en mand, der vil have mig".
0
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 4. sep 2018, 10:42

Freya skrev:Ville ønske jeres positive opdateringer smittede af på mig. Jeg render desværre kun ind i mænd, der ikke vil noget seriøst - om det er min personlighed eller min manglende børne-fritid ved jeg ikke, men min for tiden manglende selvtillid siger, det nok er det første.
Og sammenholdt med at min datters far efter min nylige klipning konstaterede at jeg havde fået det han kaldte "voksenhår" (efter jeg allerede havde tænkt tanken, at jeg ville få sværere ved at score med kort pagehår) og derefter proklamerede, at han (igen) havde mødt en, så er jeg i dag i tilstanden "jeg finder aldrig en mand, der vil have mig".



Øv, det er så træls at falde i det hul. Din datters far lyder som en idiot - hvad sker der for at kommentere dit hår på den måde.

Jeg er sikker på, at du er en skøn dame. Med eller uden pagehår. Og selvom jeg ved, at det ikke nødvendigvis hjælper dig så meget, så er jeg sikker på, at der også findes en for dig. Der findes altså også mænd, der ikke frasorterer ikke-langhårede. Hvilket er meget heldigt for sådan en som mig, der desværre ikke har hår, der egner sig som langt.

Vil det hjælpe dig at holde fokus mere på, hvad du vil fremfor på hvad mændene vil/ikke vil? Du vil have kæreste (fornemmer jeg), så alle de andre typer, vil du jo slet ikke have. Og gider du overhovedet være kæreste med en, der frasorterer kvinder på hårlængden alene? ;)

Du er god nok!
7
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. sep 2018, 11:02

Freya skrev:"jeg finder aldrig en mand, der vil have mig".


Selvfølgelig ER der det! du er bare ikke rendt ind i ham endnu... :kys:
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 4. sep 2018, 14:08

Ikke videre singlerelateret og så alligevel; jeg har haft besøg af min mor i dag, og vi har råhygget os, mens vi ordnede gulve. Har dels fået forklaret lidt nærmere om hvad der egentlig skete med eks i de sidste år og i øvrigt fortalt lidt om cute guy. De hørte om ham i søndags, fordi de nok havde luret, at ham der jeg lånte bil af til flyttekassetransport nok var lidt mere end bare en bekendt - mine kære forældre var så gået direkte hjem og kampstalket ham :lol: Så er de heller ikke mere pensionistagtige ift sociale medier :-D Jeg er nærmest stolt!

I det hele taget var det bare sindssygt rart at pjatte, snakke, prøve kjoler fra lageret og dele, hvad der foregår i mit liv. Meget mod forventning blev jeg ikke mødt af klassisk mor-er det nu ikke meget hurtigt-bekymring men bare interesse og forståelse. Hun lød ligefrem til at synes, at det lød både rart, tiltrængt, fornuftigt og sødt. Nok mest fordi keywords var “vi tager det HELT stille og roligt, lærte hinanden at kende først og er stadig ikke kærester efter to mdr sammen-sammen”.

Lovely! Nu ordner jeg paneler og får besøg af skøn veninde senere. Life is good!
15

Tilbage til "Forhold og sex"