Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 198
Likede indlæg: 1876

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 28. feb 2018, 19:26

Precaseptica skrev:Nu er jeg godt nok helt grøn på området, men er der én eller anden taktik man skal anvende på Tinder? Jeg fandt ud af, at det åbenbart er en usagt regel, at man skal have sin højde på sin profil, men er der andet man skal have in mente?

Hvordan ser den gode profil ud for en mand på Tinder?

Du kan nøjes med to-tre billeder. Resten kigger folk alligevel ikke på.
0
Chloecat
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Indlægaf Chloecat » 28. feb 2018, 20:42

Jeg syntes ikke man er forpligtet til at uddybe i sin profiltekst hvad man søger, jo hvis man bare vil have et hurtigt hookup, så det tidsbesparende for begge parter, at det står pænt og tydeligt.
Jeg har set meget få der beskriver hvad de søger, det mest anvendte er ingen tekst, herefter emojis og/eller et par stikord.
Jeg er enig om det der står om højde, det skriver riiiigtig mange og ja, når det ikke står der, så det sært og mistænkeligt. Ik at jeg swiper nej af den grund, men jeg tænker at det kan skyldes højde issues.

jeg er personligt mere til nogle stikord der beskriver interesser og hvem man er, værdier, fremtids drømme osv.
(Ikke alt, men bare noget (en lille bitte smule) til at kunne opstarte en samtale)
0
MOGA
Kort karma: 187
Likede indlæg: 1913

Indlægaf MOGA » 28. feb 2018, 20:45

Precaseptica skrev:
Viskelæder skrev:
Precaseptica skrev:Til det med hvad man søger, jeg tror jeg har undladt det indtil videre, fordi det lyder meget binært. Altså, det virker sort/hvidt. Hvis jeg skriver jeg ikke leder efter en kæreste, så bliver jeg vel sat i bås med alle de fuckbois jeg hører klager over fra mine veninder?

Ja, det ville du gøre hos mig. Men det gør vel ikke noget, hvis det reelt er sex, du leder efter?

Det ville bare ikke helt dække det jeg håber på, hvis jeg skrev sex. Jeg håber på at lære en ny person at kende, som jeg kan bruge tid sammen med og bygge en relation op sammen med. Men jeg tror bare ikke det fører til et kæresteforhold.

Så ville du ryge i fuckboiskategorien hos mig. Hvis man kun søger sex, er det - for mig - lidt uvedkommende hvorfor.
1
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 345
Likede indlæg: 3073

Indlægaf Marioneta » 28. feb 2018, 21:48

Tak for grønne kort og likes. Jeg er super glad for at det gik så godt og virkelig glad for at jeg tog valget om, at sige mit job op og starte ny uddannelse :)

Jeg har også opdateret min forholds-føljeton i den anden tråd og flyver nu fra single-reden igen efter en meget god og detaljeret snak med min kæreste, hvor vi kom både i dybden og godt omkring alle emner.
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1121
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 17749

Indlægaf LadyFox » 28. feb 2018, 21:57

Jeg knaldede med min eks-flirt i går, det er kraftedme dumt. Jeg er dårlig til at være single og needy.
1
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Lys
Kort karma: 218
Likede indlæg: 2989

Indlægaf Lys » 28. feb 2018, 22:07

Precaseptica skrev:
Zombie skrev:Jeg synes faktisk, det første du skrev, er et rigtig fint udgangspunkt. "Jeg søger efter én, jeg kan lære at kende og bygge en relation op sammen med. Jeg kan ikke garantere, det ender i forhold, da jeg er ny på Tinder, men jeg er åben for at blive overrasket."

Agtigt.

Det er i hvert fald sådan situationen er, så det er vel ikke helt galt. Det sorterer nok nogen fra, men som de andre også er inde på, så skal de jo nok sorteres fra alligevel.

Jeg giver det et skud.

Ingen kan jo love, at noget bliver til et forhold, så det afgørende for mig er, at man er åben over for at det bliver det, hvis sol og måne og stjerner står rigtigt ;). Men jeg vil gerne slippe for at spilde min tid på mænd, der enten ikke ønsker et fast forhold eller som på ingen måde er klar til det.
6
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 683
Likede indlæg: 13136

Indlægaf Juki » 28. feb 2018, 22:24

Ham der Hugo Helmig er da egentlig meget charmerende.. Og meget ung :genert:
5
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
MOGA
Kort karma: 187
Likede indlæg: 1913

Indlægaf MOGA » 1. mar 2018, 06:19

Juki skrev:Ham der Hugo Helmig er da egentlig meget charmerende.. Og meget ung :genert:

Meget ung.

Ally, måske er han noget for dig? :D
6
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 25
Likede indlæg: 1606

Indlægaf Ghattner » 1. mar 2018, 08:08

Jeg ved ikke om det her er den relevante tråd.

Men jeg har tit tænkt på hele net/app-dating-formatet og har selv brugt Tinder ret meget. Da kropssprog, stemme, udstråling osv. jo er vigtig for den endelige kemi, så undrer det mig at der ikke er nogle (kendte) apps der har video af profilerne som et krav. Alle med en smartphone i dag har jo mulighed for at optage en lille video af sig selv, og billeder virker allerede gammeldags ift. en video der giver et mere helt indtryk af en person. Det vil helt sikkert være meget mere grænseoverskridende for mange ift. blot uploade en selfie hvor man har meget mere kontrol over hvordan man fremstår. Men noget mere ærligt og umiddelbart med en video. Hvor mange har ikke siddet og skrevet godt med en person med lækre billeder og da man så mødte hinanden var kemien helt off? Noget der evt. kunne være blevet ”fanget” når man så videoen.
8
Brugeravatar
uptowngirl
Kort karma: 13
Likede indlæg: 82

Indlægaf uptowngirl » 1. mar 2018, 08:10

Ghattner skrev:Jeg ved ikke om det her er den relevante tråd.

Men jeg har tit tænkt på hele net/app-dating-formatet og har selv brugt Tinder ret meget. Da kropssprog, stemme, udstråling osv. jo er vigtig for den endelige kemi, så undrer det mig at der ikke er nogle (kendte) apps der har video af profilerne som et krav. Alle med en smartphone i dag har jo mulighed for at optage en lille video af sig selv, og billeder virker allerede gammeldags ift. en video der giver et mere helt indtryk af en person. Det vil helt sikkert være meget mere grænseoverskridende for mange ift. blot uploade en selfie hvor man har meget mere kontrol over hvordan man fremstår. Men noget mere ærligt og umiddelbart med en video. Hvor mange har ikke siddet og skrevet godt med en person med lækre billeder og da man så mødte hinanden var kemien helt off? Noget der evt. kunne være blevet ”fanget” når man så videoen.

Jeg har tænkt det samme! Jeg tror virkelig jeg ville swipe flere til højre, hvis der var en video, så jeg kunne se mimik. Du må sælge ideen til Tinder :D Eller lave en dating app baseret på videosekvenser
1
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 295
Likede indlæg: 2826

Indlægaf Ally » 1. mar 2018, 09:11

MOGA skrev:Ally, måske er han noget for dig? :D

:lol: :lol:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 441
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 2967

Indlægaf FrøkenM » 1. mar 2018, 14:34

Så meget for at passe på sig selv: Er nu indehaver af et dårligt knæ fordi jeg trådte forkert op i bussen i går :rulle:

Lægen kan ikke udelukke at der er skade på minisk/ledbånd, så anbefaler ro i 2 uger. Hypermobile led er altså noget fanden har skabt i vrede :sur:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 349
Likede indlæg: 2166

Indlægaf Thestral » 1. mar 2018, 15:08

Nå men ham den vældig lækre håndværker skrev i går. Rart at føre en samtale med en relativt selvstændigt tænkende mand der umiddelbart lyder som om han har overvejet sine svar inden han giver dem :-D
8
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 349
Likede indlæg: 2166

Indlægaf Thestral » 1. mar 2018, 15:09

Ghattner skrev:Jeg ved ikke om det her er den relevante tråd.

Jeg ville personligt have det rigtig svært med selv at skulle lave en video :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 9011

Indlægaf ManicNinja » 1. mar 2018, 16:48

Thestral skrev:Nå men ham den vældig lækre håndværker skrev i går. Rart at føre en samtale med en relativt selvstændigt tænkende mand der umiddelbart lyder som om han har overvejet sine svar inden han giver dem :-D

Lyder rart.
Sidst jeg blev spurgt, hvilken type mænd jeg er til, tog jeg mig selv i at udbryde: "De normale!" ... Om det siger mest om mig eller dem, jeg tidligere har været sammen med, skal jeg lade være usagt ... :D
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"