Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Singletråden

Indlægaf Buffy » 17. feb 2018, 16:07

Oh boy, at have lavet aftaler med ejendomsmæglere, er som at have en aftale med en lidt for needy date :nerve:
3
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 17. feb 2018, 16:46

Buffy skrev:Oh boy, at have lavet aftaler med ejendomsmæglere, er som at have en aftale med en lidt for needy date :nerve:


I hear you. Jeg bestiller lidt salgsopstillinger på ting både i byen og på landet-landet pt. De er nogenlunde lige desperate, når de ringer en op forlige at vejre stemningen - en gang er fint, men pt bliver jeg bombarderet, fordi jeg bestiller så meget materiale.

Var det lige så let at få en date med en fornuftig mand som med en ejendomsmægler, ville der ikke være singler i dette land!
5
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16077
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29895

Re: Singletråden

Indlægaf TinaW » 17. feb 2018, 17:04

Krølle skrev:
Buffy skrev:Oh boy, at have lavet aftaler med ejendomsmæglere, er som at have en aftale med en lidt for needy date :nerve:


I hear you. Jeg bestiller lidt salgsopstillinger på ting både i byen og på landet-landet pt. De er nogenlunde lige desperate, når de ringer en op forlige at vejre stemningen - en gang er fint, men pt bliver jeg bombarderet, fordi jeg bestiller så meget materiale.

Var det lige så let at få en date med en fornuftig mand som med en ejendomsmægler, ville der ikke være singler i dette land!


:lol:
0
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 17. feb 2018, 18:27

Nåeh, nu endte jeg som single igen efter 5 måneder. Vi er enige om at vi ikke kan få det til at fungere da vi trigger nogle lidt dårlige ting i hinanden og diskuterer for meget om småting, men lige nu føles det ret hårdt at skulle overskue singellivet igen og undvære en person jeg er rigtig glad for.

Lorte Lørdag kan man vist godt sige :s En eller anden fortæl mig lige hvordan det er godt at være single? Eller i hvert fald bedre end at være i et forhold der gør en ked af det. Min bedste veninde er selvfølgelig også flyttet til den anden ende af landet i sidste uge, så lige nu føler jeg mig en smule forladt :(
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 17. feb 2018, 18:29

Lalana skrev:Nåeh, nu endte jeg som single igen efter 5 måneder. Vi er enige om at vi ikke kan få det til at fungere da vi trigger nogle lidt dårlige ting i hinanden og diskuterer for meget om småting, men lige nu føles det ret hårdt at skulle overskue singellivet igen og undvære en person jeg er rigtig glad for.

Lorte Lørdag kan man vist godt sige :s En eller anden fortæl mig lige hvordan det er godt at være single? Eller i hvert fald bedre end at være i et forhold der gør en ked af det. Min bedste veninde er selvfølgelig også flyttet til den anden ende af landet i sidste uge, så lige nu føler jeg mig en smule forladt :(

:kram:

Det er jeg ked af at høre, Lalana.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 17. feb 2018, 18:32

Lalana skrev:Nåeh, nu endte jeg som single igen efter 5 måneder. Vi er enige om at vi ikke kan få det til at fungere da vi trigger nogle lidt dårlige ting i hinanden og diskuterer for meget om småting, men lige nu føles det ret hårdt at skulle overskue singellivet igen og undvære en person jeg er rigtig glad for.

Lorte Lørdag kan man vist godt sige :s En eller anden fortæl mig lige hvordan det er godt at være single? Eller i hvert fald bedre end at være i et forhold der gør en ked af det. Min bedste veninde er selvfølgelig også flyttet til den anden ende af landet i sidste uge, så lige nu føler jeg mig en smule forladt :(

Kæmpe kram til dig :ae:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 17. feb 2018, 18:38

Daine skrev:
Planten skrev:
Daine skrev:Jeg har været til begravelse i dag, min onkel gik bort i mandags efter kort tids svær sygdom. Det var derfor ikke uventet og han blev 81 og har haft et fantastisk liv. Og jeg troede jeg havde fået tudet ud, og jeg havde fået tænkt alle ‘katestrofetanker’ der var at tænke, men da jeg så min moster stå i kirken, så løb tårerne bare. Og jeg hader at græde offentligt!
Inde i kirken fik jeg lidt hold på mig selv, men da så min mor kom ind begyndte jeg at tude igen, fordi nogle at de her katastrofetanker begyndte at køre rundt i hovedet :rulle: Resten af tiden sad jeg og stirrede stift ind i ryggen på den pelsfrakke som damen foran mig havde på, mens jeg planlagde sommerferie i København. Ikke at jeg kan huske en skid af det nu, men det var for ikke at sidde og tude igen. Og jeg synes jeg fik okay hold på mig selv. Lige indtil de skulle bære kisten ud, og jeg så min fætters kæreste ansigt (hun skulle bære). Hun græd. Folk omkring mig græd og pudsede næse. Og så stortudede jeg igen.

Jeg har så svært ved at være så grådlabil. Et er at jeg tuder over hvad som helst herhjemme lige i øjeblikket, men jeg hader at græde når andre kan se det, det er så ... privat, på en eller anden måde. Også selvom vi her alle var fælles om den samme sorg. Og samtidig skammer jeg mig over jeg har det sådan. Han var et fantastisk menneske og jeg kommer virkelig til at savne ham og jeg vil da gerne udvise sorg og på den måde ‘fortælle’ at han betød noget for mig. Men jeg har mest lyst til at kramme mig selv hårdt og bare lukke mig inde i mig selv, lægge låg på sorgen.

Argh, jeg ved ikke hvad jeg vil med det her, få luft måske? Klokken er snart to om natten og jeg har været vågen siden kl 6 i morgens. Jeg går i seng lige om lidt og ser om jeg kan få sovet, jeg er overtræt, forvirret og ked af det. Måske det går mig på, at jeg bliver så påvirket af dette. Da min bedstefar, som jeg elskede virkelig højt, døde for 4-5 år siden, reagerde jeg slet ikke så kraftigt. Der trillede et par tårer da kisten blev sænket i jorden, det var det - selvom jeg var endnu mere ked af det indeni end jeg var i dag.

Det er hårdt at miste nogen, man holder af - uanset omstændighederne. Lige netop til begravelser er det vigtigt, synes jeg, at man lader være med at tænke på andre og hvad de nu synes. Der handler det om ens egen afsked og "renselse".
At du så græder hjemme, kender du jo selv årsagen til og det er du ved at bearbejde, ikke? :ae:

Jo, og det bliver da også lige så stille bedre :) Det irriterende mig ... og var lidt pinligt ... at jeg græd mere end mine fætre og deres børn, som jo alt andet lige havde mistet deres far/farfar. Og så irriterede det mig bagefter, at jeg blev irriteret over det :stoned:
Al denne irritation har givet mig hovedpine, og når lørdagen så alligevel er “ødelagt”, så har jeg brugt de sidste par timer på at rydde op i alle mine papirer og fået dem sorteret og taget dem fra der skal brændes. Så har jeg da været lidt produktiv, om ikke andet :lol:

Jeg går ikke rigtig ind for at tøjle følelser og vurdere hvor meget, man må føle :)
3
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 17. feb 2018, 18:51

Jeg var på date med englænderen i går. Eller.. date ville jeg ikke kalde det, jeg var på et hilse-på visit. Der var ikke noget kissemisse eller andet, men vi snakkede - jeg drak kaffe, han drak te (meget britisk). Det var vældig hyggeligt.. :) Han er virkelig rar, ikke sådan på kæreste måden, men på venne-måden.
2
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 17. feb 2018, 19:02

Jeg er hjemme fra min date. Jeg er ikke helt overbevist :genert: Jeg havde selvfølgelig set billeder af ham, men han så anderledes ud, end jeg havde forestillet mig. Vores samtale virkede lidt falsk, og vi havde slet ikke de samme interesser.

Nu spiser jeg bland selv-slik i nattøj :-D
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 17. feb 2018, 19:04

Pyjamas skrev:Jeg er hjemme fra min date. Jeg er ikke helt overbevist :genert: Jeg havde selvfølgelig set billeder af ham, men han så anderledes ud, end jeg havde forestillet mig. Vores samtale virkede lidt falsk, og vi havde slet ikke de samme interesser.

Nu spiser jeg bland selv-slik i nattøj :-D

Men er det ikke tit sådan på første date? At man har gang i lidt interview? Eller hvad man skal kalde det. :)
0
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 17. feb 2018, 19:07

Planten skrev:
Pyjamas skrev:Jeg er hjemme fra min date. Jeg er ikke helt overbevist :genert: Jeg havde selvfølgelig set billeder af ham, men han så anderledes ud, end jeg havde forestillet mig. Vores samtale virkede lidt falsk, og vi havde slet ikke de samme interesser.

Nu spiser jeg bland selv-slik i nattøj :-D

Men er det ikke tit sådan på første date? At man har gang i lidt interview? Eller hvad man skal kalde det. :)


Jo, det er det da. Man kender jo ikke hinanden. Det ændrer bare ikke på, at jeg syntes, det var for akavet, og at jeg pga det + manglende tiltrækning ikke har lyst til at ses med ham igen.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 17. feb 2018, 19:09

Pyjamas skrev:
Planten skrev:
Pyjamas skrev:Jeg er hjemme fra min date. Jeg er ikke helt overbevist :genert: Jeg havde selvfølgelig set billeder af ham, men han så anderledes ud, end jeg havde forestillet mig. Vores samtale virkede lidt falsk, og vi havde slet ikke de samme interesser.

Nu spiser jeg bland selv-slik i nattøj :-D

Men er det ikke tit sådan på første date? At man har gang i lidt interview? Eller hvad man skal kalde det. :)


Jo, det er det da. Man kender jo ikke hinanden. Det ændrer bare ikke på, at jeg syntes, det var for akavet, og at jeg pga det + manglende tiltrækning ikke har lyst til at ses med ham igen.

Jamen det er der jo heller ikke noget ondt i :) jeg synes også, det er vildt akavet.
0
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 17. feb 2018, 19:14

Tak i er søde allesammen. Heldigt der var en halv plade chokolade i mit skab, og anden verdenskrigs film på HBH... D-dag gør ligesom at mine problemer føles meget mindre #optimisme ;)
4
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 17. feb 2018, 19:15

Pyjamas skrev:
Planten skrev:
Pyjamas skrev:Jeg er hjemme fra min date. Jeg er ikke helt overbevist :genert: Jeg havde selvfølgelig set billeder af ham, men han så anderledes ud, end jeg havde forestillet mig. Vores samtale virkede lidt falsk, og vi havde slet ikke de samme interesser.

Nu spiser jeg bland selv-slik i nattøj :-D

Men er det ikke tit sådan på første date? At man har gang i lidt interview? Eller hvad man skal kalde det. :)


Jo, det er det da. Man kender jo ikke hinanden. Det ændrer bare ikke på, at jeg syntes, det var for akavet, og at jeg pga det + manglende tiltrækning ikke har lyst til at ses med ham igen.


Jeg har faktisk meget sjældent været på en date med nogen jeg blev virkelig tiltrukket af. Faktisk kun 2, har altid undrer mig lidt over om det er fordi det tager tid for mig eller jeg bare tiltrækkes af meget få mænd..
0
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 17. feb 2018, 19:26

Lalana skrev:
Pyjamas skrev:
Planten skrev:
Pyjamas skrev:Jeg er hjemme fra min date. Jeg er ikke helt overbevist :genert: Jeg havde selvfølgelig set billeder af ham, men han så anderledes ud, end jeg havde forestillet mig. Vores samtale virkede lidt falsk, og vi havde slet ikke de samme interesser.

Nu spiser jeg bland selv-slik i nattøj :-D

Men er det ikke tit sådan på første date? At man har gang i lidt interview? Eller hvad man skal kalde det. :)


Jo, det er det da. Man kender jo ikke hinanden. Det ændrer bare ikke på, at jeg syntes, det var for akavet, og at jeg pga det + manglende tiltrækning ikke har lyst til at ses med ham igen.


Jeg har faktisk meget sjældent været på en date med nogen jeg blev virkelig tiltrukket af. Faktisk kun 2, har altid undrer mig lidt over om det er fordi det tager tid for mig eller jeg bare tiltrækkes af meget få mænd..


Hvad har du så gjort efterfølgende? Har du set dem, du ikke var tiltrukket af, igen?
0

Tilbage til "Forhold og sex"