Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LanaDelRey
Indlæg: 117
Tilmeldt: 30. jan 2019, 18:00
Kort karma: 7
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 134

Re: Singletråden

Indlægaf LanaDelRey » 14. mar 2019, 16:37

Jeg kan ikke læse hele artiklen:)
er der nogle der kan skrive en kort resume hvad det går ud på?
0
I was born to be the other woman. I belonged to no one, who belonged to everyone, who had nothing, who wanted everything.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7577
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1899
Likede indlæg: 24630

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 14. mar 2019, 17:35

LanaDelRey skrev:Jeg kan ikke læse hele artiklen:)
er der nogle der kan skrive en kort resume hvad det går ud på?


Nyheden er, at 200 svenske højrenationalister kommer til København i weekenden.
3
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LanaDelRey
Indlæg: 117
Tilmeldt: 30. jan 2019, 18:00
Kort karma: 7
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 134

Re: Singletråden

Indlægaf LanaDelRey » 14. mar 2019, 17:37

LaScrooge skrev:
LanaDelRey skrev:Jeg kan ikke læse hele artiklen:)
er der nogle der kan skrive en kort resume hvad det går ud på?


Nyheden er, at 200 svenske højrenationalister kommer til København i weekenden.


nåå hahah :lol:
0
I was born to be the other woman. I belonged to no one, who belonged to everyone, who had nothing, who wanted everything.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5414
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13961

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 15. mar 2019, 11:22

Jeg er begyndt at tænke ret meget på politimand, ikke på den romantiske måde, den døde, da han fik sit benægtelsesmeltdown. Jeg er inde i en periode, hvor det hele bare er noget møg, og jeg har ingen motivation til at stå op om morgenen. Jeg tror, at jeg savner en, som jeg vitterligt kan tale med alt om, både for at få lettet hjertet, men også for at kunne se på og blive glad af de små ting igen. Og det kunne jeg med ham. På rigtig mange punkter var han også en god ven, som bare var der, når jeg havde brug for det. Jeg savner den person, og jeg ved jo, at han stadig eksisterer og tilmed er meget tæt på. Jeg tror også på, at vi egentlig kunne have fungeret godt som venner, hvis vi ikke var blevet så bragende uvenner, at vi ikke engang kan se på hinanden mere. Men jeg savner ualmindeligt meget, at han droppede sin søvn, når jeg var nede, for at jeg ikke skulle kæmpe med negetive tanker alene. Det er virkelig hårdt, og det gør det ikke nemmere, at jeg alt for jævnligt støder på ham på gaden.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8937
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25598

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 15. mar 2019, 12:21

RavenClaw skrev:Jeg er begyndt at tænke ret meget på politimand, ikke på den romantiske måde, den døde, da han fik sit benægtelsesmeltdown. Jeg er inde i en periode, hvor det hele bare er noget møg, og jeg har ingen motivation til at stå op om morgenen. Jeg tror, at jeg savner en, som jeg vitterligt kan tale med alt om, både for at få lettet hjertet, men også for at kunne se på og blive glad af de små ting igen. Og det kunne jeg med ham. På rigtig mange punkter var han også en god ven, som bare var der, når jeg havde brug for det. Jeg savner den person, og jeg ved jo, at han stadig eksisterer og tilmed er meget tæt på. Jeg tror også på, at vi egentlig kunne have fungeret godt som venner, hvis vi ikke var blevet så bragende uvenner, at vi ikke engang kan se på hinanden mere. Men jeg savner ualmindeligt meget, at han droppede sin søvn, når jeg var nede, for at jeg ikke skulle kæmpe med negetive tanker alene. Det er virkelig hårdt, og det gør det ikke nemmere, at jeg alt for jævnligt støder på ham på gaden.


Kæmpe krammer! Er ked af at læse at du kæmper og bokser med tingene lige nu. Kan sgu godt forstå du savner en der kan støtte og løfte, det betyder bare SÅ meget at ha en i ryggen.

Det gavner måske ikke rigtig noget at bringe det op nu, men jeg har faktisk flere gange tænkt at du reagerede meget voldsomt/hårdt på hans løgn om hvorvidt han ryger eller ej :guble: Jeg er med på at noget gør at røg er no-go for dig. Men jeg fik, og har stadig, en fornemmelse af at det langt mere er løgnen der trickede noget i dig, og at der meget vel kan være noget i din historik der gør at du reagerede så hårdt som du gjorde.
For det er jo løgn + reaktion der skabte den store konflikt, og afstanden, imellem jer ?

jeg håber du har eller finder et andet menneske der kan være dit anker :kram:
Og at du måske kan finde noget trøst og ro i at bruge os andre herinde også! :kys:
6
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 15. mar 2019, 13:22

Jeg har jo set min penneven privat et par gange nu. Men ligenu dater vi ikke. Det er sex. Og hygge. Og det passer mig egentlig rigtig fint. Jeg kan rigtig godt lide ham, men har ikke følelser for ham (i hvert fald ikke i øjeblikket). Så det er egentlig bare rigtig rart at have en person, hvor man har virkelig, virkelig god sex, gode samtaler og kan putte sammen om natten. Jeg tror, jeg har brug for at have den form for relation uden at der er de store følelser indblandet.

Nu håber jeg så bare, at jeg kan mærke efter i mig selv og sige stop, hvis jeg pludselig udvikler flere følelser for ham.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 15. mar 2019, 13:38

Jeg skal på date i aften. Tinderdate faktisk :genert:

Vi matchede straks efter, jeg oprettede profilen sidste weekend. Vi har skrevet en del sammen og snakkede sammen i tlf i onsdag i næsten 4 timer. Det var via messenger, så de sidste 2 timer var med kamera. Det er meget rart at have "set" hinanden, mens man taler. Mimik og sådan.
Så nu joker han med det egentlig er en slags anden date, da vi jo har haft første :lol2:

Han virker rigtig rigtig sød og sjov og klog, så jeg glæder mig. Lille aberdabei er, at han ryger. Og jeg er inkarneret, tangerende til hysterisk, ikke-ryger, hvilket står i min profil. Men han er igang med at holde op og har lovet ikke at ryge i dag, så.. Man har et standpunkt til, man tager et nyt. Ish.



Udover det så har jeg pt en ret ens smag i de mænd, jeg swiper. De fleste af dem falder inden for det samme spænd. Det er ret sjovt, for sådan en type plejer jeg faktisk ikke at se efter. Eller i det hele taget begrænse min smag.
Senest rettet af Stitch 15. mar 2019, 13:40, rettet i alt 1 gang.
10
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 15. mar 2019, 13:39

Og ang. Tinder.

Jeg har det okey med at skrive med lidt forskellige. Men har det dårligt med, hvis jeg skulle på date med flere over 1-2 ugers spænd. Hvad gør I andre?

Helt helt eksklusivt fra første skriv eller venter I lidt?
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 15. mar 2019, 13:40

Stitch skrev:Og ang. Tinder.

Jeg har det okey med at skrive med lidt forskellige. Men har det dårligt med, hvis jeg skulle på date med flere over 1-2 ugers spænd. Hvad gør I andre?

Helt helt eksklusivt fra første skriv eller venter I lidt?


Jeg ville sagtens kunne have flere første dates på kort tid. Men går det videre end det, holder jeg mig til én.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 15. mar 2019, 14:29

ElizabethBennet skrev:
Stitch skrev:Og ang. Tinder.

Jeg har det okey med at skrive med lidt forskellige. Men har det dårligt med, hvis jeg skulle på date med flere over 1-2 ugers spænd. Hvad gør I andre?

Helt helt eksklusivt fra første skriv eller venter I lidt?


Indlæg er slettet.



Svarer du dem så slet ikke, når de skriver? Eller stopper du bare med at swipe når du matcher og venter på en samtale?
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
ElizabethBennet
Indlæg: 18
Tilmeldt: 13. dec 2018, 07:46
Kort karma: 3
Likede indlæg: 46

Re: Singletråden

Indlægaf ElizabethBennet » 15. mar 2019, 14:34

Stitch skrev:
ElizabethBennet skrev:
Stitch skrev:Og ang. Tinder.

Jeg har det okey med at skrive med lidt forskellige. Men har det dårligt med, hvis jeg skulle på date med flere over 1-2 ugers spænd. Hvad gør I andre?

Helt helt eksklusivt fra første skriv eller venter I lidt?


Indlæg er slettet.



Svarer du dem så slet ikke, når de skriver? Eller stopper du bare med at swipe når du matcher og venter på en samtale?


Jeg er ikke på Tinder, glemte jeg at sige. Så er det selfølgelig ikke sikkert du kan bruge mit svar. Jeg tænkte bare generelt :)
Senest rettet af ElizabethBennet 15. mar 2019, 15:30, rettet i alt 3 gange.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. mar 2019, 15:01

Jeg er også en one horse-kind of woman. Lige pånær hvis det handler om ægte heste - der trives jeg fint med to styks.

...alt i alt gør det mig måske nærmere til en three horses kind of gal :-D
9
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 15. mar 2019, 17:30

Jeg overvejer at se ham min venne-flirt der tog røven på mig i efteråret, ikke fordi jeg savner ham, eller har lyst til at føle noget for ham igen. Men fordi han lige nu er den eneste jeg har der er til rådighed, og jeg snart har brug for at komme over ham fra julen, der bliver ved med at fylde irrationelt meget i mine tanker.

Jeg har stadig følelser i klemme for ham fra julen, på trods af vi aldrig har haft noget rigtigt sammen, på trods af jeg ved at jeg er langt bedre tjent uden ham og på trods af jeg ikke rigtig ved hvorfor jeg har det sådan med ham. Jeg er så træt af at mit humør afhænger så meget af ham, at han fylder så meget i mine tanker. Og når nu det ikke er realistisk at jeg ikke løber ind i ham konstant ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre for at komme videre - andet end ikke at være sammen med ham seksuelt.
1
...
Brugeravatar
LanaDelRey
Indlæg: 117
Tilmeldt: 30. jan 2019, 18:00
Kort karma: 7
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 134

Re: Singletråden

Indlægaf LanaDelRey » 15. mar 2019, 18:48

O-gutten tager ikke rigtig intiativ til at ses, men ringer og skriver ofte til mig og kalder mig for "skat"... i dag skrev jeg så til ham om vi ikke snart skal ses... og jeg fik så det her svar tilbage: Jo det jeg helt enig i.

Han låser ikke rigtig en dato fast.

Han bliver ved med at trække det ud.

Jeg aflyste endda kaffe-daten med ham fyren der godt kan lide mig, og så skrev han igen igår og inviteret mig ud for anden gang. Og jeg har sagt ja! :(

Men hvorfor føler jeg at jeg er O-gutten "utro", selvom vi ikke har haft "the talk" og han ikke rigtig tager intiativ til at ses?
Og synes i jeg kan tillade mig at tage på en kaffe-date, efter mig og O-gutten har datet i 5 måneder nu? Men vi har så kun set hinanden 4-5 gange... og han gider ikke rigtig kan jeg mærke. Men så snart han mærker jeg trækker mig, så ringer han, og skriver, og gør de rigtige ting... og så vender det efter et par dage. JEG ER SÅ FRUSTRERET!

Hvad skal jeg gøre? :forvirret:
0
I was born to be the other woman. I belonged to no one, who belonged to everyone, who had nothing, who wanted everything.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 15. mar 2019, 19:02

LanaDelRey skrev:O-gutten tager ikke rigtig intiativ til at ses, men ringer og skriver ofte til mig og kalder mig for "skat"... i dag skrev jeg så til ham om vi ikke snart skal ses... og jeg fik så det her svar tilbage: Jo det jeg helt enig i.

Han låser ikke rigtig en dato fast.

Han bliver ved med at trække det ud.

Jeg aflyste endda kaffe-daten med ham fyren der godt kan lide mig, og så skrev han igen igår og inviteret mig ud for anden gang. Og jeg har sagt ja! :(

Men hvorfor føler jeg at jeg er O-gutten "utro", selvom vi ikke har haft "the talk" og han ikke rigtig tager intiativ til at ses?
Og synes i jeg kan tillade mig at tage på en kaffe-date, efter mig og O-gutten har datet i 5 måneder nu? Men vi har så kun set hinanden 4-5 gange... og han gider ikke rigtig kan jeg mærke. Men så snart han mærker jeg trækker mig, så ringer han, og skriver, og gør de rigtige ting... og så vender det efter et par dage. JEG ER SÅ FRUSTRERET!

Hvad skal jeg gøre? :forvirret:


Set udefra synes jeg lidt at det er en no-brainer, skriv til O-gutten at det ikke går mellem jer, og tag på date med ham den anden.
15
...

Tilbage til "Forhold og sex"