Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 13. apr 2020, 21:57

Jeg har også aktiveret tinder efter mildt gruppepres fra 2 veninder. Jeg har haft profilen i under 2 døgn og er allerede træt af det. For det første er det godt nok minimalt i min smag. Og jeg har ellers ikke store krav. Og hvorfor ffs gider de ikke læse profilteksten?
Jeg bliver så træt.

Så overvejer lidt bare at være tålmodig og vente på at samfundet åbner op igen. Har allerede aftalt med lidt forskellige om at skulle ud og kende byen.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. apr 2020, 06:45

Mine venner har også tilbudt at jeg dropper Tinder og når samfundet åbner igen kan vi/de finde en mand til mig. Altså det der med at de skal finde én til mig er jeg nok ikke 100% tryg ved :lol: men på den anden side så er det dem der kender mig bedst. Så.... det tror jeg vi skal prøve.
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 14. apr 2020, 13:45

FrøkenM skrev:Mine venner har også tilbudt at jeg dropper Tinder og når samfundet åbner igen kan vi/de finde en mand til mig. Altså det der med at de skal finde én til mig er jeg nok ikke 100% tryg ved :lol: men på den anden side så er det dem der kender mig bedst. Så.... det tror jeg vi skal prøve.



Det lyder da vildt hyggeligt og som en god ide! Om ikke andet så får du kommet på nogle dates. Jeg hepper på den ide!
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. apr 2020, 14:17

Stitch skrev:
FrøkenM skrev:Mine venner har også tilbudt at jeg dropper Tinder og når samfundet åbner igen kan vi/de finde en mand til mig. Altså det der med at de skal finde én til mig er jeg nok ikke 100% tryg ved :lol: men på den anden side så er det dem der kender mig bedst. Så.... det tror jeg vi skal prøve.



Det lyder da vildt hyggeligt og som en god ide! Om ikke andet så får du kommet på nogle dates. Jeg hepper på den ide!

Præcis. Jeg tænker også, at der kan være en ide i, at dem der kender en bedst, vælger :)
Dog tror jeg også velvilligheden til at lege Kirsten Giftekniv udspringer af at min veninde gerne vil vælge min +1 til hendes bryllup næste år :lol:
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1594
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5651

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 15. apr 2020, 07:43

Altså jeg ved godt, at vi skal passe på hinanden, holde afstand og alt det der. Og det gør jeg også.

Men jeg synes godt nok det er ved at være virkelige træls at være single og i isolation. Jeg sidder hjemme og arbejder, og ser stort set ingen mennesker.

Og så trænger jeg snart til at blive rørt ved :genert:

Det er så slemt at jeg og småcrusher på Thomas fra "Kærlighed hvor kragerne vender" - :rulle:
3
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4050

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 15. apr 2020, 11:08

DenBlødeJyde skrev:Altså jeg ved godt, at vi skal passe på hinanden, holde afstand og alt det der. Og det gør jeg også.

Men jeg synes godt nok det er ved at være virkelige træls at være single og i isolation. Jeg sidder hjemme og arbejder, og ser stort set ingen mennesker.

Og så trænger jeg snart til at blive rørt ved :genert:

Det er så slemt at jeg og småcrusher på Thomas fra "Kærlighed hvor kragerne vender" - :rulle:


Sådan har jeg det også. Så meget at jeg nu har bestemt mig for at tiden er inde til en rigtig Tinder-profil, sådan en med både billeder og tekst.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. apr 2020, 11:49

DenBlødeJyde skrev:Altså jeg ved godt, at vi skal passe på hinanden, holde afstand og alt det der. Og det gør jeg også.

Men jeg synes godt nok det er ved at være virkelige træls at være single og i isolation. Jeg sidder hjemme og arbejder, og ser stort set ingen mennesker.

Og så trænger jeg snart til at blive rørt ved :genert:

Det er så slemt at jeg og småcrusher på Thomas fra "Kærlighed hvor kragerne vender" - :rulle:

Enig.
Det eneste menneskelige kontakt jeg har haft er med min fys. Og det er der sgu ikke meget nærhed over, omend det er rart med lidt massage :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4050

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 15. apr 2020, 16:40

Så fik jeg taget mig sammen og fik oprettet den Tinder-profil, så jeg er klar når det bliver bedre tider.

Min taktik var at primært vælge ud fra likes. Men her 2,5 time efter oprettelsen, er der 300 likes. Så det virker lidt uoverskueligt at gøre det den vej.
Jeg har det allerede lidt svært ved hele konceptet. Jeg bryder mig ikke om at folk jeg kender liker mig derinde, for så bliver jeg helt i tvivl om hvad de egentlig vil. Men jeg ligger sikkert alt for meget i det :genert:
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5390
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13851

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 15. apr 2020, 16:57

Fynerfin82 skrev:Så fik jeg taget mig sammen og fik oprettet den Tinder-profil, så jeg er klar når det bliver bedre tider.

Min taktik var at primært vælge ud fra likes. Men her 2,5 time efter oprettelsen, er der 300 likes. Så det virker lidt uoverskueligt at gøre det den vej.
Jeg har det allerede lidt svært ved hele konceptet. Jeg bryder mig ikke om at folk jeg kender liker mig derinde, for så bliver jeg helt i tvivl om hvad de egentlig vil. Men jeg ligger sikkert alt for meget i det :genert:

Af samme grund har jeg aldrig haft betalt medlemskab. Så kan jeg i det mindste ikke se det :genert:
2
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4050

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 15. apr 2020, 17:05

RavenClaw skrev:
Fynerfin82 skrev:Så fik jeg taget mig sammen og fik oprettet den Tinder-profil, så jeg er klar når det bliver bedre tider.

Min taktik var at primært vælge ud fra likes. Men her 2,5 time efter oprettelsen, er der 300 likes. Så det virker lidt uoverskueligt at gøre det den vej.
Jeg har det allerede lidt svært ved hele konceptet. Jeg bryder mig ikke om at folk jeg kender liker mig derinde, for så bliver jeg helt i tvivl om hvad de egentlig vil. Men jeg ligger sikkert alt for meget i det :genert:

Af samme grund har jeg aldrig haft betalt medlemskab. Så kan jeg i det mindste ikke se det :genert:


Det er uden tvivl fornuftigt nok :D Der kommer også utrolig mange likes fra mænd i slutningen af 20'erne :stoned: Jeg er 37 år, tænker ikke vi har meget til fælles :gruble: Men det er de nok ligeglade med, hvis de bare vil knalde.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 15. apr 2020, 19:25

Jeg er kommet dertil hvor den nuværende situation ikke klæder mig, jeg føler mig seriøst som en kat i løbetid. Pludselig er jeg begyndt at få et godt øje til nærmest hvem som helst, også folk jeg udmærket godt ved at jeg BESTEMT ikke synes er tiltrækkende på nogen måde. Det må meget gerne stoppe.
1
...
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 15. apr 2020, 19:54

Jeg er også kommet på Tinder igen efter at have sluttet en relation. Vi nåede aldrig fuldbyrdet sex, så det har jeg virkelig brug for. Så overvejer min gamle bonusvens tilbud om en tur i hans spa :lol: vi sås sidst for 3 år siden, hvor min eks pludselig døde, jeg gik helt i krise, og vennen erklærede, at han var forelsket :tie: nu hvor der er gået så længe går jeg ud fra han kan håndtere det denne gang :)

Jeg har virkelig brug for at få skubbet min ekskæreste ud af hjerte og tanker - så det her no-dating er shit!
1
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1594
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5651

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 15. apr 2020, 20:54

LadyFox skrev:Jeg er kommet dertil hvor den nuværende situation ikke klæder mig, jeg føler mig seriøst som en kat i løbetid. Pludselig er jeg begyndt at få et godt øje til nærmest hvem som helst, også folk jeg udmærket godt ved at jeg BESTEMT ikke synes er tiltrækkende på nogen måde. Det må meget gerne stoppe.


Det samme her.. Det er som om, at fordi jeg ikke må stå bliver det endnu værre :stoned:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 15. apr 2020, 20:58

DenBlødeJyde skrev:
LadyFox skrev:Jeg er kommet dertil hvor den nuværende situation ikke klæder mig, jeg føler mig seriøst som en kat i løbetid. Pludselig er jeg begyndt at få et godt øje til nærmest hvem som helst, også folk jeg udmærket godt ved at jeg BESTEMT ikke synes er tiltrækkende på nogen måde. Det må meget gerne stoppe.


Det samme her.. Det er som om, at fordi jeg ikke må stå bliver det endnu værre :stoned:

Hvorfor må du ikke stå? :ad!: Det lyder ikke rart.
0
...
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1594
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5651

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 16. apr 2020, 06:29

LadyFox skrev:
DenBlødeJyde skrev:
LadyFox skrev:Jeg er kommet dertil hvor den nuværende situation ikke klæder mig, jeg føler mig seriøst som en kat i løbetid. Pludselig er jeg begyndt at få et godt øje til nærmest hvem som helst, også folk jeg udmærket godt ved at jeg BESTEMT ikke synes er tiltrækkende på nogen måde. Det må meget gerne stoppe.


Det samme her.. Det er som om, at fordi jeg ikke må stå bliver det endnu værre :stoned:

Hvorfor må du ikke stå? :ad!: Det lyder ikke rart.


Og derfor skal man altid tjekke om mobilen skriver det man rent faktisk mener :lol:
3

Tilbage til "Forhold og sex"