Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4050

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 7. apr 2020, 18:05

Mine naboer synes åbenbart jeg er lidt for langsom til at finde en mand, så de er gået i gang med at finde en til mig :lol: De er i slutningen af 70'erne og meget friske :lol:
Ham de havde haft kig på var 38 år, men åbenbart alt for kedelig til mig :D
16
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 8. apr 2020, 07:30

Fynerfin82 skrev:Mine naboer synes åbenbart jeg er lidt for langsom til at finde en mand, så de er gået i gang med at finde en til mig :lol: De er i slutningen af 70'erne og meget friske :lol:
Ham de havde haft kig på var 38 år, men åbenbart alt for kedelig til mig :D

Åååååår hvor er det kærligt :lun:
6
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. apr 2020, 09:01

Jeg har fået en kæreste. Det er dejligt og skræmmende på en og samme tid. Jeg er ikke vant til kærester - men hvor har det været nemt :lun:
50
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 8. apr 2020, 09:37

Jeg har set en gut i lidt over en måned.
Jeg har desværre bare ikke de følelser, han har.
Jeg har skrevet det til ham og er slet ikke vant til at være på den her side.
I nat sov han hos mig og jeg lå og savnede min eks - nok mest de følelser jeg havde for en kæreste - og så vidste jeg bare, at det her ikke var det.

Puha det er ikke sjovt. Han har læst beskeden så venter bare på et svar :(
4
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4050

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 8. apr 2020, 09:50

Mulan skrev:
Fynerfin82 skrev:Mine naboer synes åbenbart jeg er lidt for langsom til at finde en mand, så de er gået i gang med at finde en til mig :lol: De er i slutningen af 70'erne og meget friske :lol:
Ham de havde haft kig på var 38 år, men åbenbart alt for kedelig til mig :D

Åååååår hvor er det kærligt :lun:


De er så søde. Jeg er virkelig glad for dem, for jeg ved altid hvor jeg skal gå hen når jeg mangler noget. Og de er vildt søde ved mine børn også. Forleden fik de en fodbold hver, så de havde lidt at fordrive ventetiden med :love2:
4
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Singletråden

Indlægaf OberstNasig » 8. apr 2020, 19:49

Jeg forsøger at holde min dating kunstigt i live med gåture med dem, der virker mest interessante.
Imorgen skulle jeg så gå en tur med en mand på 45 år. Vi har vel skrevet i et par uger og udvekslet beskeder hver dag samt aftale om hvor vi skulle mødes. Nu har han på den meste elegante vis fjernet vores match. På den ene side er jeg lettet, fordi jeg kan mærke at jeg ikke rigtig har orket at møde ham imorgen, men omvendt bliver jeg også stærkt provokeret over at en voksen mand på den alder, virkelig har så små bitte nosser at han vælger metoden for konfliktsky tabere, fremfor bare at melde rent ud.
Men det giver mening at manden hverken har haft kone eller børn!

Tinder er virkelig overvejende en hob af en samling håbløse hjerteløse røvhuller.

Og jeg må bare endnu engang tilføje en oplevelse med "Ældre" mænd til mine, i forvejen, dårlige oplevelser. Nej, nu skruer jeg ned for interessen for de ældre mænd. Nu bliver mit fokus rettet tilbage mod dem, der er jævnaldrende eller yngre.
De er mindre konfliktsky og viser deres følsomhed mere, oplever jeg.
7
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5390
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13850

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 9. apr 2020, 07:25

Planten skrev:Jeg har fået en kæreste. Det er dejligt og skræmmende på en og samme tid. Jeg er ikke vant til kærester - men hvor har det været nemt :lun:


Altså, du må ud med lidt mere info! Hvor har I mødt hinanden? :D :lun:
2
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9796

Re: Singletråden

Indlægaf Tilly » 9. apr 2020, 07:50

Planten skrev:Jeg har fået en kæreste. Det er dejligt og skræmmende på en og samme tid. Jeg er ikke vant til kærester - men hvor har det været nemt :lun:

Skal vi ikke høre lidt mere om ham? :D



Jeg overvejer at hoppe på Tinder igen, men det er måske bare lidt formålsløst i denne tid.

Jeg flirter dog også lidt med en kollega, eller det bilder jeg da i hvert fald mig selv ind at jeg gør :P
3
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. apr 2020, 09:02

RavenClaw skrev:
Planten skrev:Jeg har fået en kæreste. Det er dejligt og skræmmende på en og samme tid. Jeg er ikke vant til kærester - men hvor har det været nemt :lun:


Altså, du må ud med lidt mere info! Hvor har I mødt hinanden? :D :lun:

Tilly skrev:
Planten skrev:Jeg har fået en kæreste. Det er dejligt og skræmmende på en og samme tid. Jeg er ikke vant til kærester - men hvor har det været nemt :lun:

Skal vi ikke høre lidt mere om ham? :D



Jeg overvejer at hoppe på Tinder igen, men det er måske bare lidt formålsløst i denne tid.

Jeg flirter dog også lidt med en kollega, eller det bilder jeg da i hvert fald mig selv ind at jeg gør :P

Jo, I må bestemt gerne høre mere :D vi har mødt hinanden på tinder :-D fra første date, kunne jeg mærke, det var anderledes med ham. Vi snakker nemt om alt muligt. Han er introvert, jeg er ekstrovert - det passer mig godt, for så kan han få alenetid, når jeg skal være sammen med andre. Når man må det igen :) han har to børn under 5 år, så det passer fint med mig, der ikke længere vil have børn, men som elsker børn.

Hvad vil I vide mere? :)
19
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4050

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 9. apr 2020, 14:43

Jeg har været på en slags øve-date idag. En fra singlenetværket har de sidste dage lagt de mest fantastiske billeder op fra hans gåture langs Lillebælt og tilbudt hjælp til ruter. Jeg fik en rute af ham igår, men var så heldig at møde ham i skoven i dag og så fik jeg i stedet en guidet tur rundt. Vi gik vist ca 8 km, det tog lidt over halvanden time med en pause undervejs. Snakken gik så godt hele turen igennem. Så min nervøsitet over at skulle møde nye mennesker på den måde, den er stort set væk. Jeg kan faktisk sagtens finde ud af det.
18
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20887

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 9. apr 2020, 15:05

Planten skrev:Jo, I må bestemt gerne høre mere :D vi har mødt hinanden på tinder :-D fra første date, kunne jeg mærke, det var anderledes med ham. Vi snakker nemt om alt muligt. Han er introvert, jeg er ekstrovert - det passer mig godt, for så kan han få alenetid, når jeg skal være sammen med andre. Når man må det igen :) han har to børn under 5 år, så det passer fint med mig, der ikke længere vil have børn, men som elsker børn.

Hvad vil I vide mere? :)

Noget om ham og jeres dates :-D

Hvad faldt du for ved ham? :lun:
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. apr 2020, 18:08

Misantropen skrev:
Planten skrev:Jo, I må bestemt gerne høre mere :D vi har mødt hinanden på tinder :-D fra første date, kunne jeg mærke, det var anderledes med ham. Vi snakker nemt om alt muligt. Han er introvert, jeg er ekstrovert - det passer mig godt, for så kan han få alenetid, når jeg skal være sammen med andre. Når man må det igen :) han har to børn under 5 år, så det passer fint med mig, der ikke længere vil have børn, men som elsker børn.

Hvad vil I vide mere? :)

Noget om ham og jeres dates :-D

Hvad faldt du for ved ham? :lun:

Hehe, dem får I ikke noget at vide om :)

Men jeg er faldet for hans rolige sind, hans tanker og drømme for livet og især, at han aldrig har talt grimt til mig :) og så har vi meget enslydende idéer om hvordan livet skal være.
6
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5390
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13850

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 9. apr 2020, 18:11

Planten skrev:
Misantropen skrev:
Planten skrev:Jo, I må bestemt gerne høre mere :D vi har mødt hinanden på tinder :-D fra første date, kunne jeg mærke, det var anderledes med ham. Vi snakker nemt om alt muligt. Han er introvert, jeg er ekstrovert - det passer mig godt, for så kan han få alenetid, når jeg skal være sammen med andre. Når man må det igen :) han har to børn under 5 år, så det passer fint med mig, der ikke længere vil have børn, men som elsker børn.

Hvad vil I vide mere? :)

Noget om ham og jeres dates :-D

Hvad faldt du for ved ham? :lun:

Hehe, dem får I ikke noget at vide om :)

Men jeg er faldet for hans rolige sind, hans tanker og drømme for livet og især, at han aldrig har talt grimt til mig :) og så har vi meget enslydende idéer om hvordan livet skal være.

Han lyder skøn! Tillykke med kærligheden :lun:
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. apr 2020, 18:21

RavenClaw skrev:
Planten skrev:
Misantropen skrev:
Planten skrev:Jo, I må bestemt gerne høre mere :D vi har mødt hinanden på tinder :-D fra første date, kunne jeg mærke, det var anderledes med ham. Vi snakker nemt om alt muligt. Han er introvert, jeg er ekstrovert - det passer mig godt, for så kan han få alenetid, når jeg skal være sammen med andre. Når man må det igen :) han har to børn under 5 år, så det passer fint med mig, der ikke længere vil have børn, men som elsker børn.

Hvad vil I vide mere? :)

Noget om ham og jeres dates :-D

Hvad faldt du for ved ham? :lun:

Hehe, dem får I ikke noget at vide om :)

Men jeg er faldet for hans rolige sind, hans tanker og drømme for livet og især, at han aldrig har talt grimt til mig :) og så har vi meget enslydende idéer om hvordan livet skal være.

Han lyder skøn! Tillykke med kærligheden :lun:

Tak :) han er i hvert fald rigtig god for mig :)
4
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 13. apr 2020, 19:12

Jeg har aktiveret min tinder-profil. Jeg ved ikke om det er det rigtige, men på den ene side trænger jeg til at der sker noget på den front og på den anden side skræmmer det mig fra vid og sans :genert:

Jeg føler mig virkelig ikke som én der er værd at date, men på den anden side så har jeg ikke været seriøst involveret i nogen siden 2016 og jeg trænger til at høre sammen med nogen igen.
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"