Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5390
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13850

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 17. mar 2020, 17:24

Jeg er på grænsen til økuller.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7273
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1552
Likede indlæg: 22961

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 17. mar 2020, 20:03

Fynerfin82 skrev:Jeg er vist det man kalder ekstrovert introvert. Jeg får energi af at være sammen med andre mennesker, er meget social og udadvendt. Men jeg har også et behov for at kunne være helt alene relativt ofte.

Indtil videre går det okay med at være så meget alene. Jeg savner mine kollegaer, som jo er min primære voksen kontakt i hverdagen. Jeg hader at skrive sammen og er heller ikke specielt vild med at tale i telefon, så synes ikke rigtigt at de muligheder kan erstatte den fysiske snak.


Det er bare normalt.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4050

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 17. mar 2020, 20:11

Aragorn skrev:
Fynerfin82 skrev:Jeg er vist det man kalder ekstrovert introvert. Jeg får energi af at være sammen med andre mennesker, er meget social og udadvendt. Men jeg har også et behov for at kunne være helt alene relativt ofte.

Indtil videre går det okay med at være så meget alene. Jeg savner mine kollegaer, som jo er min primære voksen kontakt i hverdagen. Jeg hader at skrive sammen og er heller ikke specielt vild med at tale i telefon, så synes ikke rigtigt at de muligheder kan erstatte den fysiske snak.


Det er bare normalt.


Hov hov, du kan da ikke bare komme og sige jeg er helt normal :nerve: :D

Ej, jeg synes også at have læst et eller andet sted at det er den mest almindelige type. Men der er jo ikke meget ved at skrive jeg bare er helt almindelig.
0
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2296
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 91
Likede indlæg: 2257

Re: Singletråden

Indlægaf Elverpigen » 17. mar 2020, 22:58

Elverpigen skrev:
DenBlødeJyde skrev:Dater I egentlig under det her Corona noget?

Jeg oplever at mænd, der spørger har mere end svært ved min forklaring om, at jeg holder lidt igen med dating for tiden....



Altså, jeg ville synes, at det var ansvarligt at holde sig til dating-med-2 m-afstand. Den nyeste podcast hos Vild med Svans diskuterer det også :)

(ja, det er to mænd, der er til mænd, der har podcasten, men mange af deres emner er relevante for alle - og de har nogle rare stemmer at falde i søvn til :blush2: )




En ansvarlig datingguide fra DR :D https://www.dr.dk/nyheder/kultur/tinder ... _mode=true
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 18. mar 2020, 18:21

:fløjt: :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4050

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 22. mar 2020, 17:14

Nu skal vores tråd jo ikke dø helt ud, bare fordi vi ikke rigtigt kan date.

Jeg var ude at gå i dag med 2 af de kvinder jeg har lært at kende gennem singlenetværket. Egentlig skulle vi have haft generalforsamling i dag, men da vi jo ikke på den måde må sidde sammen blev det aflyst og så var vi et par stykker der gik en lang tur sammen.
Der blev sjovt nok snakket rigtigt meget om dating, om mænd, om Tinder og hvad vi egentlig søgte hver især. Det var virkelig dejligt at snakke med andre singler, da alle andre mennesker jeg kender er i forhold og der er bare ikke det samme.

Overvejer om man skal bruge noget af alt den nye fritid på at få oprettet en profil på Tinder. Så må første date jo evt. være et videomøde.
2
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 22. mar 2020, 17:17

Det lyder også mega hyggeligt FF. Jeg kan godt lide at snakke med andre, der er i samme båd.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 22. mar 2020, 17:22

jeg oprettede tinder igår for var sammen med to singlekollegaer, som begge har grindr/tinder. Det var mega hyggeligt og sjovt igår. Idag er jeg allerede træt af tinder :D
Mit game er bedre face to face end på skrift. Jeg giiiider ikke alt muligt smalltalk og folk der bliver fornærmede over alt muligt.

Fx. skrev jeg med en og vi kom ind på emnet søvnløshed, hvortil han foreslår hash. Jeg er ret antirøg, hvilket jeg meget diplomatisk siger. Vi udveksler så lidt meninger, hvor jeg bl.a. siger, at jeg har venner, der ryger, men jeg gider ikke have det i det intime. At folk selv bestemmer, hvad de laver, men hvis de ryger (hvad det end må være, jeg har astma og er imod røg), så skal de ikke være sammen med mig. Jeg siger, at en ny ven aldrig er af vejen, så jeg kan tilbyde venskab.
Og alligevel bliver jeg angrebet og kaldt snævertsynet og at folk jo ikke bliver afhængige bare, fordi de ryger en gang imellem.

Jøsses altså. Så lyt til hvad jeg siger. Jeg snakker ikke om afhængighed. Jeg vil ikke have nogen form for rygning i mit liv uanset hvor ofte eller sjældent det er. Hvorfor kan den holdning ikke respekteres?

Jeg er træt af tinder.
4
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4050

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 22. mar 2020, 17:35

Jeg er også klart mere til face to face. Der er så meget der går tabt, når man skriver sammen.

Det virker også til at Tinder er lidt op af bakke. Men måske jeg bare skal kigge lidt.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 22. mar 2020, 17:41

Fynerfin82 skrev:Jeg er også klart mere til face to face. Der er så meget der går tabt, når man skriver sammen.

Det virker også til at Tinder er lidt op af bakke. Men måske jeg bare skal kigge lidt.



Jaeh! Gør det - og underhold os andre :D

Jeg glæder mig til alt dette er overstået og man kan møde folk igen. Savner at være ude blandt mennesker. Og eventuelt flirte lidt.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 22. mar 2020, 19:17

:lol2:

apocalypse dating.jpg
7
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 22. mar 2020, 20:28

Jep vi er nået til det punkt :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4050

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 22. mar 2020, 21:45

Jeg blev i øvrigt kontakte på Facebook i dag. Havde sat en varer til salg i den lokale salgsgruppe i dag. Et par timer efter får jeg en beskedanmodning fra en der var i gruppen. Det. Undre mig en smule at han spurgte mig, om han måtte spørge mig om noget istedet for bare at spørge med det samme. Hans spørgsmål var så ikke til min træningsslynge, han ville gerne vide om jeg var single :genert:
Jeg er jo verdens største kylling, så jeg blokerede ham bare :rulle:
1
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Singletråden

Indlægaf OberstNasig » 22. mar 2020, 22:32

Nå, nu der er hel dvale på dating-fronten, så vil jeg gerne høre om jeg er den eneste her, der har været ude for såkaldt ghosting efter en date eller flere?
Det gør mig rasende og det giver mig lyst til at opgive at finde en ordentlig, sød kæreste. Det er faktisk ikke mængden af mænd, som det ikke bliver noget til, som er det værste for mig. Det er mængden af ubehagelige oplevelser med mænd, der vil skide på mine følelser og helt, almen pli, når man omgåes andre og tilbringer tid sammen, uanset hvor mange timer det drejer sig om.

Jeg har prøvet det to gange, siden jeg blev single for lidt over et år siden. Den sidste gang jeg prøvede det, kom det virkelig bag på mig, fordi jeg havde indtrykket af at vi begge hyggede os i hinandens selskab og han sagde at han gerne ville ses igen, hvilket jeg jo kun kunne være enig i. Dagen efter ændrer hans svar-rate sig kraftigt og jeg kan se, når han åbner mine beskeder (Insta), denne gang uden at svare, så til sidst trækker jeg stikket for os begge på en venlig, men definitiv måde, så han og jeg ved at den er komplet lukket. Den så han også, men uden at svare.

Jeg bliver forbavset hver gang det sker! Jeg antager at det er noget med at være konfliktsky og ville undgå at gøre mig ked af det, men tværtimod er min reaktion stærkere ved ghosting end ved en venlig besked om at det ikke lige var dét, desværre. Det sidste har jeg forståelse for, selvom det kan være ærgerligt i nogle tilfælde.
4
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4050

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 23. mar 2020, 17:27

Med 14 dages forlængelse giver det ikke rigtigt mening at starte på Tinder. Jeg når sgu da at miste interessen før vi overhovedet når at mødes.

Men fik da slået nogen timer ihjel med at kigge udvalget igennem:D Og kunne konstatere at en del af dem jeg så i september stadig er derinde.
Senest rettet af Fynerfin82 24. mar 2020, 04:50, rettet i alt 1 gang.
1

Tilbage til "Forhold og sex"