Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Singletråden

Indlægaf Tricolette » 15. okt 2019, 12:32

FrøkenM skrev:Post-operation er det fandeme nederen at være single :genert:

Jeg kunne virkelig godt bruge én der gad lave mad, nusse om mig, købe bland-selv og komme med de helt rigtige komplimenter. Jeg føler mig virkelig afhængig af mine forældre og mine veninder. Sådan er det, men træls alligevel :( Derudover har jeg den obligatoriske depression over, at joggingtøj, bad hver anden dag og nul makeup, er min virkelighed de næste tre uger.


Det hele kan (næsten) opvejes af, at min ven har tilbudt at tage slik, snaks og sodavand med til mig fra Tyskland til levering om 1,5 uge.


Jeg kan virkelig godt følge dig, sidder selv lige pt med hånden/armen i gips, og kunne så meget godt bruge en til at yde omsorg for mig.

God bedring til dig :ae:
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6706
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9685

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. okt 2019, 13:55

Tricolette skrev:
FrøkenM skrev:Post-operation er det fandeme nederen at være single :genert:

Jeg kunne virkelig godt bruge én der gad lave mad, nusse om mig, købe bland-selv og komme med de helt rigtige komplimenter. Jeg føler mig virkelig afhængig af mine forældre og mine veninder. Sådan er det, men træls alligevel :( Derudover har jeg den obligatoriske depression over, at joggingtøj, bad hver anden dag og nul makeup, er min virkelighed de næste tre uger.


Det hele kan (næsten) opvejes af, at min ven har tilbudt at tage slik, snaks og sodavand med til mig fra Tyskland til levering om 1,5 uge.


Jeg kan virkelig godt følge dig, sidder selv lige pt med hånden/armen i gips, og kunne så meget godt bruge en til at yde omsorg for mig.

God bedring til dig :ae:

I lige måde :ae:
Det er bare op af bakke at være alene når man er mindre mobil :(

Nu flader jeg på sofaen. Genoptræning er også en killer og bestemt ikke noget jeg er den store fan af :genert:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16952
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21070

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 15. okt 2019, 15:37

Tricolette skrev:
FrøkenM skrev:Post-operation er det fandeme nederen at være single :genert:

Jeg kunne virkelig godt bruge én der gad lave mad, nusse om mig, købe bland-selv og komme med de helt rigtige komplimenter. Jeg føler mig virkelig afhængig af mine forældre og mine veninder. Sådan er det, men træls alligevel :( Derudover har jeg den obligatoriske depression over, at joggingtøj, bad hver anden dag og nul makeup, er min virkelighed de næste tre uger.


Det hele kan (næsten) opvejes af, at min ven har tilbudt at tage slik, snaks og sodavand med til mig fra Tyskland til levering om 1,5 uge.


Jeg kan virkelig godt følge dig, sidder selv lige pt med hånden/armen i gips, og kunne så meget godt bruge en til at yde omsorg for mig.

God bedring til dig :ae:

God bedring til jer begge :kram:
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Singletråden

Indlægaf Anilara » 15. okt 2019, 17:32

Jeg er så forelsket. På den der måde, som jeg lidt hader når andre er, fordi det sgu er for klamt at høre om :-D
23
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 15. okt 2019, 20:12

Her til aften kom jeg til at skrive med min flirt angående hende planlagte Norges tur i det nye år hvor hun gerne vil op og arbejde i et par måneder på det sygehus hvor hendes søster er. Hvor vi tidligere har talt om at vi skulle holde skiferie sammen.
Synes helt klart det er noget hun skal gøre nu hvor hun gerne vil ud på det eventyr.
Men kunne mærke at jeg samtidig blev noget trist over det. Altså over udsigten til ikke at skulle se hende i et par måneder. Ved ikke helt hvorfor jeg bliver trist over det. Men er måske fordi jeg jo modsat håber på at vi var blevet rigtige kærester til den tid... :gruble:

Selv om det naturligvis er lidt træls at jeg lige nu sidder og er lidt trist og melankolsk over det. Så er det nu også positivt, da jeg faktisk har været lidt i tvivl i forhold til mine følelser over for hende. Men de er åbenbart stærkere end jeg lige troede. :lun:
10
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 15. okt 2019, 20:27

Artem skrev:Her til aften kom jeg til at skrive med min flirt angående hende planlagte Norges tur i det nye år hvor hun gerne vil op og arbejde i et par måneder på det sygehus hvor hendes søster er. Hvor vi tidligere har talt om at vi skulle holde skiferie sammen.
Synes helt klart det er noget hun skal gøre nu hvor hun gerne vil ud på det eventyr.
Men kunne mærke at jeg samtidig blev noget trist over det. Altså over udsigten til ikke at skulle se hende i et par måneder. Ved ikke helt hvorfor jeg bliver trist over det. Men er måske fordi jeg jo modsat håber på at vi var blevet rigtige kærester til den tid... :gruble:

Selv om det naturligvis er lidt træls at jeg lige nu sidder og er lidt trist og melankolsk over det. Så er det nu også positivt, da jeg faktisk har været lidt i tvivl i forhold til mine følelser over for hende. Men de er åbenbart stærkere end jeg lige troede. :lun:

Det er dejligt at få bekræftet følelserne :)

Men hvor langt oppe skal hun? Jeg har arbejdet på det nordligste sygehus i Norge, og der tog det da bare de der otte timer at komme hjem fra - mon ikke hun kommer hjem et smut midt i perioden? :)
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 15. okt 2019, 20:34

Planten skrev:Det er dejligt at få bekræftet følelserne :)

Men hvor langt oppe skal hun? Jeg har arbejdet på det nordligste sygehus i Norge, og der tog det da bare de der otte timer at komme hjem fra - mon ikke hun kommer hjem et smut midt i perioden? :)

Ja jeg kan godt have svært ved at mærke følelser og at finde ud af om jeg reelt elsker en anden, før det modsat er for sent og jeg finder ud af at jeg reelt elskede hende. :(

Lyder til at være det samme sted.
Men nej er ikke planen at hun vil komme hjem midt i perioden. Er jo modsat meningen at jeg skal komme op og besøge hende. Men planen er meget løs ind til videre... Hun har jo ikke fået jobbet endnu, og hun skal jo også gerne holde ferie mens jeg er der oppe...
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. okt 2019, 21:51

Anilara skrev:Jeg er så forelsket. På den der måde, som jeg lidt hader når andre er, fordi det sgu er for klamt at høre om :-D


Tell us more!

*indsæt selv klamt Grease tema*

Jeg er all for ulækre Barbara Cartland historier pt. Dels fordi der er for få af dem, og dels fordi jeg momentant får lidt kvalme af mig selv disse dage. Det holder dog ikke længe, for grundlæggende er jeg en sucker for sukrede lovestories :-D
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Singletråden

Indlægaf Mangoness » 16. okt 2019, 10:13

Krølle skrev:
Anilara skrev:Jeg er så forelsket. På den der måde, som jeg lidt hader når andre er, fordi det sgu er for klamt at høre om :-D


Tell us more!

*indsæt selv klamt Grease tema*

Jeg er all for ulækre Barbara Cartland historier pt. Dels fordi der er for få af dem, og dels fordi jeg momentant får lidt kvalme af mig selv disse dage. Det holder dog ikke længe, for grundlæggende er jeg en sucker for sukrede lovestories :-D


:lol:



2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 16. okt 2019, 10:28

Mangoness skrev:
Krølle skrev:
Anilara skrev:Jeg er så forelsket. På den der måde, som jeg lidt hader når andre er, fordi det sgu er for klamt at høre om :-D


Tell us more!

*indsæt selv klamt Grease tema*

Jeg er all for ulækre Barbara Cartland historier pt. Dels fordi der er for få af dem, og dels fordi jeg momentant får lidt kvalme af mig selv disse dage. Det holder dog ikke længe, for grundlæggende er jeg en sucker for sukrede lovestories :-D


:lol:





Sådan!

Jeg supplerer for øvrigt fortsat med hjemmelavet klamhed på lovey-dovey-fronten. Når nu det (efter at have overvundet de indledende barrierer) åbenbart falder mig naturligt, har jeg besluttet bare at overgive mig til det og være en af dem, der set udefra er akut kvalmefremkaldende.

Hvem skulle have troet, jeg havde det i mig? :banan2: :-D
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 16. okt 2019, 10:36

Normalt hader jeg for øvrigt at tale i tlf med mindre det er med meget nære veninder, og det er også først noget, jeg har lært indenfor de sidste par år.

I går præsterede jeg at skride fra familiemiddagsbordet i en lille halv time, fordi tlf ringede. Og tale igen på vej hjem i bilen “bare fordi” :lun:

Han er sød. Virkelig. Det føles som at komme hjem mentalt.

....og det var faktisk ikke weird at stå i mit gamle børne/teen-værelse og gemme mig for nysgerrige familieører. Det var faktisk bare hyggeligt, at de to ting på en eller anden måde blev koblet sammen - og meget typisk at min mor liiiiiige skulle på badeværelset imens. Gad vide hvor meget af samtalen, hun fik med :lol:
13
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13980

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 16. okt 2019, 14:06

Jeg sidder på Bornholm lige pt. og holder ferie med min søster og hendes familie. Jeg kan godt mærke, at jeg savner en at kunne tage med på sådan nogle ture ud og opleve naturen.
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 16. okt 2019, 15:57

Santopia skrev:
Krølle skrev:Normalt hader jeg for øvrigt at tale i tlf med mindre det er med meget nære veninder, og det er også først noget, jeg har lært indenfor de sidste par år.

I går præsterede jeg at skride fra familiemiddagsbordet i en lille halv time, fordi tlf ringede. Og tale igen på vej hjem i bilen “bare fordi” :lun:

Han er sød. Virkelig. Det føles som at komme hjem mentalt.

....og det var faktisk ikke weird at stå i mit gamle børne/teen-værelse og gemme mig for nysgerrige familieører. Det var faktisk bare hyggeligt, at de to ting på en eller anden måde blev koblet sammen - og meget typisk at min mor liiiiiige skulle på badeværelset imens. Gad vide hvor meget af samtalen, hun fik med :lol:



Awwwwwwwww :lun: kæft hvor er jeg glad for dine indlæg, for jeg har sgu lidt givet op på mænd for tiden, så det er godt at blive mindet om, hvor godt det kan være :D Hvor længe har I datet? Og hvordan mødte I hinanden? Hvis man må spørge :) (tell me more, tell me more like does he have a car, walla walla walla..)


Jeg datede jo ham den gamle. Han endte med at dumpe mig igen for en måneds tid siden. Alt sammen meget mystisk og ikke noget, der havde noget med mig at gøre. Jeg gider ikke rigtigt fortælle om det her i tråden, men ja... back to square one-agtigt.. Til gengæld synes jeg, at Tinder er værre end det plejer?! :gruble: Jeg er i øvrigt okay og dater lidt igen :)


De korte svar er Tinder og meget kort tid. Det er helt fjollet, og jeg forstår det ikke rigtig - samtidig med at jeg gør.

Men TINDER?! Den havde jeg ikke set komme. Det havde jeg så i det hele taget ikke, men det føles som et klogt barn sagde i et citat, jeg engang læste og ikke fattede men alligevel bed mærke i, fordi det lød umanerligt sødt og rart:

“Forelskelse er at have fødselsdag i maven”

Jeg HAR faktisk snart fødselsdag, men det er faktisk federe at have det i maven end på en dag om året :genert:
6
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Singletråden

Indlægaf Anilara » 16. okt 2019, 17:42

Krølle skrev:
Anilara skrev:Jeg er så forelsket. På den der måde, som jeg lidt hader når andre er, fordi det sgu er for klamt at høre om :-D


Tell us more!

*indsæt selv klamt Grease tema*
[...]

Ved ikke hvad jeg skal fortælle. Har kendt ham nogle måneder nu.
Men han er sjov, så tårerne triller ned af kinderne, han er betænksom, interessant og alt er så nemt.
Og så kysser han så det kilder i maven. Det havde jeg glemt var en ting.
Jeg er så lettet over, at jeg kan forelske mig i noget som er nemt. Engang troede jeg at kærlighed og fascination af et andet menneske opstod i noget komplekst.
5
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 16. okt 2019, 21:10

Jeg kan se på facebook, at min ekskæreste har fået en hundehvalp. Min første tanke var, at det nok var bedre end en ny kæreste- den forventer ikke han kan tale om ting.

Og så kan jeg heller ikke lade være med at tænke om det er en ‘reparationshund’ overfor børnene. Fordi jeg ikke er der længere.
1

Tilbage til "Forhold og sex"