Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 30. okt 2019, 17:26

bluetof1 skrev:
Misantropen skrev:Jeg er i starten af 30'erne og det virker vildt at tænke på at jeg kan få en kæreste der er omkring 40 år.
Min alder er ikke en spekulation jeg har, 40 år lyder bare så voksent. Kan I følge mig? :genert:

Da man var barn og ung, hvor alder virkelig betød noget, var en på 40 år bare noget ens forældre var og virkelig langt ude i fremtiden :lol: Det var så fjernt at man selv kunne være omkring 40 år og uden nærmest at stå med et ben i graven.


Min mand bliver 41 om tre uger. Jeg synes faktisk han er lidt en gammel gris at være gift med en så ung som mig :blush:
Jeg er 39 :-D

Du er ren kuvøseguf.
0
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4051

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 30. okt 2019, 17:28

Altså, jeg synes at unge fyre er pænest, så da jeg kortvarigt var på Tinder gik mit spænd også -+ 10 år. De gange jeg har været i byen, har der også været nogen meget unge mænd, der var interesseret. Men jeg gider kun kigge pt., så de bliver høfligt afvist.

Jeg var for første gang afsted til "par"aften i lørdags uden en mand. Det var lidt specielt, men ikke så svært som jeg havde frygtet.
1
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 30. okt 2019, 18:18

Planten skrev:
Misantropen skrev:
Planten skrev:Hvor mange rynker, skal man have, når man er 40? :lol: de får i hvert fald ikke den vilde gevinst ved mig, hvis det er rynker, de går efter :D

Det ved jeg ikke. Jeg har ikke rigtig nogen endnu, men jeg er også tyk. Deller, den tykke kvindes rynker når alt andet også er stort :lol:

Jeg har heller ikke fundet grå hår endnu, men jeg er også single..
Billede

:P jamen jeg er også dejligt tyk :P


Jeg er i slutningen af 30’erne, tyk, har rynker OG efterhånden mange grå hår :whine:
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 30. okt 2019, 18:23

MOGA skrev:
Planten skrev:
Misantropen skrev:
Planten skrev:Hvor mange rynker, skal man have, når man er 40? :lol: de får i hvert fald ikke den vilde gevinst ved mig, hvis det er rynker, de går efter :D

Det ved jeg ikke. Jeg har ikke rigtig nogen endnu, men jeg er også tyk. Deller, den tykke kvindes rynker når alt andet også er stort :lol:

Jeg har heller ikke fundet grå hår endnu, men jeg er også single..
Billede

:P jamen jeg er også dejligt tyk :P


Jeg er i slutningen af 30’erne, tyk, har rynker OG efterhånden mange grå hår :whine:

:ae:

Hvad pokker har denne tråd udviklet sig til? :lol:
Vi skal støtte hinanden :-D
2
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 30. okt 2019, 18:25

Planten skrev:
MOGA skrev:
Planten skrev:
Misantropen skrev:
Planten skrev:Hvor mange rynker, skal man have, når man er 40? :lol: de får i hvert fald ikke den vilde gevinst ved mig, hvis det er rynker, de går efter :D

Det ved jeg ikke. Jeg har ikke rigtig nogen endnu, men jeg er også tyk. Deller, den tykke kvindes rynker når alt andet også er stort :lol:

Jeg har heller ikke fundet grå hår endnu, men jeg er også single..
Billede

:P jamen jeg er også dejligt tyk :P


Jeg er i slutningen af 30’erne, tyk, har rynker OG efterhånden mange grå hår :whine:

:ae:

Hvad pokker har denne tråd udviklet sig til? :lol:
Vi skal støtte hinanden :-D


Jeg kan ikke give en mand skylden (og dog...), men måske mine børn?
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 30. okt 2019, 18:36

Planten skrev:Hvad pokker har denne tråd udviklet sig til? :lol:
Vi skal støtte hinanden :-D

Jeg prøvede bare at være sjov :genert:
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 30. okt 2019, 19:17

Misantropen skrev:
Planten skrev:Hvad pokker har denne tråd udviklet sig til? :lol:
Vi skal støtte hinanden :-D

Jeg prøvede bare at være sjov :genert:

Haha, og det var du (synes jeg i hvert fald :D )
2
Brugeravatar
Pomelo
Indlæg: 252
Tilmeldt: 27. okt 2019, 23:17
Kort karma: 36
Likede indlæg: 911

Re: Singletråden

Indlægaf Pomelo » 30. okt 2019, 19:58

Hvordan har I det med spørgsmålet "hvordan går det med kærligheden" eller lign fra jeres veninder i fast forhold? Jeg synes tit, det kan være lidt anmasende og på en måde forventes der ofte, at nu skal man rigtig underholde med ens mærkelige dates osv. Det er nok til dels min egen skyld, da jeg ofte godt kan lide at fortælle - men ind i mellem slår det mig også bare, at de samme folk ikke rigtig giver noget tilbage? Hvis man spørger dem, hvordan deres forhold går, er det oftest bare "fint", eller de begynder at snakke om deres børn? Når jeg så har en kæreste, så bliver det jo også ved med de samme spørgsmål med, hvordan det går, om vi snart skal flytte sammen, møde hinandens familie, have børn (efter 6 mdr?? Really??) osv osv, mens de stadig kun har det "fint", når man spørger tilbage. På en måde virker de næsten lidt skuffede, hvis jeg bare svarer kort, at det går fint med kæresten. Men de savner vel en god historie/drama? Det er heldigvis langt fra alle, der er sådan, men synes godt nok ofte der bliver stillet utrolig mange spørgsmål, når man er single eller i et nyt forhold, hvor dem med lange forhold aldrig fortæller noget eller kun meget lidt.
6
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 30. okt 2019, 20:19

Jeg føler også nogle gange, at mit dating/singleliv skal være underholdning for mine veninder. Det bryder jeg mig bare slet ikke om. Selvfølgelig vil jeg gerne fortælle om mit liv, men ikke hvis de sidder og underholdes.
3
Brugeravatar
Pomelo
Indlæg: 252
Tilmeldt: 27. okt 2019, 23:17
Kort karma: 36
Likede indlæg: 911

Re: Singletråden

Indlægaf Pomelo » 30. okt 2019, 20:20

Jeg vil også langt hellere snakke med andre singler om de ting. Folk i lange forhold har sjældent den samme forståelse for det og ser det netop som god underholdning.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 30. okt 2019, 20:26

Pomelo skrev:Jeg vil også langt hellere snakke med andre singler om de ting. Folk i lange forhold har sjældent den samme forståelse for det og ser det netop som god underholdning.

Det er også min oplevelse, at folk i forhold, som ikke har været singler, men tinder har været til, synes, det er sindssygt interessant at høre om det.
2
Brugeravatar
Pomelo
Indlæg: 252
Tilmeldt: 27. okt 2019, 23:17
Kort karma: 36
Likede indlæg: 911

Re: Singletråden

Indlægaf Pomelo » 30. okt 2019, 21:03

Det er da sikkert også spændende! Men forstår ikke, hvordan man kan mangle så meget selvindsigt eller situationsfornemmelse, at man enten toner sin nysgerrighed lidt ned eller tilsvarende deler ud af sit eget kærlighedsliv og sexliv. Dem der gør det, har jeg ikke noget problem med at fortælle til.
0
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2311
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 91
Likede indlæg: 2267

Re: Singletråden

Indlægaf Elverpigen » 30. okt 2019, 21:12

Pomelo skrev:Hvordan har I det med spørgsmålet "hvordan går det med kærligheden" eller lign fra jeres veninder i fast forhold? Jeg synes tit, det kan være lidt anmasende og på en måde forventes der ofte, at nu skal man rigtig underholde med ens mærkelige dates osv. Det er nok til dels min egen skyld, da jeg ofte godt kan lide at fortælle - men ind i mellem slår det mig også bare, at de samme folk ikke rigtig giver noget tilbage? Hvis man spørger dem, hvordan deres forhold går, er det oftest bare "fint", eller de begynder at snakke om deres børn? Når jeg så har en kæreste, så bliver det jo også ved med de samme spørgsmål med, hvordan det går, om vi snart skal flytte sammen, møde hinandens familie, have børn (efter 6 mdr?? Really??) osv osv, mens de stadig kun har det "fint", når man spørger tilbage. På en måde virker de næsten lidt skuffede, hvis jeg bare svarer kort, at det går fint med kæresten. Men de savner vel en god historie/drama? Det er heldigvis langt fra alle, der er sådan, men synes godt nok ofte der bliver stillet utrolig mange spørgsmål, når man er single eller i et nyt forhold, hvor dem med lange forhold aldrig fortæller noget eller kun meget lidt.


Jeg er heldigvis sjældent selv blevet udsat for den slags uinviteret snagen. Jeg har måske holdt spørgsmålene væk ved at svare lige rigeligt hvast nogle enkelte gange :devil:

Det er lidt ligesom par, der er trætte af folks spørgsmål om, hvornår de skal have børn.

Måske kan man også føje jobsøgende til listen. Med mindre folk har helt konkrete jobåbninger, så er det ikke fedt at stå til regnskab igen-igen; Det har de jobsøgende allerede gjort både på jobcenteret og i A-kassen, så der er mere humørgivende konversationsemner at tage op :-p
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 30. okt 2019, 22:30

Pomelo skrev:Hvordan har I det med spørgsmålet "hvordan går det med kærligheden" eller lign fra jeres veninder i fast forhold? Jeg synes tit, det kan være lidt anmasende og på en måde forventes der ofte, at nu skal man rigtig underholde med ens mærkelige dates osv. Det er nok til dels min egen skyld, da jeg ofte godt kan lide at fortælle - men ind i mellem slår det mig også bare, at de samme folk ikke rigtig giver noget tilbage? Hvis man spørger dem, hvordan deres forhold går, er det oftest bare "fint", eller de begynder at snakke om deres børn? Når jeg så har en kæreste, så bliver det jo også ved med de samme spørgsmål med, hvordan det går, om vi snart skal flytte sammen, møde hinandens familie, have børn (efter 6 mdr?? Really??) osv osv, mens de stadig kun har det "fint", når man spørger tilbage. På en måde virker de næsten lidt skuffede, hvis jeg bare svarer kort, at det går fint med kæresten. Men de savner vel en god historie/drama? Det er heldigvis langt fra alle, der er sådan, men synes godt nok ofte der bliver stillet utrolig mange spørgsmål, når man er single eller i et nyt forhold, hvor dem med lange forhold aldrig fortæller noget eller kun meget lidt.

Hvad spørger du dem om eller hvad vil du gerne vide om deres forhold?

Det generer mig ikke at folk spørger ind til det, så længe vi også kan snakke om andre ting og de ikke prøver at få mig afsat til en eller anden de kender.

Jeg gider ikke være pauseunderholdning for dem, men jeg synes også selv det er sjovt at høre om mine venners kærlighedsliv, dates, deres tanker osv. Til gengæld synes jeg egentlig sjældent mine venners forhold i sig selv er særlig interessant at høre om :genert: Mine singlevenners liv er ofte mere uforudsigeligt så der er bare mere at opdatere/fortælle om.
0
Brugeravatar
Pomelo
Indlæg: 252
Tilmeldt: 27. okt 2019, 23:17
Kort karma: 36
Likede indlæg: 911

Re: Singletråden

Indlægaf Pomelo » 31. okt 2019, 04:36

Der er da mange interessante ting, man kan spørge om, men oftest kommer sandhederne jo først på bordet, når folk går fra hinanden. Indtil da er det sjældent, at folk sådan rigtig lukker op for problemerne, med mindre man er meget tætte.

De kunne da fortælle om, hvordan det har påvirket deres forhold at få børn. Om de er stoppet med at knalde, om deres trælse svigermor, at de overvejer at gå fra manden osv. - alle de spørgsmål, som de stiller os andre. Jeg kan dog ikke få mig selv til at spørge om det direkte, men spørger mere åbent “hvordan går det med jer”, og så får jeg tit de kedelige svar. Men ja - måske fordi der vitterligt ikke ER noget spændende at fortælle :lol: Måske problemet lige så meget er, at jeg nogen gange føler, at jeg har delt for meget - og ikke at de deler for lidt. Synes ikke altid det er så spændende, når folk kommer flere mdr senere og spørger til et eller andet, som man for længst havde glemt og lagt bag sig. Især hvis man fortæller noget dårligt, så husker folk det for evigt. Måske derfor folk i lange forhold stopper med at fortælle!! :D
1

Tilbage til "Forhold og sex"