Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 9. dec 2015, 22:42

Garfield skrev:
Æske skrev:Jeg havde simpelthen sådan lyst til at gå ud og lave noget ballade i aften efter arbejde, men kumme ikke finde nogen der ville med. Så drak jeg rødvin hjemme i stedet og nu er jeg ved at være klar til at gå i seng.

Dog er det lidt nederen at skulle gå i seng alene for tiden :rulle:


Det er også noget af dét, jeg kæmper lidt med: når man har lyst til at lave noget sammen med nogen og ikke kan finde nogen, der vil med.

På den anden side: da jeg var i forhold lavede vi næsten aldrig noget sammen. Ironisk nok er mit sociale liv blomstret samtidig med at jeg indimellem er ensom...


Jeg er nu egentlig aldrig ensom, men ind i mellem kan jeg godt blive træt helt ind i knoglerne af at nogle af mine veninder aldrig kan noget som helst - slet ikke spontant - fordi de har små børn eller skal være sammen med kæresten.
Især hvis de bor sammen med ham og jeg tænker "du ser ham hver dag og jeg har ikke set dig i en måned-ish". Så får jeg simpelthen så lange patter :genert:
2
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Singletråden

Indlægaf Garfield » 9. dec 2015, 22:45

Allmost_Famous skrev:
Garfield skrev:
Allmost_Famous skrev:Jeg prøvede lige for sjov at se om jeg kunne lave én gigantisk cookie, når nu der var så meget dej. Det kunne jeg ikke... :genert:


Hvorfor ikke?

Fordi jeg lavede den for tyk på midten (det er sådan nogle småkager, der ligesom flyder ud), så den var helt rå i midten, men sprød i kanten. Jeg skal vist bare se at komme i seng :lol:


Skær midten ud: Donut-småkage!!! :ivrig:
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Singletråden

Indlægaf Garfield » 9. dec 2015, 22:49

Æske skrev:
Garfield skrev:Det er også noget af dét, jeg kæmper lidt med: når man har lyst til at lave noget sammen med nogen og ikke kan finde nogen, der vil med.

På den anden side: da jeg var i forhold lavede vi næsten aldrig noget sammen. Ironisk nok er mit sociale liv blomstret samtidig med at jeg indimellem er ensom...


Jeg er nu egentlig aldrig ensom, men ind i mellem kan jeg godt blive træt helt ind i knoglerne af at nogle af mine veninder aldrig kan noget som helst - slet ikke spontant - fordi de har små børn eller skal være sammen med kæresten.
Især hvis de bor sammen med ham og jeg tænker "du ser ham hver dag og jeg har ikke set dig i en måned-ish". Så får jeg simpelthen så lange patter :genert:


Jeg havde en periode, hvor jeg indimellem var ensom, men nu jeg tænker over det, så er det mere en uges tid siden, jeg havde den følelse sidst. Måske det bliver noget, der kommer og går? Eller bare var en periode? I hvert fald fandt jeg ud af, at jeg skulle have ca. 3 aftaler i løbet af ugen for ellers kom ensomheden. Jeg er så også ledig, så jeg har ikke det sociale input som en arbejdsplads giver...

Da jeg var i forhold var jeg desværre også én af dem, der havde svært ved at gå ud og jeg forstår faktisk ikke hvorfor. Som du skriver: jeg var jo sammen med manden hver dag..
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 9. dec 2015, 23:03

Da jeg blev single, bearbejdede jeg det også ved at gå meget ud. Ikke byture, men til foredrag, ud med veninder osv. Fordi min eks i den sidste tid af vores forhold boede i Saudi-Arabien (han er ingeniør), var jeg bundet meget til hjemmet med computeren efter arbejde, så det var virkelig tiltrængt. Jeg har helt klart også været "kærestekeðlig", selv om vi også prøvede at give hinanden plads til at komme ud.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 9. dec 2015, 23:11

Det bedste for mig ved at være single er: at jeg kan lade mit hår gro helt uhæmmet

Det værste ved at være single for mig er: at der kan gå lang tid imellem jeg har sex. Jeg savner regelmæssigt sex
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 10. dec 2015, 01:07

Klokken er mange, men må jeg godt være med? :genert:
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Singletråden

Indlægaf Garfield » 10. dec 2015, 01:16

Puffi skrev:Klokken er mange, men må jeg godt være med? :genert:


Selvfølgelig... Men jeg burde virkelig sove snart.. :træt:
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 10. dec 2015, 01:20

Det burde jeg virkelig også! Men... Lige om lidt. Ca.
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Singletråden

Indlægaf Garfield » 10. dec 2015, 01:21

JessicaD skrev:Jeg vil også være med. Jeg har været single et par år. På den ene side savner jeg meget en mand... På den anden side er det også rart, at mit liv bare kører i sådan en helt lige linje af fred og ro. :D

Jeg savner det der tætte forhold, hvor man snakker rigtig godt sammen, kender hinanden ud og ind, føler sig elsket og får rigeligt med nus og sex. :D Det mangler jeg! Jeg så lidt til en fyr i første halvdel af året, og det endte i en slags b-venskab, fordi ingen af os havde følelser. Jeg overvejer ind i mellem at genoptage det, men det virker også bare lidt som et skråplan. :D Det stoppede, fordi jeg begyndte at date en anden - som jeg så endte med kun at se to gange og ikke engang fik kysset. Ret dumt! Jeg gider bare heller ikke skrive og spørge ham, hvis han så bare svarer, at han dater en ny. Haha. :P


Men du behøver vel heller ikke lægge ud med at spørge om det?

Min b-ven er én, jeg var kæreste med i et halvt års tid for 10 år siden. Jeg tænkte på ham en dag og skrev til ham om han havde lyst til at ses til en kop kaffe eller en drink en dag. Hvis han var i fast forhold, så var det bare blevet ved det. Det er han så ikke, så efter "hvad er der sket i dit liv siden jeg sidst så dig", gik vi over til flere drinks og :slem:
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Singletråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. dec 2015, 01:21

Dejlig tråd, jeg mænger mig også men er på vej i seng :)
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 10. dec 2015, 07:02

Garfield skrev:Jeg blev single for et halvt år siden efter et 6 år langt forhold, hvor vi boede sammen i 5,5 år. Noget af det første jeg gjorde var at indrette mig, som jeg havde lyst. Ikke flere "Nej, det synes jeg ikke.", når jeg havde lyst til at ændre på noget i lejligheden. En dag vil jeg måske gerne i et forhold igen, men det er ikke noget jeg har lyst til lige nu. Lige nu nyder jeg at være mig selv og jeg har for nyligt fået mig en b-ven. Det fungerer også ret godt omend han er en mand med meget i kalenderen, så jeg overvejer mulighederne for mere samvær, nærhed og sex.


En, måske lidt fjollet, ting, jeg er glad for ved at være single og bo alene: Ting, flytter sig ikke, når jeg har lagt dem et sted... med mindre min mor vasker op og "kun stiller de ting på plads, som jeg ved, hvor skal stå." Øhm, det vidste du så ikke helt, nej, men du er sød alligevel :lun:


Det er helt klart også noget af det jeg synes er bedst ved at være single! Jeg kan gøre lige hvad der passer mig i mit hjem uden nogens "tilladelse" - derfor har jeg også 2 prismekroner, 2 lyserøde lamper og min min ene stuevæg er malet lilla. Fordi jeg kan - ha!
4
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 10. dec 2015, 07:44

Skralde skrev:
Garfield skrev:Jeg blev single for et halvt år siden efter et 6 år langt forhold, hvor vi boede sammen i 5,5 år. Noget af det første jeg gjorde var at indrette mig, som jeg havde lyst. Ikke flere "Nej, det synes jeg ikke.", når jeg havde lyst til at ændre på noget i lejligheden. En dag vil jeg måske gerne i et forhold igen, men det er ikke noget jeg har lyst til lige nu. Lige nu nyder jeg at være mig selv og jeg har for nyligt fået mig en b-ven. Det fungerer også ret godt omend han er en mand med meget i kalenderen, så jeg overvejer mulighederne for mere samvær, nærhed og sex.


En, måske lidt fjollet, ting, jeg er glad for ved at være single og bo alene: Ting, flytter sig ikke, når jeg har lagt dem et sted... med mindre min mor vasker op og "kun stiller de ting på plads, som jeg ved, hvor skal stå." Øhm, det vidste du så ikke helt, nej, men du er sød alligevel :lun:


Det er helt klart også noget af det jeg synes er bedst ved at være single! Jeg kan gøre lige hvad der passer mig i mit hjem uden nogens "tilladelse" - derfor har jeg også 2 prismekroner, 2 lyserøde lamper og min min ene stuevæg er malet lilla. Fordi jeg kan - ha!

Prismekroner :dåne:
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 10. dec 2015, 07:51

I'm in :) Kronisk single og helt okay med det :)
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 10. dec 2015, 08:37

Allmost_Famous skrev:
Skralde skrev:
Det er helt klart også noget af det jeg synes er bedst ved at være single! Jeg kan gøre lige hvad der passer mig i mit hjem uden nogens "tilladelse" - derfor har jeg også 2 prismekroner, 2 lyserøde lamper og min min ene stuevæg er malet lilla. Fordi jeg kan - ha!

Nej, det skal man ikke undervurdere! Jeg gad godt se den der lilla væg :banan:


Lilla væg, coming up!
Billede
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 10. dec 2015, 08:37

Allmost_Famous skrev:Jeg morede mig temmelig meget over sønnike i morges.. Jeg bagte jo alle de der småkager sent i går aftes, og jeg gad virkelig ikke vaske op, så køkkenet lignede et bombet lokum bagefter, og jeg gik bare i seng. Jeg vidste, at jeg havde noget tid til at ordre det her til formiddag. Men det vidste sønnike ikke, at jeg havde. Og han skal have en flok venner med hjem i dag. Så da han kom ud i køkkenet til morgenmad, stoppede han brat op, kiggede forfærdet rundt i køkkenet, og fremstammede "Godmorgen... Øh... Du har bagt? Altså... Det er ikke for at være uhøflig eller sådan noget, men... Øh.. Du ved godt, at... At jeg får besøg i dag, ikke? Altså, det er bare...." mens han forsøgte ikke at se fordømmende ud :lol: Han åndede lettet op, da han fik at vide, at jeg altså ikke havde tænkt mig at alt det rod skulle blive stående :lol:


:lol:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Forhold og sex"