Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 24. dec 2017, 12:56

Lisma skrev:
LadyFox skrev:Jeg har fået virkelig ondt i armen af at være single.
Min yndlings kjole er sådan en stram sag uden stræk der skal lynes på ryggen. Den klare jeg da bare selv tænker jeg, med lidt god vilje skal det nok lykkes.
Og det lykkes da også ved hjælp af alt den smidighed som jeg ikke besider. Nu har jeg så bare forstrukket noget i både arm og skulder, og kjolen? Den passede så ikke ved brystet længere. :(

ARGH!

Øv at den ikke passede længere. En anden gang så brug en papirklips eller nøglering med en lang snor i, så er den lige til at hive op over skulderen. :D

God jul til jer alle. :)

Det er desværre en af de lynlåse uden et hul, ellers havde jeg klart brugt den metode :(
0
...
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 24. dec 2017, 15:48

Rigtig glædelig jul :) :)
3
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 24. dec 2017, 17:11

Pyyyyh ...

Så skal jeg ellers love for, at jeg efter næsten tre år som "happy, happy single" nåede det punkt, jeg inderst inde hele tiden godt har været klar over ubønhørligt ville dukke op en dag ...

Efter talrige gange i årenes løb at have hørt bekymrede singlevenner af begge køn sige, at de var meget skræmte ved udsigten til måske aldrig at finde en kæreste igen og hver gang sidde og have tænkt noget i retningen af: "Jeg synes, det mest skræmmende er, at jeg ikke finder det SPOR skræmmende at være single resten af livet ...".

Efter ind imellem ganske vist at have undret mig over, at jeg faktisk ikke var i stand til at vride så meget som bare et sølle hyggecrush frem nogen steder i mit liv ...

Så skete der pludselig noget, som helst ikke måtte ske, for et par måneder siden. Over bare et par uger gik jeg fra "hov, hvad er det nu ham kollegaen dér hedder?" til "Oh.My.God. Han er ALT, hvad jeg inderst inde hele tiden godt har vidst, at jeg længtes efter, men ikke turdet håbe på nogensinde at kunne sætte tænder eller andre legemsdele i" - ja, jeg havde sådan set ikke drømt om nogensinde at møde det hele i én og samme pakke. Det er ALT, siger jeg jer!
Lige fra en gakket, hurtig humor, kæmpestor almen viden, lune, drilleri, udadvendthed (han er underviser) og en lige så skøn indadvendt nørdet grundighed med en masse "privathed" og situationsfornemmelse i. Det hele rundet af med en enormt omsorgsfuld opmærksomhed. Selv hans udseende - og udseende betyder jo ellers ikke alverden for mig, så længe mænd bare er høje og nogenlunde normalvægtige - er ... Lad os bare sige, at jeg forleden havde en fysisk oplevelse af rent faktisk at være ved at besvime, da han kom ind i rummet og havde gjort lidt ekstra ud af sig selv.

Han kan sende mig et ganske bestemt kærligt drillende blik - så er jeg solgt til stanglakrids og seriøst parat til at stemme højreorienteret, gå i pink crocs resten af livet og kan i dén grad mærke hver en celle i min krop. Det er muligvis det, de kalder "at være i live". Og dét vil jeg gerne være fri for!! Ja, jeg er nødt til at lave lidt sjov med det. Men det ér ikke spor sjovt: Jeg har tudet i flere timer i dag (og mine julegæster kommer lige straks ...). Jeg har ikke sovet i tredive timer og er nok egentlig væltet lidt midt i noget savner-min-far-som-han-var-før-demens-og-plejehjem og så dette. Jeg kan med andre ord slet ikke finde rundt i julen - eller nogen som helst anden lokation, for den sags skyld.

Der er nemlig et "mindre problem" med ham kollegaen: Han er gift. Godt gift - på 15. år. Også selv om han på job aldrig taler om sin kone. Og nej, jeg skal bestemt ikke noget med en gift mand! Har trods alt i bemeldte tre år anskaffet mig såvel et selvværd som en selvrespekt ... Men han elsker at pjatte og flirte og smile og pingponge med mig. Og han er helt åben om, at han synes, min humor er fantastisk. Og han ved antageligt slet ikke, hvad hans adfærd gør ved mig ...

Alt imens jeg render rundt i udkanten af min egen bevidsthed og skiftevis ikke kan lade være med at håbe, at vi render på hinanden et eller andet sted i alle vores sære skiftende arbejdstider. Samtidig med at jeg håber, vi ikke gør. Og ind imellem er jeg ved at TUDE af frustration over, at han ikke er min og ikke bliver det. Og af søvnmangel, fordi jeg - der ellers om vinteren snildt kan sove ti timer - de sidste fire-seks ugers tid kun et par gange har sovet mere end fem ...

Der er simpelthen ikke noget at gøre. Beslutningen er truffet. Næste gang, vi har vagt sammen ... Så hiver jeg ham diskret til side: "Du? Hvis jeg i det kommende stykke tid virker sådan lidt fjern, og som om jeg trækker mig og ikke lige kommer ned og fyrer 27 vittigheder af ved din plads ... Så er det altså, fordi jeg er ved at være dér, hvor jeg kommer til at føle noget for dig, som ikke er skidesmart ift at du dels har en kone, dels er min kollega. Jeg synes, du skal vide, at det ikke er, fordi jeg har en eller anden beef med dig - tværtimod. Så ved du også, hvorfor jeg blokerer dig på Facebook. Jeg skal altså liiiige have dig ud i strakt arm. Men jeg satser på at komme listende med en venneanmodning igen på et tidspunkt".

Jeg er nødt til det. Jeg har brug for det. Closure. Ud af systemet. Og mulighed for at trække vejret. For at sove.

2018 kan jeg så passende bruge på at prøve at finde ud af, hvordan Helvede jeg lever behageligt, når jeg nu egentlig ikke længere synes, tanken om at være single resten af livet er tillokkende, endsige bare okay. Dén erkendelse forsvinder jo i modsætning til forelskelse nok ikke ...

Nå. Tror lige, jeg kan nå en tuder mere, inden familien kommer dumpende. :rulle:

Glædelig jul, alle sammen!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 24. dec 2017, 18:03

Åhhh, ManicNinja. Jeg blev lige SÅ GLAD, at jeg næsten fældede en tåre over, at du har mødt en, der kan få dig til at føle på den måde, fordi jeg altid har følt mig sådan lidt forbundet til dig i fht. vores single-følelser, og hvordan vi forholder os til ting. Så jeg ved, hvor fuldstændig fantastisk han må være, at han kan få dig til at føle sådan, fordi du ikke er en, der længes efter en kæreste for at fuldende dit liv-ish.
Og så blev jeg bare så ked af det over, at han er gift. FOR HELVEDE. Her er et tilfælde, hvor jeg virkelig, virkelig bare ville ønske, at han blev skilt lige om lidt :(

Du fortjener virkelig, at når du endelig finder en, der kan tænde fyrværkeriet i dig på den måde, at han for HELVEDE er single. Lorte-univers.

Jeg sender et kæmpe kram her fra og en hel røvfuld tanker.
6
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 24. dec 2017, 20:27

Viskelæder skrev:Åhhh, ManicNinja. Jeg blev lige SÅ GLAD, at jeg næsten fældede en tåre over, at du har mødt en, der kan få dig til at føle på den måde, fordi jeg altid har følt mig sådan lidt forbundet til dig i fht. vores single-følelser, og hvordan vi forholder os til ting. Så jeg ved, hvor fuldstændig fantastisk han må være, at han kan få dig til at føle sådan, fordi du ikke er en, der længes efter en kæreste for at fuldende dit liv-ish.
Og så blev jeg bare så ked af det over, at han er gift. FOR HELVEDE. Her er et tilfælde, hvor jeg virkelig, virkelig bare ville ønske, at han blev skilt lige om lidt :(

Du fortjener virkelig, at når du endelig finder en, der kan tænde fyrværkeriet i dig på den måde, at han for HELVEDE er single. Lorte-univers.

Jeg sender et kæmpe kram her fra og en hel røvfuld tanker.


Har forladt min egen julemiddag og er gået i seng - kan ikke hænge sammen mere. Heldigvis meget forstående familie, der hygger videre.

Ligger og klukker over ordet "lorte-univers". :kys: Især i betragtning af, at jeg altid har følt en stærk tiltrækning mod naturvidenskabsnørder (ham hér er ingen undtagelse) er det lidt ekstra hyggeligt.

Tusind tak for støtten og for at få mig til at smile :love:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 24. dec 2017, 20:35

ManicNinja skrev:
Viskelæder skrev:Åhhh, ManicNinja. Jeg blev lige SÅ GLAD, at jeg næsten fældede en tåre over, at du har mødt en, der kan få dig til at føle på den måde, fordi jeg altid har følt mig sådan lidt forbundet til dig i fht. vores single-følelser, og hvordan vi forholder os til ting. Så jeg ved, hvor fuldstændig fantastisk han må være, at han kan få dig til at føle sådan, fordi du ikke er en, der længes efter en kæreste for at fuldende dit liv-ish.
Og så blev jeg bare så ked af det over, at han er gift. FOR HELVEDE. Her er et tilfælde, hvor jeg virkelig, virkelig bare ville ønske, at han blev skilt lige om lidt :(

Du fortjener virkelig, at når du endelig finder en, der kan tænde fyrværkeriet i dig på den måde, at han for HELVEDE er single. Lorte-univers.

Jeg sender et kæmpe kram her fra og en hel røvfuld tanker.


Har forladt min egen julemiddag og er gået i seng - kan ikke hænge sammen mere. Heldigvis meget forstående familie, der hygger videre.

Ligger og klukker over ordet "lorte-univers". :kys: Især i betragtning af, at jeg altid har følt en stærk tiltrækning mod naturvidenskabsnørder (ham hér er ingen undtagelse) er det lidt ekstra hyggeligt.

Tusind tak for støtten og for at få mig til at smile :love:


Kæmpe kram til dig, og husk at vi er her herinde :kys:
1
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 24. dec 2017, 21:12

Nå, men der røg snapse ned til den julefrokost... Mange snapse. Og jeg ved ikke helt, om jeg har gjort noget dumt her. Men jeg kyssede ham min whatever-date og vi endte også i seng sammen. Når jeg føler, det er dumt, er det fordi, at han i min brandert slog benene fuldstændig væk under mig, og at det var rart at få forløst den der kvarte sommerfugl, der har været, og at det (i min brandert) var tusinde gange bedre at være sammen med ham, end jeg havde forestillet mig. Han kunne virkelig finde ud af at kysse mig og røre mig på den helt rigtige måde.

Men i bagklogskabets lys var det måske også lidt for meget, set i forhold til at den der tiltrækning bare ikke var der på samme måde, når alkoholtågen havde lagt sig, og jeg begynder at føle irritation igen over, at han er mere på end mig og har forvetninger til mig, som giver mig lyst til at trække mig. Måske nok fordi jeg inderst inde godt ved, at jeg aldrig kommer til at forelske mig i ham, selvom han virkelig er en skøn mand, og jeg bestemt føler en connection og lille grad af følelser og tiltrækning.

En lille sidebemærkning er, at jeg er begyndt at snakke med min eks. Det startede uskyldigt, og hjertet sat oppe i halsen på mig de første par beskeder, som jeg prøvede at besvare kort og kontant. Men efter at have skrevet lidt mere frem og tilbage, hvilket hurtigt blev til meeeeget laaaange beskreder fra ham, kan jeg konstatere, at den tiltrækning og de følelser ikke er der mere. Men mine naller er stadig brændte, og jeg ved ikke hvor stor en rolle det spiller ind på min whatever-date.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 24. dec 2017, 21:44

ManicNinja skrev:
Viskelæder skrev:Åhhh, ManicNinja. Jeg blev lige SÅ GLAD, at jeg næsten fældede en tåre over, at du har mødt en, der kan få dig til at føle på den måde, fordi jeg altid har følt mig sådan lidt forbundet til dig i fht. vores single-følelser, og hvordan vi forholder os til ting. Så jeg ved, hvor fuldstændig fantastisk han må være, at han kan få dig til at føle sådan, fordi du ikke er en, der længes efter en kæreste for at fuldende dit liv-ish.
Og så blev jeg bare så ked af det over, at han er gift. FOR HELVEDE. Her er et tilfælde, hvor jeg virkelig, virkelig bare ville ønske, at han blev skilt lige om lidt :(

Du fortjener virkelig, at når du endelig finder en, der kan tænde fyrværkeriet i dig på den måde, at han for HELVEDE er single. Lorte-univers.

Jeg sender et kæmpe kram her fra og en hel røvfuld tanker.


Har forladt min egen julemiddag og er gået i seng - kan ikke hænge sammen mere. Heldigvis meget forstående familie, der hygger videre.

Ligger og klukker over ordet "lorte-univers". :kys: Især i betragtning af, at jeg altid har følt en stærk tiltrækning mod naturvidenskabsnørder (ham hér er ingen undtagelse) er det lidt ekstra hyggeligt.

Tusind tak for støtten og for at få mig til at smile :love:

Jeg havde virkelig samme reaktion som viske. Fantastisk at finde en, der får de følelser frem, men fuck.... Hvorfor skal han så være gift....?
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 24. dec 2017, 21:46

Grissebassen skrev:Nå, men der røg snapse ned til den julefrokost... Mange snapse. Og jeg ved ikke helt, om jeg har gjort noget dumt her. Men jeg kyssede ham min whatever-date og vi endte også i seng sammen. Når jeg føler, det er dumt, er det fordi, at han i min brandert slog benene fuldstændig væk under mig, og at det var rart at få forløst den der kvarte sommerfugl, der har været, og at det (i min brandert) var tusinde gange bedre at være sammen med ham, end jeg havde forestillet mig. Han kunne virkelig finde ud af at kysse mig og røre mig på den helt rigtige måde.

Men i bagklogskabets lys var det måske også lidt for meget, set i forhold til at den der tiltrækning bare ikke var der på samme måde, når alkoholtågen havde lagt sig, og jeg begynder at føle irritation igen over, at han er mere på end mig og har forvetninger til mig, som giver mig lyst til at trække mig. Måske nok fordi jeg inderst inde godt ved, at jeg aldrig kommer til at forelske mig i ham, selvom han virkelig er en skøn mand, og jeg bestemt føler en connection og lille grad af følelser og tiltrækning.

En lille sidebemærkning er, at jeg er begyndt at snakke med min eks. Det startede uskyldigt, og hjertet sat oppe i halsen på mig de første par beskeder, som jeg prøvede at besvare kort og kontant. Men efter at have skrevet lidt mere frem og tilbage, hvilket hurtigt blev til meeeeget laaaange beskreder fra ham, kan jeg konstatere, at den tiltrækning og de følelser ikke er der mere. Men mine naller er stadig brændte, og jeg ved ikke hvor stor en rolle det spiller ind på min whatever-date.

Så du hælder mest til ikke at have noget med dem begge at høre? Hvis jeg tolker dit indlæg forkert, så er det fordi jeg er fyldt op af konfekt :lol:
2
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 24. dec 2017, 21:56

Planten skrev:
Grissebassen skrev:Nå, men der røg snapse ned til den julefrokost... Mange snapse. Og jeg ved ikke helt, om jeg har gjort noget dumt her. Men jeg kyssede ham min whatever-date og vi endte også i seng sammen. Når jeg føler, det er dumt, er det fordi, at han i min brandert slog benene fuldstændig væk under mig, og at det var rart at få forløst den der kvarte sommerfugl, der har været, og at det (i min brandert) var tusinde gange bedre at være sammen med ham, end jeg havde forestillet mig. Han kunne virkelig finde ud af at kysse mig og røre mig på den helt rigtige måde.

Men i bagklogskabets lys var det måske også lidt for meget, set i forhold til at den der tiltrækning bare ikke var der på samme måde, når alkoholtågen havde lagt sig, og jeg begynder at føle irritation igen over, at han er mere på end mig og har forvetninger til mig, som giver mig lyst til at trække mig. Måske nok fordi jeg inderst inde godt ved, at jeg aldrig kommer til at forelske mig i ham, selvom han virkelig er en skøn mand, og jeg bestemt føler en connection og lille grad af følelser og tiltrækning.

En lille sidebemærkning er, at jeg er begyndt at snakke med min eks. Det startede uskyldigt, og hjertet sat oppe i halsen på mig de første par beskeder, som jeg prøvede at besvare kort og kontant. Men efter at have skrevet lidt mere frem og tilbage, hvilket hurtigt blev til meeeeget laaaange beskreder fra ham, kan jeg konstatere, at den tiltrækning og de følelser ikke er der mere. Men mine naller er stadig brændte, og jeg ved ikke hvor stor en rolle det spiller ind på min whatever-date.

Så du hælder mest til ikke at have noget med dem begge at høre? Hvis jeg tolker dit indlæg forkert, så er det fordi jeg er fyldt op af konfekt :lol:

Jeg vil overordnet ikke have noget med min eks at gøre. Det har der aldrig været tvivl om. Vi skal ikke være venner, og vi skal slet ikke være sammen igen. Men jeg er åben overfor en kop catch-up-kaffe / boost min selvtillid-møde i og med jeg på vores beskedudveksling kan forstå, at jeg befinder mig et langt bedre sted i mit liv, end han gør. Og fordi jeg kan mærke, at jeg emotionelt er så meget videre, at det ikke er "farligt" og risikerer at sætte mig tilbage i min udvikling.

Men ham whatever-daten vil jeg gerne have i mit liv i en eller anden grad. Og jeg vil også gerne være sammen med ham seksuelt, tror jeg. Vi ville fungere godt som venner, men tiltrækningen ligger nok lige på vippen og er for stærk til at kunne være venner, men ikke stærk nok til et forhold. Så jeg føler ikke nok for ham til, at der er en central plads i mit liv til ham, og fordi jeg fornemmer lidt, at det er det, han gerne vil - og fortjener - så bliver jeg lunken og får lyst til at trække mig.
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 24. dec 2017, 22:29

I øvrigt har jeg lige lyst til at rulle øjne af min TOWGA til nogen, som så bliver jer, fordi jeg havde sådan et what the fuck-moment tidligere idag. Vi er stadig venner, på den måde at vi ses fra tid til anden og holder kontakten. Historien er, at jeg var dødeligt forelsket i ham i mange år, men de følelser er der ikke mere.

Jeg inviterede til en lille julekomsammen nogle dage før jul, som jeg altid gør. Jeg snakkede med TOWGA to gange i løbet af december, som er meget i forhold til frekvensen af vores normale kommunikation. Første gang spørger jeg ham, om han kommer til julekomsammenen, idet han ikke havde svaret på invitationen. Han nævner han har en ting med en ven om eftermiddagen, og derfor ikke ved, om han kan nå det. Jeg nævner, at min julekomsammen jo først er om aftenen, og at han er velkommen til at tage vennen med, som er en, jeg også kender overfladisk, og at de også er velkomne til at dukke op senere på aftenen, når de har nået hvad de skal. Det nævner han henkastet, at han gerne vil.

Anden gang vi sås og siger farvel siger jeg "vi ses til julekomsammen". Her siger han, at han ikke kan komme og giver en lam undskyldning med, at det er fordi ham og vennen skal hente juletræ om eftermiddagen. Jeg nævner igen, at de er velkomne begge to, og bare kan dukke op senere på aftenen, da vi jo plejer at jule til sent ud på natten. Han afslår invitationen og siger, at han ikke kan komme, og han dukkede heller ikke op og har intet hørt fra ham.

Her i dag modtager jeg så et opkald fra en fælles ven, der ønsker mig glædelig jul og takker for sidst, som var julekomsammen, og nævner, at det var ærgerligt TOWGA ikke kunne komme, fordi han havde lagt sig syg dagen før med influenza, for han havde glædet sig helt vildt til at komme.
Armen, altså... Han er da godt nok en tumpe af dimensioner. Det er sgu ikke så underligt, at man nogle gange har svært ved at stole på sine følelser, når man kigger tilbage på dem, man tidligere ville have givet sin højre arm for et forhold med, og størstedelen af dem bestemt ikke er nogle særlig sympatiske typer.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 25. dec 2017, 00:18

Grissebassen skrev:
Planten skrev:
Grissebassen skrev:Nå, men der røg snapse ned til den julefrokost... Mange snapse. Og jeg ved ikke helt, om jeg har gjort noget dumt her. Men jeg kyssede ham min whatever-date og vi endte også i seng sammen. Når jeg føler, det er dumt, er det fordi, at han i min brandert slog benene fuldstændig væk under mig, og at det var rart at få forløst den der kvarte sommerfugl, der har været, og at det (i min brandert) var tusinde gange bedre at være sammen med ham, end jeg havde forestillet mig. Han kunne virkelig finde ud af at kysse mig og røre mig på den helt rigtige måde.

Men i bagklogskabets lys var det måske også lidt for meget, set i forhold til at den der tiltrækning bare ikke var der på samme måde, når alkoholtågen havde lagt sig, og jeg begynder at føle irritation igen over, at han er mere på end mig og har forvetninger til mig, som giver mig lyst til at trække mig. Måske nok fordi jeg inderst inde godt ved, at jeg aldrig kommer til at forelske mig i ham, selvom han virkelig er en skøn mand, og jeg bestemt føler en connection og lille grad af følelser og tiltrækning.

En lille sidebemærkning er, at jeg er begyndt at snakke med min eks. Det startede uskyldigt, og hjertet sat oppe i halsen på mig de første par beskeder, som jeg prøvede at besvare kort og kontant. Men efter at have skrevet lidt mere frem og tilbage, hvilket hurtigt blev til meeeeget laaaange beskreder fra ham, kan jeg konstatere, at den tiltrækning og de følelser ikke er der mere. Men mine naller er stadig brændte, og jeg ved ikke hvor stor en rolle det spiller ind på min whatever-date.

Så du hælder mest til ikke at have noget med dem begge at høre? Hvis jeg tolker dit indlæg forkert, så er det fordi jeg er fyldt op af konfekt :lol:

Jeg vil overordnet ikke have noget med min eks at gøre. Det har der aldrig været tvivl om. Vi skal ikke være venner, og vi skal slet ikke være sammen igen. Men jeg er åben overfor en kop catch-up-kaffe / boost min selvtillid-møde i og med jeg på vores beskedudveksling kan forstå, at jeg befinder mig et langt bedre sted i mit liv, end han gør. Og fordi jeg kan mærke, at jeg emotionelt er så meget videre, at det ikke er "farligt" og risikerer at sætte mig tilbage i min udvikling.

Men ham whatever-daten vil jeg gerne have i mit liv i en eller anden grad. Og jeg vil også gerne være sammen med ham seksuelt, tror jeg. Vi ville fungere godt som venner, men tiltrækningen ligger nok lige på vippen og er for stærk til at kunne være venner, men ikke stærk nok til et forhold. Så jeg føler ikke nok for ham til, at der er en central plads i mit liv til ham, og fordi jeg fornemmer lidt, at det er det, han gerne vil - og fortjener - så bliver jeg lunken og får lyst til at trække mig.

Men det er ikke noget, du har lyst til udvikler sig? Det med daten?

Jeg er selv sådan en, der udvikler dybe følelser langsomt, så jeg ville da se det som potentiale, at du er tiltrukket af ham (i mindre grad).
0
MOGA
Indlæg: 4033
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7353

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 25. dec 2017, 00:20

Glædelig jul, søde singledamer :santa2:

Jeg har haft en okay, men hektisk aften. Som sædvanlig truer melankolien, jeg håber snart den aftager.
Men vigtigst af alt - mine børn er lykkelige :lun:
8
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: Singletråden

Indlægaf Lucia » 25. dec 2017, 11:37

.
Senest rettet af Lucia 25. dec 2017, 15:52, rettet i alt 2 gange.
0
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 25. dec 2017, 11:40

Viskelæder skrev:Jeg er stadig lige så forvirret over tinderflirten, som jeg mødte for første gang i torsdags. Næsten bare mere. Jeg har skrevet til ham, hvordan jeg har det, og alligevel er det, som om mine følelser for ham er helt forsvundet. Jeg føler, han er alt for meget, selvom han virkelig ikke er det og bare gør de ting, man ønsker, når man savner en kæreste.
Hver morgen, når jeg vågner, er der en godmorgen-besked fra ham, og det er så sødt, men det kvæler mig. Jeg har følelsen af, at det går alt for stærkt, og at når vi skal ses i næste uge, så vil han blive skuffet, hvis ikke vi går et skridt videre, kysser fx.

Jeg ender nok med at ødelægge det :( Og han er ellers bare så skøn.

Ellers glædelig jul til jer, smukke kvinder :)


Efter at have fulgt med i snakken fra sidelinjen, byder jeg lige ind selv: jeg ville få totalt pres over det niveau af kommunikation, og jeg ville føle mig kvalt, uanset hvor godt jeg kunne lide vedkommende. For mig er det slet ikke naturligt at have så høj en frekvens af kontakt i nogen relationer, og det ville sagtens kunne medvirke til at slukke mine følelser, selvom potentialet var der. Min pointe er: det, du føler, er helt ok og normalt. Derfor synes jeg måske også, du bør sige til ham på en sød måde, at du ikke er helt klar til så meget kontakt endnu. Og så synes jeg, du skal holde op med at guilttrippe dig selv med, at du “ødelægger” det - det er altså sundt og naturligt at reflektere over nye forhold, og hvis ens mavefornemmelse er lidt off, så er det tit fordi, noget ikke rigtigt spiller. Så tag dine følelser seriøst og handl ud fra dem :)
6

Tilbage til "Forhold og sex"