Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 22. dec 2019, 00:01

OberstNasig skrev:
Misantropen skrev:
OberstNasig skrev:Tjekker lige ind og meddeler at jeg har set een to gange, men efter bare en uge var det forbi. Stor ærgrelse, for det var det bedste, jeg nogensinde har prøvet, hvis i forstår. Følelsesmæssigt var han ikke helt moden nok, følte jeg, men det dér voksen-samkvem var godt nok som et rent drug. Jeg tilbød sågar at vi kunne mødes fast indimellem, men ved i hvad? Han så beskeden og svarede ikke. Hahahaha, totalt ydmygende.

Well, jeg søger videre og prøver at passe på mit længselsfulde hjerte.
God jul til alle.

Det kunne han måske ikke overskue at holde til :lol:

Er det ham du havde kysset med imens du ventede på svar fra ham med de to beskeder?

God jul til dig også :)


Nej, sikkert ikke, men seriøst, jeg fatter simpelthen ikke at man kan være næsten 30 år og så ignorere sådan en besked- især fordi han var een af de klassiske typer, der på første date bræger højt om, hvor vigtigt han synes ærlighed og ordentlighed er og Tinder er et slemmer, slemmer sted etc. etc. :gruble: :lol:

Ja, det var ham. Luftede hunden sammen med ham og så spiste vi aftensmad sammen, hvorefter han kørte mig hjem og kyssede mig. To dage efter "Slog" min date op med mig. Ham den ekstremt ivrige. Jeg havde luret at det var den vej, det gik, så derfor havde jeg ingen kvababbelser over det.

Men jeg har gang i nogle Tinder-mænd igen. Denne gang har jeg sænket mine forventninger til udseende, fordi jeg må konstatere at de flotte af dem ikke ligefrem har ført noget seriøst med sig, når jeg har datet dem. Så jeg regner med at have 3 møder i den kommende uge og så må jeg mærke efter om der er een af dem, jeg gerne vil se igen.

Og tak og godt nytår selvfølgelig også :D

Det lyder så meget som ham, jeg har set. Han både skrev og sagde til mig, at han gik ind for ærlighed og klare beskeder, men han evner ikke at sige fra. Sølle.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 22. dec 2019, 02:35

OberstNasig skrev:
Misantropen skrev:
OberstNasig skrev:Tjekker lige ind og meddeler at jeg har set een to gange, men efter bare en uge var det forbi. Stor ærgrelse, for det var det bedste, jeg nogensinde har prøvet, hvis i forstår. Følelsesmæssigt var han ikke helt moden nok, følte jeg, men det dér voksen-samkvem var godt nok som et rent drug. Jeg tilbød sågar at vi kunne mødes fast indimellem, men ved i hvad? Han så beskeden og svarede ikke. Hahahaha, totalt ydmygende.

Well, jeg søger videre og prøver at passe på mit længselsfulde hjerte.
God jul til alle.

Det kunne han måske ikke overskue at holde til :lol:

Er det ham du havde kysset med imens du ventede på svar fra ham med de to beskeder?

God jul til dig også :)


Nej, sikkert ikke, men seriøst, jeg fatter simpelthen ikke at man kan være næsten 30 år og så ignorere sådan en besked- især fordi han var een af de klassiske typer, der på første date bræger højt om, hvor vigtigt han synes ærlighed og ordentlighed er og Tinder er et slemmer, slemmer sted etc. etc. :gruble: :lol:

Ja, det var ham. Luftede hunden sammen med ham og så spiste vi aftensmad sammen, hvorefter han kørte mig hjem og kyssede mig. To dage efter "Slog" min date op med mig. Ham den ekstremt ivrige. Jeg havde luret at det var den vej, det gik, så derfor havde jeg ingen kvababbelser over det.

Men jeg har gang i nogle Tinder-mænd igen. Denne gang har jeg sænket mine forventninger til udseende, fordi jeg må konstatere at de flotte af dem ikke ligefrem har ført noget seriøst med sig, når jeg har datet dem. Så jeg regner med at have 3 møder i den kommende uge og så må jeg mærke efter om der er een af dem, jeg gerne vil se igen.

Og tak og godt nytår selvfølgelig også :D

Du er på lakridserne :-D
1
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7318
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23118

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 22. dec 2019, 05:43

OberstNasig skrev:Denne gang har jeg sænket mine forventninger til udseende, fordi jeg må konstatere at de flotte af dem ikke ligefrem har ført noget seriøst med sig


Det lyder som om, at graden af seriøsitet du møder fra verden, nogenlunde matcher din egen.
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 22. dec 2019, 10:06

Jeg savner ham, jeg dater. Vi taler sammen hver dag, men pga. juleferien og tid med børnene (for begges vedkommende) går der noget tid, før vi kan ses igen. Derudover savner jeg mine børn, der er hos deres far.
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Singletråden

Indlægaf OberstNasig » 22. dec 2019, 14:44

Aragorn skrev:
OberstNasig skrev:Denne gang har jeg sænket mine forventninger til udseende, fordi jeg må konstatere at de flotte af dem ikke ligefrem har ført noget seriøst med sig


Det lyder som om, at graden af seriøsitet du møder fra verden, nogenlunde matcher din egen.


Du ved ingenting om mig.
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Singletråden

Indlægaf OberstNasig » 22. dec 2019, 14:46

Planten skrev:
OberstNasig skrev:
Misantropen skrev:
OberstNasig skrev:Tjekker lige ind og meddeler at jeg har set een to gange, men efter bare en uge var det forbi. Stor ærgrelse, for det var det bedste, jeg nogensinde har prøvet, hvis i forstår. Følelsesmæssigt var han ikke helt moden nok, følte jeg, men det dér voksen-samkvem var godt nok som et rent drug. Jeg tilbød sågar at vi kunne mødes fast indimellem, men ved i hvad? Han så beskeden og svarede ikke. Hahahaha, totalt ydmygende.

Well, jeg søger videre og prøver at passe på mit længselsfulde hjerte.
God jul til alle.

Det kunne han måske ikke overskue at holde til :lol:

Er det ham du havde kysset med imens du ventede på svar fra ham med de to beskeder?

God jul til dig også :)


Nej, sikkert ikke, men seriøst, jeg fatter simpelthen ikke at man kan være næsten 30 år og så ignorere sådan en besked- især fordi han var een af de klassiske typer, der på første date bræger højt om, hvor vigtigt han synes ærlighed og ordentlighed er og Tinder er et slemmer, slemmer sted etc. etc. :gruble: :lol:

Ja, det var ham. Luftede hunden sammen med ham og så spiste vi aftensmad sammen, hvorefter han kørte mig hjem og kyssede mig. To dage efter "Slog" min date op med mig. Ham den ekstremt ivrige. Jeg havde luret at det var den vej, det gik, så derfor havde jeg ingen kvababbelser over det.

Men jeg har gang i nogle Tinder-mænd igen. Denne gang har jeg sænket mine forventninger til udseende, fordi jeg må konstatere at de flotte af dem ikke ligefrem har ført noget seriøst med sig, når jeg har datet dem. Så jeg regner med at have 3 møder i den kommende uge og så må jeg mærke efter om der er een af dem, jeg gerne vil se igen.

Og tak og godt nytår selvfølgelig også :D

Det lyder så meget som ham, jeg har set. Han både skrev og sagde til mig, at han gik ind for ærlighed og klare beskeder, men han evner ikke at sige fra. Sølle.


Men omvendt, ikke, så er det jo heller ikke ligefrem sådan et menneske, man har lyst til at give sit hjerte til. Men man undres!
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 22. dec 2019, 14:56

OberstNasig skrev:Men omvendt, ikke, så er det jo heller ikke ligefrem sådan et menneske, man har lyst til at give sit hjerte til. Men man undres!

Fuldstændig korrekt!
0
Brugeravatar
Byggenørden
Indlæg: 86
Tilmeldt: 21. nov 2016, 20:43
Kort karma: 10
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 227

Re: Singletråden

Indlægaf Byggenørden » 22. dec 2019, 16:35

Så blev jeg så single 2 dage før jul... :trist: Må sige jeg klart havde set, at han lige havde ventet til efter den 24...

De sidste par uger har hans mor været alvorlig syg, og det har han haft super svært ved at håndterer. Han trækker sig, når livet bliver svært, og det kender jeg både grunden til og accepterer at det er sådan han er.
Den sidste uge var han dog nået frem til den beslutning, at det er synd for mig, når han trækker sig sådan, og han er / vil være en dårlig kæreste, når hans mor går hen og dør, for så ender han nok i et dybt hul.
Han vil derfor hellere afslutte det nu end at give det (og mig) en chance, da han frygter at vi alligevel vil ende med at gå fra hinanden på et tidspunkt pga. hans kommende depression.

Det hele kom fuldstændig ud af det blå, og jeg ved, at han stadig elsker mig, da han sagde det, men der var intet jeg kunne sige, som ville ændre hans mening - han var fast besluttet før han kom hjem til mig.
Han havde "pænt" taget alle mine ting med hjemme fra ham af, og nu har jeg så bare et par julegaver i overskud og mangler helt klart noget julehumør.
0
missR
Indlæg: 14
Tilmeldt: 31. jul 2019, 18:19
Kort karma: 0
Likede indlæg: 17

Hvad ville du gøre i min situation?

Indlægaf missR » 22. dec 2019, 20:18

Jeg står i et dilemma, som jeg godt jeg, kun jeg kan svare på hvad jeg vil gøre ved, men det kunne være berigende at få input i hvad andre ville gøre i samme situation.
Here is goes:
Jeg har tidligere på året oprettet en tråd herinde om at ”miste sig selv i datingprocessen” om at jeg var faldet fuldstændig for en mand, som slet ikke var samme sted ift mig. Jeg fik hanket op i mig, og sagt fra ift mine grænser, og så skete miraklet… han blev forelsket! Vi har det så dejligt sammen, og mine børn har taget godt imod ham (han er den første kæreste siden deres far) og hans børn/øvrige familie har taget rigtig godt imod mig. Han siger at han elsker mig, og han aldrig har været så forelsket før i hans 50-årige liv, og jeg har det på samme måde. Så ville jeg ønske at historien endte med ”og så levede de lykkeligt til deres dages ende”.
Men det kommer vi ikke til. I sommeren 2022 flytter han permanent til Frankrig. Hans mor, far, bror, svoger og nevø er allerede flyttet derned (ingen af dem er franskmænd, de elsker bare det land, og har alle ferieboliger der, som de nu har udskiftet til helårsboliger). Det er en drøm, han har haft de sidste 15 år, og han har selv tegnet det hus, han har fået bygget dernede.
Han sælger derfor sin villa her i DK, og køber en lille lejlighed, som han kan være i, når han er på besøg i DK (enten ifm arbejde eller for at se sine (næsten voksne) børn). Han vil gerne have jeg flytter med til Frankrig, men det kommer ikke til at ske af forskellige årsager: Jeg har relativt små børn, som jeg deler 7/7 med deres far, og det fungerer perfekt, jeg har et helt unik arbejde, som jeg elsker og har knoklet for at sidde i den stilling, jeg gør i dag, jeg har et nært forhold til min øvrige familie her i DK (mor, far, bror, søster + deres familier), desuden har jeg aldrig haft et ønske om at bosætte mig ”for altid” i et fremmede land.
Jeg vil og kan ikke ”overtale” ham til at blive i DK. Det andet er hans drøm, og den skal han udleve.
Det vil ikke give mening for mig at ha’ en ”langdistance”-forhold, hvor der aldrig er udsigt til at det bliver andet. Jeg har lyst til at dele min hverdag med ham, ikke kun en weekend/ferieuge i ny og næ.
Vi taler ikke meget om det, men jeg fornemmer på ham, at fordi jeg er så forelsket i ham, så tror han jeg flytter med, når det kommer til stykket. Jeg har forklaret ham meget tydeligt, det gør jeg ikke. Han er helt roligt omkring det, og han siger ” Vi løser det, skat, bare roligt”. Men han kan ikke fortælle mig hvordan vi løser det. Jeg har med andre ord indset at vores forhold slutter (seneste) sommeren 2022.
Jeg har vidst at han ville flytte før vi begyndte at date. Hvad jeg ikke vidste var alt jeg ville falde for ham med hver celle i min krop. Hver gang, jeg tænker, at nu kan jeg ikke blive mere vild med ham, så falder jeg lige et nøk mere…-og hver gang mærker jeg smerten over at jeg ved jeg skal miste det igen om to år.
Så nu føler jeg at jeg skal gøre op med mig selv om jeg kan/vil
1) Nyde tiden og oplevelser med ham de næste to år, velvidende at vi lever på ”lånt tid”. Vi allerede planlagt 3 ferier sammen i 2020 ( 2 med hans børn, 1 bare os to). Jeg vil prøve at begrænse at mine børn knytter sig yderligere til ham. Der ingen grund til at de også føler at de mister ham.
2) Bryde med ham nu, og tage den smerte et brud vil medføre nu. Jeg er jo alligevel ked af det nu, at jeg ikke kan forestille mig en fremtid med ham, at vi kan have fælles fremtidsdrømme, at vi ikke kan bo sammen ( han vil gerne flytte sammen nu, men det kommer ikke til at ske pga mine børn), hans børn er nærmest flyttet hjemfra nu). I virkelighed er jeg nok et super små-borgerlidt individ, som kan lide konceptet om volvo, villa og vovse i en forstad til KBH….. – for allermest holder jeg af hverdagen ( som Turèll skriver), især hvis det var med ham. Alternativt må det jo blive med en anden.

Ville du vælge nr. 1, 2 eller en helt tredje løsning, hvis du stod i min situation?
1
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2311
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 91
Likede indlæg: 2267

Re: Singletråden

Indlægaf Elverpigen » 22. dec 2019, 21:17

Jeg er vist i overfortolkningsmode :gruble: Var der lige en træningsmakker, der i virkeligheden sagde, at han gerne ville have, at jeg inviterede ham på date, eller?

Lige her håber jeg, at den idé løber ud i sandet og den flinke træningsmakker hurtigst muligt finder en anden - hvis det altså var sådan, at jeg skulle høre det.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 22. dec 2019, 22:04

Byggenørden skrev:Så blev jeg så single 2 dage før jul... :trist: Må sige jeg klart havde set, at han lige havde ventet til efter den 24...

De sidste par uger har hans mor været alvorlig syg, og det har han haft super svært ved at håndterer. Han trækker sig, når livet bliver svært, og det kender jeg både grunden til og accepterer at det er sådan han er.
Den sidste uge var han dog nået frem til den beslutning, at det er synd for mig, når han trækker sig sådan, og han er / vil være en dårlig kæreste, når hans mor går hen og dør, for så ender han nok i et dybt hul.
Han vil derfor hellere afslutte det nu end at give det (og mig) en chance, da han frygter at vi alligevel vil ende med at gå fra hinanden på et tidspunkt pga. hans kommende depression.

Det hele kom fuldstændig ud af det blå, og jeg ved, at han stadig elsker mig, da han sagde det, men der var intet jeg kunne sige, som ville ændre hans mening - han var fast besluttet før han kom hjem til mig.
Han havde "pænt" taget alle mine ting med hjemme fra ham af, og nu har jeg så bare et par julegaver i overskud og mangler helt klart noget julehumør.

Årh :ae:

Hvad adskiller sig fra denne gang og de andre gange det har været svært for ham? Er det hele bare blevet for meget?

Hvordan har du det? En ting er at det er hårdt at han gør det forbi, men det er også hårdt når en man elsker lider.
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 23. dec 2019, 08:10

Jeg skrev med en fraTinder igår som det viser sig at jeg kendte for godt 20 år siden. Kort inde i processen begynder han at snakke sex hvilket jeg kommenterer på at det lyder mere som at han leder efter en bolleveninde frem for noget seriøst, hvilket han benægter. Jeg fører snakken over på almindelige ting og han fører snakken tilbage på sex :rulle: 3 gang det sker siger jeg bare at jeg har for travlt til at min aften skal gå med at snakke sex med ham og har egentlig tænkt mig at lade den falde der. Det viser sig så at han i løbet af natten har skrevet til mig... Wait for it... om sex.. Jeg har ikke svaret. Suk
6
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. dec 2019, 08:12

Thestral skrev:Jeg skrev med en fraTinder igår som det viser sig at jeg kendte for godt 20 år siden. Kort inde i processen begynder han at snakke sex hvilket jeg kommenterer på at det lyder mere som at han leder efter en bolleveninde frem for noget seriøst, hvilket han benægter. Jeg fører snakken over på almindelige ting og han fører snakken tilbage på sex :rulle: 3 gang det sker siger jeg bare at jeg har for travlt til at min aften skal gå med at snakke sex med ham og har egentlig tænkt mig at lade den falde der. Det viser sig så at han i løbet af natten har skrevet til mig... Wait for it... om sex.. Jeg har ikke svaret. Suk

Sådan noget forstår jeg virkelig heller ikke. Vær ærlig omkring at du søger sex, eller snak om andre ting. Det er ikke rigtig svært...
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 23. dec 2019, 09:11

Åh ja, dem støder jeg også på derinde, og jeg har direkte både skrevet, at jeg ikke søger casual/sex mv. og heller ikke vil mødes hurtigt. Og alligevel er der så mange, der skriver:
første besked: "jeg ligger på sofaen og ser en film"
anden besked: "kunne du være interesseret i, vi lå der sammen?"

NEJ.
5
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 23. dec 2019, 09:14

Misantropen skrev:
Byggenørden skrev:Så blev jeg så single 2 dage før jul... :trist: Må sige jeg klart havde set, at han lige havde ventet til efter den 24...

De sidste par uger har hans mor været alvorlig syg, og det har han haft super svært ved at håndterer. Han trækker sig, når livet bliver svært, og det kender jeg både grunden til og accepterer at det er sådan han er.
Den sidste uge var han dog nået frem til den beslutning, at det er synd for mig, når han trækker sig sådan, og han er / vil være en dårlig kæreste, når hans mor går hen og dør, for så ender han nok i et dybt hul.
Han vil derfor hellere afslutte det nu end at give det (og mig) en chance, da han frygter at vi alligevel vil ende med at gå fra hinanden på et tidspunkt pga. hans kommende depression.

Det hele kom fuldstændig ud af det blå, og jeg ved, at han stadig elsker mig, da han sagde det, men der var intet jeg kunne sige, som ville ændre hans mening - han var fast besluttet før han kom hjem til mig.
Han havde "pænt" taget alle mine ting med hjemme fra ham af, og nu har jeg så bare et par julegaver i overskud og mangler helt klart noget julehumør.

Årh :ae:

Hvad adskiller sig fra denne gang og de andre gange det har været svært for ham? Er det hele bare blevet for meget?

Hvordan har du det? En ting er at det er hårdt at han gør det forbi, men det er også hårdt når en man elsker lider.


:gruble:


Synes det fremgår ret tydeligt at mandens mor er ved at dø.

Han har af åbenlyse årsager ikke tidligere oplevet hans mor dø. Så det kan han ikke finde ud af at håndtere.
0

Tilbage til "Forhold og sex"