Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20968

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 6. jun 2020, 18:00

Jeg kom til at se et gammelt afsnit af "For lækker til love" den anden nat/morgen. De genudsender det åbenbart på TV3. Anyway, det var et mærkeligt gensyn.

Der var en fyr der var på photoshoot med en kvindelig model og de havde en vældig kemi måtte man forstå. Da det var ovre spurgte han om hun ville med videre for at få en drink. Det ville hun gerne for hun havde også hygget sig.

Pludselig blev det til at de var på date. Jeg ved godt at meget i det program er scripted og fake, men det virkede ikke til at hun vidste det var en date. Jeg ville heller ikke opfatte det som en date hvis det var mig, men det fik mig til at tænke på om det er normalt at opfatte sådan en invitation som en date.

Ville I som udgangspunkt opfatte det som en date hvis I, i forlængelse af et afsluttet projekt, overarbejde, festplanlægning etc. med en mere eller mindre fremmed, blev inviteret med ud til en drink?
0
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 6. jun 2020, 18:01

Misantropen skrev:Jeg kom til at se et gammelt afsnit af "For lækker til love" den anden nat/morgen. De genudsender det åbenbart på TV3. Anyway, det var et mærkeligt gensyn.

Der var en fyr der var på photoshoot med en kvindelig model og de havde en vældig kemi måtte man forstå. Da det var ovre spurgte han om hun ville med videre for at få en drink. Det ville hun gerne for hun havde også hygget sig.

Pludselig blev det til at de var på date. Jeg ved godt at meget i det program er scripted og fake, men det virkede ikke til at hun vidste det var en date. Jeg ville heller ikke opfatte det som en date hvis det var mig, men det fik mig til at tænke på om det er normalt at opfatte sådan en invitation som en date.

Ville I som udgangspunkt opfatte det som en date hvis I, i forlængelse af et afsluttet projekt, overarbejde, festplanlægning etc. med en mere eller mindre fremmed, blev inviteret med ud til en drink?


I en gruppe, nej. To mennesker alene, ja.
4
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20968

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 6. jun 2020, 18:06

MOGA skrev:
Misantropen skrev:Jeg kom til at se et gammelt afsnit af "For lækker til love" den anden nat/morgen. De genudsender det åbenbart på TV3. Anyway, det var et mærkeligt gensyn.

Der var en fyr der var på photoshoot med en kvindelig model og de havde en vældig kemi måtte man forstå. Da det var ovre spurgte han om hun ville med videre for at få en drink. Det ville hun gerne for hun havde også hygget sig.

Pludselig blev det til at de var på date. Jeg ved godt at meget i det program er scripted og fake, men det virkede ikke til at hun vidste det var en date. Jeg ville heller ikke opfatte det som en date hvis det var mig, men det fik mig til at tænke på om det er normalt at opfatte sådan en invitation som en date.

Ville I som udgangspunkt opfatte det som en date hvis I, i forlængelse af et afsluttet projekt, overarbejde, festplanlægning etc. med en mere eller mindre fremmed, blev inviteret med ud til en drink?


I en gruppe, nej. To mennesker alene, ja.

Det var to mennesker jeg tænkte på :D
0
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 6. jun 2020, 18:18

MOGA skrev:
Misantropen skrev:Jeg kom til at se et gammelt afsnit af "For lækker til love" den anden nat/morgen. De genudsender det åbenbart på TV3. Anyway, det var et mærkeligt gensyn.

Der var en fyr der var på photoshoot med en kvindelig model og de havde en vældig kemi måtte man forstå. Da det var ovre spurgte han om hun ville med videre for at få en drink. Det ville hun gerne for hun havde også hygget sig.

Pludselig blev det til at de var på date. Jeg ved godt at meget i det program er scripted og fake, men det virkede ikke til at hun vidste det var en date. Jeg ville heller ikke opfatte det som en date hvis det var mig, men det fik mig til at tænke på om det er normalt at opfatte sådan en invitation som en date.

Ville I som udgangspunkt opfatte det som en date hvis I, i forlængelse af et afsluttet projekt, overarbejde, festplanlægning etc. med en mere eller mindre fremmed, blev inviteret med ud til en drink?


I en gruppe, nej. To mennesker alene, ja.


Samme her.
1
Brugeravatar
Andromeda
Indlæg: 315
Tilmeldt: 8. nov 2017, 21:46
Kort karma: 14
Likede indlæg: 458

Re: Singletråden

Indlægaf Andromeda » 6. jun 2020, 19:38

Misantropen skrev:Jeg kom til at se et gammelt afsnit af "For lækker til love" den anden nat/morgen. De genudsender det åbenbart på TV3. Anyway, det var et mærkeligt gensyn.

Der var en fyr der var på photoshoot med en kvindelig model og de havde en vældig kemi måtte man forstå. Da det var ovre spurgte han om hun ville med videre for at få en drink. Det ville hun gerne for hun havde også hygget sig.

Pludselig blev det til at de var på date. Jeg ved godt at meget i det program er scripted og fake, men det virkede ikke til at hun vidste det var en date. Jeg ville heller ikke opfatte det som en date hvis det var mig, men det fik mig til at tænke på om det er normalt at opfatte sådan en invitation som en date.

Ville I som udgangspunkt opfatte det som en date hvis I, i forlængelse af et afsluttet projekt, overarbejde, festplanlægning etc. med en mere eller mindre fremmed, blev inviteret med ud til en drink?

Jeg ville nok overveje det og komme frem til at det bare er en drink, hvis der ikke var andet end god ‘snakke kemi’, og måske nok en date hvis der fx var blevet spurgt ind til single status eller foregået noget tydelig flirten (som jeg ikke ville gøre under arbejde!). Man skal generelt være ret direkte med mig før jeg tror på, der er en interesse :D
1
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 6. jun 2020, 21:16

Andromeda skrev:
Misantropen skrev:Jeg kom til at se et gammelt afsnit af "For lækker til love" den anden nat/morgen. De genudsender det åbenbart på TV3. Anyway, det var et mærkeligt gensyn.

Der var en fyr der var på photoshoot med en kvindelig model og de havde en vældig kemi måtte man forstå. Da det var ovre spurgte han om hun ville med videre for at få en drink. Det ville hun gerne for hun havde også hygget sig.

Pludselig blev det til at de var på date. Jeg ved godt at meget i det program er scripted og fake, men det virkede ikke til at hun vidste det var en date. Jeg ville heller ikke opfatte det som en date hvis det var mig, men det fik mig til at tænke på om det er normalt at opfatte sådan en invitation som en date.

Ville I som udgangspunkt opfatte det som en date hvis I, i forlængelse af et afsluttet projekt, overarbejde, festplanlægning etc. med en mere eller mindre fremmed, blev inviteret med ud til en drink?

Jeg ville nok overveje det og komme frem til at det bare er en drink, hvis der ikke var andet end god ‘snakke kemi’, og måske nok en date hvis der fx var blevet spurgt ind til single status eller foregået noget tydelig flirten (som jeg ikke ville gøre under arbejde!). Man skal generelt være ret direkte med mig før jeg tror på, der er en interesse :D

Jeg har det på samme måde, og jeg har både spist frokost og is med kolleger efter arbejde, også helt nye eller engangskolleger. Jeg ville nok tolke det som "lad os afslutte en god dag ordentligt" frem for en date. Hvis man synes, man skal på date med mig, må man altså sige det direkte. Jeg dur ikke til hints :D
6
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 7. jun 2020, 06:44

Måske skal jeg nuancere mit svar lidt. Jeg har så sent som i sidste uge spurgt en kollega, om vi ikke snart skal ud og drikke drinks igen. Og det var altså ikke en invitation til en date :D Jeg har også en gå-kaffe aftale med en kollega i næste uge. Han er lige blevet far, og det var altså heller ikke en dateinvitation, men fordi jeg gerne vil se baby :lun:

Den førstnævnte flirter jeg aldrig med, vi blev bare gode venner efter en julefrokost med alt for meget ærlighed (ham) og tuderi (mig) :lol: Den anden flirter jeg altid med - helt uskyldigt, men bare fordi det er hyggeligt. Jeg har gjort ham og hans kone en stor tjeneste i forbindelse med hendes permanente opholdstilladelse og er kommet ret tæt på dem begge i den forbindelse, så der er umuligt nogen tvivl om at der ikke er andet i det.

Men i det scenarie som i programmet, dvs med en samarbejdspartner - der ville jeg antage at det var en date. For mig kommer det nok an på om man er kollegavenner i forvejen og måden, der bliver spurgt på. Jeg har egentlig aldrig været i tvivl om det var det ene eller det andet.
3
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20968

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 7. jun 2020, 14:34

Jeg tænker nok bare at en date er noget man "planlægger" til engang i fremtiden, ligesom en hvilken som helst anden aftale, om det så er timer eller dage ude i fremtiden.

Det er ikke fordi jeg ikke synes man kan gå på date efter en overstået arbejdsopgave. Jeg vil bare ikke gå ud fra at det var en date og ikke bare hygge, selvom kemien var i top og man måske ligefrem har flirtet.

Jeg ser det nok ikke anderledes end hvis man i samme situation får/giver vedkommende et lift hjem eller følges ad i toget. Det ved jeg ikke om I også vil betegne som en date eller hvad forskellen er for jer?
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 7. jun 2020, 16:34

Misantropen skrev:Jeg tænker nok bare at en date er noget man "planlægger" til engang i fremtiden, ligesom en hvilken som helst anden aftale, om det så er timer eller dage ude i fremtiden.

Det er ikke fordi jeg ikke synes man kan gå på date efter en overstået arbejdsopgave. Jeg vil bare ikke gå ud fra at det var en date og ikke bare hygge, selvom kemien var i top og man måske ligefrem har flirtet.

Jeg ser det nok ikke anderledes end hvis man i samme situation får/giver vedkommende et lift hjem eller følges ad i toget. Det ved jeg ikke om I også vil betegne som en date eller hvad forskellen er for jer?


Jeg ville nok aldrig tænke, at en drink direkte efter arbejde overhovedet kunne være en date. Så skulle det mere være noget i nærheden af: "Har du lyst til at mødes til en drink senere i aften?" Direkte efter ville jeg altid tolke som arbejds-/kollegarelateret, med mindre vedkommende gjorde opmærksom på, at der var andre hensigter med det inden :gruble:
2
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Singletråden

Indlægaf OberstNasig » 7. jun 2020, 18:27

Mht. den snak om det er en date eller ej, når en kollega inviterer, så synes jeg at det afgørende er om man kan mærke at der er blevet flirtet eller ej. Og hvis man ikke er fuldstændig handicappet på det område, så tror jeg nok at man kan mærke, hvad motivet er.

Jeg har været på en date idag. Korteste til dato. Flot fyr, helt sikkert. Men han snakkede stort set kun om sig selv og fremhævede, hvor ydmyg han var, samtidig med at han talte om sin gode økonomi og sin karriere. Efter en time ville han tilbage. Så det var egentlig godt nok.

Så fik jeg en tudetur igår, da min eks fortalte mig at han var begyndt at se een fast nu. Min reaktion kom bag på mig, fordi jeg ikke har ønsket at blive kærester igen, selvom han gerne ville, men tror det er den manglende kontrol over, hvad der skal ske, der trigges mig. Nu er det en ydre omstændighed, der gør at den dør lukkes, selv hvis jeg ombestemmer mig.

Så tror jeg at jeg smutter på en date mere her om lidt. Har virkelig fået pustet liv i det igen.
Denne gang er det hjemme hos ham. Jeg er meget ambivalent med sådan noget, men hvis jeg har de mindste fornemmelse af at det kan blive risikabelt for mig, gør jeg det ikke. Det er selvfølgelig ingen garanti, men jeg synes godt nok at det er den mest afslappede og behagelige form for dating, fremfor gåtur, kaffe, spisning m.v.
6
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Singletråden

Indlægaf OberstNasig » 8. jun 2020, 18:55

Wow, wow, wow. Jeg troede at jeg aldrig kunne blive forelsket. Hvis det her en forelskelse, så har jeg stort set aldrig haft det sådan før og da SLET IKKE efter 3 timer. Har aldrig troet at jeg kunne blive ramt af lynet på den måde og har faktisk haft en del samtaler med min psykolog om at jeg var rigtig ked af at jeg sandsynligvis ikke kunne få de følelser.
Og here I am.
Jeg var fuldstændig træt og uoplagt inden daten og håbede faktisk lidt at han ikke kom, men hvor var det godt at jeg mødte ham. Han er så smuk!

Ej, fuck mand. Er helt rundt på gulvet nu, men nu bliver jeg også pissebange for at det ikke er gengældt. Da især fordi der næppe er mange, der kan gengælde det efter så kort et møde.
For helvede, han er dejlig mand!

Edit: Haha, så lige at mit andet indlæg fra igår ligger lige over det her. Sikke en weekend og mandag med, det har været.
Min psykolog bliver så henrykt over at høre det her. Uanset om det bliver gengældt eller ej er det en en helt utroligt dejlig følelse at jeg faktisk stadig kan blive forelsket.
28
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4051

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 9. jun 2020, 08:02

OberstNasig skrev:Wow, wow, wow. Jeg troede at jeg aldrig kunne blive forelsket. Hvis det her en forelskelse, så har jeg stort set aldrig haft det sådan før og da SLET IKKE efter 3 timer. Har aldrig troet at jeg kunne blive ramt af lynet på den måde og har faktisk haft en del samtaler med min psykolog om at jeg var rigtig ked af at jeg sandsynligvis ikke kunne få de følelser.
Og here I am.
Jeg var fuldstændig træt og uoplagt inden daten og håbede faktisk lidt at han ikke kom, men hvor var det godt at jeg mødte ham. Han er så smuk!

Ej, fuck mand. Er helt rundt på gulvet nu, men nu bliver jeg også pissebange for at det ikke er gengældt. Da især fordi der næppe er mange, der kan gengælde det efter så kort et møde.
For helvede, han er dejlig mand!

Edit: Haha, så lige at mit andet indlæg fra igår ligger lige over det her. Sikke en weekend og mandag med, det har været.
Min psykolog bliver så henrykt over at høre det her. Uanset om det bliver gengældt eller ej er det en en helt utroligt dejlig følelse at jeg faktisk stadig kan blive forelsket.


Hvor lyder det bare helt fantastisk. Har I så allerede aftalt at mødes igen?
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Singletråden

Indlægaf OberstNasig » 9. jun 2020, 12:18

Fynerfin82 skrev:
OberstNasig skrev:Wow, wow, wow. Jeg troede at jeg aldrig kunne blive forelsket. Hvis det her en forelskelse, så har jeg stort set aldrig haft det sådan før og da SLET IKKE efter 3 timer. Har aldrig troet at jeg kunne blive ramt af lynet på den måde og har faktisk haft en del samtaler med min psykolog om at jeg var rigtig ked af at jeg sandsynligvis ikke kunne få de følelser.
Og here I am.
Jeg var fuldstændig træt og uoplagt inden daten og håbede faktisk lidt at han ikke kom, men hvor var det godt at jeg mødte ham. Han er så smuk!

Ej, fuck mand. Er helt rundt på gulvet nu, men nu bliver jeg også pissebange for at det ikke er gengældt. Da især fordi der næppe er mange, der kan gengælde det efter så kort et møde.
For helvede, han er dejlig mand!

Edit: Haha, så lige at mit andet indlæg fra igår ligger lige over det her. Sikke en weekend og mandag med, det har været.
Min psykolog bliver så henrykt over at høre det her. Uanset om det bliver gengældt eller ej er det en en helt utroligt dejlig følelse at jeg faktisk stadig kan blive forelsket.


Hvor lyder det bare helt fantastisk. Har I så allerede aftalt at mødes igen?


Ja, han skrev til mig at han ikke kunne vente til næste uge, så vi skal ses igen imorgen :banan2:

Jeg har seriøst sovet dårligt i nat. Jeg har været så spændt og urolig og tænkt på ham stort set hele dagen. Og min seksualitet, der var gået helt i dvale, er tilbage for fuld styrke :P

Jeg har besluttet mig for at nyde det her, uanset hvad udfaldet bliver.
19
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4051

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 9. jun 2020, 12:32

OberstNasig skrev:
Fynerfin82 skrev:
OberstNasig skrev:Wow, wow, wow. Jeg troede at jeg aldrig kunne blive forelsket. Hvis det her en forelskelse, så har jeg stort set aldrig haft det sådan før og da SLET IKKE efter 3 timer. Har aldrig troet at jeg kunne blive ramt af lynet på den måde og har faktisk haft en del samtaler med min psykolog om at jeg var rigtig ked af at jeg sandsynligvis ikke kunne få de følelser.
Og here I am.
Jeg var fuldstændig træt og uoplagt inden daten og håbede faktisk lidt at han ikke kom, men hvor var det godt at jeg mødte ham. Han er så smuk!

Ej, fuck mand. Er helt rundt på gulvet nu, men nu bliver jeg også pissebange for at det ikke er gengældt. Da især fordi der næppe er mange, der kan gengælde det efter så kort et møde.
For helvede, han er dejlig mand!

Edit: Haha, så lige at mit andet indlæg fra igår ligger lige over det her. Sikke en weekend og mandag med, det har været.
Min psykolog bliver så henrykt over at høre det her. Uanset om det bliver gengældt eller ej er det en en helt utroligt dejlig følelse at jeg faktisk stadig kan blive forelsket.


Hvor lyder det bare helt fantastisk. Har I så allerede aftalt at mødes igen?


Ja, han skrev til mig at han ikke kunne vente til næste uge, så vi skal ses igen imorgen :banan2:

Jeg har seriøst sovet dårligt i nat. Jeg har været så spændt og urolig og tænkt på ham stort set hele dagen. Og min seksualitet, der var gået helt i dvale, er tilbage for fuld styrke :P

Jeg har besluttet mig for at nyde det her, uanset hvad udfaldet bliver.


Det er da også bare med at nyde det og prøve bare at være i det. Det lyder skønt at man pludselig kan mærke både følelser og seksualitet blomster.
Jeg er vildt misundelig :-D
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Singletråden

Indlægaf Filipai » 9. jun 2020, 14:38

Ih OberstNasig. Lyder fandme lækkert!!


Her er jeg fuldstændigt crashed and burned. Var til 4 jobsamtaler på 2 forskellige jobs, og endte faktisk med at sidde og måtte tage logiktest hjemme hos min date, fordi de gav så kort varsel. Og fandme om jeg så ikke blev andet valg. Og det andet job mente jeg var overkvalificeret. Christ!!
Var på 3. Dates med ham gutten, og blev mere og mere lunken for hver gang, vi skulle så have set hinanden i søndags, men lørdag kunne jeg bare virkeligt mærke at den slet ikke var der. Skrev en meget pæn og sober besked, men han ville have uddybning og forklaringer og aaalt muligt. Gal jeg blev træt. Gad bare godt blive smaskhamrende kulret i en eller anden som vil det helt samme som mig. Jeg tænker jeg lige må holde lidt en pause med det her dateri, mens der kommer lidt mere styr på mit liv. I mellemtiden har jeg planlagt lidt mere med parfumegutten, og vi tager lige 3-4 dages staycation sammen i næste uge, og en forlænget weekend ugen efter.
0

Tilbage til "Forhold og sex"