Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 6. jan 2018, 20:40

Pyjamas skrev:Jeg elsker at falde i søvn i en mands arme. Tryghed og duften er mand :love2: Men jeg kan ikke ligge sådan en hel nat.

Jeg bruger min lørdag på at vaske køleskab :) :)

Jeg er i gang med en samtale med en på Tinder, han er velformuleret, på min alder og veluddannet, udseendesmæssigt er han bare overhovedet ikke mig :ninja: Jeg kan ikke beslutte mig for, om jeg har grund til at fortsætte samtalen? Noget i mig siger, at jeg burde, men samtidig synes jeg jo ikke, at man bør noget, når det kommer til kærlighed :lol2: Havde jeg mødt ham i virkeligheden, ville jeg sikkert finde ham mere spændende, fordi jeg ville få mimik, humor osv med.
Hvad har I af erfaring? Mødes I med mennesker, I ikke umiddelbart tænder på?

Jeg tænder i udgangspunktet ikke på et billede. Jeg skal opleve personen irl for at kunne tænde på ham. Så med mindre du har en meget specifik type, rent udseendemæssigt, som du KUN tænder på, eller at der er et eller andet ved hans udseende, der tænder dig helt af, så vil jeg klart sige go for it :gogo: Men der må jo være noget ved hans udseende du kan lide, siden du har swipet ham til højre?
2
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Singletråden

Indlægaf Patience » 6. jan 2018, 21:27

Pyjamas skrev:Jeg elsker at falde i søvn i en mands arme. Tryghed og duften er mand :love2: Men jeg kan ikke ligge sådan en hel nat.

Jeg bruger min lørdag på at vaske køleskab :) :)

Jeg er i gang med en samtale med en på Tinder, han er velformuleret, på min alder og veluddannet, udseendesmæssigt er han bare overhovedet ikke mig :ninja: Jeg kan ikke beslutte mig for, om jeg har grund til at fortsætte samtalen? Noget i mig siger, at jeg burde, men samtidig synes jeg jo ikke, at man bør noget, når det kommer til kærlighed :lol2: Havde jeg mødt ham i virkeligheden, ville jeg sikkert finde ham mere spændende, fordi jeg ville få mimik, humor osv med.
Hvad har I af erfaring? Mødes I med mennesker, I ikke umiddelbart tænder på?


Jeg mødtes med min nuværende kæreste for snart 9 år siden, selvom jeg virkelig ikke syntes han var min type udseendemæssigt. Men han var fantastisk at skrive med, så jeg tænkte, at jeg ville give det en chance. Selvfølgelig også fordi jeg ved om mig selv, at så meget betyder et specifikt udseende ikke for mig. Udstråling derimod betyder meget, og det vidste jeg, at jeg kun kunne opleve hvis jeg mødte ham.
Det viser sig så, at manden overhovedet ikke har sans for at vælge billede til en profil. Han er meget meget pænere i virkeligheden og udstråling, glimt i øjet og generelt awesomeness var der bare til overflod.
Så jeg er selvfølgelig fortaler for at man giver folk en chance, hvis man ikke synes deres udseende fuldstændig turnoff.
6
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 6. jan 2018, 21:34

Jeg ELSKER at have en mand ved siden af mig, når jeg sover :love: Jeg bliver altid så trist, når jeg er stoppet med at se en, og jeg igen skal sove alene.
Men fordi der altid er gået lang tid mellem hver partner, kan jeg de første par nætter aldrig falde i søvn. Jeg ligger fuldkommen søvnløs, fordi det er så fremmedet med en ved siden af mig. Men jeg vænner mig til det, og så er det jo bare fantastisk.

Ift udseende og om man tænder på det, så synes jeg da bare at man skal kaste sig ud i det, og mødes med personen, hvis alt det andet spiller. Én enkelt date skader jo aldrig, og man kan jo ende med at blive overrasket. Og tænk hvis man går glip af 'the one', fordi hans udseende ikke lige er en.

Da jeg mødte min ekskæreste, syntes jeg faktisk at han var grim. Men jo mere jeg lærte ham at kende, jo pænere blev han i mine øjne, og da jeg blev forelsket var han jo den flotteste mand i mine øjne.
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. jan 2018, 21:41

Jeg har været på eventyr med min flirt i dag. Han hentede mig, og så kørte vi rundt på vestkysten og spiste chips og drak cola. Så gik vi ture og endte på en cafe helt gennemfrosne. Det var bare så sindssygt hyggeligt :)
21
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 6. jan 2018, 22:31

Jeg elsker ideen om at der ligger en mand ved siden af, om putte, at blive holdt om - men når den slags nærhed kommer på banen, så er jeg lidt “nå men jeg sover lige på sofaen, ik” :genert: ligesom hvis man har en, man bare knalder og de vil putte bagefter - der kan jeg lave de vildeste undgåelsesmanøvre - har engang faket et hosteanfald sidste år :lol:

Mht profil vs irl - så har jeg også oplevet fyre der er Mja på billeder men havde en lækker udstråling ;)
Og min ekskæreste - første date stod han ude foran min dør, hvor jeg kiggede igennem dørspionen og tænkte “åh Fårk, lad os få det her overstået” - et år senere lå vi en tidlig morgen i sengen hvor jeg bare begloede en sovende ham og var fuld af den vildeste kærlighed og synes han var det smukkeste menneske ever :love: det synes jeg stadig efter alle de år - så det snyder for vildt selvom jeg godt forstår og selv falder i den af og til ( og når jeg lykkelig glemmer hvordan jeg selv ser ud :tie: )
Senest rettet af malou_43 6. jan 2018, 22:37, rettet i alt 2 gange.
3
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 6. jan 2018, 22:38

Det er en øvelse for mig at skulle mødes med mænd, hvor jeg ikke er decideret tiltrukket af hans udseende. Men som I også nævner, så kan det komme med tiden, og ingen har taget skade af én date. Jeg kan jo sagtens blive tiltrukket af alle slags mænd i det virkelige liv :)
Jeg er rigtig dårlig til netdating, virkelig. Jeg duer ikke til at mødes med mennesker, fordi vi er på jagt efter en kæreste.
Tak for jeres svar :) Det er fedt at vide, at I ville fortsætte det.
1
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 6. jan 2018, 23:31

Pyjamas skrev:Jeg elsker at falde i søvn i en mands arme. Tryghed og duften er mand :love2: Men jeg kan ikke ligge sådan en hel nat.

Jeg bruger min lørdag på at vaske køleskab :) :)

Jeg er i gang med en samtale med en på Tinder, han er velformuleret, på min alder og veluddannet, udseendesmæssigt er han bare overhovedet ikke mig :ninja: Jeg kan ikke beslutte mig for, om jeg har grund til at fortsætte samtalen? Noget i mig siger, at jeg burde, men samtidig synes jeg jo ikke, at man bør noget, når det kommer til kærlighed :lol2: Havde jeg mødt ham i virkeligheden, ville jeg sikkert finde ham mere spændende, fordi jeg ville få mimik, humor osv med.
Hvad har I af erfaring? Mødes I med mennesker, I ikke umiddelbart tænder på?


Jeg synes at folks mimik, måden de bevæger sig på, taler på osv betyder virkelig meget for hvorvidt jeg tænder på dem. (og selvfølgelig personligheden, men den kan du jo allerede godt lide) Derfor kan jeg heller ikke ud fra et billede sige om en mand tænder mig, men da jeg var på tinder har jeg flere gange mødt mænd som var SÅ meget pænere i virkeligheden end på billeder. Ligesom bare mere maskuline og ... lækre faktisk :lol: Så jeg synes bestemt du skal afprøve det, der er en chance for du ser helt anderledes på ham når du møder ham i virkeligheden. Good luck :banan:
1
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 6. jan 2018, 23:48

Lalana skrev:
Pyjamas skrev:Jeg elsker at falde i søvn i en mands arme. Tryghed og duften er mand :love2: Men jeg kan ikke ligge sådan en hel nat.

Jeg bruger min lørdag på at vaske køleskab :) :)

Jeg er i gang med en samtale med en på Tinder, han er velformuleret, på min alder og veluddannet, udseendesmæssigt er han bare overhovedet ikke mig :ninja: Jeg kan ikke beslutte mig for, om jeg har grund til at fortsætte samtalen? Noget i mig siger, at jeg burde, men samtidig synes jeg jo ikke, at man bør noget, når det kommer til kærlighed :lol2: Havde jeg mødt ham i virkeligheden, ville jeg sikkert finde ham mere spændende, fordi jeg ville få mimik, humor osv med.
Hvad har I af erfaring? Mødes I med mennesker, I ikke umiddelbart tænder på?


Jeg synes at folks mimik, måden de bevæger sig på, taler på osv betyder virkelig meget for hvorvidt jeg tænder på dem. (og selvfølgelig personligheden, men den kan du jo allerede godt lide) Derfor kan jeg heller ikke ud fra et billede sige om en mand tænder mig, men da jeg var på tinder har jeg flere gange mødt mænd som var SÅ meget pænere i virkeligheden end på billeder. Ligesom bare mere maskuline og ... lækre faktisk :lol: Så jeg synes bestemt du skal afprøve det, der er en chance for du ser helt anderledes på ham når du møder ham i virkeligheden. Good luck :banan:


Det er så fedt at høre :gogo: Tak! Jeg er også fortsat med at skrive med ham. Jeg har ikke meget tid i hverdagen til at møde mænd i det virkelige liv (fuldtidsarbejde + enlig mor), så jeg er nødt til at være bedre til at bruge Tinder.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 7. jan 2018, 10:31

Det er vel aldrig for sent at prøve noget nyt ... Jeg har famer lige bestilt tid hos en clairvoyant. :panik:

Har ret jævnligt over en periode på vel i hvert fald fem år overvejet det kraftigt. Er RET skeptisk over for clairvoyance og tænker, der er en hel del svindlere i "branchen". Omvendt har jeg bare selv så mange "fornemmelser" og lidt sære oplevelser, at ... ja, jeg konkluderer, at så er det vel ikke utænkeligt, at der findes mennesker, som kan fornemme langt mere. Men skal altså lige "sluge den": Mig hos en clairvoyant ... Det næste bliver vel tarotkort og feng shui ... :genert: :D Anyway - i værste fald har jeg vel bare smidt nogle hundrede kroner ud af vinduet.

Hovedet på sømmet blev da jeg for nyligt sad i bussen og pludselig overhørte en samtale mellem en mand og en kvinde. Hun var frustreret over en åbenbart temmelig langvarig og filtret konflikt i sin familie. Han gav så ualmindeligt indsigtsfulde indspark, at jeg rent faktisk spidsede øren og tænkte: "Hold da kæft, der er forskel på, hvor reflekteret og ærligt og empatisk modspil, folk får i den slags spørgsmål!"-agtigt.

Jeps, godt gættet: Da de lidt senere stod af, opdagede jeg, at manden var den clairvoyant, der igen og igen has come across som den, jeg allerhelst ville konsultere. Hvis det skulle være.

Spændt på at se, hvad det er for noget!

Nogen af jer, som har erfaringer, de vil dele?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 7. jan 2018, 10:50

Dikus skrev:
Anilara skrev:
Dikus skrev:Øhhh... Jeg er enig, men synes nu ikke han er naiv. Massere mennesker, jeg kender, har det sådan med deres eks.

De to er så bare et dårligt match.

Han er naiv i forhold til hvad han forventer han kan oplyse til en helt ny og kærlig relation. De fleste er mega usikre i starten - der kræves for de fleste både en uddybning og en ret stor tolerance, for at rumme en så tæt relation med en eks. Der er "skal hygge om syg eks, svarer ikke et par timer" ret naivt at tro, at det er nok forklaring - synes jeg. Særligt når viske har været så tydelig i forhold til sin usikkerhed.


HELT enig. Det markerede er virkeligt vildt.

Men det ville det også være, hvis jeg skrev sådan til min kæreste. Det er totalt sær formulering - og hvorfor tavshed?


Fordi man sgu da skal være nærværende der hvor man er? Skal han virkelig sidde og skrive med andre mens han er på besøg hos et andet menneske? Jeg synes I dømmer ham alt for hårdt og meget uretfærdigt. Han meddeler at han er optaget og derfor ikke vil svare, - det er rent faktisk at tage vare på Viskes følelser og imødegå eventuel usikkerhed der kunne gro ud af (nogle få timers) tavshed. Ja, så bruger han et udtryk, som kan betyde alt fra "jeg er tilstede i rummet og gør det nemmere for dig at være syg" til "Jeg masserer dine fødder, nusser dig på ryggen og leger familie med dig, fordi jeg elsker dig for evigt og alle andre er bare placeholders indtil vi finder ud af det sammen igen!", men ærligt, så synes jeg at det er en ret voldsom overreaktion at gå så mægtigt kold over noget, man ikke ved hvad der ligger i - når man endda ved, at der kan ligge alt muligt i det. Man skaber en konflikt på grundlag af ordvalg, i stedet for at slå koldt vand i blodet og spørge sig selv, om ens usikkerhed ikke er ved at tage magten fra én.
3
And we both know: I will be delicious
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 7. jan 2018, 11:07

ManicNinja skrev:Det er vel aldrig for sent at prøve noget nyt ... Jeg har famer lige bestilt tid hos en clairvoyant. :panik:

Har ret jævnligt over en periode på vel i hvert fald fem år overvejet det kraftigt. Er RET skeptisk over for clairvoyance og tænker, der er en hel del svindlere i "branchen". Omvendt har jeg bare selv så mange "fornemmelser" og lidt sære oplevelser, at ... ja, jeg konkluderer, at så er det vel ikke utænkeligt, at der findes mennesker, som kan fornemme langt mere. Men skal altså lige "sluge den": Mig hos en clairvoyant ... Det næste bliver vel tarotkort og feng shui ... :genert: :D Anyway - i værste fald har jeg vel bare smidt nogle hundrede kroner ud af vinduet.

Hovedet på sømmet blev da jeg for nyligt sad i bussen og pludselig overhørte en samtale mellem en mand og en kvinde. Hun var frustreret over en åbenbart temmelig langvarig og filtret konflikt i sin familie. Han gav så ualmindeligt indsigtsfulde indspark, at jeg rent faktisk spidsede øren og tænkte: "Hold da kæft, der er forskel på, hvor reflekteret og ærligt og empatisk modspil, folk får i den slags spørgsmål!"-agtigt.

Jeps, godt gættet: Da de lidt senere stod af, opdagede jeg, at manden var den clairvoyant, der igen og igen has come across som den, jeg allerhelst ville konsultere. Hvis det skulle være.

Spændt på at se, hvad det er for noget!

Nogen af jer, som har erfaringer, de vil dele?


Jeg har ingen erfaring og er, som dig, meget skeptisk.
Jeg har en ret videnskabelig tilgang til tingene, men jeg er spændt på at høre, hvad du får ud af det.
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 7. jan 2018, 11:24

ManicNinja skrev:Nåmmen. :)


Hvis du lige skuer tilbage, så var du faktisk meget klar i spyttet om, at du undede dig selv at føle noget, for første gang, i 3 år. Du var bevidst om at det kunne ramme dig som en boomerang, men du valgte det alligevel, fordi det gav dig noget. Så jeg synes, du skal tilgive dig selv. Du har fået noget ud af det. Du følte forelskelse, du handlede på det, du skabte kontakt, du oplevede at dine gamle mønstre stadig er i spil. Det er skod, men det er værdifuldt og du kan vælge at se det som at du gav dig selv muligheden for at tage temperaturen på din tilstand - at gøre status gennem erfaring: hvor er jeg, gælder det stadig, hvad skal jeg arbejde på nu.

Ninja, det var ærgerligt, men det er også konstruktivt. Som jeg ser det, stak du tåen i vandet for at finde ud af, om du er klar. Nu ved du, at du ikke er klar, men formentlig, hvis jeg kender dig ret, bruger du dette som trampolin til et kommende tigerspring. Du kan mærke og se ting nu, du ikke kunne, da du påbegyndte denne proces. En grundig ændring af mønstre der har kostet dig mange sorger, sker ikke på kort tid, og der vil altid være de helligdage, man ikke så, da man var i gang med malerrullen. Dem tager man senere og det kan være omstændigt, men det er stadig fremskridt. Det må du ikke glemme.
6
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
mindrekreativtnavn
Indlæg: 204
Tilmeldt: 21. sep 2016, 07:38
Kort karma: 14
Likede indlæg: 158

Re: Singletråden

Indlægaf mindrekreativtnavn » 7. jan 2018, 11:32

Jeg er blevet single.. Efter 10 år.. Kan stadig ikke helt finde ud af om det er den rigtige beslutning. Mangler nogle følelser.. Men min logik siger mig at jeg burde have givet det en chance.. Det er han klar til, for han er dybt ulykkelig. Jeg er virkelig i vildrede :gruble:
0
I always carry a knife in my purse, just in case we're having cake. :gris:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 7. jan 2018, 12:44

Rikke skrev:Ninja, du kender til min clairvoyantoplevelse. Er det hos ham, du har booket?


Det er det nemlig, Rikke - kunne simpelthen ikke være andre :) Husker, du havde en god oplevelse. Men nu her længe efter kan du måske fortælle lidt om, om du har kunnet bruge det også sådan efterfølgende?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 7. jan 2018, 13:25

Rikke skrev:
ManicNinja skrev:
Rikke skrev:Ninja, du kender til min clairvoyantoplevelse. Er det hos ham, du har booket?


Det er det nemlig, Rikke - kunne simpelthen ikke være andre :) Husker, du havde en god oplevelse. Men nu her længe efter kan du måske fortælle lidt om, om du har kunnet bruge det også sådan efterfølgende?

Dét kan du tro! Når jeg (igen igen) har fået fedtet mig selv ind i det “ikke-forhold” jeg slikker sårene efter, bruger jeg ofte hans råd fra dengang. Jeg var mindblown over, hvordan han bare spottede dét issue, når det egentligt var en afdødekontakt jeg var der for. Det er jeg stadig.

Jeg har stadig optagelserne fra de to gange jeg var der, og lytter indimellem til dem, når jeg har brug for at blive rusket. Jeg forudser, at jeg faktisk lige skal have lyttet den første optagelse igennem igen i aften, inden jeg falder i igen :genert:

Jeg vender lige tilbage senere.


Orv! Gulp!

Mht at optage seancen havde jeg faktisk tænkt på, at jeg skulle huske at spørge dig. Men fedt at høre, det er tilladt - og at du har haft nytte af det. :gogo:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"