Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Singletråden

Indlægaf Maoam » 10. feb 2019, 10:05

Er stadig høj efter min første seksuelle oplevelse med en kvinde i går. Når jeg kigger tilbage, er min interesse for både mænd og kvinder ikke rigtig en overraskelse. Det er først efter jeg blev single i sommer efter 6 års forhold, jeg rigtig gjorde mig en masse tanker om sex og seksualitet.

Hot damn hun var dejlig, ingen af os havde lyst til at slutte aftenen og vi udvekslede telefonnumre bagefter.
20
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 10. feb 2019, 12:20

Man skal ikke kimse af en mand, der lynhurtigt kan smække en fuld English breakfast sammen! Jeg er fan af det her søndagskoncept :lun:
4
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 10. feb 2019, 12:23

On another note er relation til sommerflirt tilsyneladende normaliseret, og vi kan hilse på hinanden. Jeg var ok med det andet, men det er nu nemmere sådan her - mest af alt fordi han tilsyneladende har givet slip på hvad det nu var, der fik ham til at gå i akavet flyverskjul, så jeg slipper for at forholde mig til det element.
2
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25611

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 10. feb 2019, 12:50

LadyFox skrev:Hvorfor løbet jeg kun ind i typer der er alt for underlige til mig....


Det lyder da også virkelig sært... over hele linjen!
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 10. feb 2019, 13:13

Madam Pomfrey skrev:
LadyFox skrev:Hvorfor løbet jeg kun ind i typer der er alt for underlige til mig....


Det lyder da også virkelig sært... over hele linjen!

Ja, virkelig.

Det er lige som om han er 10 skridt længere fremme end jeg overhovedet ønsker at denne relation skulle udvikle sig til. Altså, jeg føler slet ikke vi har nogen relation udover at være langt ude bekendte, og han er... Ja, meget offensiv synes jeg, i forhold til at det med at det åbenbart skal vises frem osv.

Det irriterer mig fordi jeg hele tiden har været ærlig omkring at jeg til dels har følelser et andet sted, så jeg er slet ikke et sted hvor jeg har plads til andet end sex. Og at jeg det er vigtigt for mig at det var privat. Og alligevel, så gør han sig umage for at gøre det modsatte.
0
...
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25611

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 10. feb 2019, 13:23

LadyFox skrev:
Madam Pomfrey skrev:
LadyFox skrev:Hvorfor løbet jeg kun ind i typer der er alt for underlige til mig....


Det lyder da også virkelig sært... over hele linjen!

Ja, virkelig.

Det er lige som om han er 10 skridt længere fremme end jeg overhovedet ønsker at denne relation skulle udvikle sig til. Altså, jeg føler slet ikke vi har nogen relation udover at være langt ude bekendte, og han er... Ja, meget offensiv synes jeg, i forhold til at det med at det åbenbart skal vises frem osv.

Det irriterer mig fordi jeg hele tiden har været ærlig omkring at jeg til dels har følelser et andet sted, så jeg er slet ikke et sted hvor jeg har plads til andet end sex. Og at jeg det er vigtigt for mig at det var privat. Og alligevel, så gør han sig umage for at gøre det modsatte.


Har du sagt det til ham?
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 10. feb 2019, 13:38

Madam Pomfrey skrev:
LadyFox skrev:
Madam Pomfrey skrev:
LadyFox skrev:Hvorfor løbet jeg kun ind i typer der er alt for underlige til mig....


Det lyder da også virkelig sært... over hele linjen!

Ja, virkelig.

Det er lige som om han er 10 skridt længere fremme end jeg overhovedet ønsker at denne relation skulle udvikle sig til. Altså, jeg føler slet ikke vi har nogen relation udover at være langt ude bekendte, og han er... Ja, meget offensiv synes jeg, i forhold til at det med at det åbenbart skal vises frem osv.

Det irriterer mig fordi jeg hele tiden har været ærlig omkring at jeg til dels har følelser et andet sted, så jeg er slet ikke et sted hvor jeg har plads til andet end sex. Og at jeg det er vigtigt for mig at det var privat. Og alligevel, så gør han sig umage for at gøre det modsatte.


Har du sagt det til ham?


Nej, jeg har kun snakket med ham i de situationer hvor det har stået på, på det sidste, og det synes jeg ikke rigtig er det rette forum.
Men jeg skal klart få den lukket snart, jeg synes bare også det er sært at skulle opsøge ham for at afslutte noget som jeg ikke selv synes eksisterer. Men det må jeg jo bide i mig.
1
...
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 10. feb 2019, 14:56

Nå. Jeg var ellers gået helt i cølibat her i 2019. Men ung sanger fik mig så til at glemme alt om hjertesorg for nogle timer i aftes og i nat.
Vi hyggede os simpelthen så meget. Og der er helt rene linier i forhold til følelsesliv. Det er bare så rart.

... og så kan mænd i midt 20’erne også nogle tricks :slem:
6
Brugeravatar
Byggenørden
Indlæg: 86
Tilmeldt: 21. nov 2016, 20:43
Kort karma: 10
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 227

Re: Singletråden

Indlægaf Byggenørden » 10. feb 2019, 19:50

Jeg skulle jo have været på date i går, men grundet frygtelig blæst og regn kombineret med en udendørs date, rykkede vi daten til i dag. For det første endte han med at møde op det forkerte sted og for det andet var han der først en time efter vi havde planlagt, fordi han var kommet med den forkerte bus, så jeg endte med at mødes med ham der i stedet :lol:
Vi snakkede en masse, grinte så jeg fik ondt i kinderne og han har nu inviteret med til middag hos ham på torsdag i anledningen af Valentins dag :D
Har ikke sommerfugle i maven endnu, men ser et potentiale i ham, så nu giver jeg det en chance :klap:
15
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 10. feb 2019, 20:43

Jeg skal mødes med den søde mand i morgen. Vi skal i skoven og lave mad på trangia :) han bliver sødere for hver dag.
6
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19598

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 11. feb 2019, 19:04

Hmm. Jeg kan ikke rigtig finde ud af ham fyren. Måske er han egentlig bare kun interesseret i en penneven.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20481
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43964

Re: Singletråden

Indlægaf paint » 11. feb 2019, 21:12

Falstria skrev:Har lige set "Fede forhold" på DR og kom så til at tænke på, hvor fed jeg mon ville have været nu, hvis jeg de sidste 15-20 år havde haft en kæreste/kone som lavede god mad :gruble:


Billede
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 11. feb 2019, 21:20

Falstria skrev:Har lige set "Fede forhold" på DR og kom så til at tænke på, hvor fed jeg mon ville have været nu, hvis jeg de sidste 15-20 år havde haft en kæreste/kone som lavede god mad :gruble:

Haha, der havde garanteret været portionsbegrænsning :D
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 11. feb 2019, 21:28

Falstria skrev:Har lige set "Fede forhold" på DR og kom så til at tænke på, hvor fed jeg mon ville have været nu, hvis jeg de sidste 15-20 år havde haft en kæreste/kone som lavede god mad :gruble:



Jeg gætter på, at du havde lignet en .... frikadelle :D
10
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 11. feb 2019, 21:31

Falstria skrev:
Planten skrev:
Falstria skrev:Har lige set "Fede forhold" på DR og kom så til at tænke på, hvor fed jeg mon ville have været nu, hvis jeg de sidste 15-20 år havde haft en kæreste/kone som lavede god mad :gruble:

Haha, der havde garanteret været portionsbegrænsning :D


Det skulle jeg nok få flirtet mig uden om :D

Men måske skulle jeg slette kravet om en god frikadelleopskrift fra datingprofilen :gruble:
Det ville måske bare ende galt...

Haha, ja du havde da :D man må aldrig gå ned på krav ved du nok, så lad det endelig stå ;)
0

Tilbage til "Forhold og sex"